Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oooh hahaha heb de laatste pagina niet eens gelezen!

@ Disi, ooooh ik hoop zo dat ze woensdag goed ontdooien! Dan zitten weer gezellig samen op het wachtbankje.

@ Hermien, En nu gaat het voor jullie ook weer beginnen. Wat ontzettend spannend. Jullie laatste poging.

Heel veel su6 meid! Ik hou je in de gaten :-)

@ ChrisH, Hoe gaat het met je?

@ Diane, Jullie gaan jullie 4e IVF doen. Moeten jullie deze zelf betalen? Knap dat je nog ee 4e poging aan kan. Heel veel su6 met jullie laatste poging.

Kom op meiden van ZWOLLE, wij gaan voor GROEN!!!

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties, maar het zal zondag niet worden. Maandag of dinsdag heb ik de terugplaatsing in zwolle. Donderdag heb ik de punctie... erg spannend!

Geplaatst

Jeetje wat een spannende tijd voor de meesten hier!!!!

Ik ben nu ook begonnen met de pil.

22ste starten met Deca

2 November eerste startecho

@ Hermien we gaan bijnaaaaa gelijk op hahahaha

@ Sharon jeetje wat spannend!!!!! Veel succes!!!!!

@ Annemarie, wauwww dat klinkt erg goed!!! Nu afwachten.. Pfff

@ Disi, heel veel succes, jeetje wat spannend allemaal zeg!!

Geplaatst

@ Annemarie, wat spannend! Hopelijk nu succes. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

@ Diane, wij hebben op dezelfde dag een startecho. Ik moet er om 10:30 uur zijn. Hoe laat moet jij? Wie weet zien we elkaar nog.

Met mij gaat het goed. Deze week begin ik met spuiten. Ik heb er zin in. A.s. weekend vieren mijn man en ik nog onze verjaardagen. Mijn zus leent mij wat van haar boeken uit, zodat ik tijdens de behandeling wat afleiding heb. Ik voel me goed.

Geplaatst

Hallo,

Lekker druk hier ineens weer, gezellig!

Annemarie, dat klinkt goed zeg (een blasto is dat volgens mij, was mijn meiske ook). Mijn duimen draaien op volle toeren voor je!

Hermien, Diane, Danielle en ChrisH ook (weer) in de startblokken, heeeeeeel veel succes meiden!

Sharon, donderdag punctie...hoe laat? ik heb hopelijk donderdag de TP...misschien zien we elkaar!

Liefs Disi

Geplaatst

Annemarie,

Meid wat spannend zeg!

En wat een mooie delingen, super!

Hou ze maar lekker warm, en op naar groen!

Chrish,

Veel succes!!

Danielle,

Ja, we gaan zeker gelijk op!

Gezellig toch? hahahah

Sharon,

Ik wil je even veel sterkte toewensen voor donderdag en dan hopelijk

een mooie tp!

Diane,

Ja, ik blijf je gewoon volgen,hhiihiihi

Trouwens ik heb nog een vraagje?

Ik mag met 18 dagen pil al beginnen met de deca.

Nu heb ik via een ander topic te horen gekregen dat je

eigenlijk pas met 21 dagen mag beginnen met de deca?

Hebben jullie hier ervaring mee?

Groetjes Hermien

Geplaatst

Hoi Annemarie,

Goed broeden op deze 2 hoor !!

En ja deze 4e poging moeten we zelf betalen. Via via en via het forum hier heb ik alle medicijnen al in huis (in de koelkast haha)

@ CrishH, wij om 9.20 uur, maar dan in Deventer, we zijn daar onder behandeling met transport naar Zwolle (tp in Zwolle).

@ Hermien, ja we lopen weer in een polonaise ;-)

@ Disi, dankje, hebben jullie binnenkort weer een tp ?

groetjes Diane

Geplaatst

Disi: ik heb de punctie in Enschede, mijn vriend moet wel naar Zwolle na de punctie met een koffertje met de eitjes..:)...

Bedankt allemaal!

groetjes sharon

Geplaatst

@ Diane, dan zien wij elkaar dus niet, want ik zit in Zwolle. In ieder geval veel succes.

@Disi hopelijk snel een tp.

@Hermien, dank voor je steun. Jij ook veel succes.

Geplaatst

Hallo dames,

Ook ik wil me weer bij jullie aansluiten....na een tijdje weggeweest te zijn van de fertiliteitsafdeling mag ik me er volgende week weer melden voor een evaluatiegesprek waarin we zullen gaan bespreken hoe we verder gaan.....

We zijn nog erg verdrietig om het verlies van ons kleine mannetje, maar tegelijkertijd tikt de klok door en gezien mijn leeftijd hebben we niet zo heel veel tijd meer! Dus...........we gaan er weer voor!!

Voor diegene die alweer zijn gestart: heel veel succes en ik duim voor heel veel groene regels!

Liefs Esly!

Geplaatst

Esly, vreselijk zeg wat jullie is overkomen...heel veel sterkte!

Sharon, dan gaan wij elkaar daar zeker niet tegenkomen, succes!

Diane we worden morgen gebelt of de cryo`s goed ontdooien. Donderdag hopelijk TP!

Liefs Disi

Geplaatst

Hoi Disi,

Hopelijk krijgen jullie morgen goed nieuws over de cryo's.

En dan op naar donderdag !

Liefs, Diane

Geplaatst

@ Hermien, ik heb echt geen idee meer hoe dat zat met deca. Is voor mij al meer dan 3 jaar geleden dat ik dat gebruikt hebt. Ben je er al achter gekomen via iemand anders?

@ Diane, wat fijn dat je alles al in huis hebt! Ik zal ook mocht het nodig zijn in de toekomst voor me, gaan sparen...

@ Sharon, Wij hebben ook alleen de terugplaatsingen in Zwolle. Voor de fokkelmeetings en punctie gaan we naar Meppel.

@ Chris, hoe voel je je onder de hormonen? Kun je er een beetje tegen? Nog 2 weken en dan heb je weer de eerste echo!

@ Esly, wat afschuwelijk wat jullie is overkomen. Zo oneerlijk!!! Was er bij de 20 weken echo ook iets te zien dat het niet goed ging? Heeft jullie kleine mannetje ook een naam gekregen? Wat fijn dat jullie de moed gevonden hebben om weer verder te gaan met de behandelingen. Voor jou extra toi toi toi meid!!

@ Disi, morgen wordt je gebeld!!!! Oooh ik hoop zo dat je positief nieuws krijgt, zodat je donderdag heen mag. Ik ga mijn duimen draaien,...

Hier gaat het goed, morgen nog een lekker dagje vrij en dan donderdag weer aan het werk. Wou dat het al 16 oktober was.... :-)

Geplaatst

Hoi Hermien,

Ik mag met 21 dagen starten met de deca... geen idee of het mt 18 dagen vroeg is....

Voor de zekerheid kun je het altijd even navragen....

groetjes, Diane

Geplaatst

@Esly, heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje. Lijkt me echt verschrikkelijk. Ik hoop dat jullie verder kunnen met de behandeling.

Vrijdag begin ik met de lucrin. Hopelijk zal het weer meevallen met de hormonen. In januari viel het mee met de bijwerkingen. Eigenlijk werd ik er heel moe van. Vanaf nu probeer ik bijtijds te gaan slapen om goed uitgerust te zijn.

Geplaatst

@Anne-Marie; Bij onze 20 weken echo was alles ok...niets aan de hand...het was een echo die zo in een boekje had gekund. 10 dagen later zijn mijn vliezen gebroken en heb ik een infectie gekregen waardoor een bevalling niet te voorkomen was. Ons mannetje heeft na de geboorte nog 10 min. geleefd en is toen helaas overleden. Voor de zekerheid hebben we een obductie laten uitvoeren maar deze heeft niets opgeleverd. We zullen het moeten doen met: "domme pech"!!

Ik duim met je mee dat het maar snel 16 oktober mag zijn en dat je dan je regeltje groen mag maken!! Op 16 oktober weten wij hopenlijk ook ietsie meer....

@Disi; Weet je al wat meer?

Liefs Esly!

Geplaatst

Esly,

Wat een verdrietig verhaal, ik vind het heel erg voor jullie!

Ik wil jullie hierbij condoleren met jullie verlies, en wat dapper

dat jullie weer doorgaan!

Ik wens jullie dan ook veel sterkte!!

Disi,

Ben je al gebeld vandaag?

Ik hoop dat jullie goede berichten hebben!

Succes!

Annemarie,

Kan me goed voorstellen dat je de tijd wel vooruit kan kijken!

Sterkte met wachten!!

Chrish,

Succes met het starten met lucrin!

Ik ben op het moment nog niet zo veel bezig met de behandeling.

Ik ben dus al wel begonnen met de pil, maar ik moet er wel

goed aan denken om de pil niet te vergeten.

Dat krijg je als je al jaren de pil niet meer hebt geslikt, hahaha!

Hermien

Geplaatst

Hermien, ik had je vraag over de Deca over het hoofd gezien maar helaas ik heb ook geen idee...het is voor mij 4 jaar geleden dat ik de ICSI-poging had. Heb je er inmiddels al duidelijkheid over?

Annemarie je hebt PB

Vanmiddag ben ik gebelt met goed nieuws; 1 heeft het niet gehaald, de ander gelukkig wel (er wordt er bij mij sowieso maar 1 teruggeplaatst ook al ontdooien ze beide goed dus dit is mijn perfecte scenario) Morgen om 14.15 de TP, duimen jullie voor me?

Liefs Disi

Geplaatst

Hoi Disi,

Heel veel succes met de terugpaatsing vandaag ! :goodluck:

groetjes Diane

Geplaatst

JA Disi ben al druk bezig met duimen! Veel plezier in Zwolle...en de benen omhoog houden he? Minstens een half uur blijven liggen...Haha, als het helpt...Grapje he?! Joy1

Geplaatst

whahaha Joy...jij ziet het helemaal voor je hè! ik zie mezelf al liggen....Komt de dokter 15 minuten na de TP de kamer binnen in de veronderstelling dat ik allang weg ben "nee dokter ik blijf nog even liggen want Joy zegt een half uur met de benen omhoog"

Diane, dank je!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden