Jump to content

2e test lichter streepje?

Guest SJSL

Recommended Posts

Ik heb sinds 2 dagen bruine afscheiding en gisteravond werd dat een klein beetje roze. Vannacht is het niet doorgezet, maar het voelt helemaal niet goed. Daarom heb ik vanochtend de 2e test van het Kruidvat gedaan. Het streepje was net zo licht, of ik denk eigenlijk lichter dan 3 dagen geleden.

Ik denk dat het mis is :( Heeft iemand hier ervaring mee? Ga vandaag maar even het ziekenhuis bellen om te overleggen.

Oww meissie toch.. al die onzekerheid.

Ik heb vorig jaar ook zoiets meegemaakt, maar dat was helaas niet goed.

Ik ga vanaf nu keihard duimen voor je dat het helemaal niets bijzonders is en dat je lekker straks naar je mooie beeb mag kijken.

Knuffel van Daan

Ik heb dat ook meegemaakt bij poging 1 en helaas misgegaan.

Maar dat zeg natuurlijk niets over jou situatie, ik ga ook voor jou duimen dat het niets byzonders

is en je zwanger blijft een maand of 9 en je een gezond beebje krijgt!

Succes!!!

Liefs claudia

Het ziet er naar uit dat ik echt ongesteld ga worden. Het is nog niet doorgezet, maar het begin is er. Ik heb met het ziekenhuis gesproken. Zij zeggen dat het waarschijnlijk mis is, maar dat ze heel soms dit wel eens zien en dat het toch goed zit. Kan niks anders doen dan afwachten voor nu.

Bedankt voor jullie reacties.

Potverdorie meissie, wat een stress...

Doe je vandaag een beetje rustig aan?

We duimen voor je dat het goed blijft gaan!

Hou je taai, liefs -M

Ben nu echt ongesteld geworden. Echt niet leuk. Ik ben blij, dat als het dan toch mis moest moet gaan, dat het zo snel gebeurde. Ik was voor mijn gevoel nog niet gehecht aan embryootje. Misschien komt de klap nog, maar ik voel me wel nuchter. Ik baal natuurlijk ontzettend, we hadden het zo graag gewild. Maar ik realiseer me ook dat het pas onze 1e poging is en we nog 3 embryootjes in de diepvries hebben.

Heel erg bedankt voor jullie steun!

Hoi

Tsja, kan niet wachten tot het vrijdag is, das punt één. Verder stopte de rommel gisteren (het was niet heel veel, nog geen inlegkruisje) maar het was er vandaag ineens aan het begin van de middag weer. Verder nog steeds dezelfde klachten (pijnlijke borsten, moeilijk naar toilet, enz), geen buikpijn of krampen of dergelijke, snap er gewoon niets van. Dus gewoon wachten tot vrijdag of het moet ineens doorzetten dan is het duidelijk, maar nu......geen idee wat ik er van moet denken. En oh ja, sinds gisteravond de hele dag misselijk, maar dat zullen de zenumwen wel zijn.

Hoi Annelies,

Hè wat een naar bericht! En het was je zo gegunt. Goed dat je er nuchter onder kunt zijn! Ik had zelf de eerste dag echt een paniek gevoel. Nu eigenlijk ook heel nuchter dat er idd ook nog cryo's zijn...

En ook de eerste poging! Maar het valt toch even vies tegen, zeker als je al positieve streepjes gezien hebt lijkt me!

Heel veel sterkte, en hoop voor de volgende!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use