Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik kom ook nog even klagen dat we vandaag weer zeker 2 uur in de auto mogen zitten voor een echo van 2 min pfffff.

word de 5e echo sinds vorige week. Hopelijk hoor ik vanmiddag eens wanneer mijn tp is als ze goed ontdooien natuurlijk.

Geplaatst

Nou Vanessa, dat klopt wel een beetje idd haha. Maar dat is niet alles. Het is ook de coordinatie in de haven met de terminal, leveranciers en noem het maar op. Maar ook soms verzorgen van bemanningswissels voor hun papieren taxi en hotels. Of een bezoek aan de dokter. Je kan het zo gek niet bedenken of we hebben wel eens een vraag ervoor gehad van een schip. Het zijn wel allemaal zeeschepen hoor,die varieren van 100m lang tot de grootste die we een keer hebben gehad was een schip van 275m lang.

Best leuk maar ook wel zwaar, vooral nu als je je slaap hard nodig hebt en de telefoon gaat weer eens...

Nou nu nog wel even klagen.....

....gisteren gezellig feestje gehad en nu helemaal verrot/ moe en ook nog weekend werken BBBBAAAAHHHHH

....steeds meer last van mn hormonen aan het krijgen, moment echte driftbuien steeds en erg emo

Zo weet het verder ff niet meer..

Geplaatst

Even een onaardige klacht:

Ik baal ervan dat mensen zich hier op het forum aanmelden, vervolgens een topic aanmaken om advies over testen etc. vragen, daarna positief testen en nooit meer van zich laten horen. Snap niet helemaal waarom.

Beetje jammer....

Sorry, zag dit van de week weer gebeuren en het stoorde me toen al en nu genoeg om mijn beklag te doen.

Whoeeoooeeee, lucht op!

greetssss Sab

Geplaatst

Nou Sab,

Ik heb ook al een paar keer gedacht: waar zijn die en die gebleven? En ik ben er zelf nog niet eens zo lang... Doe het dan niet, of meld je netjes af. Helemaal met je eens dus!

ENILORAC (ZO GOED??)

Geplaatst

ik wil ook weer klagen..............

omdat iedereen om ons heen zwanger word zonder er enige moeite ervoor te doen(niet dat ik ze dat gun,maar toch,waarom wij wel)

bijv. vorige week een neefje(22) word vader,ongepland.maar ze zijn der wel blij mee........ als ze der maar net zo blij mee zijn als dat wij zouden zijn.

en omdat ik DOODMOE ben en ik geen idee heb waarvan......krijg mijn benen niet meer vooruit.

en omdat ik morge moet werken en geen f*ck zin.

doeidoei

Geplaatst

Ik wil ook nog graag even klagen voor vandaag, dat ook nu onze laaste kinderloze vrienden een kindje krijgen en dat vandaag even op een verjaardag tussen neus en lippen door vertellen terwijl ze weten dat wij er heel veel moeite voor moeten doen.

Ben natuurlijk wel heel blij voor hun maar het doet weer z'n verrekte pijn.

Geplaatst

Ik wil net voor het slapengaan nog even klagen dat ik weet dat ik ovuleer, maar er niks mee kan... Zo zonde vind ik dat iedere maand! Weer een maand voorbij...

Geplaatst

Ik baal dat iedereen om mij heen op vakantie is, gaat of net terugkomt. Ik moet nog ruim een week en heb voor geen meter zin!!!!! Gelukkig ben ik vanaf vrijdag wel al vrij!!! Pfffffffffffff kijk er echt naar uit!!!

Geplaatst

hallo!

ik kom ook even klagen..

Ik klaag omdat ik al dagen niet kan slapen,kan niet stil liggen en dan hebben we het nog niet gehad over de uilen die voor in onze boom zitten te piepen geeeeeek GEK gek GEK wordt ik ervan!

en dat ik al 3 weken vakantie heb, maar me mannetje nog 3 weken moet werken.

dat ik constant in de diarree ben!

en me buren elke nacht ruzie hebben en met de deuren gaan slaan, schreeuwen en ik alles mee krijg omdat ik toch al niet kan slapen!(echt elke nacht ruzie!!)

me buurvrouw zo nieuwsgierig is dat ik de rolgordijn aan haar kant elke dag naar beneden moet laten maar dat ik zonlicht ook wel lekker vind!!

zo meer heb ik even niet te klagen haha..

liefsss

Geplaatst

Hey Dees,

Van de obstipatie naar de diarree, das zeker het klagen waard. Hier hetzelfde eerst niet kunnen en nu moeten rennen!!!! Dus ik klaag mee!!!!!!

Geplaatst

Nou daar kan ik over mee klagen dan.....nu al sind een maand ofzo last van obstipatie....

Volgende week eens melden bij de vk, hopelijk heeft ze er iets tegen.

Geplaatst

Tammy, ik heb hier iets voor gehad van de VK, maar ben even de naam kwijt.

Ik zal thuis even kijken op de zakjes en de naam ff doorgeven aan je...

Zelf heb ik het nog niet hoeven nemen omdat Activia Start bij mij aansloeg....

Groetjes van Daan

Geplaatst

Hoi Daan,

Activia had ik al eerder geprobeert, maar dat hielp niet meer. Na de vakantie ging het weer beter, maar van de week was het weer drama.

Volgende week ff vragen, want zo is niet grappig meer.

Geplaatst

Hey Tammy,

Ik heb Psysillium vezels. Dit zijn zakjes om op te lossen in water, werken goed hoor! En voor nood heb ik lactulose, maar das echt voor nood zeg maar. Gekregen via ziekenhuis, herhaling via huisarts.

Succes ermee!

Geplaatst

@Dees. Ook heel herkenbaar. (overburen). Vaak laat ik ook het gordijntje dicht.Maar ja, als ik dan buiten loop dan vind ik het geen gezicht haha!

Ik baal ook altijd ervan dat het lijkt of iedereen om ons heen zwanger wordt. Een vriendinnetje van mijn broertje is '"per ongeluk" zwanger en dacht het weg te laten halen. Maar ja, ze heeft het toch maar gehouden.

Gr...

De buurvrouw zat al te vissen of het niet al eens tijd voor ons was voor uitbreiding. Ben immers al 29. Straks is het te laat.

Ik antwoorde maar dat onze tijd nog wel komt. `zucht` Ik wilde schreeuwen dat we al zo lang bezig zijn, maar dat het nog niet wil lukken!

Toen ik van de week om mijn werk zei dat ik over mijn nek ging van de lucht in de garage (Ze hebben het in het weekend gebruikt als wc :-( )werd er gniffelend gezegd: zie je well zwanger. ik zei het toch. Nog meer zucht.

Alsof je niet gewoon over je nek kan gaan van een sterke urinelucht.

Geplaatst

Ik klaag omdat ik nog twee dagen moet werken voordat ik vakantie heb, vandaag heel veel moet doen, maar absoluut geen zin heb. Gevolg dat ik morgen op laatste werkdag zit te stressen, baal, baal

Geplaatst

Wat is er lang niet geklaagd! Komt dat door het mooie weer??

Nou, ondanks het mooie weer (waar ik heel erg blij mee ben hoor) wil ik hier toch even klagen. Ik was eigenlijk deze maand uitgerekend. Alleen deze zin typen maakt me al verdrietig. Ik merk dat het nu nog confronterender is om dikke buiken om me heen te zien en blije geboorteberichten te horen. Daar wil ik dus even over klagen. En over het feit dat het zo oneerlijk is!!!!!

X

Geplaatst

Ik wil ook graag even klagen!

Wij hadden van de FM en hebben de stimulatie moeten staken en hebben ook tehoren gekregen dat wij geen IVF kunnen doen, ik ben niet meer te stimuleren volgens het zh.

Bha baal verschrikkelijk in het valen van mijn lichaam.

Geplaatst

lieve kammie en chantal...

Jullie hebben echt alle recht om even heeeeeel erg verdrietig te zijn en te klagen. Ook al is jullie situatie zo verschillend, allebei verdriet. Sterkte meiden en vanuit hier een dikke knuffel.

liefs esther

Geplaatst

Je bent me net voor Esther...had dezelfde reactie.

Kan me voorstellen Kammie dat je er toch vooral deze maand veel aan terug denkt..van hoe zou t zijn geweest..enz enz. Negen weken is al best een eind! Sterkte!

Chantal> Ik snap t niet..kunnen ze dit binnen 7 dagen al zo concluderen dan?

Hoeveel eenheden spuit je dan?

Menopur ken ik alleen van naam. Ik heb zelf Gonal F en Puregon gehad. Wat is het verschil met Menopur..is deze sterker?

Maar dit is nog al een heftig zeg !! Sterkte ...

Geplaatst

Kammie en Chantal,

Jullie hebben zeker het recht van klagen en vooral verdrietig zijn. Wat jullie nu doormaken is natuurlijk verschrikkelijk. Je zit steeds te dromen en dan is de droom ineens over. En wat dan, hoe nu verder. Kan me voorstellen dat het ongeloofelijk moeilijk is voor jullie. Dikke knuf en sterkte.

Hier ook nog even klagen....

Vanacht zo mega k*t geslapen door de warmte en dan ook nog 3x eruit moeten om naar de wc te gaan. Daarbij dacht de kleine dan ook meteen om een klein feestje te gaan bouwen.

Geplaatst

kammie en chantal twee hele verschillende berichten maar allebei ontzettend klote!!

lieve meiden heel veel sterkte.

chantal ik hoop dat het allemaal toch mee gaat vallen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden