Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben niet klagend ingesteld, maar wil nu toch even mijn hart luchten.

Ik baal ervan dat in mijn lichaam allang de beslissing is gevallen om zwanger of niet te zijn en dat ik nog geen uitslag weet!

Zo, dat lucht op!!!!

zucht....

groetjes Sab

• Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sab....kan ik me zo helemaal voorstellen! Ik herken dat gevoel. Dat had ik beide keren ook. Zo oneerlijk dat je lijf het allang weet alleen jezelf nog niet! Bizar is dat hé!

nog een paar dagen meid! Sterkte hoor.

Geplaatst

Ik wil nog even klagen omdat ik gisteren dacht helemaal uitgerust te zijn....krijg ik krampen in mn buik. Kon niet slapen, liggen op de bank lukte niet en op bed kon ik ook niet echt liggen meer.

O ja en vanacht natuurlijk weer wakker geworden van het gesnurk van de hond en de regen die heel hard op het dakteras sloeg, en wakker betekent ook weer meteen naar de wc lopen.

Ben nu redelijk moe ook en meot nog de hele dag werken...BAH

Geplaatst

Nou Tammy dat klinkt als een beroerde nacht! Vanavond lekker op tijd het nest in..

Ik klaag een keer een dag niet. Hoe is het mogelijk!

Lekker vrij vandaag,zit goed in mijn vel,ben helemaal vrolijk.Helemaal goed.

Ook weleens fijn hoor hihi.

Morgen zal ik wel weer wat te klagen hebben.

Geplaatst

Ik klaag omdat ik net te horen kreeg dat van de 10 embryo's die over waren, er geen één is ingevroren! GRRRR

Kan dus weer helemaal opnieuw beginnen...

Caroline

Geplaatst

@elinorac. Dat is zeker balen zeg! Was dat niet de afspraak?

Wat heerlijk he dat geklaag! Ik heb er van genoten, maar ook van sommige was ik echt even stil.

Ik vul mijn klaaglijstje nog even bij hoor:

*Ik baal dat ik een week vakantie heb en mijn mannetje niet (is pas bij een nieuwe baan begonnen)

* ik baal dat het niet lekker zonnig is (om lekker in de tuin te liggen)

* ik baal dat de bieb zomertijden heeft en dus vanavond dicht is, terwijl ik er net heen wilde.

* ik baal dat niemand durft te vragen hoe het nu staat. Je ziet ze soms denken en kijken (had verjaardag dit weekend)

* ik baal dat ik de ijscoman hoor en dat is zo lekker, maar ja, elke avond een ijsje is too much (heb gisteren al gehaald!)

* ik baal dat ik besloten heb een rustmaand te houden. Nu moet ik langer wachten op iui. Maar het haalt wel even het 'spontane sex' weer naar boven. Herkennen jullie dat? Niet meer op de klok.

ik ga maar zielig Melroce place kijken (heb een dvd gekocht, 'vroeger' keek ik daar altijd naar. Mijn mannetje is toch werken en die had dat! Tijd om lekker languit onderuit te hangen.

Geplaatst

Spygirl. Spontane sex. Heel herkenbaar. Ben ook even gestopt,en t is fijn om je leventje even terug te hebben. Ook de spontane sex hoort daarbij hihi!

Geplaatst

ik wil ook weer ff klagen

over dat ikvanacht niet kon slapen......pas rond half 5.... omdat ik er de hele tijd mee bezig ben,zou het nou wel of niet zo zijn.iedere kramp en steek denk ik,zou het nou van de iui zijn of is het innesteling???

en het zijn heel veel krampen en steken dus ook heelveel zorgen en twijfel....

vandaag gewerkt dus kei moe terwijl ik eigelijk na de zomerfeesten wil maar echt geen kracht voor krijg mijnbenen niet meer van mijn bankje af.........

dat was het weer

groetjes

Geplaatst

Ik wil ook ff klagen:

Ik klaag omdat ik bijna 40 ben!

Ik klaag omdat ik vandaag de punctie had en vanmiddag geen last daarvan had

Ik klaag omdat ik er vanavond wel last van heb

Ik klaag omdat ik maar één week in Egypte geweest ben

Ik klaag omdat er geen verdere vakantie in het verschiet ligt

Ik klaag dat ik weer moet wachten of we nu toch minimaal zes embryo's hebben

Ik klaag omdat de kaboutertjes ook mijn huis altijd overslaan

Maar ik zou ook heel erg klagen als ik twee maanden geen sex heb gehad, maar daar heb ik geen klagen over.

Natas

Geplaatst

Wat een goed idee die klaagmuur. Heb ook de hele muur gelezen, en kan me in sommigen herkennen....

Ga nu toch ook maar even klagen....

*Ik baal dat ik nu al 36 ben, en nog steeds geen kindje in de buik heb.

*Ik baal dat je na iedere poging je verwachtingen weer moet bijstellen

*Ik baal dat ik me weer goed begin te voelen nu de hormonen uit mijn lijf zijn en ik mijn eigen cyclus weer krijg. Collega's zeggen:"goh, meid, je zit weer goed in je vel he?!" En daarmee is de kous af! Arghhhhh.....ik zit nog met heel veel verdriet ja!!!

Dat was 'm!

Erika

Geplaatst

ik wil even goed, stevig klagen over al die $%%&*&*(*&%%$%$%^TI*&&&%&^%&* eikels die weigeren richting aan te geven!!!! vooral op ROTONDES! ik kan niet ruiken waar jullie heengaan en die linkerwijsvinger zit een halve centimeter van dat gekke stokje vandaan, omhoog voor rechts, omlaag voor links.

ik sta elke keer voor de kat z'n ... op m'n rem!!!

oh ja en ik heb 't warm....

Geplaatst

en wacht, heb er nog één. gisteren echt weer zo'n heerlijke opmerking.

"goh, bij de derde inseminatie al zwanger? das dan ook heel snel gegaan, fijn dat je niet zo lang hebt hoeven proberen..."

PARDON?!

Geplaatst

Weet helemaal wat je bedoelt Melis, met die rotondes.....gisteren middag weer tig keren op mn rem voor niks, omdat het zo moeilijk is om die knipper aan te zetten.

Verder wil ik ook nog even klagen:

....omdat ik al sinds zondagnacht niet meer goed slaap.

....gisteren vrij geweest maar nergens zin in gehad, dus huis nog steeds een zooitje

....me ontzettend belabert voel en de hele dag wel kan janken, heb alleen geen idee waarom ik dan zo verdrietig ben.

.... nu weer aan het werk ben met knallende koppijn

....totaal geen zin in werken heb en ook nog vanavond moet werken

....mn man vanavond niet thuis kom, dus ziet hem pas morgenavond weer

Zo dat was het denk ik wel weer even, moet zeggen lucht wel weer op

Geplaatst

ik klaag vandaag omdat ik weer bloed heb moeten laten prikken en dat dat eker weer een blauwe plek wordt

ik nog steeds vloei

ik er vandaag weer giga van baal dat iedereen die ik tegen komt zwanger is(of lijkt dat maar zo!!)

ik te weinig geld op mn rekening heb staan om eens lekker te gaan shoppen

ik weer geld moet betalen aan die kl... belastingdienst!!!

dat was het wel weer voor vandaag

Geplaatst

....ik baal dat ik besloten heb een rustmaand te houden. Nu moet ik langer wachten op iui. Maar het haalt wel even het 'spontane sex' weer naar boven. Herkennen jullie dat? Niet meer op de klok.

Ja, herkenbaar!! Ook daar is zo'n rustmaand goed voor. Op dat vlak niet rustig (hihi)!

Geplaatst

Ik kom weer even klagen....

IK KLAAG, OMDAT IK DAN EINDELIJK SEX HEB NA 2 MAANDEN LEKKER SPONTAAN IS HET GEWOON N GEKLOOT MET DIE ACHTERLIJKE CONDOOMS.......:crybaby2:

pffff da lucht lekker op!!!!

Geplaatst

Ik wil ook nog even klagen....

Vanavond een bbq, maar het is k*t weer!!!!

Verder vanacht standby dienst gehad en om de 2 uur wakker gebeld en kan ook niet eerder naar huis want iemand op vakantie......gaap.

Gevolg nu veel krampen en steken in mn buik!!!!!

Geplaatst

eeeehm, tam, volgens mij mag je standby diensten weigeren. zou 't 's navragen bij de arbo. ik weet dat je, als je zwanger bent, je niet verplicht bent om onregelmatige diensten te draaien, volgens mij geldt dat ook voor standby diensten.

kijk, ik weet 't niet zeker, maar zou 't 's uitzoeken als ik jou was. want dit is niet de bedoeling wijffie!

Geplaatst

Weet het ook idd, dit was op vrijwillege basis omdat het eerst zo goed ging. Maar als ik nu een aantal keren gebeld wordt 's nachts dan ben ik gewoon echt kapot de volgende dag. Nu is ook nog eens mn baas op vakantie, dus zit met 2 onervaren mensen.

Maar die gaan straks nog om en om op vakantie en dan een weekje met zn 4en, daarna mn baas nog een weekje weg. Dus daarna kap ik ermee met die diensten, tenminste niet zolang ik niet naar huis kan op tijd. En 4 aug weer afsraak bij de vk, dus kijken wat die zegt.

Geplaatst

He Tammy,

Ik heb nu al zo vaak gelezen wat jij doet en ben erg nieuwsgierig: wat doet een waterklerk??

(Sorry als je het al een keer eerder ergens hebt verteld, heb ik dan gemist).

Caroline

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden