Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey otjes,

succes op het bankie!!

en lentezon gefeliciteerd meis!!

en voor de andere meiden heel veel sterkte

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Lentezon...JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!.....meis, van harte met het behalen van je rijbewijs....wat ben ik blij voor je dat je dat iniedergeval gehaald hebt....een beetje positiviteit kon je nu wel gebruiken...geweldig meid!!!!:clap2:

Natasha/ otjes......heel veel succes met de ww en zorg dat je lekker zacht zit op het bankje...ga er desnoods bij liggen.......:thmbup:

En voor de andere meiden die nu ff in een dip zitten, omdat de bahandeling niet gelukt is....kop op meiden...laat jullie niet gek maken hoor....er is nog steeds hoop....:knuf:

Geplaatst

Lieve Lentezon...JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!.....meis, van harte met het behalen van je rijbewijs....wat ben ik blij voor je dat je dat iniedergeval gehaald hebt....een beetje positiviteit kon je nu wel gebruiken...geweldig meid!!!!:clap2:

Natasha/ otjes......heel veel succes met de ww en zorg dat je lekker zacht zit op het bankje...ga er desnoods bij liggen.......:thmbup:

En voor de andere meiden die nu ff in een dip zitten, omdat de bahandeling niet gelukt is....kop op meiden...laat jullie niet gek maken hoor....er is nog steeds hoop....:knuf:

Annick...ook ik heb ontzettend veel bewondering voor je doorzettingsvermogen....jeetje zeg.....laat het alsjeblieft bij de volgende behandeling goed raak zijn meis....wat een teleurstelling heb jij al achter de rug...:tiredsmiley:

Geplaatst

Pffffffffffffffffffffft.... Annick....

Balennnnnnnnnnnn

Nou, hopelijk zijn de regels jullie een beetje gunstig gestemd.... en gaat het allemaal toch nog lukken!!!

Groetjesssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

yesssssssssssssssssssssssss,

LENTEZON

van harte meid!!!!!!!!!

zo moet het dus, wij dames zijn niet stuk of moe te krijgen toch?

eindelijk goed nieuws na alle ellende.

ik ben het helemaal met arianne eens

IN MAART ZITTEN ALLE DAMES WAAR HET IN JANURAI NIET GELUKT IS WEER POSITIEF OP HET WACHTBANKJE MET EEN KUSSENTJE ZODAT DE WW VOORBIJVLIEGEN EN DAN TOCH EINDELIJK DIE BABYBOOM VEROORZAKEn!!!!

voor diegene die er nu opzitten heel veel succes en houd het lekker warm he!!

heeeeel veeeeel sterkte allemaal,

wij weten wel dat ivf geen eitje is!!

met vallen en opstaan komen wij er echt wel!VOLHOUDEN!!

LIEFS BRI

Geplaatst

meiden bedankt voor de felicitaties..!

De IVF koorts heeft ff plaats gemaakt voor de autokoorts!

Net als Bri bv met haar bruiloft: ff wat afleiding en ik denk dat we allemaal wel ff proberen de batterij op te laden, ik sluit me dan ook aan bij Bri...dat het in maart allemala onze maand mag worden.

bri je staat al bijna aan t altaar he!

Ik heb trouwens al een auto op t oog: een zwarte Alfa Romeo uit 1997..lekker lux en stevige bak. Ik ben gewend in een grote auto te lessen , een Nissan Primera, dus zie mijzelf niet terug in een auto type boodschappentas, maar meiden: ieder zijn ding want sommigen zweren bij een kleine auto!

Ik ben zelf ook stevig dus dat past wel hihihihihihi

Ook moet ik voor familie het hele land door rijden ( van A'dam tot leeuwarden tot Drenthe aan toe en in ik woon zelf in Breda..dus snappie.. ! ) dus graag comfi !

Ik ga volgende week al een proefrit maken bij de betreffende garage.

Eerst moet ik het rose kaartje nog ophalen he. dat kan as maandag !

Ben blij hoor eindelijk wat afleiding!

Iedereen een fijn zonnig weekend, kom een beetje bij van alles , ik ga eens verder met de schoonmaak want mijn moeder komt volgende week logeren...

veel liefs van mij,

Geplaatst

Christine wat balen.... Maar zo lang er nog geen menstru is zou ik de handdoek niet meteen in de ring gooien. Je weet maar nooit..... Ik hoop het voor je.

Bri, wanneer is je grote dag? Zou wel mooi zijn als je zo'n heerlijk zonnige dag als vandaag hebt. Je trouwt in het groot toch? 300 man of zo, had ik ergens gelezen? Hoe ziet je dag eruit?

Otjes, veel succes de komende twee weken!!! En andere dames die in afwachting zijn: ook jullie veel succes. We willen hier graag snel goed nieuws!

We moeten nu vooralsnog allemaal teren op het geslaagde rijexamen van Lentezon :)

groetjes en een goed weekend!

Micky

Geplaatst

Annick en Cristine, jullie allebei een negatieve test...wat een slecht nieuws....heel veel sterkte toegewenst..

Lentezon, gefeliciteerd!!!!!:bf_new:

Natasja, we kunnen samen het wachtbankje goed warm houden!!

succes met wachten, valt niet mee moet ik zeggen, de eerste week gaat t nog wel, maar ik begin nu toch ook goed de zenuwen te krijgen... :nerves:

Milen, hoe is het met jou?? Jij zit toch ook op het bankje???

Is er verder nog iemand op het wachtbankje of zijn wij de enigen????

xx kim

Geplaatst

hai micky!!

onze bruiloft is inderdaad een welkome afleiding na de afgelopen moeilijke weken!

het wordt een groots feest met inderdaad 300 personen 's avonds.

hubbie en ik hebben uit een vorig huwelijk ieder 2 kids in de leeftijd van 9 10 12 en 15 en die mogen ook op een "officieel"papier meetekenen en de ringen aangeven dus iedereen is een beetje zenuwachtig....:blob3:

het begint om 12 uur met de fotograaf en om 3 uur trouwen we op een mooie twentse locatie gewoon lekker voor de open haard!!

daarna diner en om 8 uur groot feest.

lekker slapen en dan de hele week heerlijk skien in frankrijk,

even mijn hoofd leeg!! en daarna opladen voor de ongi op 4 maart en dan terugplaatsing in die cyclus ( hoop ik):icon_biggrin:

we hebben in iedergeval weer goede hoop en vertrouwen dat de vlg poging wel lukt....

meiden op het wachtbankje lekker blijven zitten hoor !!!!

fijn weekend

liefs bri

Geplaatst

hey,

gaan jullie morgen trouwen???

oh ben zo benieuwd..

het is zeker spannend en wat leuk dat de kids ook wat mogen doen!!

en 300 man,jij bent populair....:hello2:

groetjes rosalie

Geplaatst

Leuk is dat he, Bri, als je de kinderen er bij kan betrekken!!

Mijn man heeft ook een dochter uit een eerder huwelijk. Ze was destijds 8. Zij heeft inderdaad de ringen aangegeven. In het gemeentehuis hadden we toen het liedje Voor eeuwig en altijd, van K3 laten draaien. Dat vond ze natuurlijk ook helemaal leuk.

Geniet van jullie dag!!!!!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

hee Bri, klinkt leuk allemaal!!! Was het gisteren, de grote dag, of moet die nog komen?

Alvast heeeeeel veel plezier gewenst! En laat gauw weten hoe het was!

groetjes Mick

Geplaatst

Wauw Bri...dat klinkt allemaal geweldig zeg....de bruiloft die in zicht is.....leuk ook hoor zo met de kinderen erbij, en die ook een "taak" hebben.....dat moet ook wel een spetterend feest worden met zoveel genodigden.....het klinkt iniedergeval supergaaf.......kan me voorstellen dat je daar erg naar uitkijkt, en dat de zenuwen al flink op spelen.....en daarna heerlijk skien in Frankrijk...meid, het kan niet meer stuk voor jou.......:happydance1:....en daarna de maand maart......spannend allemaal hoor.....

Geplaatst

Hey Meiden!

Helaas ben ik zelf vorige week van dit bankje afgevallen (het zat toch al niet zo comfortabel). Op mijn testdag had ik nog steeds geen menstruatie, dus dat gaf een beetje hoop, maar later die dag verloor ik een soort doorzichtig propje/klompje en later nog wat stolsels ( heb ik nog nooit eerder gehad) en toen brak de dag erna de menstruatie door, dus einde eerste ICSI. Nu is mijn vraag, weten jullie, of ik nu gelijk in deze cyclus nog door mag gaan met cryo? Iemand ervaring? Verder wens ik iedereen in welke fase dan ook, maar vooral ook in de WW veel sterkte en ontzettend veel geluk! Bri :smiley_wedding: en Lentezon :Vette: gefeliciteerd!

X Christine

Geplaatst

He christine,

Ben je al een beetje van de teleurstelling bekomen?

Bij mij in het zkh kan je niet gelijk in de cyclus nadat het negatief is uitgevaalen door voor de cryo.

Ze zeggen dat er dan nog te veel van de hormonen in je lijf zit. Ik mag de cyclus daarna weer door voor de cryo.Of ik dat ga doen ,ben ik nog niet uit.

Eerst mijn lijf maar eens tot rust laten komen en kijken hoe ik me voel de komende tijd.

Hoeveel cryo's heb je?

Succes!

Geplaatst

Balen, Christine!

Geen idee. Dan zou je toch even het ziekenhuis moeten bellen. Die kunnen je dat zeker vertellen. En hoogst wrs. hebben alle ziekenhuizen daar weer andere protocols voor...

Sterkte weer!!!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Christine,

Bij ons in Belgie mag je meteen met de cryo beginnen. Dwz dat je meteen als je je regels hebt gekregen en dan maken ze een afspraak voor dag 12 na de 1e dag van je regels om te zien hoe het met je baarmoeder is gesteld. Dan geven ze je een datum door voor de TP en dat is meestal enkel dagen later.

Hier nog steeds geen menstruatie... niets... geen verlies of niets. Zou ik toch nog eens een test doen? Ben nu op dag 15 na TP en op dag 18 na PU. Heb ook geen menstruatiegevoel of niets. Toen ik afgelopen vrijdag belde voor uitslag na BN vertelde ze me dat ik 4.7 HCG had, maar dat dit te weinig was om positief te zijn en dat het ook nog kon door de pregnyl 1500 die ik de maandag ervoor had gekregen.

Ach, alweer wachten zal de boodschap zijn zeker???

Otjes,

Inderdaad, nu komen de ergste weken van de hele behandeling. De gevoelens gaan zo dubbel zijn. Proberen zo veel mogelijk afleiding zoeken is de enige oplossing, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En dat weten wij hier allemaal.

Wij hebben voor onszelf uitgemaakt dat bij een volgende poging het niemand gaat weten, reacties zijn allemaal zo goed bedoeld, maar er net teveel aan nu.

Dikke kus aan iedereen,

Annick

xxx

Geplaatst

Annick,

Er is dus nog hoop!

Ik blijf duimen!

En je hebt gelijk, bij een eventuele volgende poging vertel ik ook niks meer aan de omgeving.

Alle reakties enz. zijn heel goed bedoelt, maar soms is een beetje rust ook wel lekker, denk ik.

Succes

Geplaatst

Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en zie alleen maar niet gelukte pogingen. Ik wil jullie daarmee ontzettend veel sterkte toewensen en hoop voor jullie dat de volgende poging mag lukken.

Ik ben er zelf wel een beetje gedeprimeerd van geraakt want ik moet nog beginnen met de eerste poging in april/mei of juni. Ik was eigenlijk heel positief en dacht eigenlijk van dat het door IVF gewoon moet lukken, maar nu lees ik deze verhalen en kom ik er eigenlijk achter dat de meeste pogingen mislukken. Ik weet wel dat als ik geen IVF doe er bijna helemaal geen kans is om zwanger te raken, dus IVF biedt dus nog steeds meer hoop. Maar ik zal er nu wel aan beginnen met in mijn achterhoofd al jullie verhalen en verwacht dus ook niet dat het meteen zal lukken.

Ik hoop dat er straks wel een paar zwanger worden van de tweede poging. Dat zal me weer wat moed en hoop geven.

Greetzzzzzz,,

Yvonne

Geplaatst

Hoi Ivonne, er zijn ook genoeg gelukte hoor....er zijn er zeker 10 hier die een kindje hebben!

Dus het gaat ook zeker wel goed en soms ook weleens de eerste poging.

Houd moed.

Geplaatst
Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en zie alleen maar niet gelukte pogingen. Ik wil jullie daarmee ontzettend veel sterkte toewensen en hoop voor jullie dat de volgende poging mag lukken.

Ik ben er zelf wel een beetje gedeprimeerd van geraakt want ik moet nog beginnen met de eerste poging in april/mei of juni. Ik was eigenlijk heel positief en dacht eigenlijk van dat het door IVF gewoon moet lukken, maar nu lees ik deze verhalen en kom ik er eigenlijk achter dat de meeste pogingen mislukken. Ik weet wel dat als ik geen IVF doe er bijna helemaal geen kans is om zwanger te raken, dus IVF biedt dus nog steeds meer hoop. Maar ik zal er nu wel aan beginnen met in mijn achterhoofd al jullie verhalen en verwacht dus ook niet dat het meteen zal lukken.

Ik hoop dat er straks wel een paar zwanger worden van de tweede poging. Dat zal me weer wat moed en hoop geven.

Greetzzzzzz,,

Yvonne

En van de eerste zijn er volgens mij ook nog een paar in de running hoor, wij houden ook moed!!!!! Suc6 en liefs

Geplaatst

Hee Yvoon...niet het bijltje erbij neer gooien hoor....kop op meid.....er zijn er zat bij wie het wel is gelukt hoor...ook al bij de eerste keer....sommige moeten er meerdere keren voor gaan...maar daar is het ook uiteindelijk bij gelukt....laat je niet uit het veld slaan hoor......

Geplaatst

He Yvon,

Laat je niet gek maken. Ieder lijf is anders en daar is helaas geen pijl op te trekken. Wat ik wel raar vond is dat jij op zo´n lange wachtlijst moet. Ik kreeg te horen dat IVF mijn enige mogelijkheid was en een maand later was ik bezig.

Ik hoop voor jou dat je snel mag beginnen en wie weet gaat het bij jullie in 1 keer goed. Succes en sterkte Jonne

Geplaatst

Yvon,

Laat inderdaad je niet gek maken door de dingen te lezen. Iedereen ervaart het anders.

Onderga het gewoon, dat is de enige raad die ik je kan geven. Iedereen heeft een ander gevoel.

Hier zijn de regels sedert gisterenavond dan toch doorgebroken. En hoe. Nu mag ik bellen voor afspraak cryo, moet dan op dag +12 naar het ziekenhuis gaan.

Sluutjes,

Annick

xxx

Geplaatst

Hè Annick (maar ook alle andere meiden)

Wat toch een dikke teleurstelling zeg! Houd moed! Heb ff een gedichtje voor je "gestolen van het internet".

Leven is wachten

Dagen en nachten

Denken en dromen

Of het zal komen:

Het grote geluk!

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden