Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik ben ook wel eens te laat met die bollen en wel zwanger dus denk dat het niet zo heel erg is als je er maar geen gewoonte van maakt

goed nieuws ja 7 emmies

dr blankenstijn zei 2 a 3 dagen rustig aan na tp

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Diana

Ja idd veel afleiding zoeken hihi

Ja met mij gaat het goed,alleen af en toe een beetje hoofdpijn van de deca en af en toe lekker chagerijnig dus manlief zit er een beetje mee opgescheept,maar heeft ie er gelukkig voor over

Nee ik ben nog niet voor de echo geweest,a.s maa om 9:00 moet ik er zijn en dan kijken ze of ik dan ook mag beginnen met de gonal dus nog een paar daagjes wachten en volgens mij gaat het dan ook wel redelijk snel dat je dan de punctie krijgt

@Miranda super dat er 7 goede emmy's zijn nu op naar de TP zal voor je duimen dat ze mogen blijven plakken

@Hermien en hoe gaat het met jou?

Liefs Elvira

Geplaatst

@Hermien, probeer vol te houden. Wellicht is het de innesteling. Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar toch.

@ Miranda, supermooi resultaat tot nu toe. Bij mij waren er ook 7 emmies bevrucht, uiteindelijk 4 overgehouden. Moet raar lopen willen daar geen cryo's bij zijn.

@ Elvira, maandag veel succes.

Zelf ben ik vanochtend geweest voor een echo en moet ik zondagochtend terugkomen. Verder vandaag genoten van een dagje wellness bij de Veluwse Bron; nu kan het nog. Straks heb ik hopelijk weer een tp en ik begrepen dat sauna's en stoombaden niet goed zijn wanneer je emmie moet innestelen. Ik heb vandaag in ieder geval goed ontspannen en mijn gedachten kunnen verzetten. Ik kan het iedereen aanraden wanneer je tussen twee behandelingen zit.

Geplaatst

ChrisH,

goed om weer wat van je te horen!

Je hebt goed voor jezelf gezorgd zo te horen.

Heel veel sterkte bij deze ronde....

Geplaatst

@ Kyra, dank je wel. Ik moet wel wil ik goed door deze nieuwe poging heen komen. Dan moet ik uitgerust en ontspannen zijn. Ik lees wel mee op dit forum, maar doordat ik ruim een week geleden weer ongi werd, heb ik het even rustig aan gedaan met reageren op dit forum. Ik heb geprobeerd om even met mijn gedachten niet te veel bezig te zijn met de behandeling.

Hoe gaat het trouwens met jou? Mag je al bijna naar de "gewone" gynaecoloog voor je zwangerschap?

Geplaatst

ChrisH,

Je hebt gelijk. Goed dat je daar ruimte voor maakt. Dat heb ik de tweede keer ook beter gedaan dan de eerste keer. Toen is het me allemaal een beetje overkomen, zo lijkt het soms.

Met mij gaat het goed, ook ik ben niet meer zo veel op het forum geweest, de laatste dagen weer wat meer. Ik mag volgende week bloed prikken voor de dubbeltest(op afwijkingen ivm leeftijd) en een week daarna een nekplooimeting. Vind het wel spannend, moet ik zeggen.

Ik heb vertrouwen..bijna die enge 12 weken grens voorbij en dat scheelt ook.

Ik blijf hier kijken hoor om te lezen hoe het je/jullie vergaat!

Fijn weekend.

Geplaatst

Hee Elvira,

Ja, het zijn spannende tijden tijdens de behandeling. Ik zie dat je morgen de eerste echo hebt. Hopelijk ergens deze maand de punctie en volgende maand een positieve test. En dat is natuurlijk alle meiden van harte gegund!

Met mij alles goed! Ik geniet van de naderende lente. Isis is weer (eens) verkouden. Da's minder leuk. Het breekt je (moeder)hart als je kleine niet lekker in haar vel zit. Gelukkig weet je inmiddels ook dat het weer voorbij gaat.

Lukt alles een beetje met spuiten? Last van bijwerkingen? Ga je straks aan de Gonal F?

Lieve groet, Nora.

Geplaatst

@Elvira,

Veel succes morgen en hopelijk kun je gelijk beginnen

met de hormoonstimulatie.

@Chrish,

Als ik het goed heb, dan ben je vandaag naar het zh geweest?

Hoe is het gegaan?

@ Miranda,

Heel veel succes vandaag, ik zal weer even voor je duimen!!

@Joy,

Nog even en dan is het dinsdag!!

Nou mijn bruine afscheiding is weer verdwenen, en kon het niet

laten om toch te gaan testen.

Vandaag wachtdag 9 en ik zag een lichte +

Alleen vraag ik me af of dit ook nog van de pregnyl kan zijn?

Dit is nu 15 dagen geleden.

Ik ben erg rustig en maak me nog niet blij, wil er nog even

wat testen tegen aan gooien.

Liefs en voor de rest van de meiden veel succes!!

Geplaatst

Hoi Nora&hermien

Ja tot nu gaat het redelijk met het spuiten alleen vanmorgen ging het wat moeizamer ook een juist prikplekje te vinden moest wat harder doordrukken om het erin te krijgen maar is uiteindelijk wel gelukt,en de enigste bijwerking nu is wat vermoeider en af en toe een beetje chagerijnig hihi

Maar als het goed is na de echocontrole morgen mag ik gaan beginnen met de gonal-f alleen nu wel zwaar ongi geworden dat vind ik alleen zo vervelend helemaal als je dus een inwendige echo krijgt gatsie brr dus hopelijk( klinkt een beetje vies)smeer ik de boel er hopelijk niet onder morgen argg:female:

En ik neem aan dat ze wel meer vrouwen hebben gezien die het dus ook hadden.

Jammer dat Isis weer verkouden is lijkt me ook wel moeilijk om te zien als je kindje niet zo lekker is.nou hoplijk knapt ze snel weer op en kunnen jullie samen van het mooie lenteweer genieten en lekker gaan wandelen buiten.

@Hermien thanks,voor jou ook super spannend volgens mij is de pregnyl al wel lang uit je bloed ik geloof na 10 dagen dus ik denk dat je dan toch wel blij mag zijn

Ik hoop het zo voor je ik zal hard voor je duimen

Liefs Elfje

Geplaatst

Hermien,

Ik testte op wachtdag 10 positief en dat is zo gebleven. Pregnyl is na 10 dagen al uit je bloed dus volgens mij mag je voorzichtig blij gaan worden hoor!! Succes!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Ik mag morgen tussen 9 en 12 ovitrelle spuiten en dan heb ik volgende week zondag de terugplaatsing, mits de ontdooiing goed verloopt.

En dan kan ik rond koninginnedag testen. Ik begreep van de gyn dat je bij een cryo- tp op wachtdag 11 of 12 kunt gaan testen. :toppie: Scheelt toch 2 ellendige wachtdagen. Verder kom ik dan tot de merkwaardige conclusie dat ik voor de tweede keer op het wachtbankje april kom.

Mijn eerste cyro-tp was 22 maart en dan zou de testdatum 2 of 3 april zijn (i.p.v. 5 april waar ik vanuit ging).

Geplaatst

Bedankt voor jullie reactie's en ben eigenlijk heel

erg rustig, maar dat was ik de afgelopen dagen ook al, gelukkig!

@Elvira,

Niets van aan trekken, hoor!

De menstruatie hoort er nu eenmaal bij en dat kennen

ze wel.

Ik had dit ook, heb het wel even gezegd voordat ik ging liggen.

Maar dit was en is geen enkel probleem.

Meestal mag je gelijk beginnen met de gonal f en dan gaat

het lekker allemaal wat sneller, in ieder geval veel succes.

@Chrish,

Goed nieuws, voor de 2e keer op de wachtbank van april en

nu lekker blijven zitten, ha ha!

Ik hoop het wel voor je, ik ben 2 jaar geleden van een dochter

bevallen en zij kwam ook uit de vriezer.

Dus veel succes!!

Geplaatst

Hermien!

Alvast een voorzichtige felicitatie dan!

Positief is ten slotte positief....

ChrisH

Dat is wel een unicum 2x in dezelfde maand op het wachtbankje. Dat moet goed nieuws gaan betekenen!

Joy1

Hoe is het met jou?

Nath,

Nog lekker aan genieten van je zwangerschap?

Al helemaal aan het idee gewend??

Geplaatst

heey meiden,

het is vandaag goed gegaan met de tp.er is 1 toppertje terug geplaatst.die was erg goed gedeeld.de andere 6 emmies hadden zich niet goed gedeeld en kunnen niet de vriezer in.is niet goed genoeg ervoor.erg jammer helaas.maar nu maar voor deze topper gaan en flink duimen.

voel me nog niet anders zal nog wel komen.heb nu net even lekker geslapen.en ben nu paar dagen vrij van het werk.dus ga lekker rustig aan doen.

liefs miranda

Geplaatst

Miranda: TOP!! hihi

Kyra: Het begint een beetje door te dringen en ik ga nu ook proberen om echt te genieten. Zit nog wel een beetje angst maar dat ga ik weg drukken. Gewoon genieten van elke dag die me gegeven wordt..... Hoe gaat het met jou?? Zit je alweer in de positiebroek of ben je er nog even van verlost??

Geplaatst

Sandra,

Bedankt!

Ik heb eigenlijk vanmorgen aan jou gedacht.

Jij hebt tenslotte toch ook met 10 dagen getest en ik

dacht laat ik het ook maar proberen.

Hoe gaat het met jou, voel jij je nog goed?

Ik heb alleen verschrikkelijk last van vergeten, mijn man

viel dit de laatste dagen al op.

Maar gisteren was het pas erg, ben wezen winkelen met

m'n zussen en ik had de koffie betaald.

Eind van de dag wilden ze mij geld terug geven, maar kon me

niet herinneren dat ik had betaald en het erge is,

ik kan het me nu nog steeds niet herinneren, ha ha!

Miranda,

Je hebt er maar 1 nodig en gewoon lekker warm houden, ha ha!

Ik had net als jou, geen enkele voor de vriezer maar ga

er voor en hopelijk heb je een positieve uitslag over 14 dagen.

Succes!

Nath,

Ja, lijkt me ook moeilijk!

Ik ben pas gerust als de eerste 3 maanden voorbij zijn, maar

dat duurt nog even.

Geniet van elke dag en ik wens je alle goeds

Verder allemaal bedankt voor jullie reactie,ik kan het alleen

nog niet geloven.

Liefs Hermien

Geplaatst

Ik heb gebeld op de dag dat ik mocht testen. Dit voelde voor mij veiliger....

Maar Sandra en Esther hebben ook gebeld voordat ze de testdag hadden en kregen ook gewoon een afspraak. Dus ze houden niet erg vast aan het feit dat je op de testdag moet bellen. Mag eerder. Het is maar net wat je zelf fijn vindt denk ik....

Geplaatst

Nath,

Ja het blijft spannend inderdaad. En dat duurt ook nog een hele tijd.

Goed van je als je de knop kunt gaan omzetten en gaan genieten.

In mijn ticker las ik dat het grootste gevaar voor een miskraam met 10 weken al voorbij is. Dat geeft een beetje rust, maar niet volledig.

En yep!!! Mijn eigen broeken kunnen vanaf nu in de kast....afschuwelijk! Veel te vroeg:unsure:wat mij betreft.

Hermien,

Ik heb ook gebeld op de dag dat ik eigenlijk zou moeten testen. Het is er hartstikke druk met afspraken voor echo's. Dus als het zo is dat als je eerder belt je ook gewoon een afspraak zou kunnen maken is dat het overwegen waard, toch?

Geniet van je geluksgevoel!

Geplaatst

heb maandag gebeld met pasen terwijl ik donderdag pas mocht testen

heb wel elke dag een test gedaan en dit doorgegeven ook dat het streepje per dag donkerder werd

ze hebben niks gezegd over dat ik te vroeg getest of gebeld had, kreeg zonder problemen de afspraak voor de echo

en natuurlijk een enthousiaste felicitatie

Geplaatst

Hallo Allemaal, Miranda wat fijn dat de terugplaatisng goed is gegaan! En het was druk schreef je, lopende band werk. Haha ,als de kindertjes ook maar zo 'geleverd' worden! Zou fijn voor ons zij he? Ik hoop je te volgen op het bankje! Ja, inderdaad morgen spannende middag want dan horen we hoe onze cryo's het doen. Vind het zo raar dat we voor het laatst de gang naar Zwolle maken! Aflsuiting van het traject.....

Ongesteld en dan een inwendige echo. Heb ik ook een keer gehad. Ik zei tegen de gyn. ' Ja maar ik ben ongesteld, vind ik niet zo fris....'. Zegt'ie 'Ik weet wel wat ik doe'. Nou, Ik wist even niet wat ik moest zeggen...

Succes en ik hoop dat je er een beetje onder kan ontspannnen.

Ik kom er net achter dat bepaaalde antibiotica/penniciline de utrogestan kan beinvloeden. Morgen maar even snel naar de apotheek bellen. Het ziekenhuis heeft mij namelijk de utrogestan geleverd en onze eigen apotheek de andere pillen. Ja, dan kan er wat mis gaan....Ik hoop niet dat dit veel kwaad kan, straks heb ik een heel schraal laagje bms....of andere gekke dingen....Mij nu druk maken heeft ook niet veel zin...Kan de situatie toch niet veranderen.

Hermien, Wat fijn zeg! Geniet ervan. (ook van prille dingen!!!)

Elfje succes met spuiten. Joy1

Geplaatst

@ Joy, ik lees zojuist dat je a.s. dinsdag je tp hebt. Hopelijk nu raak. Het zou een mooie afsluiting zijn van het medische traject.

@ Hermien, bij jou klinkt het hoopvol. Veel succes en sterkte met de laatste wachtende loodjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden