Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

Hoi hoi,

Heb vanochtend 3e fm gehad,arts was inderdaad bang voor overstimulatie, er zijn inmiddels behoorlijk wat eicellen. De arts heeft het tellen maar opgegeven... Maar wonder boven wonder mijn bloedwaardes zijn goed, 12500 dus we hebben dinsdag de punctie!mijn dag kan niet meer stuk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Noekie, YESSSS super!!!! Gelukkig maar, was er zo bang voor!!! Op naar de punctie met veel eitjes en dan veeeeel bevruchtingen!!!

 

Hermien, ja we willen direct door, moeten denk ik wel eerst 3 maanden wachten vanwege de wachtlijst, in november had ik overstimulatie en moet daarna ook 3 maanden was voordat we weer aan de ''beurt'' waren.. Ik ga morgen even bellen..

Jou eerste week zit er ook alweer op :) Wanneer ga je testen wd 9???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was wel de bedoeling wd 9, maar ik ben vandaag erg dom geweest.

Angel van de wb van febr heeft vandaag positief getest en zij loopt gelijk op met mij.

Dus vandaag wd 6 en helaas begon het bij mij ook te kriebelen en ik had ook

nog een testje van eerdere behandelingen nog liggen.

En je kunt het wel raden, getest! en ja negatief!

Ik weet dat het erg vroeg is, maar ohh dit had ik niet moeten doen, ben nu helemaal

teleurgesteld.

Wat ben ik toch ook een domme doos........

Ik ben nu wel weer wat rustiger en ga maar gewoon wachten tot wd 8 of 9 en dan

probeer ik het nog maar een keer!

 

Succes morgen met bellen, en ik wens je alle succes en geluk van de wereld toe!

En ik hoop dat de volgende behandeling gaat slagen!!

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Danielle, Wat ontzettend K!! Dat jullie poging is mislukt zeg! Dikke knuffel voor jou!

Die wachtlijsten vindt ik helemaal balen. Je wil zo graag verder...

 

@ Noekie, Tof zeg! Je hebt een punctie! Spannend hoor, dinsdag heb je hem he? Ik hoop voor je dat ze heel veel goede eitjes vinden en dat er maar heel veel bevrucht worden!

 

@ Koekka, voor jou is het begonnen, spannend hoor! Voel je al wat van de hormonen?

 

@ Hermien! Ja domme doos!! Hahaha. En nu gewoon even wachten he! wachtdag 6? Das dat toch echt een uitzondering om positief te testen?

Hele dikke knuffel van mij voor jou...

 

Ik ben klaar met de menstruatie. Nu wachten op de volgende ronde. Dan mag ik verder met onze cryo's.

Komende week is het vakantie voor de basisscholen, dus heb ik het lekker druk op mijn werk. Ik werk op een buitenschoolseopvang. De kinderen zijn er dan in vakanties de hele week. Gezellig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noekie gelukkig maar. Op naar dinsdag, veel succes.

 

Danielle hoe gaat het met je? zet het bruinbloedverlies door?

 

Hermien, nee toch hè...wd 6 zou wel erg vroeg zijn (ik had bij mijn dochter op wd 8 een positest maar was cryo-tp). Het kan zeker nog hoor meis, die posi-test. Ik duim heel hard vor je door!

 

Annemarie op naar de cryo`s...

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

 

Ik weet het, hahahah ben een enorme domme doos!

Maarja ik ga het gewoon vergeten, maar het was ineens zo verleidelijk.

Zij had ook een cryo tp en voor haar was het ook wd6 ,dus ik dacht

waarom zou ik het dan niet kunnen?

We gaan gewoon rustig wachten en we gaan er nog voor!

 

Annemarie,

Fijn dat je afleiding hebt en de kinderen lekker om je heen, even met je

gedachten ergens anders!

Op naar de cryo tp, ik wens je dan ook alle goeds!

 

Disi, Dank je en het is ook veel te vroeg ik had ook nog nooit zo vroeg

getest, elke keer nog gewacht tot wd9.

Dus dat ga ik nu maar doen, hhihihihih!

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien, ik was ook al zo ''stom'' om vroeg te testen en had er daarna zo'n spijt van. Jij bent natuurlijk wel erg vroeg met wd 6.. Ik hoop echt voor jou dat jou hcg gewoon nog even op gang moet komen en dat je op wd 9 gewoon een positieve test in handen hebt.

Nog even een (vies) vraagje van mijn kant, is het normaal erg donker rood / zwarte afscheiding te hebben?? Dat heb ik echt nog nooit gehad, gewoon helder rood :S

 

Liefs Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danielle, wat een enorme teleurstelling. Sterkte. Hopelijk snel weer verder.

Noeki, succes met de punctie.

 

Vanochtend heb ik mijn bloed laten prikken. Donderdag weet ik meer... Degene die mij vandaag prikte, had mij in december ook al een keer geprikt. Ze vond mij er nu beter uitzien dan toen. Dat is in ieder geval mooi meegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iedereen die me succes wenst :D

Dankje!!! Ik ben erg benieuwd hoe ik het ga ervaren, met de echo's begin ik ook al steeds meer te voelen vooral aan de linkerkant, maar we zullen zien. Nog een aantal uur en dan is het al zover! Spannend :D:D:D

 

@danielle, hoe is het nu met jou? kun je er een beetje mee omgaan?! We weten natuurlijk allemaal dat het niet altijd lukt maar toch als je al een gestaakte poging en deze poging nog maar net hebt mogen afmaken dan hoop je dat het allemaal niet voor niets is geweest! Helaas kan het gebeuren maar het is nooit leuk!!! Ook vanaf hier heel veel sterkte en op naar de volgende en hopenlijk laatste poging denk ik ?!

 

@annemarie, fijn dat er voor jou ook weer uitzicht is! Op naar de cryo 's :D:D Dat ze maar goed mogen ontdooien en verder mogen delen, want dat is natuurlijk ook altijd weer een spannend moment!

 

@ChrisH

Het ziet er voor jou dus ook goed uit, het zou fijn zijn als de bloedwaardes dit beeld bevestigen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noekie, ik wens je heel veel succes vandaag met je punctie en duim voor in ieder geval een hele mooie bevruchting met een nog mooier eindresultaat over 81/2 maand.

Chris, hoor je donderdag dan ook of je verder mag met je cryo?

 

Hermien, hoe gaat het met je? ik duim nog steeds.

 

Danielle, ik heb dat veel vaker bruin/zwarte afscheiding. Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat het oud bloed is (van de vorige menstruatie ofzo)

Vanmiddag een semen inleveren als het lukt. Dan telefonische afspraak maken met de uitslag daarvan en hopelijk mogen we op naar een verse poging, duimen jullie voor me?

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chrish,

Oh dat zijn weer goede berichten, fijn om te horen.

Nu dus nog even afwachten tot donderdag, ik ga duimen!

 

Disi,

Spannend zeg, ik hoop zo voor jullie dat het goed is en dat jullie verder

kunnen met de verse poging!

Wanneer zou je de uitslag kunnen weten, denk je?

Ook ik duim voor jullie!!

 

Noekie,

Misschien heb je de punctie al achter de rug, en ik hoop dat

alles goed is gegaan en dat jullie een mooi resultaat hebben!

En nu moet je maar lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen

het zit er op meer kun je nu niet meer doen!

 

Met mij gaat het wel goed, ik zit in de bekende achtbaan en ik weet niet

meer wat ik moet voelen.

De ene keer denk ik dat het goed gaat en vanmorgen was dit gevoel precies

het tegen overgestelde.

Ik zit nu op wd 8......

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien, wat spannend allemaal. Het gevoel herken ik; het ene moment voelt het geod en het andere moment niet goed. Die ellendige wachtweken... Nog even volhouden.

 

Disi, veel succes! Ik hoop dat die verse poging snel kan beginnen.

 

Noeki, hoe is de punctie gegaan?

 

Ik kan niet wachten tot donderdag. Hopelijk krijg ik donderdag goed nieuws van de internist en geeft ze mij toestemming om door te gaan. Zo ja, dan is het nog afwachten wanneer precies de cryo in maart teruggeplaatst kan worden. Ik zou mee gaan doen in het onderzoek (antartica trial) en dan in de groep die de hormonen slikt. Ik wil nog wel van de internist weten of ik dat nog wel moet willen in verband met de mogelijke wisselwerking met de thyrax.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chrish,

Hier was ik ook voor gevraagd om aan mee te doen, maar ik heb toen besloten

om het niet te doen omdat ik goede ervaringen heb met een tp in natuurlijke cyclus.

Zo ben ik namelijk ook zwanger geworden van mijn dochter en ik wilde graag

deze laatste kans goed benutten, ook qua gevoel.

Ik zou als ik jou was wel even navragen of dit inderdaad goed is voor jou, en zij

weten natuurlijk wat het beste is voor jou!

Ik ga zeker hard voor je duimen, dat wachten is nu wel een keer genoeg geweest!

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

De punctie is achter de rug, gelukkig, in het begin ging het wel maar omdat er zoveel waren heb ik er toch nog pijnstilling bij gekregen, maar uiteindelijk een goed resultaat, 19 eitjes gevonden :D:D

Dus nu verplichte rust en op naar donderdag (de uitslag van bevruchtingen)

Achja, het is zeker ergens goed voor geweest maar absoluut geen pretje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

Hier weer even een teken van leven van mij.

 

Spannend, Hermien.... Tja, die wachtweken.... er is al zo veel over gezegd. Toitoitoi nog even!

 

ChrisH fantastisch dat het goed lijkt te gaan... Spannend hoor!

 

Noekie, gaaf dat de opbrengst zo goed was... En nu wachten tot morgen!

 

Hier aan het genieten van de laatste dagen zonder naald. Nog 3 ochtenden gewoon nergens bij nadenken (ja, effe pilletje slikken...) En dan gaan we hier weer aan de slag.

 

Groetjesssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het waarschijnlijk fout.

Ik had vanmorgen wel getest, wd 10 deze was licht positief maar vanmiddag

had ik iets bruinige afscheiding, dus nu maar afwachten welke kant het op gaat.

 

Hildever,

Ik zie dat jou startdatum ook alweer mooi in zicht komt!!

Succes!!

 

Hermein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris op naar morgen meis, ik duim voor je voor goed nieuws!

 

Hermien, vandaag is wd 9...hoe gaat het? (duim duim duim) ooooh nee hè intussen als ik dit bericht maak zie ik jou bericht er ineens bij staan....licht positief is goed maar bruine afscheiding willen we liever niet hè....ik hoop op een innestellingsbloedinkje en ga heeeeel hard doorduimen voor jou!

 

Noekie, jij kippetje :D goede score zeg, nu op naar mooie bevruchtingen...heeeeeel veel succes morgen, ik duim!

 

Danielle had je al gebelt wanneer jullie voor de volgende poging mogen?

 

Het semen inleveren is gelukt gisteren alleen stond er in de status niets over wat voor onderzoek het moest zijn...geen goede comunicatie ergens dus...iemand van het lab erbij en die heeft de boel in orde gemaakt. Dat het gisteren onderzocht kon worden en ingevroren, gelukkig. Nu hopen dat we volgende week vrijdagmiddag 4 maart een positief telefoontje van onze fert.arts krijgen dat er goede zaadcellen gevonen zijn en wij verder kunnen met onze ICSI-poging en hopelijk horen we dan ook wanneer dat dan ongeveer zal gaan worden...

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien, oohh ik heb zo aan je zitten denken de afgelopen dagen, had gister een training dus geen tijd om op de site te spieken.

Jeetje wat spannend zeg, wel licht positief dus? Het kan echt nog alle kanten op gaan.. Hoe is het nu met de bruine afscheiding??

 

Hildever, voor jou schiet het ook al lekker op! Op naar een succesvolle ronde.

 

Noekie, en en en, ben je al gebeld??? Ik ben zo benieuwd!

 

Disi, jeetje wat spannend!! Op naar 4 maart!!

 

Chris, En en en??

 

Zooo, ik heb alles ook alweer binnen, 1 april heb ik mijn eerste echo om te kijken of ik een maand aan de pil moet of alleen een provera kuurtje. Ik hoop het laatste :) Ik word uit mij zelf niet ongesteld dus had vanmorgen gebeld of ik nu gewoon lukraak met de pil moet starten of ??? 1 April gaan ze dan kijken hoe dik mijn slijmvlies is en of ik cystes heb.. Jeetje dat is alweer over 1 maand. Het gaat nu alweer snel. Eerst maar even een maandje bijkomen :) verder gaat het goed met mij, ben nog ergggggg ongesteld, had erg dik slijmvlies en dat moet er natuurlijk allemaal weer uit..

 

Voor de dames die bezig zijn, ik duim voor jullie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden