Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

Danielle,

Zo dat gaat mooi snel, en dat is natuurlijk ook wel weer een fijn gevoel.

En ja nu maar even lekker bijkomen en even ontspannen, dat is ook weer

belangrijk voor de volgende ronde!

Ik hoop dat je ongi gauw minder wordt.....

En dan ga je gewoon voor groen, afgesproken?

 

Hier gaat het wel goed.....maar ik ben zo bang dat het niet goed gaat.

De bruinige afscheiding na gisteren niet meer gezien, maar we moeten maar

afwachten wat deze dag weer brengt.

Ik denk dat ik zondag of maandag pas een beetje durf toe te geven als de test

dan nog steeds positief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Noekie, een goede score! Er kan vast wel iets in de vriezer. Succes zaterdag.

Hermien, hopelijk voor jou toch nog een goede afloop.

Disi, op naar 4 maart dus. Hopelijk een postief bericht.

Danielle, op naar ICSI 3 dus. Hopelijk meer succes.

 

Zelf vandaag positief bericht ontvangen. De waardes zijn goed, kunnen nog wel ietsje beter. Ik mag wel verder. Dus ik wil mijn cryo van poging 2 terug laten plaatsen in maart. Ik ben erg opgelucht, eindelijk af van de pauze-stand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn Chris, dat je dan verder kunt en mag. Niks aan zo stil staan qua behandeling, dan voel je je helemaal zo machteloos...tenminste zo voel ik het wel.

 

Hermien, ik ben nog steeds erg hard aan het duimen voor je!

 

Noekie, nee hè. Goed veel drinken en je rustig houden...succes morgen, ik hoop dat je tp gewoon door mag gaan.

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noekie,

Meid wat is dat nou?

Ik hoop zo dat de waardes dalen en dat jullie alsnog een

tp mogen hebben!

Lekker blijven liggen en ik zal zeker voor je duimen!

Sterkte!

 

Ik denk dat ik nu maar voorzichtig kan zeggen dat ik zwanger ben.

Ohh als ik het typ dan denk ik.......

Maargoed ik heb net met veel angst en beven een digitale clearblue test gedaan

en ook deze gaf zwanger aan met 1-2 weken.

Zal het dan toch.....ik kan het niet geloven, ik hoop dat het goed mag blijven gaan

en dan bel ik maandag met het zh, dat is ook de testdag.....

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noekie, nee he!!!!!!!!! Overstimulatie #$%^& Ik hoop zo dat het allemaal door mag gaan!! Hou je rustig, en drink veeeeeel!!

 

Hermien, jeetje je houd het spannend!!!! Het klinkt erg positief!! Ik hoop het zo voor jullie!!!

 

Chris, goed nieuws!! Super, cryo tp in Maart!! Eindelijk weer verder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah, Hermien! Dat zou gaaf zijn! Ik durfde het nog niet te tikken omdat je al veel eerder getest had, maar tijdens de zwangerschap van Thirse begon ik ook vanaf de dag dat ik testte (de dag dat het ziekenhuis had aangeraden) oud bloed te verliezen. Ze hadden me hier vanuit het ziekenhuis wel voor gewaarschuwd, en hierbij gezegd dat zolang het geen inlegkruisjes vol waren, ik me geen zorgen hoefde te maken. Dit duurde bij mij zolang ik de bolletjes gebruikte. Daarna was het over!

 

Noekie, rustig aan hoor.... Spannend!

 

ChrisH, gaaf!

 

Groetjesssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, echt wel! Niet meer gedachteloos opstaan: eerst naar de koelkast, spuit eruit, en dan douchen, effe weer op bed gaan liggen om de spuit er in te jassen.... Maar eh, weekje of 3, en dan is het weer klaar.... Zei al heel optimistisch tegen mijn man: we zijn al weer bijna op de helft ;-).

 

Hermien, ben je je al aan het voorbereiden op het mooie nieuws wat je het ziekenhuis morgen mag brengen???

 

Groetjessssssssssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hermien, jeeeee jippiee gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

 

Weer terug van weg geweest :S

Ik ben donderdag met spoed naar zwolle geweest, bloedprikken (waardes op het randje) en echo (leek aardig goed)

Vrijdag weer vanwege de bloedwaardes, weer alles opnieuw uitslagen hetzelfde. (als het slechter was hadden ze me opgenomen)

Zaterdag eerst bloedprikken en afhankelijk daarvan wel of niet tp. Bloedwaardes weer het zelfde dus tp ging door (Jippie!!!)

Heb 2 emmys terug gekregen, een 8 cellige en een 7 cellige, dit waren de besten dus helaas van de andere 8 kan niks ingevroren worden,

dat was wel even balen!! Gezien de 'ellende' die ik er nu van heb zit ik er niet bepaald om te springen om weer te moeten...

maar in ieder geval, we hebben nog 2 emmys, nu hopen dat die lekker blijven plakken! Sinds gister avond is mijn misselijkheid minder,

net als mijn buikpijn, nu mijn darmen nog weer op de regel (dat is nog geen succes)

Maandag moet ik weer bloedprikken, dit keer kan het in heerenveen en dan smiddags bellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha, en dat van de darmen kan ook nog wel even duren Noekie, want van de zwangerschapshormonen kunnen darmen de weg ook een beetje kwijt raken. Goed op je twee inwonertjes passen! En op jezelf natuurlijk. Want ik kan me voorstellen dat je er wel effies klaar mee bent...

 

Groetjessssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien,

 

WAUW Gefeliciteerd hoor. Je bent ZWANGER !!!!

Op naar de 1e echo.

Kan me voorstellen dat je het nog onwerkelijk vind.

Maar echt heel goed nieuws !!!

 

liefs, diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noekie,

Het is jammer dat het allemaal zo is gegaan, maar je hebt 2 emmies in je buik

en die ga je nu lekker verwennen en warm houden zodat ze er niet meer

weg willen, na ja over 9 maand wel dan, hahah!

Sterkte met het herstellen!

 

Meiden,

Bedankt voor jullie reactie's, geweldig!

Ik begin steeds iets meer blij te zijn......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Hermien!!!! wat een supernieuws lees ik hier van je vandaag (sorry heb het niet eerder gelezen want ben niet meer online geweest)

Gefeliciteerd meis, morgen lekker bellen met fantastisch nieuws en dan hopelijk gauw jullie eerste echo om even te kunnen gluren.

 

Geweldig, ben helemaal blij voor je!

 

Dikke knuffel van Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden