Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

Hey Annemarie,

 

Dat is denk ik omdat ze liever geen eerste fm plannen in het weekend.

Anders zou jij op dag 8 al je fm hebben (wat al wel vroeg is) en nu dus op dag 11. Ik heb gewoon op dag 10 de fm maar denk dat er nog niet veel te zien zal zijn dan.

De poging die ik hiervoor heb gedaan is de enige poging geweest dat het bij mij op dag 11 (eerste fm) al groot genoeg was voor de Ovitrelle.

Ik denk dus dat je wel goed zit zo.

Wij hebben nog 4 cryo`s in 2 rietjes.

 

Over je vraag...Pregnyl wist ik niet maar utrogestan of Progestan (die witte kliederbolletjes i.i.g.) heb ik ook weleens gelezen.

Ik heb het gevraagd (loop alleen in Zwolle) de afgelopen poging of het nuttig was om te gebruiken ter ondersteuning maar de arts zei dat dat helemaal geen zin heeft. Ik heb het bij mijn verse poging wel gebruikt.

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Mijn arts zei ook dat het helemaal geen zin heeft om utrogestan (bolletjes) er bij te gaan gebruiken. Maar omdat ik het zelf graag wilde, mocht ik ze wel gebruiken. Ik zou dus deze poging als ik jou was toch vragen of je ze mag gebruiken.

Het geeft mij toch een rustiger gevoel.

 

Ik ga maandag zeker vragen aan mijn ars of ik ze weer mag gebruiken en of ik dan ook extra pregnyl mag prikken. Ik denk namelijk dat mijn bms te snel afbreekt, waardoor mijn cryo niet goed kan innestelen.

Ben heel benieuwd wat de arts hiervan vindt.

Is toch mijn laatste cryo poging, en wil graag alles op alles zetten.

 

Ik had bij mijn 1e TP ook een korte cyclus en mocht al snel pregnyl prikken (5e wd ongesteld), bij de 2e poging had ik een lange cyclus (zwanger, mk bij 6.5week) en de afgelopen keer ook korte cyclus en wederom op wd 5 ongesteld geworden.

Misschien zit hier een patroon in? Korte cyclus, snelle afbraak van bms?

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chrish,

Spannend!

Het komt zeker weer dichtbij!

Ik ga heel hard voor je duimen.

 

Annemarie en Disi,

 

Voor jullie komen de spannende tijden ook weer aan.

En gaan waarschijnlijk zoals ik lees, een beetje gelijk op!

Ik wens jullie heel veel succes toe en zeker veel sterkte!

Op naar groen!

 

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie, hoe ging het vandaag met je fm?

 

Wat lief dat je er naar vraagt! Ik log net in en zie ik opeens mijn naam staan rechts bovenin. Jou berichtje :)

 

Mijn FM ging goed, ik mag morgen weer komen en dan waarschijnlijk pregnyl prikken.

Ik heb nog even gevraagd hoe het kan dat ik van de 2 TP al binnen een week ging bloeden. Hij zei dat het kwam dat mijn lichaam al optijd aan kon geven dat het niet goed zat. Hij geloofde er niet in om na de TP nog een paar keer pregnyl te spuiten. Hij dacht niet dat het te maken had mijn mijn bms, dat het te snel zou afbreken. Ben toch een beetje gerust gesteld. Ik mag wel weer utrogestan gebruiken, maar dit was niet nodig volgens hem. Het geeft mij toch een rustiger gevoel om dit wel te gebruiken, dus heb inmiddels alweer een voorraadje opgehaald.

Jij moet morgen heen he? SPANNEND hoor! Wij gaan voor GROEN dit keer hoor :)

 

Liefs Annemarie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne Succes!!!! Even een aanvulling. Progestan/Utrogestan heb ik op advies van de gyn gekregen omdat ik op de 6e dag na de terugplaatsing al ongesteld werd. (Misschien ook door mijn leeftijd heb ik deze ondersteuning gekregen.) Geen pregnyl. Ook geen ervaring mee. Manon, Taurus wel en die loopt/liep...wel in Zwolle.

Joy1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Hermien

 

BMS was hier nog heel dun, iets van 2 mm. En een follikel van 12 mm. Vrijdag weer terugkomen.

 

Annemarie, hoe laat was jij in het zh? jij moest toch ook vandaag weer terugkomen? jammer dat ik je voor die tijd hier niet even gesproken heb, dan hadden we elkaar misschien wel gezien.

 

 

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

 

Even met jullie mee gelzen. ook ik zit in zwolle

Na 4 keer iui gehad te hebben, hebben wij maandag een intake gesprek gehad bij dokter Kuchenbecker voor de eerste ivf.

Ik had natuurlijk zelf al het een en ander gezelen over ivf. maar nu was het maandag wel voor het eggie :)

Wij kunnen starten in januari/februari i.v.m wachtrij. duurt nog even, dan heb ik nog mooi de tijd om even aan het idee te wennen

25% worden er zwanger in zwolle, daar schok ik toch wel iets van, vond het niet erg veel. Maar goed we gaan er positief in. :)

 

Meiden ik wil julllie veel sterkte en succes wensen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Saskia,

 

Succes as. maandag. Wel spannend voor jullie om nu het ivf traject in te gaan. Ik wens je heel veel succes toe de komende periode (duurt nog wel eventjes) en hopelijk hoor jij dan ook bij die 25% die zwanger worden.

Tjee... waar heb je die 25% van ? Daar schrik ik ook wel van.

Ik "loop" zelf ook in Zwolle en heb net mijn 3e ICSI gehad die helaas mislukt is. Morgen heb ik mijn evaluatiegesprek. Geen idee wat ik daarvan moet verwachten, want dat hebben we nog niet eerder gehad. Hoe nu verder voor ons ? Geen idee ! Onze 3x pogingen die vergoed werden, zijn voorbij. Ik ga er maar blanco in morgenvroeg. Zoals je merkt weet ik nog niet hoe we verder willen. De wens is zó groot.....................

 

Groetjes Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Gerlinde

 

Dokter Kuchenbecker vertelde dat ons bij de intake.

Wat ontzettend rot dat de 3 ICSI mislukt is, Je kan ook het beste blanco naar zo,n gesprek gaan.

4 poging moet zelf betaald worden, ik vind dat rond uit schandalig, maar goed daar kunnen wij niks aan veranderen.

Net wat je zegt de wens is heel groot, dat maakt het allemaal een stuk moeilijker. Ik Hoop dat jullie er uit komen

Ik ben heel benieuwd wat ze morgen aan je voorstellen, laat je dat nog even weten?

suc6 morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saskia,

Spannend dat jullie nu ook gaan starten met behandelen.

En ja het ligt misschien nog wat verder weg, maar voor je het weet

zit je er midden in.

25 % is misschien niet zo veel, maar dit geldt ook wel een beetje

bij de natuurlijke weg.

Alleen hebben we of anderen dan dit niet in de gaten.

Wel heb ik vaker gelezen dat de isala kliniek toch wel erg boven aan

staat bij de nederlandse ziekenhuizen.

En ik wens je daarom ook veel succes toe wanneer jullie mogen

gaan starten.

 

Gerlinde,

Meid, wat spannend zeg!

Morgen een evaluatie.....ik heb even geen woorden.

Maar ik wil je wel even sterkte wensen!

 

Annemarie,

Hoe is het gegaan?

Mocht je de pregnyl spuiten?

Spannend!!

 

Disi,

Jij mag dus vrijdag weer terug komen.

Laat je hier nog even weten hoe het is gegaan?

Succes!

 

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saskia, spannend om met IVF te gaan starten...ik wens jullie alle geluk toe!

 

Gerlinde, ik was je volgens mij hier op het Zwolle-topic nog niet tegengekomen. Rot dat je 3e ICSI ook mislukt is, je hebt vandaag het gesprek, hopelijk krijg je duidelijkheid over hoe verder te gaan/kunnen

 

Annemarie? waar ben je meis?

 

Ik mag morgen weer voor de fm. Hopelijk is alles (BMS en follikel) nu goed en werkt mijn lijf goed mee om ons cryootje (wat dan hopelijk ook goed ontdooit) te ontvangen en vast te houden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!!!

 

Sorry dat ik een tijdje niet online geweest ben...

Maar het gaat goed hier hoor.

Zit nu wel heel erg in de zenuwen... Wordt vandaag gebeld door Zwolle of ik morgen de TP heb of niet...

Mijn laatste cryo's worden ontdooit...

 

Hoe gaat het met jullie?

Disi, heb je al nieuws???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor ik heb op zondag wel eens een TP gehad.

 

Annemarie, hoe is het met je cryo`s gegaan gisteren? (heb ik elke dag gekeken naar een reactie van jou.....behalve gisteren, geen tijd gehad) vandaag een TP????

 

Woensdag worden mijn cryo`s ontdooit en donderdag heb ik dan hopelijk de TP. We zitten dus weer heel dicht bij elkaar!

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meiden wat spannend allemaal weer.

 

Annemarie,

Heb je een tp??

Ik hoop het zo voor je......

 

Disi,

Ook voor jou komen de spannende dagen eraan..

Ik hoop dat ze goed ontdooien en dat je ze lekker warm mag gaan houden!

 

Ik ben gisteren ongesteld geworden en heb het schema doorgekregen.

Ik begin de 21e met de deca en ik heb 1 nov de startecho.

Dus we kunnen weer........

Onze laatste poging

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sharon,

 

Ja hoor in Zwolle doen ze op zondag wel tp. Dat hebben wij al eens gehad.

En wij hebben het zelfs op 2e paasdag dit jaar gehad.

 

groetjes en succes.

Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hermien,

 

We hebben op precies het zelfde tijdstip hier gepost, haha timing he ?

Je hebt het schema binnen lees ik. Spannend weer.

Je zit precies 10 dagen na mij met het spuiten van de deca.

 

Heel veel succes deze poging!

 

Liefs, Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden