Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris, hoe gaat 't nu met je.... ook hier wordt nog volop geduimd!!!

Ik kan wel vast zoeken naar een baan, maar 't lijkt me handiger als ik eerst de nodige stage ervaring heb.

Helaas is er nog geen plek gevonden, dus ik moet nog afwachten....

Eve, hoe heb je het gehad op vakantie?

Spannend dat jullie ook weer starten!

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier gaat het goed haha ben weer uit mijn dip en heb weer hoop ik ben namelijk de hele dag al niet helemaal lekker te pas in de buik ik ben niet echt misselijk maar fijn is het ook niet dus dat geeft weer wat hoop.

Er is ook nog geen teken dat er een ongi aan gaat komen dus dat is ook mooi.

Het trekt alleen elke keer een beetje aan de rechterkant in de baarmoeder en die lage rugpijn dat is ook irritant maar ach als dat er allemaal bij hoort vind ik het goed haha ik neem alles voor lief als het maar gelukt is. We wachten af en zondag weten we het haha

Eve wat goed dat je weer gaat bellen ik zal duimen dat je snel verder kan.

Lisette ja dat is ook zo ze vragen overal ervaring en zonder kom je haast niet aan de bak hoe vaak ik wel niet te horen heb gekregen dat ik te oud was of te weinig ervaring had echt niet normaal ze hebben het liefst iemand van 16 met 25 jaar ervaring maar ach ik heb nu werk wat ik hartstikke leuk vind dus ik klaag niet haha

Sharon hoe gaat het kun je het npg volhouden?

Geplaatst

Hoi dames

Ik wou jullie ook even laten weten dat we vanavond na 5 jaar eindelijk voor het eerst een positieve test in handen hebben gehad.

We weten dat het nog heel pril is en dat we zondag zeker nog een keer moeten testen maar zover zijn we nog nooit geweest dus wij zitten op een wolk en we komen er voor eerst niet vanaf haha

Dus zo blijkt geef de moed niet op wonderen bestaan

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

@ Maris, Wat Supeerrr.... Heel voorzichtig gefeliciteerd!!! :toppie: Gelukkig waren je zorgen zinloos blijkbaar. Ik wens je aanstaande zondag 2 heel dikke strepen! :zwanger:

@Lisette, Dat zou helemaal mooi zijn als je dochtertje nog een brusje krijgt! Hope zal dat binnenkort gebeuren. ;)

We hebben de afspraak aanstaande dinsdag, deze keer met doctor Rekers. Heel aardige vrouw. Eigenlijk in de nieuwe kliniek voel ik me prettiger dan in het zh, iedereen is daar bezig met hetzelfde onderwerp ;)

@Eve,spannend, ik wens je succesvolle poging deze keer. )

Ik moest inderdaad stoppen al 2 keer en dat geeft echt nare gevoel, alsof ik ergens blijf hangen en kan niet verder. Ik heb een vermoeden dat de tweede keer zo weinig reactie was omdat mijn lichaam niet meer wilt reageren na te veel reactie van de eerste keer. Er was erg korte pauze tussen deze twee pogingen ingelast, alleen maar een maand. Doctor zei toen dat het niet waar was, alles was afhankelijk van dosering. Maar goed, we zullen zien…

Geplaatst

Wat ben ik blij voor jullie, super gefeliciteerd!!!

:wav:

Eindelijks na al die jaren wachten is het geluk aan jullie zijde... geniet er lekker van!!!:confettistars:

Geplaatst

Maris, ik lees in de andere topics dat je vandaag weer een positieve test hebt gehad.......ONWIJS GEFELICITEERD!!!!!

Ben helemaal blij voor jullie en geeft ons weer hoop.

Meid geniet ervan, nou is het wachten geblazen op de eerste kwaaltjes, of zijn die er al?

Geplaatst

Dank je wel

Nee ik hoef niet meer te wachten op de eerste kwaaltjes ik ben namelijk met vlagen al kotsmisselijk haha en ben heel erg moe en lage rugpijn maar ach ik ben er alleen maar blij mee.

Je krijgt mij nu niet meer van die wolk af haha

Hoe gaat het met jou morgen ga je bellen of niet voor een afspraak?

Zijn jullie niet druk met carnaval vieren haha wij ook niet hoor heb net de optocht van Oldenzaal op tv gekeken en dat vind ik wel weer genoeg voor dit jaar

Geplaatst

Haha, hoop dat je tot oktober op die wolk mag blijven zitten. En gefeliciteerd met je eerste kwaaltjes, onvoorstelbaar dat wij daar blij mee kunnen zijn hihi

Maar dat is een goed teken toch!

Ik ben geen carnaval fan, moest vandaag werken. en vond ik dus ook helemaal niet erg. De kogel is door de kerk idd, ik ga morgen bellen voor een afspraak.

Fijne zondag allemaal...X

Geplaatst

Maris, Wat geweldig! :confettistars:Nogmaals hartstikke gefeliciteerd - nu weet je dat zeker.

Weet je al wanneer je eerste echo is?

Geplaatst

Maris, vandaag dus "officieel" positief getest, nogmaals gefeliciteerd!!!

Je zult morgen denk ik met de kliniek bellen voor het maken van een afspraak voor de 1e echo?

Neem aan dat dit niet in het weekend gebeurd.... maar wat spannend zeg, je weet natuurlijk nog niet of het er één of twee zijn!!!!

Eve, succes morgen met je telefoontje... toch ook weer een hele stap (vind ik tenminste wel...)!

Geplaatst

Dank je dames we zijn echt zo blij dat is met geen pen te beschrijven. Het is nog wel heel erg onwerkelijk maar oh zo mooi.

Dames ik gun jullie dit allemaal en neem van mij aan geef de moed niet op jullei tijd komt.

Eve heel veel succes morgen hopelijk kun je snel beginnen wij konden dta toen wel.

Ja morgen ga ik bellen voor de echo hopelijk doen ze dta met 7 weken al in Hengelo zou wel heel erg mooi zijn en dan moet er 1 of 2 hartjes te zien zijn als het goed gaat allemaal, maar ik ben echt hondsberoerd haha dus het voelt helemaal goed aan

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Ik ben ook zooo blij voor je maris, maar dat had ik je al gezegd via facebook ;)! Hopelijk kun je snel terecht voor een echo... volgens mij mochten wij dat met 8 weken ongeveer, maar dat weet ik niet meer precies. Geeft iedereen toch weer hoop dat het wel echt mogelijk is!...

Hier gaat ook alles goed, de laatste loodjes he ;). ik hou wel veel vocht vast, maar verder mag ik niet klagen.

Eve, Succes vandaag!

Hoe is het met jou Liesjuh? en met je opleiding?

Welkom Eva!

Geplaatst

Dank je Sharon het is ook zo onwerkelijk maar goed wij hebben ook met 8 weken de echo 16 maart is het zover

Duurt wle nog even maar goed hij komt er en daar zijn we heel erg blij mee.

En inderdaad zo blijkt dat het echt mogelijk is en dat je echt de moed niet moet opgeven

Eve succes of heb je al gebeld?

Geplaatst

Goedemiddag allemaal,

Ik mag 8 mrt komen voor een gesprek. Niet bij mijn vaste arts, was erg moeilijk te plannen dus mag naar H.Bach. Niet zoveel positieve ervaring mee, maar ze was wel heel lief met mijn eerste punctie. Dus ben benieuwd....

Maris, weet je al wanneer je voor de echo mag komen?

Sharon, hoelang moet je nog? Zal wel aftellen zijn zekers?!

Eva, had jij vandaag niet een afspraak bij de kliniek?

Geplaatst

Goedenavond dames,

Wat gezellig dat hier weer zoveel gekletst wordt, het was toch een tijd minder....

@Maris, tot 16 maart zit je dus in spanning of het er één of twee zijn.... spannund hoor!!!

Vindt het echt geweldig dat je zwanger bent, je bent altijd een luisterend oor voor iedereen (zwanger of niet...) vond het best knap dat je dat zo kon en nu ben je zelf lekker zwanger!!!!!

@Eve, ik heb ook Dr. Hazelbag, vindt het een prima arts hoor, moeten wij a.s. woensdag ook heen!

@Sharon, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Fijn dat het goed met je gaat!

Met mij gaat het goed hoor, we hebben a.s. woensdag weer een afspraak gepland voor een nieuwe poging, spannend weer.....

De opleiding is bijna afgerond op het examen na, deze is op 14 maart, nog effe druk aan de studie dus!

Iedereen een fijne avond :vliegje:

Geplaatst

Dank je wel Lisette word er rood van haha maar inderdaad nu ben ik eindelijk zelf lekker zwanger en hopelijk voor nog 8 maanden ongeveer haha

Ik had me gisteravond opgegeven voor MvM en ze belde net al en komt vrijdag avond langs met de test en de info dus ik ben benieuwd. Dan krijgen we voor het eerst bevestiging van buitenaf haha kan niet wachten.

Mijn vriend was wel blij dat ik eraan gedacht had dat ik het gepland had wanneer hij ook thuis was want hij wou er wel heel graag bij zijn hij is echt zo lief en voorzichtig ik word nog net niet als een porseleinenpopje behandeld maar het zit er niet ver vanaf haha

En zaterdag zou ik al met een vriendin naar de huishoudbeurs gaan en nu kunnen we ook lekker naar de 9maanden beurs haha zij heeft al een kleintje van bijna 2 maar we hadden afgesproken dat als het deze keer weer niet gelukt was dat zij eventueel alleen even over de 9maanden beurs zou gaan, maar nu kan ik zelf met een grote glimlach zelf mee.

En al is het te vroeg om wat te kopen en dat is ook mijn bedoeling er niet van maar info ophalen en kijken kan altijd.

Lisette alvast heel erg veel succes woensdag hopelijk kunnen jullei snel verder.

Eve wat goed 8 maart al en Dr Haselbach valt wle mee hoor zij doet bij ons ook de eerste echo en zij is altijd wle heel erg vriendelijk.

Zo ik ga met de beentjes hoog op de bank want ben wel erg moe haha hoe zou dat toch komen????

Geplaatst

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik in de kliniek geweest, vanaf nu zal ik een kort schema gebruiken. Ik zal beginnen met erg laag dosering van puregon zonder deca. Hoop dat deze keer het goed zal gaan. )

Ik zou vandaag nog moeten beginnen, maar er zijn 2 cystes gevonden, dus ik moet nog even wachten tot volgende maand wanneer alles rustig wordt. Misschien lopen we straks samen bij behandelingen))

Wat me in de kliniek tegenvalt is dat ze geen gegevens hebben meegenomen van patienten van het oude zh. Ze zeggen dat er geen aansluiting is van verschillende computersystemen. Dat vind ik raag want doordoor kan er belangrijke informatie worden verloren. Goed, dat ik alles weet uit mijn hoofd.

@Eve, ik ben ook bij mw H.bag geweest, wel een goede arts, vind ik. Waar was je ontevreden, als ik mag vragen?

@Maris, spannend, zullen er een of twee hartjes kloppen…? :icon_flower:)))

Geplaatst

Jeetje was zijn ze snel bij de kliniek zeg!!! Als je geen cystes had mocht je vandaag al beginnen. Toen ik ze maandag belde kon ik eigenlijk ook deze week nog terecht maar dat kwam mij slecht uit ivm werk, dus vandaag over 2 weken!

Maar spannend Eva, hoop dat het korte protocol meer gaat opleveren!!

Het is niet zo dat ik echt ontevreden ben over haar, tijdens de punctie was ze echt wel heel lief, maar tijdens de FM's vond ik haar soms kortaf en stug. Geen tijd voor vragen, tenminste zo voelde het voor mij..... was mijn eerste IVF en had maar 1 eitje, was erg teleurgesteld en voelde me verplicht om door te gaan.

Maar goed dat was toen!

Goed dat ik weer dat ze niet alle informatie mee hebben genomen naar de kliniek, zelf heb ik alle schema's van meds en FM gekopieerd dus dat ga ik dan ook zekers meenemen.

En wie weet gaan we straks idd met zn drietjes bijna tegelijkertijd op!!! :-)

maris, ik sluit me aan bij wat Lisette schreef, idd erg knap van je dat je er altijd voor iedereen bent!! Geniet van je beursbezoekjes heb je helemaal verdiend!!!!

Lisette, morgen heb jij de afspraak, succes! Hou je ons op de hoogte?

Geplaatst

Dames ik ga heel hard duimen voor jullie alle 3 dit word ons jaar waar we straks allemaal in zwanger raken.

Lisette heel erg veel succes morgen hopelijk kun je snel beginnen.

Eva wat fijn dat ze het schema gaan aanpassen hopelijk gaat dit helpen en komt jullie langverwachte wonder ook.

Eve het klopt wta je zegt met de fm is Haselbach ook niet mijn favoriet en ik ben ook blij dat Oosterhuis onze gyn is maar Haselbach is wel vriendelijk het is alleen als je wat wil weten moet je zelf vragen anders weet je nog niks.

Maar dat leren we vanzelf hoe langer als je hier mee bezig bent haha

Ik heb vandaag ook nog wel weer gebeld en heb wel een kwartier allerlei vragen gesteld aan de assistent haha volgens mij werd ze er wel gek van maar ach daar zitten ze voor.

Sharon hoe gata het lekker nog even aan het genieten?

Nou hier gaat het verder wel goed ik ben wel heel erg moe en had vanmiddag echt een dip kon mijn ogen niet open houden haha en dan moet ik morgen ook nog van half 8 tot 18 uur werken en heb ik de hele avond feest van mijn schoonvader die 65 word en donderdag moet ik er om 6 uur weer uit haha maar goed dan ga ik in de middag maar even liggen als mijn oppas kindje op bed ligt.

Maar ik ben alleen maar blij met de kwalen dat betekend dat het goed zit ook is de missleijkheid met vlagen goed aanwezig net als de lage rugpijn.

Oh ja en ik heb echt moeite met mijn buik te verbergen (zie maart 2010 topic)

Maar goed ik ga zaterdag lekker genieten op de beurs mijn vriendin had een bonnen boekje met heel veel gratis dingen wta een zwangere vrouw op kon halen dus ik denk dat ik met tassen vol weer kom zonder iets te kopen haha

Fijne avond allemaal ik ga op de bank met de beentjes hoog en dan lekker op tijd naar bed.

Geplaatst

Wat gebeurd er ineens van alles bij iedereen... wat fijn, toch weer kansen en hoop!!ik gun het jullie ook zo!

Liesjuh, hoe is het vandaag gegaan? Wat goed dat je de opleiding bijna hebt afgerond. Succes!

Maris, wat "fijn"dat je zo beroerd bent! haha....na 6 weken werd het erger bij mij, toen vond ik het niet zo leuk meer, maarja je hebt er ook zo lang op gewacht dat je het daarna ook weer snel vergeet.

Eva, Dat is inderdaad wel raar dat ze geen gegevens meenemen vanuit Enschede.. Dus je krijgt eigenlijk opnieuw een intake etc? niet echt professioneel.

Ik had zelf ook dr. Haselbach, ze was wel heel kundig maar ik vond dr. Oosterhuis wel veel liever overkomen. Hij nam ook vaak meer de tijd voor je.. ook heb ik de punctie bij hem beter ervaren, maar dan moet ik wel zeggen dat ik de eerste keer veel follikels had en alles erg gevoelig was.

Eve, Wat fijn dat je ook gelijk kunt beginnen. Er is dus geen wachtlijst meer, zijn nu alle fertiliteitsartsen en gynaecologen vanuit enschede overgegaan naar Hengelo? jij ook veel succes!

Hier gaat alles goed, heb nog 4 weken te gaan. Buik wordt wel zwaarder, dat merk je wel met slapen etc... maar ik mag zeker niet klagen :). De komende dagen de laatste dingetjes in orde maken. Ik ben er ook nog niet over uit of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen...... maar gelukkig kun je dat op het moment zelf ook nog beslissen. Dus we kunnen er nog even over nadenken, al moet je wel alles in orde hebben om evt. thuis te bevallen.

fijne dag allemaal!

Geplaatst

Hallo dames,

@Eva, wat fijn dat je zo snel kunt beginnen met een kort protocol, hopelijk is het geluk ditmaal ook aan jou kant!

@Eve, op naar 8 maart!!!

@Maris, veel plezier op het feest van je schoonvader, wel je ogen open houden hè, hahaha....

@Sharon, 4 weken nog maar.... sjee... wat gaat dat voor mijn gevoel snel zeg! Waarover twijfel je bij de keuze tussen ziekenhuis en thuis bevallen?

Wij zijn vanmorgen naar Haselbach geweest en hebben een prettig gesprek gehad. Ze was erg vriendelijk (vind ik altijd wel...) en had alle tijd voor ons. Onze gegevens waren er ook allemaal wel, ze kon ons precies vertellen hoe we het de vorige keren hadden gedaan, dus ook dit viel mee! Dus Eve, je hoeft de gegevens niet mee te nemen. Ze heeft ons verteld dat de eerste week van de opening het een zooitje was daar, alles liep door elkaar, maar nu is het aardig op orde. Er moeten alleen nog veel gegegevens digitaal gemaakt worden.

Wanneer wij precies starten weet ik niet, ik ga Duphaston gebruiken om mijn menstuatie op te wekken, deze moet ik 12 dagen slikken en dan kan het wel een week duren voordat de bloeding komt waarvan je dan op de vierde dag beginnen moet met de pil. We krijgen het schema opgestuurd, dus zullen vanzelf zien op welke data we uitkomen.

Geplaatst

Dank jullie wel, ik hoop ook dat dit korte protocol meer voor mij zal opleveren. Ik vind het trouwens zo leuk dat we hier elkaar kunnen ondersteunen. Niet iedereen in mijn omgeving kan begrepen waar ik me bezig houd P)

@Eve, ik had hetzelfde gevoel toen ik bij dr H.bach ben geweest. Maar ik dacht toen dat dat gewoon een Nederlandse manier om te werken was – schaarste van tijd, een kwartier voor een patient;)) Maar ik heb altijd mijn vragen goed voorbereid, (als ik te veel vragen had, heb ik deze op papier geschreven zodat ik hun niet zou vergeten) en liep niet weg voordat ik alle antwoorden had. Voor de rest vind ik haar, wat ook Maris en Lisette zeggen, de aardige en kundige arts.

Ik heb nu een andere arts, die graag praat en de tijd geeft voor vragen. Daarom moesten we laatste keer drie kwartel wachten want ze was lang bezig met vorige patienten. ;)))

@ Lisette, hoop dat je snel kan starten met behandeling. Is dat je tweede poging, volgens verzekering?

Ze hebben je gegevens waarschijnlijk wel omdat je dezelfde arts heb. Ik heb nu de andere (van Almelo) en ze kon mijn gegevens uit Enschede niet vinden. Ik vind het raar voor de kliniek want ze moest voor mij een nieuw schema opstellen, dus oudere gegevens had ze wel nodig.

@Maris, Sharon, Wat een gelukkige tijd hebben jullie op dit moment!

Sharon, nog een beetje wachten en dan ben je mama! Ik zie in je handtekening dat je met ICSI bezig was en dan spontaan zwanger. Dat is echt wonder! :icon_flower:

Geplaatst

Eva, het is ook erg fijn om elkaar te kunnen ondersteunen, je weet waar je het over hebt en iedereen begrijpt je!

In de naaste omgeving proberen ze het wel te snappen, maar toch doen ze dat niet helemaal (denk ik dan....), denk dat je het eerst zelf moet ervaren, voordat je het "echt" snapt.

Dit wordt inderdaad onze 2e poging wat verzekering betreft, we gaan trouwens weer in samenwerking met Zwolle.

Het lijkt me fijn dat een arts alle tijd voor je neemt, maar niet dat je drie kwartier moet wachten, omdat ze alle afspraken laten uitlopen....

Wij hoefden niet te wachten, ook wel prettig, ach ja... alles heeft zo'n voor- en nadeel moet je maar denken!

Geplaatst

Hey allemaal,

Hoe is het hier, allemaal een fijn weekend gehad? We hebben heerlijk gefietst en genoten van het mooie weer!

Liset, het komt voor jou ook weer dichterbij! Spannend hoor, is er een reden dat je de menstruatie op moet wekken?

Het is ook niet zo dat ik h.bach een onprettige arts vind, maar ze is een beetje stug vind ik, misschien is het volgende week wel heel anders. Normaal is O.huis mijn arts maar het was erg moeilijk om mij daar in te plannen. De ass was echt aan het zuchten waarop ik heb gezegd dat ze me anders ook wel bij een ander in mocht plannen. Dus vandaar dat ik bij haar moet zijn.

Eva, weet jij al wanneer je weer mag starten?

Maris, hoe is het nou met jou dan??? Nog naar de Huishoudbeurs geweest? Kun je het allemaal een beetje bevatten allemaal??

X Eve

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden