Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Freija: wat heb ik moeten grijnzen om je berichtje, hihihi.

Ook ik was zoooooooo gelukkig toen ik enorm misselijk was, en bij het overgeven de eerste keer stond mijn man naast mij te lachen, voor hem was het bevestiging genoeg. Wat kom je tijdens IVF in een aparte wereld terecht!

Liefs Diana

ik kan alleen maar hopen dat mijn eerste ICSI even goed afloopt als de jouwe Diana!

Vanaochtend bij de gyneacoloog geweest, hij vertelde me "dat ik me al goed aan het inleven was". Dat ik de overstimulatie pas kreeg na mijn eerste pregnyl was voor hem een teken dat mijn embryootje zich probeert te nestelen. Dus gematigd positief toch. Ik mag voorlopig m'n tweede pregnyl prik niet hebben.

Ondertussen blijf ik lekker misselijk hoor.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw Freija, spannend zeg. Hoelang moet je nog wachten voordat je mag testen?

Geplaatst

spannend freya en andere dames!

hier voorlopig niks over te geven hoor! Bij jou ook niet toch Es?

groetjes Micky

Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik schuif weer op het wachtbankje erbij!!!

Heb eigenlijk niet zo'n overzicht wie er nu allemaal opzitten??

Freya iig, wie nog meer??

Wij kregen vanochtend goed nieuws te horen over onze cryo's.

Uit het rietje dat ze ontdooiden waren beide embryoos goed uitgekomen.. de ene een morula en de andere al een blastocyste. Beiden waren ook al weer verder doorgedeeld. Ze zagen er allebei mooi uit is ons verteld...

Wat waren we blij zeg dit te horen.. eigenlijk had ik me er al een beetje op ingesteld (beetje zelfbescherming) dat ook deze cryos niet goed zouden ontdooien, net als de vorige keer, maar integendeel...

Dus nu maar hopen dat deze 2 kleine emmies lekker mogen doorgroeien en lekker gaan innestelen....

Duimen jullie voor me mee???

liefs Kim

Geplaatst

Super kim! Op naar een groot succes!

Voor het overzicht, kun je onder behandelingen/IVF een lijstje vinden, dat je bij kunt werken als je op het wachtbankje zit bv.... Als je zin hebt... Kunnen we helemaal goed meeleven!

groetjes, niki

Geplaatst

Hoi Valesca, we zitten samen nu op het bankje!!

Wanneer mag jij testen?

Ik mag 29 april testen...

Niki heb het lijstje idd ff bijgewerkt op het forum ivf...

Geplaatst

Hé Valesca, heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes ook!!!

En natuurlijk jezelf ff op het lijstje zetten als je wilt.... net als kim... onder IVF... etc. Kunnen we helemaal meeleven!!

Spannende tijden weer hoor.

En artiko, heel jammer dat het niet gelukt is. Hou vol!

groetjes, niki

Geplaatst

Hee Kim, Valesca en andere meiden op het bankje,

Heel veel succes de komende dagen!!! Ik ga heel hard voor jullie duimen!

liefs Micky

Geplaatst

Micky, ook bedankt.

Hoe is het verder met de iedereen op het wachtbankje?? Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Ik ben nu zelfs voor mijn gevoel iets rustiger geworden. Ik heb wel al 2 dagen meer honger als anders en wat gerommel in mijn buik en af en toe wat steekjes. Maar dat is misschien verbeelding of toeval. Voor de rest gaat het eigenlijk heel goed.

Groetjes,

Fientje.

Geplaatst

Met mij gaat het ook heel goed,2 dagen best wat buikpijn gehad(ongesteldheidsachtig) maar nu bijna niet meer

voel me ook heel rustig

Geplaatst

Ik voel me eigenlijk niet zo rustig.. moet er bijna continu aan denken... veel meer dan bij de vorige 2 terugplaatsingen..

Ook heb ik al vanaf zondag (dag van de tp) krampjes in mn buik en rug..

Rugpijn krijg ik altijd als ik ongi moet worden, dus ik hoop niet dat dit al een voorteken er van is..

Ben nu al ongeduldig en ik moet nog zooooo lang wachten, dit is pas de 4e dag op de wachtbank...

Geplaatst

Balen dat je jezelf niet rustig voelt:(Je kan er ook niks aan doen,ja afleiding zoeken maar je blijft er dan toch vaak mee bezig!

Ik heb ook 2 dagen na de tp kramp in me onderbuik gehad,maar dat schijnt niks te zeggen(positief of negatief) je lichaam is ook nog zo onder invloed van van alles

Hopelijk kun je je gedachten een beetje verzetten!

Geplaatst

GRRRRRRR ik mocht normaalgezien morgen eindelijk van het bankje af, maar nu moet ik nog wachten tot maandag!!! Door de dreigende overstimulatie heb ik m'n tweede pregnylprik pas deze week gekregen en dat zou het resultaat te veel beïnvloeden.

Voor de rest ben ik niet echt 'rustig' te noemen, en ook een beetje ziekig, snipverkouden en keelpijn, plus dinsdag serieuze koorts gehad (38,7) dus ik denk dat dat de zaak allemaal geen goed heeft gedaan. Pfffff.

Aan iedereen hier, heeeeel veel succes hoor!!!

Geplaatst

He Freya,

Jij moet nog meer geduld hebben, en nog ziek geworden ook, balen!!!

Succes met het wachten..

Ik vind het nu al zooooo lang duren en ik moet nog zo lang, pfff

Trouwens Freya en Valesca, jullie staan beide nog niet op het overzichtslijstje bij topic ivf!!

Geplaatst

Wat balen Freija:(Ik duim voor goed nieuws

En hopelijk knap je snel op!!

En kim volgens mij sta ik er nu wel op,ik kom ook niet veel bij ivf omdat wij icsi doen

Geplaatst

Hoi Bankgenoten,

Ik ben er weer. 2de IUI poging, 17-4. Dus nog 2 wkn te gaan.

Ben er een stuk rustiger onder dan de vorige keer (ook omdat ik er gewoon minder in geloof) maar goed. Voel me goed, heb nu geen last van rond stuiterende hormonen meer.

Hoe is het met jullie en is er nog ergens een actueel lijstje met bankgenoten?

Geplaatst

hoi meiden,

Ik wil jullie allemaal heel erg veel sterkte en succes wensen in de wachtweken!

Liefs Diana

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden