Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Hoe gaat het bij jullie? Gek genoeg loop ik een beetje gelijk op met witje, alhoewel ik wel een paar dagen achterloop op jouw schema witje.

Als ik de dag van de tp meereken, dan zit ik nu op dag 6. Borsten zijn momenteel ruim aanwezig samen met de pukkeltjes. Maar de buik is meer afwezig..... voel nix meer!!! Had ik gisteren en de dagen daarvoor nog een soort druk en ongipijn, da's nu helemaal weg. Wordt 'n beetje :icon_geek:.....

Herkenbaar bij jullie?!?

Greetzzzz,

Elena

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Linda gefeliciteerd!!!! Jeetje wat fijn toch om goed nieuws te lezen. :good1:

Elena ik herken het. Gisteren nog misselijk en buikpijn, echt krampen en steekjes en wat allemaal. En vandaag....niks. Net met smaak een krentenbol zitten eten, terwijl gisteren echt alles me tegenstond. Voel mijn buik ook nauwelijks, alleen af en toe wat menstruatieachtige krampjes. En dat is dan wel een week te vroeg. Borsten voelen ook minder gespannen en ik heb het idee dat alle progesteron die ik inbreng even hard weer naar buiten komt. Vorige keer had ik veel meer het idee dat ik dat 'opnam'.

Zit nu op dag 7 na de tp. Nog 6 dagen tot we mogen testen :sign10: Aan de ene kant kan het me niet snel genoeg gaan, aan de andere kant blijf ik liever nog even in zalige onwetendheid dan dat ik slecht nieuws krijg haha. Ik WIL gewoon geen teleurstelling meer. Maar hoewel ik vaak genoeg denk dat het wel goed zit, weet ik ook dat je dat helemaal nog niet kunt weten of voelen en zeker niet afdwingen....

Moet weer aan het werk, zit op kantoor te lezen maar moest echt even weten hoe het met Linda was gegaan:toothy10:

groetjes!

Geplaatst

Linda, Van harte meid! Op naar de eerste echo! Geniet ervan!

Liefs, Jane

Geplaatst

Thanks meiden voor jullie support en lieve woorden.

Ik duim voor een heleboel positieve testen!!!!!!!!!!!!!

liefs, Linda

Geplaatst

Het enige wat ik voel is een zeurderige pijn in de buik vooral links wat uitstraald richting de lies. Wie weet de banden die oprekken??? Ha ha wel een beetje vroeg voor dan. Zit op dit moment op cyclusdag 26 dus tegen mijn (hopelijk wegblijvende) menstruatie datum aan.

Ik probeer positief te blijven, valt niet mee omdat het constant aanwezig is dat zeurderige gevoel. Straks werken van 13 tot 21 en het lekker relaxed aan doen maar. Gelukkig morgen 1 dagje vrij!!!!!!! En dan proberen wat meer te rusten en ff shoppen met nichie voor de bruiloft die we volgende week vrijdag hebben.

Sandra

Geplaatst

hallo allemaal,

en linda GEFELICITEERD wat een leuk nieuws geniet er lekker van.

ik heb vandaag krampen net of ik ongi moet worden alleen is dat een week te vroeg :confused: ik begin te twijfelen ik ben bang dat het mis is maar ja aan de andere kant misschien ook wel goed ik heb geen idee ik voel van alles en dan misselijk en kan sommige geuren niet verdragen

mij lijkt het nog te vroeg maar ja als ik het zo lees hebben er meer last van

zou het allemaal van die bolletjes kunnen komen?? pff word gek van mezelf haha

voor de rest ben ik ook emo en gisteren knallende ruzie gehad met mijn vriend

pff

verder wil ik iedereen s6 wensen en vele posi testen

groetjes faye (ik moest het ff kwijt)

Geplaatst

Nou heb ik verdorie net helderrood bloedvelies gehad. Hoop niet dat het doorzet. Was net zo blij vanochtend. Heb gebeld maar kan alleen maar afwachten en als het erger wordt even terugbellen. Zucht....

Groetjes, Linda

Geplaatst

oh Linda, dat is schrikken zeg, nou meid ik hoop dat het niets te betekenen heeft, het komt meer voor begrijp ik op het forum. Nou meid hou je taai en ik ga hard voor je duimen dat het allemaal goed is.

Faye, welkom to the club haha, chantal, ik en nu jij hebben allemaal onze zenuwen al op manlief gebot viert. Lees de wijze woorden van Henne maar van gisteren,dat doet je weer goed. Ik mag ook volgende week vrijdag pas testen en wat je vertelt is zo herkenbaar, maar dat is echt van die bolletjes hoor. Laten we hopen dat we allemaal een positieve test hebben. Laat je niet gek maken.

Geplaatst

Faye het is allemaal heel hoopvol, maar het zegt zoals gewoonlijk helaas helemaal niks. Maar ik heb er bij jou wel een goed gevoel over hoor, weet niet waarom. Soms wéét ik van iemand hier gewoon bijna zeker dat het wel gaat lukken. Als ik dat nou van mezelf ook wist zou fijn zijn haha.

Linda, ik heb bij 'juni' al gereageerd, ik hoop echt dat het niks betekent en niet doorzet meid!

Sandra alvast veel plezier morgen met shoppen! Perfect dagje ervoor, lekker terrasje pakken...hmmmm.... Ik ben normaal donderdag vrij, maar moet uitgerekend morgen werken.

Geplaatst

hoi linda

ook ik hoop net als de rest denk ik dat het niet doorzet duim voor je!!

hoi mandy

ja het zit geloof ik in de lucht hahaha

hoi henne

ik hoop dat je gelijk hebt en ik hoop dat jij volgende week ook mooi nieuws kan brengen hier in het forum!! en ja ik weet dat het helaas nog niks zegt ik schrijf alles maar toe aan de bolletjes haha

Geplaatst

Zag vandaag pas dat er ook een wachtbankje is voor juli... En ook ik hoor daarbij.

Zondag zijn er twee emmies terug geplaatst!! 6 juli mag ik testen.

Begin nu wel zenuwachtig teworden, denk elke keer dat ik wat voel.

Kramp of een steek...is dit normaal..? Als ik maar iets voel denk ik van o..nou is het mis. Maar misschien hoort het er wel juist bij en is het positief.

Kortom er zit niets anders op dan wachten...zucht

Jullie allemaal succes

Geplaatst

Hoi youme, het is helemaal normaal hoor, wij hebben allemaal krampen en steken en dan is het weer weg en dan is het er weer. Het ziekenhuis vertelde mij dat het normaal is en dat het komt door de punctie en de tp, alleen als het echt heel erg zou worden, dan moest ik bellen. En anders wordt het vanzelf minder zeiden ze.

Wij hebben ook op vaderdag de tp gehad van 1 emmy, het is super spannend allemaal en echt zenuwslopend.

Ik voel vandaag niks, geen krampen of trekkerig gevoel in mijn buik, niet misselijk, alleen zere borsten. En natuurlijk maak ik me daar dan weer druk om. Ik zei vanochtend tegen manlief dat als het voor je gevoel goed zit dat je dan een soort rust over je heen heb omdat je het onbewust dan al weet, dus dan ben ik weer overtuigd dat het niet goed zit, omdat ik zo zenuwachtig ben.

Maar aan de andere kant heb ik al die tijd het gevoel gehad dat poging 2 zou gaan lukken en dat poging 1 niks zou worden en dat we 2 emmy's zouden hebben en dat ik nu dus zwanger ben. Tot nu toe heeft mijn gevoel het steeds goed gehad, dus ik hoop dat dat zo blijft. Nog 8 daagjes :waiting: dan weten we het eindelijk, als we dan nog niet zijn doorgedraaid van de zenuwen.

Fijne dag allemaal en dat deze ook maar weer snel om mag zijn, ga nu gauw opschieten, moet me zo weer naar het werk gaan slepen.

Youme, sterkte en succes hé meid.

Henne, mag je nu bijna stoppen met de bolletjes?

Geplaatst

Hallo YouMe welkom bij de onzekere dames op dit wachtbankje. Alle pijntjes die je kan hebben in de wachtweken kun je ook hebben tijdens de zwangerschap is idd heel frustrerend.

Mandy ik heb deze tp een heel rustig gevoel over me (buiten de spanning om natuurllijk) dus als ik uit ga van jou uitspraak dan is het gewoon raak bij ons, daar hou ik me aan haha.

Wachtdag 10!!!!!! Vandaag voel ik me beter, had gisteren veel buikpijn en nadat ik eens lekker af heb kunnen gaan op de wc, is de buikpijn gezakt. Vandaag wel weer een gevoel dat er "iets" in mijn buik aan de gang is. En net af en toe wat borst steekjes. Dus please laat het snel maandag zijn en de test een hele mooie hoge HCG waarde aantonen.

Wel migraine achtige hoofdpijn, daar zal ik een topic van starten.

Knorrie, Faye en Henne hoe voelen jullie je vandaag????

Fijn dag vandaag, ik ga straks lekker met mijn nichie naar Goes, lekker geld uitgeven.

Sandra

Geplaatst

hoi witje

tot nu toe vol ik me wel aardig alleen het lichte misselijke gevoel gaat niet echt weg

steken in mijn borsten heb ik totaal niet en dat heb ik normaal wel heel erg als ik ongi moet worden dan mag je er nog niet naar wijzen haha

verder ben ik eigenlijk nog niet echt zenuwachtig ik heb ook zo'n soort rust over me heen heel apart hoewel ik het wel heel spannend vind allemaal dus maar hopen dat dat dan goed zit als mandy gelijk heeft haha de tijd zal het leren toch maar gewoon afwachten. ik heb alleen erge last van mijn spieren ik voel me wel 80 alles is stijf pfff maar ja ik kan er verder weinig aan doen ik probeer maar een beetje te strekken en open dat het dan wat los komt

verder voel ik niks in mijn buik dat was gisteren wel anders maar ja dat begon ook pas in de middag maar ja ik zit nu ook pas op wachtdag 8 dus ik moet nog ff een weekje uitzitten.

maar goed het eindkomt in zicht dus de spanning zal wel toenemen denk ik

ik had gisteren ook een beetje zeurderige hoofdpijn maar zette niet door gelukkig want ja ik durf nu ook niks te nemen dus ben wel blij dat het over is gegaan

verder ben ik er wel mee bezig dat ik niet durf te testen denk ik ook misschien bang voor het resultaat dat de poging niet gelukt is maar dat heeft iedereen wel denk ik hoe dichterbij het komt

verder wil ik je nog succes wensen dat je de wachtdagen ook een beetje goed doorkomt en dat je hoofdpijn verdwijnt want dat is maar vervelend toen ik dat kreeg van de bijwerkingen vond ik persoonlijk dat het ergste

en hoi mandy

als ik het zo lees moeten wij ongeveer op dezelfde dag testen nou ik wil je succes wensen en maak je niet te druk athans probeer dat haha ik hoop dat je de dagen een beetje volgepland hebt zodat het allemaal wat sneller gaat

heel veel succes

groetjes faye

Geplaatst

Hoi Youme en Mandy,

vreselijk hé, die onzekerheid. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Voelen we iets dan denken we gelijk het ergste. Gisteren heb ik positief getest, krijg ik 's middags een bloeding die vervolgens niet doorzet. En vanochtend weer een heel klein beetje. Maar ik heb geen ongesteldheidsgevoel ofzo. Dus echt overtuigd kan ik nog niet zijn. Kan alleen maar afwachten helaas. Wens julie veel succes meiden en we blijven doorduimen.

Geplaatst

Goedemorgen meisjes!!!

Ik moet zeggen, ik vind ons ondanks alle onzekerheden best een heel relaxed wachtbankje. We zijn allemaal vrij rustig heb ik het idee. Natuurlijk ben je er wel mee bezig, want je voelt van alles wel en niet, maar we zijn verschrikkelijk nuchter en wachten 'rustig' af. Ik vind dat best bijzonder en hoop dat het gewoon een heel goed teken is voor ons allemaal.

Ik voel me zelf steeds meer alsof ik ongesteld moet worden. Slaap slecht, droom veel, lig snachts te zweten en heb een zwaar en trekkerig gevoel in mijn onderbuik met soms echt krampen. Tegelijk heb ik toch ook nog steeds wel het gevoel dat het goed zit. Maar zoals Mandy ook al zegt, dat gevoel durf je niet eens toe te laten omdat je jezelf dan misschien wel voor de gek houdt en daar de zenuwen van krijgt.

Mandy volgens de normale procedure van het EMC zou ik zaterdag de laatste bolletjes hebben. Ik heb echter na de vorige poging gevraagd of ik het langer mocht gebruiken. Had toen sterk het idee dat het wél goed was gegaan als ik nog progesteron had gebruikt. Achteraf denk ik daar wel wat genuanceerder over, maar toch... Heb nu een week langer gekregen dus tot en met 4 juli.

Meiden, ik wens jullie een rustige dag met werk of shoppen of lekker genieten van de zon. Moet zelf helaas nog werken vanaf 12 uur, weinig zin in maar oke, het leidt wel af.

Groetjes!

Henne

Geplaatst

Hoi meiden

Hier gaat alles ook weer redelijk.

Heb vreselijk zware borsten,had ik vorige keer ook maar kwam toen door de ovitrelle dacht ik.Als je er alleen al naar kijkt doen ze pijn. Nog een weekje wachten en dan is het weer zo ver. Krijg al de zenuwen als ik erbij na denk.

Ik vind zo een cryo TP wel vreemd hoor je beleeft het heel anders.

Je hoeft helemaal niks te gebruiken en moet dus zo een vertrouwen in je lichaam leggen. Ik vind het nu ook wel lijken alsof het niet echt is,alsof er geen TP is geweest.

Erg vreemd. Ik ben lekker vrij tot zondag heerlijk. Zaterdag ga ik met mijn man en broer en schoonzus naar een concert in Tilburg dus dan ben ik ook weer even bezig.

Even lekker je gedachte verzetten.

Nou dames geniet van het lekkere weer!!!

Geplaatst

Hallo allemaal!

Zitten we met het bankje lekker in de zon? Wil iemand de zonnebrand dan even doorgeven?

Ik doe mijn uiterste best om positief te blijven maar de omstandigheden zijn in mijn geval niet heel erg rooskleurig. De follikels waren bij de inseminatie 17 (1x) en 15 mm (2x) en mijn bmsv was maar 4,5 mm. Maar... ik heb inmiddels verhalen gevonden (lang leve het internet) van vrouwen die ook met dun bmsv zwanger zijn geworden (en de zwangerschap hebben uitgedragen), en dat ook kleinere follikels niet per definitie hoeft te betekenen dat de eitjes niet rijp zijn. Ik realiseer me dat de kans klein is, maar we moeten hoop blijven houden en er positief in blijven staan. Maar een flinke portie geluk is ook hier van harte welkom!

We wachten rustig (nou ja; zo rustig mogelijk) verder!

Fijne dag allemaal!

Liefs,

Kammie

Geplaatst

Hi Linda,

Super dat je positief getest hebt...hopen dat de bloeding een innestelings bloeding is geweest...zal voor je duimen.

Net een tel. afspraak gehad met het ziekenhuis en de krampen en zo horen er gewoon bij. Dit zegt volgens hen helemaal niets. Heb natuurlijk ook zoveel hormonen gespoten dat alles weer tot rust moet komen en dat kan gepaard gaan met steken en krampen..kortom ik ben weer iets gerust gesteld.

Succes!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Moest weer ffkes een boel bijlezen zeg!!

@ Linda, toen ik je berichtje las van jouw bloedverlies dacht ik gelijk (*&^*&^&^*), maar gelukkig heeft het dus niet doorgezet. Da's een goed teken ook al blijf je, begrijpelijk, enorm ongerust op het moment dat het je overkomt. Nieuwe yell.... "bloed gééft moed" (alleen dan bij een positieve test natuurlijk). Is dat wat?!? Ik word soms zoooo moe van van mijzelf....:pottytrain1:

En alle andere meiden, lekker genieten van het zonnetje wat dat schijnt er maar mooi op los.

Voor mij morgen pas de 1e ww voorbij en dan moet ik er nog eentje doorheen worstelen. Moet zeggen dat het me tot nu toe wel is meegevallen. Daar zal ongetwijfeld debet aan zijn dat we nog 2 cryo's hebben en ons engeltje nog een keertje wil doneren mocht het niet gelukt zijn. Maar zij zei dat het gewoon raak is...... we wachten af!!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hey meiden,

Ook ik begin 'm toch een beetje te knijpen. Punt is dat ik niets voel. Ik voel gewoon helemaal niets. Ik weet dat het eigenlijk niets uitmaakt wat ik voel. Het gaat immers om het resultaat. Uiteindelijk ben ik zwanger of niet! Ik vind dit helemaal niets. En Marchan, ik begrijp wat je schrijft over die cryo. Ik heb dat gevoel ook een beetje. Het is toch

anders dan een embryo TP. Ik slik Pro en Utro. Het opnemen van die medicijnen voel ik wel, maar voor de rest helemaal niets! Ik wordt ook alleen maar chagrijnig van die troep, tegen het depressieve aan.

Mijn borsten zijn een beetje opgezet. Maar dit staat niet in verhouding met hoe ze de vorige keer voelden (niet dat daar iets uitgekomen is) en of zoals ze zijn vlak voor ik menstrueer. Dit is niets. Ik had dit niet van mezelf verwacht, maar ik merk dat ik het "stiekem" aan het opgeven ben. Ik geloof er echt niet meer in, voor deze keer. Er is niets gebeurt, ik voel gewoon helemaal niets. Ik voel me mega klote en zou willen dat mijn wachttijd erop zat. Zwanger of niet maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Gedachten als; zit ik hier te wachten op iets wat er waarschijnlijk

helemaal niet is. Ik haat deze onzekerheid. Zit mezelf de hele tijd te vertellen; nog 3 werkdgn (het weekend niet meegerekend). Hoe hou je jezelf voor de gek:-)?

Van de andere kant denk ik ook inderdaad dat sommige vrouwen bij een natuurlijke zwangerschap toch ook geen ene reet voelen. Zijn er meer mensen hier die niets bijzonders voelen of nu zwanger zijn en toen ook niets voelden?

Ik wil gewoon mezelf weer zijn, positief zijn, happy, het leven en alles erom heen omarmen, maar het lukt niet. Ik ben mezelf echt effe goed kwijt. Dit hele traject is ook zo allesomvattend. Ik ga maar naar bed in de hoop dat morgen alles anders is.

Rose

Geplaatst

Rose en Chantal wat lijkt me dat moeilijk met een cryo. Je bent zo gewend om door de ivf van alles te voelen na een punctie en die sloot hormonen....als dat wegvalt en je voelt 'niets' is dat denk ik heel erg eng. Maar inderdaad Rose, de meeste vrouwen die spontaan zwanger worden voelen voordat ze overtijd zijn ook helemaal niks! Het kan heel erg goed wel zijn gelukt en je weet het gewoon niet zeker voordat je kunt testen.

En tot die tijd mag je voelen wat je wilt. Dat je het voor je gevoel opgeeft zal er nooit de oorzaak van zijn dat het niet lukt. Net zomin als positief denken het doet slagen. Je kúnt jezelf niet zwanger dénken. Het gebeurt, of het gebeurt niet. En afhankelijk van de hoeveelheid hoop en wanhoop van de dag heb je er wel of geen vertrouwen in. Dat is normaal! Troost jezelf (en elkaar) op de moeilijke momenten en ga heerlijk fantaseren over 'wat als' op de positieve momenten.

Ik voelde vandaag en gisteren trouwens ook heel weinig. Ben eigenlijk superfit voor de wachtweken, de vorige keren was ik echt een wrak. Daardoor denk ik ook al dat het gewoon niet raak kán zijn. Dan zou ik toch op zijn minst misselijk en moe moeten zijn? Ik heb nu alleen af en toe wat kramp. Verder kon er net zo goed géén terugplaatsing zijn geweest als ik naar de laatste twee dagen kijk.

Mag zef ook de 30e testen, maar ben nog niet zo aan het aftellen. Wil het juist niet weten haha, lekker negeren.

Rose, kruip lekker in bed of in de armen van je mannetje. Gooi even alles eruit en misschien ziet het er dan inderdaad morgen weer wat positiever uit.

Hou vol he meiden! Nog een keertje de wave dan maar voor wat positieve energie?? Komt ie::wav::wav::wav:

Geplaatst

Hoi Rose,

Vervelend dat je je zo rot voelt. Ik moet de wachtweken nog in, dus zal misschien ook wel eens zo'n bui krijgen. Maar om je een hart onder de riem te steken: toen ik zwanger was wist ik het pas toen ik bijna een week over tijd was en de test deed. Ik was op vakantie op Kreta en zat maar te wachten tot ik ongesteld werd, maar dat gebeurde niet en pas toen we naar huis gingen dacht ik: het zal toch niet? Verder heb ik de hele zwangerschap nauwelijks iets gevoeld, niet of nauwelijks misselijk geweest, kon alles nog eten, geen rare dingen... Alleen aan het zwaarder worden en het groeien van mijn buik wist ik dat ik zwanger was. Dus... het zegt allemaal niets, volhouden!

Succes, Caroline

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden