Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik klaag ook even mee.

Ik baal van het feit dat ik al 6x miskraam heb gehad.

Ik baal ervan dat we al 2 icsi's hebben moeten doen zonder resultaat.

Ik baal dat ik 21 uur per werk (huishoudelijk werk ZWAAR)

Ik baal van al die rot afspraken in het zh, mag morgen weer om 8:30, betekend 7:15 aanrijden pfffff.

Zo dat was ie wel ff haha

Ohja en ik BaAL vreselijk van dat ik sinds we in de mmm zitten geen zin meer heb in sex...

Maar buiten dit ben ik best wel happy!

• Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De ideale manier om mijn kerel eens wat rust te gunnen hihi:toothy9:

Ik baal dat ze na 5 jaar vragen stellen eindelijk eens verder gekeken hebben en tot de conclusie zijn te komen dat ze het fout hadden, kan dus niet "gewoon" kindjes krijgen

Ik baal dat iedereen om mij heen zwanger is

Ik baal dat mijn schoonfamilie er zo luchtig over doet

Ik baal ik het geen moment van de dag met rust kan laten

Ik baal dat ik waarschijnlijk weer geopereerd moet worden en dat daarme het succes met IVF waarschijnlijk nog kleiner word

IK baal van mezelf...

Maar vooral van mijn schoonzus omdat ze elke keer tegen haar dochter zegt: Je zou het wel leuk vinden hé? Als je er een nichtje of neefje bij krijgt!!!!:cussing:

Pfff zo.....en nu lekker vroeg onder de wol

Geplaatst

Hee dames,

Wat een leuk topic! Nog nooit zoveel reacties gezien in zo'n korte tijd...haha! Ik baal enorm van mijn werk. Niets te doen...blegh. Gelukkig nog maar een dagje en dan vakantie! En ik baal van die mensen die een kind in hun leven plannen. Pas nog 'als we nu beginnen, is er volgens jaar een kleine'. Oh ja, joh? Ik hoop het voor ze. Ik gun het iedereen, maar die vanzelfsprekendheid van sommige mensen.......grrrrr.

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Carol, met een operatie vergroot je je kansen juist. Heb ik ook gehad (ben nu eileider-loos), maar een bbz zit er nooit meer in (gelukkig maar, geen pretje!).

Slaap lekker!

Geplaatst

hoi hoi

ik heb ook nog wel wat te klagen

-omdat ze in het zkh niet naar je luisteren ze denken dat je dom bent

- dat daarom onze 1e cryo tp niet doorging

-omdat de mensen om je heen vragen ben je nou nog niet zwanger aaaaaaaaah

-ik nog niet zwanger ben

- nog 5 weken moet werken voordat ik vakantie heb

- omdat bij ons thuis ook de crediet crisis is toegeslagen

- omdat het zo lang duurt voor dat je ongi word lol

-omdat onze pup nog steeds niet zindelijk is

maar voor de rest zijn mijn man en ik erg gelukkig.

groetjes silvia

Geplaatst
He Bridetobe,

Nou moet ik toch even reageren als 40-jarige... Waarom zouden wij er anders tegenaan kijken? Ben echt wel benieuwd wat je hiermee bedoeld...

Maar omdat dit de klaagmuur is: ik klaag dat er voor mij vanmiddag in de rij bij de kassa een hoogzwangere vrouw stond met een kindje van ongeveer anderhalf in de kar... terwijl wij al 3 jaar proberen een broertje of zusje voor onze dochter te krijgen.

Caroline

Hey

Het is helemaal niet lullig bedoelt ofzo hoor.

maar ik denk dat wij er als jonkies misschien paniekeriger tegenaan kijken(ik weet niet of dat bij andere zo is maar bij mij iniedergeval wel)en dat jullie als wat oudere dames er wat makkelijker mee omgaan.daar wil ik ook echt niet mee zeggen dat het voor jullie makkelijker of minder erg is hoor,helemaal niet!!!!

ik hoop dat ik het nou een beetje duidelijker heb gemaakt

ik wens iedereen heel veel succes toe..........

XXX Men

Geplaatst

nou ik wilook wel even komen balen dan!!

ik baal (nee ik vind het zwaar klote!!) dat ik een bbz heb gehad en dus geen kindje verwacht volgend jaar:crybaby2:

ik baal ervan dat ik al bijna 3 jaar bezig ben omzwanger te worden en dat iedereen om me heen binnen 2maanden zwanger raakt!!

ik baal er van dat ik werkeloos thuis zit (of nee toch mischien niet!!)

ik baal evan dat mn mannetje al een week of 9!!thuis zit met een burn out!!

ik baal evan dat ik tenminste nog tot okt moet wachten voordat ik met ivf mag beginnen

en ik baal ervan dat ik af moetvallen voor ivf:thumbdown:

Geplaatst

mag ik even klagen over klagende vrouwen waarbij wij partners het meestal maar moeten ontgelden???

.... nee zeker?????????:crapper:

Lars :shootme:(mannetje van..)

Geplaatst

Hoi Bridetobe,

Ik was ook niet beledigd hoor, vroeg me gewoon af wat je ermee bedoelde. Ik denk juist - als we er al anders tegenaan kijken - dat de paniek bij sommige oudere dames juist groter is, omdat we veel korter nog de kans hebben om uberhaupt zwanger te worden! Ik geef mezelf in ieder geval tot mijn eenenveertigste en dan hoop ik zwanger te zijn en anders weet ik het niet... Dus wees blij dat je jong bent!

Bovendien denk ik dat veel dames die verplicht meteen IVF of ICSI moeten doen, graag de kans hadden gehad om IUI te doen omdat dat veel minder ingrijpend is en je ook voor de verzekering veel meer kansen hebt. Dus... wees blij dat je zo jong bent zou ik zeggen!

Caroline

Geplaatst
2 maanden!!!!! Dat is toch niet vol te houden.....wij klagen al bij elkaar na een week! Dan maar een keer om 2100 naar bed, maar wel tijd met elkaar!!!!

Erg belangrijk hoor.

Hoi Tammy,

het is niet dat we geen tijd hebben voor elkaar, maar het ging gewoon niet.

Maar we knuffelen wel heel veel hoor hihi....(maar dat is toch anders)

Groetjes Grace

Geplaatst

Grace, ik weet hoe dat gaat hoor, in het begin van de mmm had ik er totaal geen zin in. Veel te veel dingen aan je kop etc. Hopelijk snel betere tijden voor jullie!!!

Er wordt lekker veel geklaagd hier, het is idd zo wat Lars zegt....de partners moeten het altijd ontgelden helaas. Maar ja, je lucht je hart tegen degene die het dichtste bij je staat.

Verder nog even klagen over de mensen die zomaar zwanger worden....met een ongelukje?!?!?! Dat is nog steeds zoooooo oneerlijk!!!!!

Geplaatst

Tammy, Lars wilde het gisteren plaatsen, maar wist niet of het kon en mocht hahahah

Hij moest heel erg lachen om onze klaagzang...

En wat je zegt, dat de wat "jongere" generatie (zie je veel op babybytes waar ik lid van ben) meestal bij het ontdekken van een zwangerschap gelijk erachteraan plakt: Maar het was ongepland/een ongelukje...

Ja Hallo, we leven in 2009! Dan bestaan er geen ongelukjes meer!

Kan me daar zoooooo boos over maken :evil2::violent1::angry5:

Geplaatst

Ik wil even klagen omdat het zo vreselijk rustig is op mijn werk, bah!!!! Vandaag en morgen nog werken en dan VAKANTIE!!!!

Ach en klagen moet kunnen hoor!! Juist ook tegen je partner. Als het maar niet te lang duurt, toch......

En SEX, nou daar had ik tijdens de behandelingen weinig zin in hoor! Je voelt je al niet zoals normaal en bovendien draait alles om het zwanger worden waardoor je hoofd (tenminste mijn hoofd) er totaal niet naar staat. Ach, komt wel weer goed.

Nou ja, als we maar niet in het klagen blijven hangen vind ik dit een erg verfrissend topic!!!

Fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

Hey Nora,

Dat zou idd zo moeten zijn, als ik daaraan geopereerd moest worden, maar dit is een OK aan de blaas met het risico dat ze de eierstokken straks niet meer kunnen bereiken voor punctie. Helaas is het ook nog een keer zo dat ik het volgende week hoor en dan direct voor OK moet omdat het een spoedje is. Ze kunnen dus voor die tijd niet gaan stimuleren.......baal

En Lars mijn mannetje begrijpt je helemaal hahaha

Geplaatst
Carol, met een operatie vergroot je je kansen juist. Heb ik ook gehad (ben nu eileider-loos), maar een bbz zit er nooit meer in (gelukkig maar, geen pretje!).

Slaap lekker!

Was het maar zo in dit geval... Ik krijg volgende week te horen of ik nog een keer voor OK ivm blaasproblemen. Is een grote ok met het risico op beschadiging van de stokken. Nou is het niet zo dat ze voor die tijd kunnen stimuleren voor een punctie omdat ik dan die zelfde week nog voor OK moet.

Dus het is duimen geblazen dat ik woensdag te horen krijg of ze het nog op een andere manier kunnen oplossen en dan heb ik donderdag mijn intake!!

Wat is BBZ eigenlijk? (of is dit een domme vraag)

Geplaatst

dat is een buiten baarmoederlijke zwangerschap carol en dat is geen pretje. en nee hoor dat is geen stomme vraag niets is stom om te vragen!!!

Geplaatst

Meiden, ik kwam deze nog tegen..................hard maar errug waar!

De top 10 van Domme Opmerkingen:

1) Ga op vakantie, dan wordt je vanzelf zwanger als je ontspant (TUURLIJK, en de kindertjes komen uit de boerenkool toch?)

2) Als je er niet zo mee bezig bent dan komt het vanzelf (HOE kun je er nou NIET mee bezig zijn?)

3) Lukt het niet? Ik zal je vrouw wel ff hellupuh (Leuke kroegpraat, MAAR NEE, niet doen)

4) Als je geen kinderen kunt krijgen moet je je gewoon op andere dingen richten (HANDIG als alles om je heen gericht is OP kinderen)

5) Ik neem een kind (Hoe vind je DIE? Bij een pak wasmiddel zeker?? )

6) Ik voel me niet zo lekker... Oh ja, ben je zwanger dan? (nee, ik zei IK VOEL ME NIET ZO LEKKER!)

7) Ik mag het eigenlijk niet zeggen hoor, maar kinderen hebben is ook niet alles.. soms wil ik ze wel achter het behang plakken.. (TIP: Moet je DOEN! Weer een paar minder en dan val je andere er ook niet lastig mee. ) Geen kinderen hebben is trouwens ook niet alles

8) Neem een hond (Hoezo, lijkt jouw dochter op een hond dan? )

9) Zonder kinderen kan je ook een heel leuk leven hebben (Stel je dan maar eens voor hoe het zou zijn als jij plots je kinderen niet meer hebt, zou jij dat HEEL LEUK vinden?? PRECIES! Je KUNT het je niet eens voorstellen)

10) Maar je hebt toch genoeg LEUKE dingen in je leven? Het is toch niet alleen maar vervelend? (Ach ja..... als iemand van wie je houdt plots dood is dan heb je ook nog LEUKE dingen, maar denk je daar dan aan? Of heb je verdriet en huil je misschien?)

Geplaatst

Helemaal mee eens!!!!

Maatje1980 bedankt, mijn baal moment van vandaag is een stuk minder door je commentaar bij de opmerkingen!!!:icon_sunny:

Geplaatst

Mmm, een iui-klaagtopic waar ondertussen lekker iedereen reageert :shifty:. Nou dan ga ik ook maar even los, ik wil hier graag even klagen omdat:

- ik na ruim vier jaar proberen nog steeds geen zicht heb op een kindje.

- ik eindelijk zwanger was (na eerste ivf-poging wat een geluk) maar nu blijkt dat er geen hartje meer klopt

- ik nu zit te wachten op een miskraam maar er gebeurt niets.

-ik buikpijn heb en moe ben en pijnlijke borsten heb terwijl ik dus niet meer zwanger ben.

- ik thuis zit omdat ik het geestelijk en lichamelijk even niet meer aankan terwijl de boel op mijn werk nu aan het ontploffen is aangezien ik een van de weinigen ben die dit werk beheerst.

- ik mijn werk niet los kan laten terwijl ik eigenlijk wel wat anders aan mijn hoofd heb

- onze vakantie helemaal niet is doorgegaan omdat ik toen in het ziekenhuis lag met overstimulatie

- het vandaag mooi weer is maar ik niemand heb om mee buiten te spelen

Zo, dat klinkt lekker zielig he? Maar ik heb het wel even van me af kunnen schrijven!

Geplaatst

Als sommige mensen toch eens wisten wat voor opmerkingen ze kunnen maken, hoe kwetsend die kunnen zijn. Een aantal van die opmerkingen heb ik ook wel eens gehoord ja, van mensen die zelf natuurlijk kinderen hebben. Iemand zonder kinderen zal zulke dingen echt niet zeggen hoor.

Laika: het is helemaal niet zielig wat je allemaal stuurt. Zo voel je je nu eenmaal en hier niks te gek of raar hoor. Veel mensen weten wat je doormaakt hier en kennen/ begrijpen je gevoel heel goed.

Geplaatst

O ja....nu vergeet ik mn geklaag nog.....

VERVEEL me kapot hier op mn werk.....zit liever thuis in het zonnetje!!!!!! Echt geen bal te doen hier en zit mn tijd weg te kijken.

Geplaatst

hey maatje je heb echt helemaal gelijk.

de mensen willen wat zeggen om je op te beuren maar ze kunnen eigelijk beter hun mond houden......

Laika wat erg voor je dat het hartje niet klopt.heel veel sterkte en laat je werk lekker barsten zorg dat je er zelf weer een beetje positiever tegenaan gaat kijken......en hier mag je lekker klagen hoor.....vind niemand erg

ik heb vandaag ook nog wat te klagen.....

over mijn werk nog steeds niks te doen.....

over mijn slechte zin,lekker gezellig,manlief weer de benen genomen ;)

en ik ben moe van alle spanningen....................

zo dat was het weer voor vandaag...

groetjes

Geplaatst
mag ik even klagen over klagende vrouwen waarbij wij partners het meestal maar moeten ontgelden???

.... nee zeker?????????:crapper:

Lars :shootme:(mannetje van..)

haha lars je heb helemaal gelijk maar je moet maar denken degene waar je het meest van houd heeft het zwaarst te ontgelden......:misc_expressions-wh

groetjes en veel sterkte met al het gezeik....hahahah

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden