Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heey nath en sandra,een voorzichtige hoera voor jullie.wat super mooi nieuws voor jullie.

met mij alles ok.heb erg last van mijn buik maar zal nu toch wel een goed teken zijn.ik zat gisteren helemaal in de stress,had de verkeerde gonal f spuit gepakt en daar zat een kein beetje in en toen de nieuwe gepakt en toen weer gespoten.ik was wat gehaast.dus toen later ojee heb veel te veel gespoten.ik heb gebeld met zh.even met de verpleegkundige overlegt maar kon niet kwaad.gelukkig.maar wel ontzettend last gehad van mijn buik en opvliegers niet normaal.maar vandaag is het weer goed gegaan.hoop morgen op goed resultaat we moeten maar afwachten.

iedereen fijn paas weekend.en jullie allemaal ook veel succes.

liefs miranda

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Miranda!! Goed om weer van je te horen! Goed teken hoor dat je last hebt van je buik! Hopelijk zit hij vol met eitjes (en geen paaseitjes)!!! Wanneer moest je nou weer terug naar ZH??

Geplaatst

dus je hebt je buik ervan vol, klinkt goed hoor

we houden nog een plekje voor je vrij of voor je kleine dan want we hebben een xxxl box besteld

veel succes morgen

en ps teveel spuiten heb ik bij de 2e x ook gehad, geeft niks

Geplaatst

Hey Nath en Sandra

Super zeg,en idd een streepje is een streepje Gefeliciteerd!!

Hermien 2 teruggeplaatst nou ik zal voor je duimen dat ze gewoon mogen blijven plakken

aan alle andere meiden,erg veel succes en hopelijk krijgen we allemaal een beeb want daar doen we het ten slotte voor

En iedereen een fijn paasweekend:tweety:

Liefs Elvira

Geplaatst

Miranda,

Goed nieuws!!

En zeker weer spannend, maar ik hoop dat je morgen

meer weet, hopelijk de datum voor de punctie.

In ieder geval veel succes, en het is niet voor niets morgen

1e paasdag, ha ha!!!

Sandra,

Geweldig he', super hoor!

Jij had ook 2 emmies? Spannend !!!

Annemarie,

Geniet van je weekend, en dan zijn er weer een paar dagen

voorbij, nog even volhouden!!

Elvira,

Hoe gaat het met spuiten?

Gaat het een beetje?

Jij ook fijne paasdagen

Nath,

Gewoon lekker testen, ha ha

Groetjes en natuurlijk voor iedereen fijne paasdagen!!

Geplaatst

Oh....Sandra!!!!Gefeliciteerd met je twee strepen. Wat fijn zeg!!!!Nou, jij gaat fijn het paasweekend in!!!!Top. Joy1

Geplaatst

Nath!!!!! Sandra!!!!

Waaaaaaaaaaauwww......kijk eens wat er gebeurd als ik een paar dagen niet op het forum kom!!

Meiden...supergefeliciteerd!! Net geen nov-babietjes he?? Dan hadden we lekker in de nov.topic verder kunnen babbelen....

Wanneer is de (voorzichtige) uitegerekende datum????

Meiden, supertop! Jullie zijn een voorbeeld voor de ander dames die onherroepelijk gaan volgen!

Waaaaaaaaaaaaaaaaauuuwww.....fijne pasen voor jullie!!

Andere dames, veel succes in jullie proces!

Zelf ben ik veel minder op het forum, heb het gevoel dat ik weer een beetje meer op eigen benen kan staan. De zwangerschap is niet meer nieuw, de klachtjes nemen wat af en er gebeurd eigenlijk niets bijzonders.

Maar, blijf jullie volgen!

Zwolle heeft natuurlijk een speciaal plekje voor ons allemaal..

Geplaatst

Hoi meiden, allereerst sandra super gefeliciteerd met je mooie test!

Ik heb even een vraagje, hoeveel dagen na je terugplaatsing wordt je meenstal ongesteld?

Ik heb vorige week zondag mijn terug plaatsing gehad. ik werd vanmorgen wakker en heb nu echt zo'n gevoel dat ik ongesteld moet worden.

toen ik naar de wc was geweest en ging afvegen zat er een heel licht oranje vlekje op het papier.

Nu voel ik me een beetje vreemd en weet even niet meer of ik nu voel dat ik ongesteld moet worden of dat ik wat anders voel.... Pfff HELP!

Geplaatst
zoals ik zelf heb gerekend 7 dec.

He??? Das raar!! Esther de 6e, ik de 9e en jij de 7e?? Heb ik wat gemist??? We zitten toch steeds 3 dagen uit elkaar???

Geplaatst

heey meiden,

goed nieuws vandaag,ik heb woensdag de punctie.de eitjes zijn toch nog goed gegroeit.ze zijn nu rond de 20 mm.het gaat nu toch gebeuren.vind het nu wel spannend worden.hebben we toch nog leuke paas dagen met goed nieuws.

liefs miranda

Geplaatst

Hoi Hoi

@Sandra de testen spreken boekdelen,erg duidelijk zwanger joehoe!!echt super hoor

@hermien ja het spuiten gaat goed,alleen toen ik het vanmorgen deed(deca) kreeg ik nadien een grote rode vlek,met een soort van een galbultje,leek wel een soort van allergische reactie,nou ben benieuwd of het morgen ook weer zo is

anders toch maar even bellen voor de zekerheid,want ben wel bekend met een aantal voedselallergieen.En hou je het nog vol het wachten echt spannend allemaal

@miranda super dat je eitjes zijn gegroeid,nu kun je je eindelijk een beetje voor bereiden op de punctie en hopelijk mag het meevallen

Liefs Elvira

Geplaatst

Miranda, Nou, Wie had dat nou gedacht he? Jij een paar bladzijden terug niet!Toch stap voor stap naar de punctie toe!Heel fijn voor je. Als ik er niet meer aan denk , wens je heel veel succes toe met de punctie en wie weet hebben we straks samen een terugplaatsing???Zullen we dan met elkaar afspreken in de wachtkamer????

Anne., De menstruatie komt meestal een paar maanden na de bevalling. Dat ligt er ook aan of je al dan niet borstvoeding gaat geven na de bevalling.......Dus hoeveel dagen dat is na de terugplaatsing....mag je zelf uitrekenen. Nou, ben ik positief of niet?!?!

(En....anders ongeveer wanneer je normaal ook je menstruatie zal krijgen. Soms breekt het eerder of later door. Meestal gemiddeld in de 2e w. week . Misschien nu een innesteling???? Of een konginnedag vlekje i.v.m.de kleur?) Ik hoop niet dat het je menstruatie is!!!!!!! Kan nog alle kanten op

Succes hoor want het is toch heel spannend!!!!!Joy1

Geplaatst

hoi joy1,

dat is afgesproken,samen in de wachtkamer.maar inderdaad stapje voor stapje,en nu weer een stapje verder.het gaat nu best snel allemaal.

en hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Hey meiden.

We komen net terug van Batavia stad. Toen ik daar naar de wc ging, was het mis :( Ik heb er een tampon ingedaan. Kom net thuis en heb de tampon eruit gehaald. Het is geen helder rood bloed, maar eerder donkerbruin...niet meer heel weinig ofzo..Ik ga er nu maar vanuit dat het mis is..

Op naar de volgende ronde.

Heb nog 6 cryo's liggen. Moet toch wat goeds bij zitten lijkt me.

Geplaatst

@Miranda,

Topnieuws, vind het echt super voor je en dus

woensdag de punctie, spannend!!!

Op naar mooie emmies.

@Annemarie,

Weet je het zeker, omdat het geen helderrood bloedverlies is?

Ik wens je in ieder geval veel sterkte.

@Elvira,

Je kunt het beter wel in de gaten houden, je weet nooit en

zoals je zegt anders even contact opnemen met zwolle.

En het wachten gaat nu nog wel, de 1e week vind ik vaak

niet zo moeilijk maar dan....

Je kan er toch niets aan veranderen, dus maar proberen

een beetje afleiding te zoeken.

@Joy,

Bijna.....en dan is het 3e paasdag!!!!

Geplaatst

Miranda, Het gaat heel goed met mij! Heb er zin in vraag me wel af of dinsdag niet te vroeg is voor een 1e fm. We zullen zien.

Hermien, ja 3e paasdag! Ik heb zulke leuke dagen en ik kijk er zo naar uit! Na de terugplaatsing, als alles naar wens verloopt, zal de spanning denk ik minder leuk zijn....laatste poging....Maar goed, even het goede gevoel vasthouden!!!!!

Elvira, Heb je nog contact gezocht of was het niet meer nodig?

Paaslijke groeten Joy1

Geplaatst
He??? Das raar!! Esther de 6e, ik de 9e en jij de 7e?? Heb ik wat gemist??? We zitten toch steeds 3 dagen uit elkaar???

we zitten wel 3 dagen uit elkaar maar ze zeggen toch dat je op je nod 4 weken bent

heb 21 maart de punctie gehad 2 weken daar voor dus cd1 dat was 7 maart

9 maanden erbij is bij mij 7 december of reken ik nu niet goed?

Geplaatst

Bij mijn vorige zwangerschappen pakte de gyn. gewoon zo'n wijzertje erbij. Vroeg naar de 1e dag van mijn laatste menstruatie en tjakka. Maar......ook elk ziekenhuis heeft zo weer zijn eigen rekenmethodes. Ik heb op het forum al diverse geluiden hierover gehoord. Ik denk dat ze in het ziekenhuis/gyn. je het verlossende woord geven. Joy1

Geplaatst
we zitten wel 3 dagen uit elkaar maar ze zeggen toch dat je op je nod 4 weken bent

heb 21 maart de punctie gehad 2 weken daar voor dus cd1 dat was 7 maart

9 maanden erbij is bij mij 7 december of reken ik nu niet goed?

Volgens mij zit je redelijk goed, maar je kunt bv bij predictor.nl deze

gegevens ook invoeren en dan krijg je een datum, misschien makkelijk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden