Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik mis eigenlijk een klaagmuur hier in IUI :blahblah1:

Wat heb jij te klagen , mag van alles zijn ;-)

Ik baal dat mijn IUI weer mislukt is. Het is pas dag 26 (de laatste keer was het 27) maar tot mijn verbazing zag ik net dat ik toch ongi ben.

Ik had het kunnen voelen, want het was weer erg onrustig in mijn hoofd. Maar toch hoop je voor het beste he!:crybaby2:

Ik klaag ook gelijk over mijn collega''s :slap_1gtk: ik word zo gek van al dat onderlinge geroddel.

Ik klaag over te weinig zon :sunny:

Ik klaag over de kabouters. :icon_smurfin:Ik wil dat ze beter mijn huis beter schoonhouden! NU moet ik het morgen weer doen :bye2:

Ik vermoed dat ik niet de enige ben die wat te klagen heeft! :walk:Ik kijk er naar uit :-)

• Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Mag ik ook meeklagen al hoor ik niet in de catergorie IUI?????

Ik klaag over het feit dat ik moet werken!!!! Sinds ik zwanger ben helamaal geen zin meer in, terwijl ik normaal gek ben van mijn werk. Zou zoooooooo graag huisvrouw zijn nu!!!! (kabouter laten het bij mij ook afweten!!!)

Dus klaag ik ook dat ik nog 3 weken moet werken voordat ik vakantie heb!!!

En klaag ik ook dat het dit jaar maar 3 weken zijn!

Maar ja, eigenlijk mag ik niet klagen, grote wens vervuld en moet in deze tijd blij zijn dat ik nog werk heb!

Maar toch........

He dat lucht op!!!

Posted

Ik wil ook klagen....

Ik klaag omdat ik een miskraam heb gehad. Dat is mijn grootste KLAAG van vandaag

Ik klaag omdat ik na anderhalve week thuis te zijn geweest weer moet werken.

Ik klaag omdat ik gewoon te veel werk heb

Ik klaag omdat ik dit jaar niet op vakantie ga

Ik klaag omdat het te lang duurt voordat ons huis wordt opgeleverd

Ik klaag klaag klaag klaag maar ben best wel gelukkig! hahahahhaha

Liefs Sil

Posted

wat een geweldig idee, die klaagmuur! iedereen heeft wel iets te klagen, en 't kan zo lekker zijn.

ik klaag, omdat ik die hele schoonmaak kabouters nog nooit in huis heb gehad en onze hond en twee noorse bosklitten enorme bossen haar achterlaten door het hele huis. en ik nies me te pletter!!! en dat doet zeer aan 't buikkie (die banden zijn ook wat om over te klagen trouwens).

ik klaag over m'n werk, heb geen zin, 't is hier nu alweer niet te harden en ik moet nog de hele dag!

en ik heb gewoon géén vakantie, iedereen zie ik vertrekken en ik heb 't grootste deel van m'n dagen opgemaakt aan kluswerk in 't voorjaar. zit ik hier de hele zomer 't pand te bewaken....

zo, was wel ff genoeg te klagen voor nu.

oh nee, wacht. ik moet bloed laten prikken en ik HAAT naalden!!!! en dat kan alleen alle....vroeg, hebben die mensen geen normale werktijden!

ja, dat was 'm echt :wink:

Posted

Er is genoeg te klagen natuurlijk, iedereen heeft wel iets haha.

Die schoonmaakkabouters hebben mijn huis ook steeds gemist. Ik ziet ze ook steeds niet verschijnen en moet zelf alles doen.

Verder nog te klagen dat ik gisteren 45min heb zitten wachten in het zh voor die extra echo!!! Wel mn moeder en schoonmoeder, maar dat is ook nooit echt een goede combi, dus ook nog aan hun zitten ergeren!!!!

Daarbij kwam ik ook nog eens de geweldige mannelijke gyn tegen...kreeg meteen de kriebels.

Verder weinig hier, baal enorm dat iedereen nog op vakantie gaat en dat wij al geweest zijn....wil ook ngo even lekker weg!!!!

Posted

Zo te horen moeten we de bond van kabouters maar eens aanspreken :-) Ze doen niet hun werk.hihihi :happy7:

Inderdaad irri dat iedereen op vakantie gaat en jij mag dan niet :-( ik ga pas het najaar op vakantie. Ik zou ook wel willen hoor. Iedereen om mij heen gaat al!

Posted

Zal ik dan ook maar even mee klagen.

Ik baal ervan dat ik vandaag moet werken

Ik baal van mijn man al doet hij niks verkeerd

Ik baal ervan dat ik straks een punctie moet ondergaan met een nieuwe pijnstilling rapifen waarbij je ademhaling ermee kan stoppen.

En ik baal er vooral van dat ik nu al 2 jaar zwanger probeer te worden en het nog steeds niet ben.

Maar ondanks al het balen heb ik wel een heerlijk weekend achter de rug mijn dochter werd 6 en het was een erg leuk weekend.

Liefs

Posted

Hahaha wat een leuke topic hier..

mmmmmm... wat heb ik te klagen:

Ik klaag omdat ik vanmiddag als ik thuis kom mijn was moet uithangen, er nog een strijk ligt van 2 weken, de vaatwasser nog leeg moet en de aanrecht vol staat met pannen

Ik klaag omdat ik geen idee heb wat vanavond moet gaan eten

Ik klaag omdat ik nog 13 dagen moet werken voordat mijn contract ten einde is en ik dan heerlijk thuis kom te zitten tot na de bevalling. Ben het werken echt spuugzat

Ik klaag omdat maagzuur echt niet fijn is en er bij elke boer een stukje etenwaar mee komt (heerlijk hoor...)

Ik klaag omdat ik vannacht weer slecht heb geslapen, dankzij 3 keer plassen en 2 keer acute kuitkramp, een ingebouwde wekker die ongeveer om 4 uur in mijn buik afgaat waardoor de kleine wakker wordt en de polonaise gaat lopen en dat het gemiddeld 7 minuten duurt voordat ik mijn waterbed uit ben

Zo, he he, dat lucht op hahahaha

Posted

heel goed idee zo`n klaagmuur heeft mijn man ook ff geen gezeik...hahaha

ik wil ook ff klagen.............

ik baal dat mijn man zijn zaad niet goed is en dat we niet meer in aanmerking komen voor iui maar over moeten op ivf waar ik erg tegen op zie............

ik baal dat we al bijna twee jaar bezig zijn met kinderen en er nog steeds geen op komst is....

ik baal van die kut ziekenhuizen die je maar behandelen als een nummer......(ja iedereen is op vakantie dus de eerste de beste afspraak is over 5 WEKEN) sporen die wel?????

nou eindelijk afspraak voor over 2 weken maar wel bij een andere arts....OOK GOED maakt ook niet meer uit want ik baal toch al.........

ik baal ook van mijn werk geen kut te doen en kut gezeik van collega`s(heb namelijk genoeg aan me eigen gezeik.....)

Zo das ff lekker misschien kan ik er nou weer ff tegen.

XXX

Posted

owja bijna iets vergeten ik baal ook van het ivf forum dat is namelijk alleen 40+.......

zijn er geen jongere mensen die ivf moeten ondergaan??????????

nou is het echt klaar

XXX

Posted
owja bijna iets vergeten ik baal ook van het ivf forum dat is namelijk alleen 40+.......

zijn er geen jongere mensen die ivf moeten ondergaan??????????

Ja hierzo ben 24!!!!

En je eerste klaag bericht ben ik het helemaal mee eens!

Posted

Ik wil ook klagen

@ Ik klaag omdat deze IVF poging (3 ) zo eindeloos duurt, al vanf 3 maart (eerste gesprek geertgenkliniek)

En het eind nog niet steeds in zicht is grrrrrrrrrr

Ik baal daar zo verschrikkelijk van, we hebben het zo zwaar en maar wachten en wachten en wachten pffff!!

@ ik klaag omdat ik nog steeds niet zwanger ben!

@ Ik klaag omdat we pas in september vakantie hebben duurt ook nog zo lang.

We gaan ws naar Aruba.

En als de TP dan net daarvoor valt of tijdens de vakantie doe we de TP ws erna, nog langer wachten!!

We gaan ws naar Aruba

@ Ik klaag ook omdat ik nog niet ongi ben na 10 dag microgynon en na 2 dg gestopt te zijn moet toch een deze dagen

wel komen!!

Leuk topic, lekker klagen heerlijkkkkk!!!

Liefs Claudia

Posted

Gaat lekker hier met het geklaag!!!!

Lucht zeker wel op en sommige dingen zijn wel grappig weer om te lezen...Maatje wat je zegt over het slapen her ken ik ook wel een beetje. Moet je er weer 's nachts uit en als je dan weer wilt gaan slapen....heb ik het idee dat er iemand in een rollercoaster zit in mn buik. Veel krampen enzo.

Bride: Bij mij op het werk is op het moment ook geen bal te goed!!! Verveel me de hele dag....

Posted

Hahaha lachen zeg die klaagmuur!!!

Ik klaag, omdat ik vanavond nog moet werken tot 22.00u!

Ik klaag, omdat mijn vriend gisteren z'n auto in elkaar heeft gereden!

Ik klaag, omdat ik al bijna 2 maanden geen SEX heb gehad!

Ik klaag, omdat mijn dochter vandaag jarig is en nu bij haar papa is en niet bij mij!

.........maar verder ben ik best gelukkig!!!!!

Groetjes Grace

Posted

2 maanden geen sex????????????? dan mag je inderdaad klagen.........

maatje ik zeg ook niet dat ze niet gezellig zijn hoor haha maar ik denk dat ze der misschien anders tegenaan kijken,ik weet ook niet of dat wel zo is hoor maar dayt denk ik....

Posted

2 maanden!!!!! Dat is toch niet vol te houden.....wij klagen al bij elkaar na een week! Dan maar een keer om 2100 naar bed, maar wel tijd met elkaar!!!!

Erg belangrijk hoor.

Posted

He Bridetobe,

Nou moet ik toch even reageren als 40-jarige... Waarom zouden wij er anders tegenaan kijken? Ben echt wel benieuwd wat je hiermee bedoeld...

Maar omdat dit de klaagmuur is: ik klaag dat er voor mij vanmiddag in de rij bij de kassa een hoogzwangere vrouw stond met een kindje van ongeveer anderhalf in de kar... terwijl wij al 3 jaar proberen een broertje of zusje voor onze dochter te krijgen.

Caroline

Posted

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis omdat wij geen IUI kunnen doen, maar wil wel even klagen als dat mag misschien lucht dat een beetje op?

Ik baal omdat vrienden nu alweer een derde kindje krijgen terwijl dit naar hun zeggen niet de bedoeling was en als je dan iets zegt dan krijg je als antwoord terug, Maar we zijn er wel blij mee. Dat is ze geraden ook denk ik dan maar weer ze mogen het wel aan mij geven.

Ik baal ook dit ik eerst een proefstimulatie moet en dat ze als het goed gaat niks gaan doen met de eitjes tewijl ze al denken dat ik in de overgang zit

Zo dat ben ik even kwijd dames bedankt

Posted
heel goed idee zo`n klaagmuur heeft mijn man ook ff geen gezeik...hahaha

ik wil ook ff klagen.............

ik baal dat mijn man zijn zaad niet goed is en dat we niet meer in aanmerking komen voor iui maar over moeten op ivf waar ik erg tegen op zie............

ik baal dat we al bijna twee jaar bezig zijn met kinderen en er nog steeds geen op komst is....

ik baal van die kut ziekenhuizen die je maar behandelen als een nummer......(ja iedereen is op vakantie dus de eerste de beste afspraak is over 5 WEKEN) sporen die wel?????

nou eindelijk afspraak voor over 2 weken maar wel bij een andere arts....OOK GOED maakt ook niet meer uit want ik baal toch al.........

ik baal ook van mijn werk geen kut te doen en kut gezeik van collega`s(heb namelijk genoeg aan me eigen gezeik.....)

Zo das ff lekker misschien kan ik er nou weer ff tegen.

XXX

zo daar kan ik me helemaal in vinden!

precies hetzelfde verhaal hier!!

altijd maar wachten, wachten, wachten totdat ze in t ziekenhuis tijd hebben.nu ging de gyn weer op vakantie en de vorige was ook al op vakantie, dus steeds maar wachten.

wij zijn ook al ruim 2 jr bezig zonder resultaat en ook mijn mans zaad is zo slecht dat we geen iui mogen doen. Daarnaast ben ik ook nog een jonkie met mijn net 26, dus we kunnen elkaar de hand schudden!

Posted

Hoi lachen zo'n klaag plekje

Ik baal van mezelf, voel me ellendig vandaag

Ik baal dat ik momenteel nergens mijn zinnen toe kan zetten

Ik baal dat die kabouters ook mijn huis steeds niet kunnen vinden

Ik baal ervan dat ik zo'n kort lontje heb nu

Ik baal ervan dat ik slecht slaap

Zo dat is eruit, lucht wel op haha

Sandra