Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
we zitten wel 3 dagen uit elkaar maar ze zeggen toch dat je op je nod 4 weken bent

heb 21 maart de punctie gehad 2 weken daar voor dus cd1 dat was 7 maart

9 maanden erbij is bij mij 7 december of reken ik nu niet goed?

Punctie is eisprong, dus vanaf punctie 40 weken rekenen. Zo heb ik het begrepen!! Maar goed, wat maakt het uit, we zijn zwanger.... Er was trouwens een site voor (volgens mij staat die wel in het wachtbankje ofzo). Daar kon je het precies uitrekenen. Ach geen idee.....

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Miranda: wat fijn meid!! En nu op naar de punctie, spannend hoor!! Heel veel succes! Ik ga morgen even weg tot en met vrijdag dus spreek je niet meer!!

Ik heb net gebeld naar de poli om de uitslag door te geven..... 28 april heb ik mn eerste echo. Nog een paar meiden in de spanning zag ik... heel veel succes!!! Op naar een groene maand voor Zwolle!!

Geplaatst
Miranda: wat fijn meid!! En nu op naar de punctie, spannend hoor!! Heel veel succes! Ik ga morgen even weg tot en met vrijdag dus spreek je niet meer!!

Ik heb net gebeld naar de poli om de uitslag door te geven..... 28 april heb ik mn eerste echo. Nog een paar meiden in de spanning zag ik... heel veel succes!!! Op naar een groene maand voor Zwolle!!

Nath,

Super je 1e echo in zicht, dat is zo geweldig om te zien.

Had je 1 of 2 emmies? ben het even kwijt,sorry!

Want dan is dat ook nog even afwachten en spannend tegelijk!

Ga je er even lekker tussen uit? zoja, geniet ervan!!

Geplaatst

Hoi Meiden

Nou vanmorgen weer de deca geprikt en was weer iets rood,maar geen galbultjes.dus toch maar even voor de zekerheid de verpleegkng gebeld en ze vertelde me dat het op zich geen kwaad kan,waarschijnlijk is de reactie van de prik bij mij iets sterker dan by een ander,ook omdat ik dus al bekend ben met allergieen,zolang ik geen uitslag krijg over men hele lichaam kan ik dus gewoon doorgaan met de deca

Nou gelukkig toch iets gerustgesteld,tot nu bereikt de roodheid,jeuk,galbultjes rondom de plek van de prik ,dus gewoon lekker door met de deca jippie

Nou Morgen de laatste dag dat ik de pil slik,dus dat is ook wel fijn want ik vergeet steeds dat ik hem in moet nemen,men vriend herrinerd mij er sávond steeds aan van hey de pil innemen hihiih,en de 12 de eerste echo hopellijk kan ik dan starten met de gonal-f

@nath super dat je binnenkort je eerste echo krijgt super spannend natuurlijk

@joy jij hebt dus ook al snel de eerste follikelmeting nou hopelijk mag het deze keer lukken

@Hermien ja lijkt me echt zenuwslopend het wachten,en idd gewoon lekker veel afleiding zoeken lekker winkelen enz hihi

@annemarie erg jammer dat het mislukt is wel knap van je dat je toch positief blijft

Nou dames een fijn weekend,hier schijnt het zonnetje eindelijk heerlijk

Liefs Elvira:walk:

Geplaatst

heb net ook gebeld met zwolle

27 april echo

kijken of er 1 of 2 beebs zijn

heb ff nagevraagd hoe de datum uit te rekenen

dus 40 weken vanaf cd 1 dat is 12 december

40 weken is dus meer dan 9 maand

ook zei de verplk. dat er tijdens de echo de computer precies uitrekend welke datum je uitgerekend bent

Geplaatst

hee meiden,

ik heb nog een vraagje moet bij de punctie de blaas leeeg zijn?en zou je de dag na de punctie wel weer kunnen werken?ik wil het wel proberen.hoe hebben jullie dat gedaan?

@sandra, 12-12 is ook een moooie datum,spannend de eerste echo en ook met de vraag is er 1 of 2 beebies.

@elvirazonnetje,je mag ook bijna beginnen met gonal f,spannend he.

@annemarie,heel veel sterkte,erg jammer dat het niet gelukt is

vanavond moet ik ovitrelle spuiten,ik vind het best wel spannend.maar dan is het gelukkig de laaste spuit .en dan op naar woensdag.

liefs miranda

Geplaatst

Hoi Miranda,

Volgens mij is een lege blaas vereist bij de punctie (en een volle blaas bij tp). En ik zou na de punctie niet gaan werken. Het advies is toch al om na de punctie rustig aan te doen. Ik ben de rest van de week niet meer gaan werken. Dus vier dagen vrij genomen (dag van de punctie en drie dagen daarna).

Geplaatst

@Miranda,

Het is zo verschillend maar je kunt beter het zekere voor

het onzekere nemen.

Bij mijn 1e behandeling heb ik de dag van punctie en de dag

erna vrij genomen, nu bij de 2e viel dit toch zwaar tegen ik

ben daarom ook de hele week thuisgebleven.

Ik had namelijk een bloeding in het zh, komt niet vaak voor hoor!

Niet bang worden, valt allemaal wel mee het is voor een

goed doel, moet je maar denken.

En je blaas moet leeg zijn, je mag s'morgens licht ontbijten, maar

dus niet te veel drinken, succes!!!

@Joy,

SUCCES MORGEN!!!!

@Sandra,

Op naar een supermooie echo, en dan nog afwachten of het

er 1 of 2 zijn, SPANNEND!!!

@Elvira,

Gelukkig mag je gewoon verder en bijna stoppen met de pil en dan

de startecho, geweldig!

@Annemarie,

Ik wens je veel sterkte, t'is moeilijk en je gevoel even lekker

laten gaan.

Je gaat dus wel weer gelijk verder.

Heb je nog cryo's? ben het even kwijt!

Geplaatst

hee hermien bednkt voor de info.

zal morgen even mijn baas inlichten over dat ik woensdag de punctie heb,en hoop dat ik donderdag ook vrij kan krijgen.bij ons is het erg lastig om vrij te krijgen.

en als je de tp hebt gekregen is het dan ook beter om paar dagen vrij te vragen?

liefs miranda

Geplaatst

Ze hebben er mij echt opgewezen om zowiezo 3 dagen na tp

rustig aan te doen.

En dan zeker niet tillen en bukken en vooral geen gekke dingen doen.

Ik had nu het voordeel dat de tp op goede vrijdag viel en ik

zaterdag vrij was en dan nu de paasdagen, kon dus niet beter!

Dit wordt geadviseerd omdat rond deze dagen bij de meeste

mensen de innesteling plaats vind.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt?

Nog even en dan is het woensdag, spannend he'?

Geplaatst

Nu na Pasen zal het toch wel wat rustiger zijn bij de bakker?

Kun je evt niet ruilen met een collega?

Balen dat dit wat moeilijker te regelen is, ik daar integen heb

super collega's, die willen allemaal wel voor me werken, maar daar

heb ik het ook heel erg mee getroffen.

Geplaatst

het is bij ons erg lastig,er is te weinig personeel.maar ga wel vragen om paar dagen vrij en anders maar ziek melden.

maar heb nu net ovitrille gespoten.vond dit een super spannend moment.

voor jou nu ook spannende dagen,wanneer mag jij testen?ik kom nu toch achter jou aan he.

Geplaatst

Miranda, Ik heb het echt wel nodig gehad om een aantal dagen bij te komen van de punctie. Er is dan toch wel wat gebeurd in je buik, voelde me beurs. Ik heb vrij genomen en eigenlijk moet de werkgever hiervoor vrij geven maar 100% zeker weet ik dat niet hoor. Je kunt het opzoeken? En na de tp. heb ik vrij genomen, ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind i.v.m. personeel e.d. maar het is jou proces op weg naar een kind dus wat is nu 2 keer 3 dagen? Zij kunnen je het(een kind) niet geven dus investeer injezelf!!!! Later zul je blij zijn dat je voor jezelf hebt gekozen. Met de ervaringen die ik nu heb kan ik veel sneller beslissen wat goed voor mijzelf is. Succes met regelen. groet Joy1

Geplaatst
het is bij ons erg lastig,er is te weinig personeel.maar ga wel vragen om paar dagen vrij en anders maar ziek melden.

maar heb nu net ovitrille gespoten.vond dit een super spannend moment.

voor jou nu ook spannende dagen,wanneer mag jij testen?ik kom nu toch achter jou aan he.

vind dat je je gewoon moet ziek melden mocht je niet in staat zijn om te werken

ben al een jaar in conflict over wel niet recht op ziektewet

heb nu eindelijk 2 weken geleden te horen gekregen dat er dus niks beschreven staat over ivf

maar als er complicaties zijn zoals pijn oid en je kunt niet werken valt dat gewoon onder de ziektewet net zo als complicaties bij elk ander medische ingreep

ja ja eindelijk ging de ogen open bij de arbo

roep dit zelf al een jaar dat je gewoon recht hebt op ziekte wet als je door een medische ingreep niet kunt werken

Geplaatst

Ik had deze keer ook gedacht na de punctie zo weer te

kunnen werken, maar dus niet.

Heb gebeld, en ze vonden het bij mij op het werk beter

om mij maar een weekje ziek te melden.

Ik ga vanmiddag weer voor het eerst aan de slag, maar het scheelt

natuurlijk ook hoeveel uur je werkt.

Sinds de geboorte van mijn dochter werk ik nog maar 15 uur, en

dat is natuurlijk makkelijker in te vullen dan bv 30 uur.

Miranda, je moet echt naar jezelf luisteren en zoals joy zegt,een

nieuw leven en jou gezondheid zijn wel belangrijker dan een

paar dagen vrij.

Maar leer mij de bakkerswereld kennen!!!!!

Succes met vrijvragen.

Geplaatst

Haha, Hermien, lekker enthousiast!!!!Ik zit hier met een glimlach achter mijn laptop. Leuk het meleven.Nou, hij was gelukkig niet gesprongen!!!!!Ik mag nu elke dag komen!!Ik woon om de hoek dus...geen punt. Dus morgen weer. Alles zag er goed uit, mooi follikel, mooie vorm. (Maar....daar hebben nu we even niets aan he? Follikel doet niet mee, arm follikel....) Dus wordt vervolgd. Joy1

ps. Ik lees nu net dat je zwanger bent geraakt van een cryo, dat geeft mij goede moed. Je weet dat het kan maar....het is tot nu toe niet met cryo's gelukt dus ja....

Geplaatst

@ hermien, ik heb nog 6 cryo's moet goed komen dacht ik zo!

@ Joy1, wilde je net vragen hoe het gegaan was, maar toppie dat ie nog niet gesprongen was! Spannend allemaal he!

Ik mag maandag weer naar Meppel voor 1e FM.

Gaan we toch een beetje achter elkaar aan he joy! Wij gaan straks samen naar het forum van uitgerekend in januari :)

Geplaatst

Hoi Dames

en hebben jullie fijne paasdagen gehad,ik moest zelf helaas werken,werk voor de thuiszorg dus was al vroeg opstaan maar morgen lekker een dagje vrij heerlijk,mooi van het zonigie genieten

@Joy

@Annemarie84 super dat je a.s maandag je eerste fm hebt

@Sandra begin je al zwangerschapsklachten te krijgen zou nog wel onwerkelijk zijn en weten de mensen in je omgeving het al?echt super hoor

Hopelijk krijgt iedereen hier die in Zwolle hobbelt een mooie groene regel hihi:hussy:

Liefs Elvira

Geplaatst

@ Joy,

Super nieuws, geweldig!

Op naar morgen, en ja ik ben zwanger geworden van een cryo,

en daar heb ik nu een geweldige dochter van.

Je moet maar denken, de allermooiste worden ingevroren dus

op naar die dikke groene regel.

Ik zal in ieder geval voor je duimen, want ik gun het je zo:luck:

@ Annemarie,

Dat moet zeker goed komen, 6 stuks, super!!

Veel succes met je 1e fm

Geplaatst

heey meiden,ik ben weer thuis vd punctie.ik was vanmorgen best wel gespannen en heel zeuwachtig.maar alles werd rustig uitgelegt.maar ik vond het erg pijnlijk,zo erg dat ik er heel erg emotioneel van werd.al die spanningen kwamen er uit.maar de punctie duurde niet lang.even bijkomen op het andere kamertje.er zijn 12 eicellen gevonden.maar het zaad van mijn man was niet super goed.er zat wel levende zaadjes in.we hopen op goed resultaat.worden vrijdag over gebeld.ga straks even in het zonnetje zitten.en hoef morgen niet te werken.ik heb veel last van mijn buik vooral als ik moet plassen.nu maar even rustig aan doen.

liefs miranda

Geplaatst

@elvira

heb op zich nog weinig klachten hoor, nog wel af en toe die krampen in mijn buik en een wat misselijk gevoel, hoef niet te braken of zo mag dus nog niet klagen

heb het zondag en maandag aan mijn naaste familie verteld en gisteren op hyves gezet dus nu is het al vrij bekend

Geplaatst

Miranda dus de punctie is achter de rug 12 eicellen goede score hoor

doe lekker rustig aan zodat je lichaamlijk en geestelijk ff bij kan komen

Geplaatst

Hallo medegangers, Vandaag mocht ik na mijn 2 fm al direct de pregnyl zetten, de follikel had (weer) een spurt gemaakt. Deze gyn. wacht meestal tot 2cm. daar hebben ze goede reslutaten mee in combinaties met cryo's in Zwolle. Maar.....hij durfde toch niet nog een dagje te wachten gezien mijn snelle sprongen. (Hij was bijna 2....) Thuis brak het flesje van de vloestof verkeerd af....glas overal...toch maar gespoten, volgen manlief zat er geen glas bij in...(???) Raar gedoe zeg allemaal. Ik dacht ik vertrouw op hem, hij is daar altijd heel serieus in. Dus het lijkt erop dat ik geen glas heb binnengekregen...Het flesje met de poeder heb ik maar door hem laten breken want...ja,....ik vertrouwde mezelf niet meer zo goed. Beide kinderen in de box gezet en spuiten maar.....(Voordat de spuit overal inzit behalve mijn buik....) Ik zit ook nog aan de peniciline....want ik heb een beginnende borstontsteking...(Begonen met spruw/schimmeltje rond mijn tepel. Ik geef nog borstvoeding.) Ik hoop dat dat wat betekend want bij mijn 2 zwangerschappen heb ik ook antibiotica /peniciline geslikt voor een kaakontsteking respectievelijk wortelontsteking...Dat geeft de burger moed. Maar ik voel me eerlijk gezegd niet optimaal.... Dit was voorlopig het laatste nieuws, ik duik mijn bed in. O, a.s. dinsdag de terugplaatsing als alles naar wens verloopt. Joy1

ps. Wie mocht nog meer dinsdag???? Miranda???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden