Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Disi,

Wat erg voor je,.. wat balen weer!! Lief dat je nog voor ons wilt duimen... :). Telt dit dan weer als je 1ste poging, ik weet niet zo goed hoe het werkt als je al eerder kindjes hebt gekregen via icsi??........ ik hoop dat je er toch een mooie dag van kan maken, mooi afleiding zoeken met je andere kindjes......

liefs sharon

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Disi,

Wat ongelofelijk balen dat het niet is gelukt....!!! (En dat is dan zachtjes uitgedrukt!) Heel veel sterkte en neem de tijd die je nodig hebt voor een volgende poging.

Liefs Esly!

Geplaatst

Hoi Disi,

Wat ongelofelijk balen zeg. Tjonge.

Weet wat er door je heen gaat. Neem de tijd en denk na of jullie eerst met de cryo of een nieuwe poging verder gaan.

Heel veel sterkte.

liefs, Diane

Geplaatst

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve, fijne woorden.

Het is echt helemaal doorgezet nu.

Sharon, we hebben nu nog 2 cryo`s (van de 10) uit de eerste en enigste ICSI-poging (daar zijn mijn zoon -als verse-TP- en mijn dochter -als cryo-TP- ook uit geboren) die we eerst kunnen(/moeten!) gebruiken.

Als dus de volgende cryo-TP weer een negatieve uitslag zal hebben dan hoop ik dat we nog een keer voor ICSI mògen; wij hebben -in de laatste periode van de zwangerschap van mijn dochter- mijn man`s ingevroren zaadcellen laten vernietigen (omdat ik in december 2008, dus vol met zwangerschapsgelukshormonen op dat moment, een brief kreeg van het ziekenhuis met de vraag over bewaring van de zaadcellen) We dachten op dat moment dat het zo goed was, dat we "compleet" en dus "klaar" waren....maar al kort na de geboorte van haar bleek ons gevoel heel anders te zijn. En dat is zo gebleven.

Maar goed als we dus opnieuw een poging nodig zijn en mogen en kunnen (want dan moet mijn man nog wel wat zaadcellen in zijn bezit hebben) doen dan is dat inderdaad een nieuwe, eerste poging want het gaat om een nieuwe zwangerschap. Maar ze zijn heel wat van plan geloof ik met vergoede pogingen dus wie weet blijft het dan wel bij 1 poging...

ennuh...natuúúrlijk wil ik nog voor jullie blijven duimen. Dat het bij mij nu niet gelukt is wil niet zeggen dat ik een ander geen positief resultaat toewens! Ik hoop dat iedereen het geluk mag meemaken dat ik zelfs al 2 keer heb mogen meemaken.

Ik vindt het soms zelfs moeilijk om mee te kletsen aangezien ik al 2 hartjes van kinderen heb...

maar een gevoel...een wens...een verlangen...tja het is er gewoon. Net zoals mensen dat hebben die niet afhankelijk zijn van de MMM.

Liefs Disi

Geplaatst

@Diane; wij zijn vorige week in Zwolle geweest en ons werd verteld dat we eerst onze cryo's moeten opmaken voordat we een nieuwe ivf poging mogen doen (nadat in ons geval is gebleken dat ik hormonaal nog ok ben..........!!). Wij willen het lieft eerst een ivf poging voordat we aanspraak gaan maken op de cryo's. Heb jij andere ervaringen? Wanneer dat zo is dan denk ik dat ik er toch nog maar even een belletje aan waag...........

Liefs Esly!

Geplaatst

Disi,

Meid wat een verdriet weer, snik!

Ik wil jullie hierbij veel sterkte toewensen.

Ik hoop dat jullie laatste 2 cryo's meer geluk mogen brengen!!

Liefs Hermien

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier gaat het nu een beetje raar. Mijn hoop is eigenlijk helemaal weg, maar bij mijn man zit er nog hoop in deze poging. Toen ik vrijdag op bed ging, rond middernacht had ik bij het afvegen bloed. Niet veel, maar wel rood. Dus ik dacht zie je wel, ik wordt gewoon ongesteld. Ik heb mijn bolletjes laten staan, zodat ik de volgende ochtend ongesteld kon worden... niet dus! Bijna niks zat er op mijn wc papiertje toen ik naar de wc ging. Zaterdag was mijn officiële testdag, dus toch nog weer een test gedaan en wederom negatief. Ik had gister feestje van mijn werk, dus heb 2x een Bailey's gehad. Had af en toe toch wat bloed bij het afvegen. Heb toen 's avonds een tampon erin gedaan zodat ik niet zou doorlekken als het zou doorbreken op het feestje.

Ik kwam om 3uur vannacht thuis en was vergeten de tampon er weer uit te halen, dus toen ik om 11uur wakker werd vanmorgen heb ik hem er pas uitgehaald. Ik dacht nou zal het wel 'vol' zitten, maar niet dus! Heel klein bruin plekje bovenaan.

Vandaag heb ik geen tampon meer gebruikt, maar leg ik een wc papiertje in mijn onderbroek. Deze is telkens schoon geweest vandaag.

Is toch raar? Gebruik nu dus al na vandaag 2 dagen geen bolletjes meer, maar wordt ook niet ongesteld. En als ik dan naga hoeveel bloed ik tot nu toe gezien heb, is dat ook op 1 wc papiertje te houden.

Sorry voor alle smerige details hoor, maar wil graag jullie mening hierover horen.

Ronald zegt, stel je voor dat je wel gewoon zwanger bent! Ik geloof er niet in hoor. Ik voel me helemaal niet zwanger namelijk. Ook zijn de testen steeds negatief. De laatste 2 testen worden ruim na de tijd heel licht positief, dus dat is niet meer geldig.

Ik heb vandaag niet meer getest, heb geen meer in huis.

@ Diane, Dinsdag heb je de echo toch? Hopen dat alles er goed uit ziet!

@ ChrisH, heb je nog lekker kunnen sporten?

@ Disi, OOOOOOOhhh neeeeeeee!!!! Wat ontzettend K** voor jullie! Hele dikke knuff vanuit hier! Weet je al of je door gaat of even gaat wachten? Neem je tijd, en begin pas weer wanneer je er echt klaar voor bent en het goed voelt.

@ Sharon, hoe gaat het bij jou? Morgen zit het er al een week in he? Spannend allemaal hoor! Hoe voel je je?

@ Elsy, ons is ook verteld dat we eerst de cryo's moesten opmaken voor we weer voor IVF in aanmerking kwamen.

Liefs Annemarie

Geplaatst

Annemarie, Ik had ongeveer ook zo'n situatie als jou, bij mij heeft het uiteindelijk niet goed uitgepakt maar....volgens mij heb ik ook wel positieve geluiden gehoord gelezen hoor. Afwachten!!!

Disi, tjonge, wat balen zeg!!Misschien wel dubbel zoals je schrijft maar goed...ook wel een wens dus ja....Wie weet....

Diana, we zijn helemaal gestopt met het medisch circuit! Daar zijn we wel klaar mee. Als er een kindje aan komt waaien is het geweldig! Groetjes Joy1

Geplaatst

@ Disi, wat vreselijk spijtig. Sterkte. Neem je tijd om dit te verwerken. Verder zul je zelf wel het beste aanvoelen wanneer het zin heeft om verder te gaan. Ook al heb je al twee kinderen, ik kan mij voorstellen dat je graag een derde wilt. Iedereen heeft toch een heel eigen beeld over hoe een compleet gezin eruit moet zijn.

@ Annemarie, het zou nog alle kanten op kunnen, zolang het bloed niet ruim vloeit, zou ik hoop houden. Misschien alsnog de bolletjes gebruiken?

Ik heb niet meer gesport. Ik had nog teveel last van mijn buik, hoewel het geen echte menstruatie is. Het valt nu allemaal wel weer mee. Vandaag naar de verjaardag van mijn moeder geweest. Ik heb wel een paar wijntjes gedronken. Ik vraag me af of dat heel verstandig was, maar nu mag het nog. Hopelijk straks voor 9 maanden niet meer. Sinds we in de mmm zitten, drink ik sowieso alleen nog maar bij verjaardagen. Ik ben ook veel meer gaan sporten sinds april dit jaar (3 tot 4 keer per week + fietsen naar het werk), maar sinds augustus is mijn linkerknie overbelast. Dus het sporten staat nu weer wat op een lager pitje. Trouwens, hoe verder ik straks ben met de hormonen (en hoe dichter bij de punctie en er na) hoe minder actief ik word met sport. De laatste paar weken wandel ik meer. Na mijn werk ga ik even wandelen en waai ik even lekker uit. Vergeet ik even alle zorgen. Dat kan ik eigenlijk iedereen aanraden hier.

Nou,een heel verhaal dus. In ieder geval tot later. Iedereen, slaap lekker.

Geplaatst

Annemarie,

Oh meid, wat een onzekerheid......

Ik hoop zo dat je hcg laat op gang komt en dat je alsnog

een positieve test krijgt.

Ik wens je heel veel sterkte!!

Sharon,

Voor jou begint de 2e week, en dat is tenminste vind ik, vaak

het ergste.

Sterkte met wachten!

Esly,

Ja, bij ons was het ook het geval.

Eerst de cryo's en daarna weer een volledige behandeling!

chrish,

Denk goed aan jezelf he'!

sporten is natuurlijk altijd goed, maar niet ten koste

van je lichaam

En een heerlijke wandeling is toch ook helemaal goed en

niet alleen lichamelijk, maar ook nog voor de geestelijke gesteldheid.

En geniet nog van je wijntje, tja als je natuurlijk zwanger wordt dan

laat je dit ook niet staan, toch?

En ook voor jou, slaap lekker!

Liefs Hermien

Geplaatst

Hoi Esly,

Heb er zelf geen ervaring mee, wij hebben helaas nog nooit cryo's gehad.

Heb hier wel in een ander topic gelezen dat er bij iemand juist eerst weer een nieuwe poging is gedaan en de cryo's bewaard bleven.

Dit omdat ze volgend jaar nog maar 1 behandeling willen vergoeden.

@ Annemarie, pfff zenuwslopend lijkt me dat. Kun je geen bloedtest laten doen ??

klopt dinsdag is de startecho... spannend weer.

@ Joy, ik ken je nog wel van eerdere pogingen. Ja, je moet er een keer een punt achter kunnen zetten. Voor ons is dit de allerlaatste poging.

@ Chrish, lekker rustig aan doen.

@ Hermien, je begint deze week toch met de deca ?

liefs, Diane

Geplaatst

Ik ben vandaag thuis gebleven en dus niet naar mijn werk gegaan. Gisteren op het verjaardagsfeestje van mijn moeder wat verkeerds gegeten. Buikpijn en veel naar de wc. Ook mijn man had last van buikpijn vannacht, maar heeft toch een wat sterkere maag en is wel gewoon gaan werken.

@ Esly, om nog even op de cryo's terug te komen. Ik had ook cryo's. Die moesten eerst teruggepaatst worden alvorens aan een nieuwe ICSI-behandeling te mogen beginnen.

Geplaatst

Ik heb vorige week tijdens het gesprek gevraagd of ik eerst weer een IVF poging mocht opstarten en pas daarna de cryo's gebruiken, maar kreeg ook als antwoord: eerst opmaken wat je nog hebt. Ik heb ook ergens gelezen dat een ander ziekenhuis wel weer een ivf traject bij iemand wou opstarten terwijl er nog cryo's in de vriezer liggen, maar Zwolle doet dat dus (helaas) niet!

Ik had liever eerst weer een nieuw ivf traject opgestart omdat ik inmiddels 41 ben en niet veel tijd meer heb. De cryo's liggen toch in de vriezer en blijven wel goed....mijn eigen eicellen worden volgens de gyn steeds ouder en voordat we groen licht krijgen voor een volgend ivf traject wil men eerst weten hoe ik hormonaal in elkaar steek en hoe de kwaliteit van mijn eicellen is. En deze worden natuurlijk steeds ouder..........

Maar ja...het mag niet, dus dan eerst de cryo's maar en wie weet....zijn we daarna wel klaar....

Liefs Esly!

Geplaatst

Hoi Esly,

Helaas hebben zelf daar geen ervaring mee, we hebben nooit het geluk gehad dat er cryo's waren.

Heb het hier wel gelezen dat iemand eerst verder ging met de volgende poging en de cryo's bewaard blijven. Dit ivm dat volgend jaar maar 1 poging wordt vergoed.

Dit was zelfs op aanraden van de gync.

Weet alleen niet meer in welk topic ik het gelezen heb.....

liefs, Diane

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier is het mis. Vanmorgen om 8 uur ongesteld geworden.

Wat zijn we heen en weer geslingerd deze keer zeg! Klinkt vreemd, maar ben ook blij dat we eindelijk duidelijkheid hebben. Werd zo gek van de onzekerheid. Wat kan je lichaam toch rare dingen doen!

Vanavond ga ik met de pil beginnen. En over 15 dagen moet ik mij melden in het ziekenhuis.

Zie er best weer tegenop om IVF te gaan doen. Ben vooral bang voor de punctie. Alles voor het goede doel he!

Liefs Annemarie

Geplaatst

Annemarie,

Meid, wat jammer zeg.

Ik had het je zo gegunt, maar ik kan me wel voorstellen dat

je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent.

Ik heb bij een vorige tp op wd 9 positief getest, wel iets bloedverlies

dus toch bang voor dat het niet goed zou gaan, en ja 5 dagen

later een negatieve test, en toen was ik ook erg opgelucht.

Die onzekerheid is echt vreselijk, dus dan maar weer verder...

Wel goed zeg, dat je gelijk weer verder gaat.

En ja de punctie........helaas kan niet zonder, maar zeker alles

voor het goede doel.

Ik wil je in ieder geval veel sterkte toewensen en neem de tijd

om het te verwerken, en denk goed aan jezelf

liefs

Diane,

Ja, ik begin donderdag met de deca en hoe gaat

het met jou?

Chrish,

Van harte beterschap en wat balen zeg!

Disi,

Hoe gaat het nu met jou?

Denk je een beetje aan jezelf?

Sharon,

Succes he'!!

Groetjes Hermien

Geplaatst

Annemarie,

Wat jammer. Maar je weet inderdaad wel waar je aan toe bent.

Heel veel succes met jullie 3e poging.

@ Hermien, vanmorgen hebben we de startecho en gaat het dus echt beginnen. Vanaf vorige week maandag aan de deca en deze keer geen bijwerkingen gelukkig.

Wel groeien mijn haar en mijn nagels als kool, lijkt wel of ze pokon hebben gehad ;-) En hele droge handen maar die kleinigheidjes had ik alle keren.

Succes met spuiten en met deze laatste poging natuurlijk !

liefs, Diane

Geplaatst

@Annemarie, wat ontzettend balen dat het niet is gelukt!!! Je menstruatie geeft wel weer duidelijkheid en knap van je dat je gelijk weer doorstoomt.

@Hermien en Diane; heel veel succes!!

@Sharon: hoe gaat het met jou?

@ChrisH: hoe gaat het? Voel je je weer wat beter?

Hier zit ik nog steeds te wachten op m'n menstruatie....pff..word er gek van! Het is lang geleden dat ik er zo naar heb uitgekeken zeg! Het vloeien stelt niet zo heel veel meer voor, de ene keer erger dan de andere keer, maar het is niet over! Ik hoop zo dat ik snel ongesteld wordt...dan kan ik misschien samen met jullie in de wachtkamer gaan zitten tegen die tijd;)

Gisteren ben ik, onder het mom van ga er eens tussenuit, naar de huishoudhobbybeurs in Hengelo geweest en heb ik een bezoekje aan medium Anita gebracht. Ik was samen met een vriendin en ze heeft me dingen verteld die ze niet kon weten. Ze vroeg me: je bent iets verloren wat je heeeeeel dierbaar was. Het was kapot he? En daarom ging het niet goed.....Ik stond echt met m'n mond vol tanden (en dat gebeurd niet zo snel). Ze doelde op m'n vroeggeboorte.... Ze vertelde nog wel meer dingen die helemaal klopte en ondanks dat ik vaak toch wel een beetje wantrouwig ben met zulke dingen heb ik er toch wel vertrouwen in. Ze vertelde me ook nog dat het helemaal goed zou komen en zei: jij krijgt nog wel een "klein heksje op de bank", maak je geen zorgen. Ooooooooooo..........ik hoop zo dat ze het bij het goede eind heeft!!!!

Misschien liggen jullie nu helemaal in een deuk van pfff...wat een stom mens dat ze daarin gelooft! Mijn vriend zat me wel glazig aan te kijken en had zoiets van: jaja....Mij houdt het voor nu op de been en voel me een stuk beter!!

Ik hoop dat ik jullie snel kan vertellen dat ze gelijk heeft gehad;)

Liefs Esly!

Geplaatst

Hallo Zwolle-gangers,

Vandaag hebben we de startecho gehad. alles was goed, we kunnen door.

Vrijdag puregon erbij spuiten en de 29e weer een fm. De 1e week van nov. de punctie. Als ik het zo terug kijk, waarschijnlijk de 4e,

we lopen nl. precies gelijk met vorig jaar, heel toevallig.

We moesten allebei nog wel even bloed prikken, voor evt. ziektes. Dat was intussen een jaar geleden en het is maar geldig voor 1 jaar.

Zit ik daar bij de bloedafname, komt er na het prikken een sputtertje bloed en houd het meteen op ???

Dus toen maar de andere kant prikken, daar kwam het er gelukkig wel gewoon uitspuiten haha, dacht al dat ik aan één kant niet meer werkte haha

liefs, Diane

Geplaatst

@ Annemarie, wat onzettend balen. Fijn dat je meteen door kunt gaan.

Hier is alles goed. Ik ben weer beter. De startecho was goed. Ik ben vandaag begonnen met spuiten en volgende woensdag mag ik me weer melden. Als de hormonen net zo goed aanslaan als in januari, dan verwacht ik rond 1 of 2 november de punctie.

Geplaatst

Hoi!

Ik krijg mijn terugplaatsingen altijd wel in zwolle, mijn andere onderzoeken enz die worden uitgevoerd in Meppel, daar heb ik dktr Pricker, een hele fijne man!

Geplaatst

Chrish,

Wat fijn dat het weer beter gaat en wat geweldig dat de startecho goed was.

Op naar de volgende echo, veel succes!

Esly,

Ik kan me goed voorstellen dat je nu met smart wacht op je menstruatie.

En wat betreft het medium, het zou toch mooi zijn als ze het uit zou komen

en misschien is deze hoopvolle gedachte wel goed voor het hele proces.

Trouwens, ik ga misschien morgen nog naar de beurs, misschien moet ik ook

maar een gokje wagen bij haar, hahaha

wie weet.......

Diane,

Succes he'!!

Hermien

Geplaatst

@ Chrish, mooi dat jou startecho ook goed was.

@ Esly, ben je al ongie ?

@ Hermien, morgen spuiten he, succes!

groetjes, Diane

Geplaatst

@Diane; nee nog steeds niet:( Het rommelt wel in m'n buik, heb wat last van m'n rug en vloei wel ietsiepietsie meer, maar kan het nog geen ongie noemen.....Nog maar ff aankijken.....

@Hermien; en? Heb je nog een gokje gewaagd?

Liefs Esly!

Geplaatst

Esly,

Hahahaha, nee helaas niet gegaan vanavond.

Ik zou met mijn zusje gaan maar die was ziek, dus

dat wordt dit jaar geen huishoudbeurs.

We gaan eigenlijk elk jaar wel, gewoon even voor de

gezelligheid.

Maar ik lees dat de ongie nog niet echt wil doorzetten, dus

nog even geduld hebben.......

Hoe moeilijk dat ook is, ik hoop dat het gauw mag gaan doorzetten!

Diane,

Dank je!

Ik heb het maar even groot opgeschreven in de keuken, ben bang

dat ik er helemaal niet aan denk, erg he'!

Als ik de 1e maar weer heb gezet, dan zit ik er wel weer in denk ik, hahaha.

Ik vind het pas weer spannend worden als je de startecho heb gehad, maargoed

daar zijn we ook zo weer.

Hoe gaat het spuiten bij jou?

Hermien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden