Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik moet ook zeggen dat ik over de verpleegkundigen ook goed te spreken ben. Ik was vanochtend op mijn werk en ik had heftig bloedverlies. Op een gegeven moment was ook duizelig, maar ik wist niet dat dit dus verband hield met het heftige bloedverlies. De verpleegkundige vertelde mij vanochtend dat dit verband er wel is. Ik moest zo snel mogelijk een bouillon nemen. Ik ben wel tevreden over de nazorg van de verpleegkundige. Gelukkig had een collega een zakje bouillon en hebben mijn collega's me weer een beetje opgelapt.

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
o ja meg in zwolle zetten ze de embryo´s ook gewoon terug in de baarmoeder in het baarmoederslijmvlies, weet niet wat hier anders aan is

misschien moet je eens bellen om na te vragen

als je het nummer moet zeg maar ff

Hoi Sandra, ja ik zou het nummer graag willen voor wat meer informatie. Ik heb namelijk ook gehoord dat bij hen de slagingspercentages hoger zijn, maar dat dit ook te maken kan hebben dat ze gegadigden eerst screenen en bepaalde mensen ook afwijzen. Het umcg neemt zo goed als iedereen aan, heb ik gehoord. Maar ik wil graag eea verifieren bij het ziekenhuis.

Laat het nummer maar achter via PB voor de privacy?

groetjes,

Meg

Geplaatst

Hé Chris, ik had dat ook, de dag waarop mijn menstruatie los ging komen ben ik 's ochtends flauw gevallen in de keuken bij ons thuis! (twee x eerder gehad, maar toen was ik zwanger..) S middags kwam alles los, zo hevig en zoveel stolsels dat ik het niet kon houden en mijn man zelfs schone kleren moest komen brengen op mijn werk!

Wij hebben volgende week woensdag een afspraak voor evaluatiegesprek. En het bespreken van het verdere vervolg. Best spannend..

Geplaatst

Ja, ze zeggen vaak dat er na een behandeling en bij

negatief resultaat de menstruatie heviger kan zijn.

Chrish,

Als ik het goed heb ga je morgen alweer naar zh?

Nalah,

Ik hoop dat je een goed gesprek hebt woensdag

Voor jullie beiden veel succes en een knuffeltje van mij!

Geplaatst

Hoi Meiden

Hier ben ik weer,las wel mee,maar nog niet verder geschreven

Vandaag begravenis gehad van men tante dus dat was en is nog steeds moeilijk dus even een aantal dagen afstand genomen

Ik zie dat Hermien inmiddels punctie heeft gehad,een mooi aantal hebben ze gevonden super zeg hopelijk is het je mee gevallen qa pijn

En ook een aantal meiden de tp gehad of komen a,s week,ook super spannend ik zal voor jullie duimen dat ze mogen blijven plakken

Chrish erg jammer dat de cryotp niet gelukt is had zo gehoopt dat het mocht lukken

Miranda super dat de follikels nu ook groeien,op naar een mooi aantal

Nou ik mag morgen de eerste decaspuit doen doe het wel vroeg tegen 6:15 uur ivm werk aangezien het voor 12 uur smiddags moet en vaak ben ik dan nog net niet thuis

Nou meiden erg veel succes allemaal

Liefs Elvira

Geplaatst

@ Elvira,

Gecondoleerd met het verlies, dan snap ik heel goed dat je

andere dingen aan je hoofd hebt en even afstand hebt genomen.

Morgen dus de 1e deca, spannend

Ik heb ook altijd vroeg de spuiten gezet, dat was voor mij ook

altijd makkelijker.

Ik wens je veel succes toe morgen en wanneer heb je de

startecho?

Geplaatst
Hebben ze bij mij ook gezegd. Het kwam ook erg nauwkeurig... ze gingen pas plaatsen toen voor hun gevoel het slangetje precies goed zat! Maar ze hadden het bij mij ook over niet te hoog in de baarmoeder dus wat ze nou precies doen?? Ik was eigenlijk meer bezig met het kijken naar die 2 emmies die naar binnen gingen!! Vond het zo wonderlijk......

Hermien, Klopt!!Ik weet nog dat mijn man zei, Doe "hem" Maar zo hoog mogelijk, m.a.w. dan valt'ie er ook niet zo makkelijk uit en toen zeiden de artsen/embryologen: Nou nee, zo laag mogelijk want daar hebben we goede resultaten mee. Nu is mijn vraag wel....is mijn laag ook hun laag en hun hoog ook onze hoog????????

En Ik weet nu ook niet meer wat dag 1 is hoor. Wat ik wel weet is als'ie er 24 uur in zit dan is er 1 dag voorbij! Dus....dan is de dag van plaatsing dus geen dag 1. Je kan dan beter in uren rekenen.........haha. :hello2:

Hermien vrijdag een terugplaatsing, morgen dus.Meid, alle succes!Wat geweldig moet dat zijn dat het zover komt en zo mooi voor de Pasen! (Ach, het komt altijd uit he?) Joy1

Geplaatst

Elvira, Nare dag voor je, ik denk zo- ie -zo deze tijd he? Ik wil je ondanks het verdriet jou een goede periode toewensen in dit proces. Joy1

Geplaatst

Joy,

Dank je, en ja het komt altijd uit.

Maar ik vind het ook wel weer spannend worden, die

wachtweken zoals je weet...

En hoe hoog of laag ze hem of haar ha,ha ook plaatsen

ik weet het eigenlijk niet precies.

Als zij het maar weten, vind ik alles best.

En 1 dag meer of minder, dat doet er ook niet zoveel meer

toe, als je 13 dagen kunt wachten dan lukt de 14e ook wel.

Ik hoop dat het voor jou nu ook gaat lukken op naar

de paasdagen!!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ook wij zijn in behandeling in Zwolle. Onze gynaecoloog is dokter Schutte. Een jonge, vlotte vrouw die volgens mij nog niet zo lang werkzaam is in Zwolle. Kent iemand haar??

Wij hebben het 1e en 2e intakegesprek achter de rug en de medicijnen liggen in de koelkast. Nu maar wachten op mijn volgende menstruatie, dan kan ik beginnen met de pil en met de decapeptyl. Daarna kunnen we starten met onze 1e ICSI poging. Spannend!!

Iedereen die in dit ziekenhuiscircuit zit: SUCCES!

Groetjes Ellen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ook wij zijn in behandeling in Zwolle. Onze gynaecoloog is dokter Schutte. Een jonge, vlotte vrouw die volgens mij nog niet zo lang werkzaam is in Zwolle. Kent iemand haar??

Wij hebben het 1e en 2e intakegesprek achter de rug en de medicijnen liggen in de koelkast. Nu maar wachten op mijn volgende menstruatie, dan kan ik beginnen met de pil en met de decapeptyl. Daarna kunnen we starten met onze 1e ICSI poging. Spannend!!

Iedereen die in dit ziekenhuiscircuit zit: SUCCES!

Groetjes Ellen.

Geplaatst
Joy,

Dank je, en ja het komt altijd uit.

Maar ik vind het ook wel weer spannend worden, die

wachtweken zoals je weet...

En hoe hoog of laag ze hem of haar ha,ha ook plaatsen

ik weet het eigenlijk niet precies.

Als zij het maar weten, vind ik alles best.

En 1 dag meer of minder, dat doet er ook niet zoveel meer

toe, als je 13 dagen kunt wachten dan lukt de 14e ook wel.

Ik hoop dat het voor jou nu ook gaat lukken op naar

de paasdagen!!!

Helemaal met je eens. Volgens mij ben je wel een nuchter kalf! Joy1ps. Met alle respect he!!!!

Geplaatst

Hoi Ellen,

Van harte welkom hier bij dit forum.

Even op je vraag te reageren: Dr Schutte is een erg

aardige jonge vrouw, maar dat vind ik eigenlijk van alle

artsen en verpleegkundigen bij de isalakliniek.

Maar daar zul je terzijner tijd nog wel achterkomen.

Spannend he', de 1e behandeling?

Nu nog wachten tot je menstruatie zich meldt en dan krijg

je al een schema van het zh.

Veel succes

Geplaatst

Joy,

Dat klopt, zeiden de artsen ook al tegen me afgelopen

maandag.

Moet er wel om lachen!!

Ach ja, wat moet je anders....

Als het niet lukt even de tranen, maar dan weer de kiezen

op elkaar!!

Geplaatst

@ Elvira, gecondoleerd met het verlies van je tante.

@Nalah, kennelijk ben ik niet de enige. Ik schrok vanmorgen wel, want ik wist niet dat duizeligheid bij een heftige menstruatie kon horen. Maar het is gelukkig goed gekomen. Na de bouillon en de lunch kon ik gelukkig weer auto rijden en ben ik snel naar huis gegaan om te slapen.

@ Hermien, morgen veel succes bij de tp. Ik ga 9 april weer naar het ziekenhuis. Ik heb die dag meteen maar vrij genomen. Ik ga voor mijn volgende tp (ergens in april hopelijk) nog eens een dagje lekker relaxen bij de Veluwse Bron (in Emst). Kan ik trouwens iedereen een keer aanraden.

@ Ellen, welkom op dit forum. Eigenlijk zijn alle artsen en verpleegkundigen aardig. Maar dat zul je straks zelf ook wel merken. Veel succes met je eerste ICSI-behandeling.

Voor de Zwolse dames die nog in op het wachtbankje zitten, veel sterkte en succes.

Geplaatst

Hoi Meiden

Bedankt voor jullie medeleven,!

Hermien hoe is je tp gegaan?

Joy ja is idd een beetje dubbel men neef zei gisteren ook wel iets liefs hij zei van het ene leven is voorbij en vaak komt er een nieuwe voor terug,dus wie weet komt er een nieuw leventje bij we hopen het natuurlijk

Sandra en Nath nog een klein weekje dan mogen jullie testen,houden jullie het nog vol het lijkt me zo zenuwslopend het wachten

Nou vanmorgen de eerste deca gezet en ging goed,by een ander doen is toch wel makkelijker dan bij jezlef hahaha,maar is goed gekomen gelukkig

en 12 april heb ik de eerste echo

Nou meiden een heel fijn weekend,:tweety:

Liefs Elvira

Geplaatst

Word stapel gek van het wachten en al die vage klachten die er de ene dag wel zijn en de andere dag weer niet maar er zit niets anders op dan gewoon afwachten

veel succes met de deca

en nog sterkte met het verlies

Geplaatst

Sandra, Ja die wachtweken kunnen je nekken he? Je komt er door heen meid, je hoeft er niets voor te doen! Ontspannen en ontvangen......Zeg je dat straks ook even tegen mij???????? (Hopelijk tzt.) Joy1

Geplaatst

Hallo,

De tp zit erop, voor de 1e keer na 4 terugplaatsingen 2 emmies

teruggeplaatst.

Ze waren redelijk, maar helaas geen enkele cryó, balen!!

Nu dus het wachten aangebroken.

Sandra,

Ja, meestal na de 1e wachtweek wordt het steeds moeilijker.

Ik hoop het van harte,

Liefs

Elvira,

Fijn dat het gelukt is en nu wordt het prikken steeds makkelijker.

12 april startecho, spannend

Geplaatst

Nou, ik hield het wachten niet meer vol en werd stapelgek van al die klachtjes, dan weer wel en dan weer niet! Dus heb vanochtend getest op WD 11 en die was positief. Ben voorzichtig blij maar wel heel bang en onzeker..... Dit weekend nog maar een voorraad testen er tegenaan gooien!

Geplaatst

@ Hermien, fijn dat er 2 zijn terug geplaatst! Jammer dat er geen cryo's zijn, maar die heb jij ook niet nodig hoor! Hihihi

Hoeveel cellig waren ze dan? Ik heb er ook 2 laten terug plaatsen. 1 van 8 en 1 van 16. Mijn vriendin heeft ook IVF gedaan en had 1 van 3 en 1 van 8 laten terug plaatsen en heeft daar 2 mooie zoontjes van gekregen. Het kan dus wel!

@ Nath SUPER!!! gefeliciteerd meid! streepje= streepje he! Ga je morgenvroeg weer testen? Of ga je nu netjes wachten..

Hier gaat het goed, maar naar mate de dagen voorbij gaan, wordt ik steeds wat zenuwachtiger.

Ik heb zelf een stukje wc papier in mijn onderbroek (lees string) gedaan, zodat ik elke keer als ik naar de wc ga even kan kijken. hahaha

Wij gaan dit weekend lekker even weg naar vrienden van ons. Die wonen in Hoorn.

Ach en voor je het dan weet is het alweer dinsdag en dan nog 4 dagen werken en dan mag ik EINDELIJK testen :)

Geplaatst

Hahaha Annemarie!! Wat een idee van dat wc papiertje!! Hihi.

Geniet van je weekendje weg!!

Ik vind het nog zo onwerkelijk dat ik braaf elke dag test. Elke dag wel 1 keer anders loopt het de pan uit met die kosten maar test elke dag t/m maandag. Daarna weet ik nog niet haha!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden