Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hey girls,

 

Ik wordt hier zo onzeker van!!!!! Na het kleine beetje bloed wat ik overigens van binnen heb moeten halen (sorry), is het weer rustig. Nog wel roze afscheiding maar wel erg licht.

Ik ben nog niet gestopt met de Utrogestan en ben echt van mening dat die mijn menstruatie tegen houd en de afscheiding een lichtere kleur geeft door dat witte smeurie.

 

PFFFFFF!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie,

Och meid toch, wat een dikke ellende!!

Ik hoop natuurlijk dat je het verkeerd hebt, maar je

kent jezelf natuurlijk het beste....

Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik wil je alleen

heel veel sterkte toewensen en een hele dikke knuffel

van mij voor jou!

 

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och Annemarie meisje, moed houden hoor! Wat is het toch zwaar zeg die wachtweken...ik duim voor je!

 

Noekie aan de spuit, succes!

 

Hermien, Chris, Esly en Annemarie, lief dat jullie aan me dachten :D

We hadden een fijn gesprek gisteren. Omdat onze rietjes met ingevroren zaadcellen vernietigd zijn moeten we eerst zorgen voor nieuwe zaadcellen (de arts zei tegen ons; "had mij maar gebelt dan had ik jullie gezegd om het te bewaren!". Maar ja dat doe je niet, je gaat niet een arts bellen -die je überhaupt niet zomaar aan de telefoon zal krijgen- omdat je de vraag krijgt wat te doen met de rietjes. Wij niet tenminste...wel hebben we hiervan geleerd. Ik was natuurlijk o.i.v. hormonen want de brief kwam nov/dec. `08, we hadden nog cryo`s)

Deze 2 weken dus proberen de kwaliteit op te krikken als er nog levende zaadcellen zijn en dan dus inleveren met gelijk een telefonische afspraak maken over de uitslag daarvan. En als er nog levende zaadcellen in zitten worden we ingepland voor ICSI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Disi,

Oh spannend voor jullie en hopelijk zijn er nog heel veel goede zaadjes te

vinden zodat jullie van start kunnen met isci.

Ik heb me wel eens laten vertellen dat bepaalde vitamine's goed zouden zijn

voor een man, qua zaadcellen betreft.

Ik ga zeker voor jullie duimen!!

 

Annemarie,

Hoe gaat het vandaag met je?

Ik leef met je mee......

 

Chrish,

Hoe gaat het met jou?

Kun je het wachten nog een beetje aan?

 

Danielle,

Hoe vergaan jou de wachtweken? Je zit ook alweer op 5 dagen!!

De 1e week wil vaak nog wel maar dan.....

succes nog even!!

 

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie, hoe is het nou?? Is het nog steeds gestopt.. Jeetje wat zenuwslopend, denk echt de hele tijd aan je!!

 

Disi, het kan dus ''weer'' beginnen, mooi! Ik hoop ook op veel goede zaadcelletjes hahaha, mijn man heeft inderdaad homeopatische pillen geslikt, geen idee op het daardoor kan maar zijn zaad was wel een stuk verbeterd!

 

Mijn wachtweken vergaan goed, ik heb alleen zo'n ontzettend dikke buik dat ik minstens 12 weken zwanger lijk, het is geen vocht ik weeg mij elke dag en weeg nog steeds het zelfde als voor de punctie. Heel vreemd dus, wel last van de darmen, iemand tips. Zit al aan de sinasappelen, pruimen, ontbijtkoek, rosevicee lacto? Niks helpt. Hierdoor waarschijnlijk die dikke buik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

Ik weet het echt niet meer hoor. De testen zijn negatief maar mijn menstruatie zet niet goed door. Heb vandaag geen Utrogestan genomen, dus denk morgen wel ongesteld te zijn. Heb vanmorgen een tampon in gedaan, en toen ik hem eruit haalde zat er maar een klein beetje bloed aan.

Vanmorgen voelde ik me weer helemaal ongesteld, maar later niet meer.

Voor mij is het wel afgelopen hoor. Denk echt dat het negatief gaat eindigen.

dinsdag zit ie er 2 weken in... Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie, ik heb geen idee...toen ik dat deed met die tampon zat er ook een klein beetje bloed aan en werd ongesteld. Dus ik ben er bang voor... al wil ik dat helemaal niet tegen je zeggen natuurlijk.

 

Danielle jij hebt je eerste ww er op zitten, nu de volgende nog...wanneer wil je gaan testen? Succes, ik duim voor je.

Die homeopatische pillen werken vast niet binnen anderhalve week denk ik of zou dat nog kunnen?

 

Hermien, zou jij vandaag niet gebelt worden? volgens mij wel...maandag TP? ik hoop het zo!

 

Chris, wanneer weet je of je verder mag met je cryo?

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Annemarie wat BALEN!!! Ik heb er verder nog geen ervaring mee, dit is onze eerste tp, maar het klinkt niet erg goed..

Veel succes!!

 

Hermien, ben je al gebeld, of bellen ze (net als bij mij) tussen 09.00 en 13.00 uur??

Spannend!!!!

 

Ja de eerste week zit er bijna op.. Ik moet zeggen deze week ging al super langzaam laat staan aankomende week.

Mocht ik zaterdag a.s niet ongesteld zijn gaan we testen of als ik het nog langer volhoud zondag hahahaha..

Zal dat te vroeg zijn denken jullie? Op een ander forum zijn er dames die tegelijk met mij de tp hebben gehad en die testen al op dag 10 na de tp.. Dat durf ik niet hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ja, ik ben nog aan het wachten op het telefoontje, maar ze hadden me al verteld

dat het rond de middag zou kunnen maar misschien ook wel pas om 16.00 uur ivm de zondag.

Maar ik hoop natuurlijk dat ze me zo een keer bellen......afwachten maar!

 

Danielle,

ja, spannend is het zeker...

En over het testen...jij moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Ik test altijd op wd 9 en daar heb ik altijd een goed gevoel bij en de uitslag

klopt ook altijd dus....dit is voor mij altijd een belangrijke dag.

En op wd 10 wordt ik altijd ongesteld als de poging is mislukt.

Ik hoop voor jou dat het goed uitpakt, in ieder geval nog veel sterkte met wachten!

Oja, ik heb ook altijd last van de darmen rond die tijd, ik drink vaak voor het ontbijt

een paar glazen lauw/warm water, zodat ik beter naar het toilet kan.

Verder heb ik helaas weinig tips voor je...

 

Annemarie,

Het is moeilijk te zeggen....hoeveel zijn er teruggeplaatst dan?

ik heb ook wel eens gehoord dat je een bloeding kunt hebben omdat

er eentje aan het afstoten is.

Maar ik denk dat je er op wd 14 nog een testje tegen aan moet gooien om

er zeker van te zijn......

Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen want dit gevoel is verschrikkelijk...

dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

wij zijn ook in zwolle in behandeling, 18 feb start ik met lucrin ! wij komen uit enschede en hebben al 4iui en 2ivf behandelingen achter de rug in andere ziekenhuizen moet zeggen dat tot nu toe zwolle het beste bevalt ze zijn erg vriendelijk nu :duimen draaien:dat het ons deze keer wel lukt !

 

jullie ook heel veel succes allemaal. :goodluck1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien, en en en?? Ik hoop het zo voor jullie!!!

 

koekka, welkom!!

Waarom start je met Lucrin als ik vragen mag :) Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar gonal-f gehoord in Zwolle :)

Ik hoop voor jou dat het deze poging raar mag zijn, je hebt nog geen handtekening zie ik, hoe zijn de 2 ivf behandelingen verlopen heb je die in Enschede gevolgd?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Nou ik heb net zelf even gebeld met de fertiliteit omdat ik nog steeds niets

had gehoord van onze cryo.

En wat blijkt of ze zijn me vergeten te bellen of ze zijn vergeten de cryo te ontdooien.

Dr van Kamp heeft wel geprobeerd om dit te achterhalen, maar het lab

was al gesloten.

Nu wordt ik morgenvroeg gebeld of onze cryo het ontdooien heeft gehaald.

JEHHHH, IK BEN NET GEBELD.....DE CRYO IS GOED ONTDOOIT EN WE HEBBEN MORGEN EEN TP!!

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf Hermien!!!!!

 

En eh, Koekka, welkom!

 

Danielle, ik ging ook pas testen op de dag dat het ziekenhuis zei dat ik mocht testen. Meer als een soort van 'beveiliging' van mezelf: als ik eerder zou testen en het was negatief, zou ik mezelf misschien nog de hoop geven dat ik te vroeg testte. Maar zoals Hermien ook al zei: iedereen doet het op zijn eigen manier. Maar het is en het blijft spannend!

 

Annemarie, ik blijf nog wel even voor je hopen hoor... sorry, kan het niet laten

 

Hier is het heftige bloeden over, gelukkig! Ik merk nog wel dat als ik wat meer achter elkaar doe, ik nog wat duizelig ben, maar dat zal nu wel gauw weer overgaan. Nog effe grote schoonmaak geweest voordat er hopelijk een embryootje innestelt.....

 

Groetjesssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi danielle,

 

volgens de verpleegkundige neemt de lucrin de functie van de pil over ! ik heb, als ik het goed heb gedaan mijn hantekening aangepast, wij hebben de iui behandelingen in enschede gehad en de ivf behandelingen in arnhem gehad !

jij heel veel succes in wachtweken ! ik zal voor je duimen dat je positief mag testen:gekruiste vingers 4

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ja ik ben ontzettend blij, op naar morgen!!!

 

Hildever,

Lekker rustig aan doen he', het werk blijft wel liggen.

Nog even en je kunt weer aan de deca....en dan is het alleen

maar goed dat je goed uitgerust bent.

 

Koeka,

Jij natuurlijk ook van harte welkom hier, ik hoop van harte dat het deze

keer mag gaan lukken voor jullie, nog even en dan kun je dus weer van start!

Zwolle bevalt ons ook erg goed!

 

Voor morgen wens ik iedereen hier een fijne valentijnsdag en vanaf hier een

dikke knuffel en op naar groene testen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Hermien ze hebben jullie wel in spanning laten zitten maar goed het resultaat mag er zijn! Heel veel succes morgen met de TP, ik hoop dat "ie" nog even goed zijn best doet deze uurtjes in de broedstoof zodat jullie morgen een heel mooi embryootje terug mogen krijgen!

 

Koeka ook welkom van mij!

 

ik ga gauw; barst van de hoofdpijn...

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Nou, we hebben een geweldig mooie emmie terug geplaatst gekregen.

Ik ben ontzettend blij, volgens de embryoloog was de cryo al bijna een blastocyste.

Dus ik vind het fijn dat deze laatste keer toch een goede kans geeft en we zien

nu wel wat het wordt....

Ik ben in ieder geval erg rustig en ontspannen!!

 

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien, heel veel succes. Dat deze cryo uit mag groeien tot een mooi en gezond kindje.

 

Hier is alles goed. Nog een weekje en dan ga ik weer bloed laten prikken..

Mijn acupuncturist had vandaag het idee dat mijn schildklier te snel werkte... Maar goed de bloedtest zal meer duidelijkheid moeten geven. Tot die tijd wachten..

Aan wachten begin ik echt een hekel te krijgen, maar dat zal, neem ik aan, voor de meesten van ons, wel zo zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Hermien, klinkt goed. De laatste 2 van mij waren ook Blastocyt en mijn meisje was dat ook bij TP. Ik wens voor jou dat jullie een mooie Valentijnsbaby in de armen mogen sluiten over een maand of 9.

 

ChrisH knuffel voor jou

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden