Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha.....idd Arianne, daar kan ze lekker de blits mee maken! K ga weer heeeeeeel hard voor je duimen Lentezon!! Kom op, je kan het!!!!

Christine, spannend zeg....pfffff......ook hier gaan de duimpjes voor :zwanger:!

Liefs, San

Geplaatst

Lentezon: heeeeeel veel succes vandaag! Halen dat papiertje he!!!

Christine: Jij ook heel veel succes met het testen, wat een ongelofelijk spannend moment!!

Je schrijft dat je alheel de week last hebt van pijntjes in de rug, buik, heupen.

ik heb sinds gisteren ook last van wat lage rugpijn, heel lichtjes.. ik krijg dat ook altijd een paar dagen voordat ik ongesteld wordt.. dus ik heb nu zo iets van da's geen goed teken.. maar ik moet pas over een week testen.. oh dat wordt nog een hele lange week..

Christine laat je weten wat de uitslag is, ben wel erg benieuwd, ik duim voor je..

Geplaatst
lentezon, Als je je rijbewijs hebt. Deze is wel leuk voor de zomer!:marsa37:

JIHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Het is gelukt !!!!!!!!!

paar kleine schoonheidsfoutjes maar ik was erdoor hoor!

hehe wat een opsteker, want dit was zo'n slopende week, ik ben er echt bek af van, voel me alsof ik drie dagen achter elkaar ben gana stappen..zo ' gaar' ..

Pffft maar dit is klaar en richten op een autotje kopen ! Yess we gaan dus een goede zomer tegemoed wat dat betreft.

Volgend weekend komt mijn mama , dus kan ik in haar nieuwe auto rondrijden! die druft!

ok ik ga ff wat in huis doen hier,

liefs!

Geplaatst

Yesssssssssssssssss toch nog een beetje goed nieuws voor jou deze week Lentezon!!!!!

Gefeliciteerd... en eh, behouden autoritjes toegewenst!!!!!

Groetjessssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:wav::clap2: Gefeliciteerd meid!! Heerlijk, kan je lekker rondracen in je autootje straks.....helemaal goed:toppie: Alvast een fijn weekend.

Liefs, San

Geplaatst

:occasion16::Vette::smiley.php:

Super lentezon!

Nu op naar het volgemde goede nieuws!

Dat je in de toekomst maar veel\kilometers mag maken met hopelijk een klein hummeltje op de achterbank!

xxx

Geplaatst

Hey lentezon,

Super !!! Leuk als je zo niet meer afhankelijk gaat zijn van anderen of van het openbaar vervoer. Kan je zelf lekker rond tuffen met je wagentje...

Op naar de volgende overwinning .....

Arianne,

Ongelofelijk hoe positief je weer bent, want het is toch een hele schok hé... JE bent een voorbeeld voor ons allemaal....

Christine,

En meid, hoe is de test geweest?

Ik ben vanmorgen voor BN geweest, maar heb al geruime tijd dat ongigevoel en lage rugpijnen en steekjes in de liesstreek. Maar ook hier nog niets te bespeuren. De andere keren had ik na dag 8 al verlies. Inderdaad het idee dat je een serieus "lek" (sorry voor de uitdrukking) hebt ken ik, maar ook bij mij niets.... Wachten is de boodschap.

Ik mag tussen 3 en 4 vanmiddag bellen voor de uitslag. Had vanmorgen wel een test gedaan, maar deze was negatief. Dus geloof er niet te fel in. Alhoewel de verpleegster me vertelde dat het eigenlijk te vroeg was om te testen. Zit op dag +12 na de TP en op dag +15 na de PU.

Fijne middag allemaal,

Annick

xxx

w8 w8

Geplaatst

Annick,

Spannend vandaag.

Ik hoop dat er bij de test al hcg is te bespeuren!

En positief moeten we blijven, al heb ik ook soms momenten dat ik alleen maar ff potje wil janken. Gewoon doen dan maar! Lucht op.

Ik zou zo graag van jou en christine goed nieuws lezen straks!

Duimen maar!:sunny:

Geplaatst

Hoi Lentezon,

Van harte meid. Dat geeft je weer een oppepper die je wel even kon gebruiken. Ik ben echt heel blij voor je.

Greetzzzzzzzzzzz,

Yvonne

Geplaatst

Hallo allemaal,

Helaas 6e ivf heeft niet mogen zijn.

Had wel een waarde van 4.7, maar kan nog van de pregnyl zijn die ik heb moeten bijspuiten.

Regels afwachten en dan bellen voor afspraak cryo.

Waarom lukt het ons niet.....

:cry2::cry2::sad:

Geplaatst

Jeetje annick,

Wat ontzettend jammer.

Wist ook niet dat het al de 6e! keer voor je was!

Respect voor je dat je zo doorzet!

Denk aan je en heel veel sterkte!

Liefs

Geplaatst

Oh meiden,

Lees ik een paar dagen niet hier en dan ineens al dat vervelende nieuws!!!!!

Ik wil Arianne en Annick en Lentezon ontzettend veel sterkte wensen (Lentezon wel gefeliciteerd met je roze papiertje, ff je gedachten op iets anders)

En de rest van de dames die nog in de race zijn, houd moed, ondanks dat het erg moeilijk is om positief te blijven denken, maar ooit zal het toch gaan lukken voor ons moedige meiden die al zoveel moeten doorstaan... en onze mannetjes ook natuurlijk!!

veel liefs Daan.

Geplaatst

Lentezon, gefeli met deze overwinning!!! Zo'n opsteker kon je wel gebruiken. Nu kun je lekker overal gaan shoppen zonder bus, trein etc. Heerlijk die onafhankelijkheid!!!

Christine, weet je al iets? Succes he...

Annick, wat balen voor je!!! Jeetje de 6e... Hopelijk heb je nog wat aan je cryo's... Veel sterkte he...

Arianne, lief dat je even naar me vraagt. Gaat hier goed hoor, ben weer min of meer de 'oude'. Begin maart gaan we voor de cryo.

Veel succes allemaal, hoop snel op goede berichten!

Geplaatst

Nou meiden, hier was de test negatief, ondanks dat ik op dag 17 na de PU zit. Nog steeds geen sporen van een menstruatie, maar dat zal wel niet lang meer duren denk ik.

Geplaatst

Jeetje,

Wat een pech hebben we toch allemaal.

Tot nu toe helemaal niemand van de wachtbank met positief nieuws.

Maar we laten ons niet verslaan, he!

Misschien zitten we hier de volgende ronde weer samen op het bankje en regent het goed nieuws.

Iedereen een fijn weekend ondanks de teleurstellingen!

Gast estrhalita
Geplaatst

Joepie lentezon toch een beetje positiviteit hier. Je rijbewijs. Super meid gefeliciteerd.:pontiac_black::Vette::wheelie:

Geplaatst

Hallo dames,

Ik zit sinds vandaag ook op het wachtbankje. Hopelijk weer iets positiefs na alle sombere berichten. Iedereen veel sterkte. Ik duim ook voor jullie.

Liefs

Geplaatst

Natasja,

Heel veel succes tijdens de w.w!

Leg maar een lekker zacht kussentje op de bank. Hij kan soms wat hard aanvoelen.

Over 2 weken hopelijk heel goed nieuws!

Duim voor je

:thmbup:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden