Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik wilde dat ook dat Jan dat zou doen, maar dat zag hij echt niet zitten. En soms is dat ook niet 100% zeker. Mijn nichtjes is ondanks een knip bij de man erin toch geboren zeg maar. De knip was niet helemaal goed gegaan.

Ik heb een spiraatje laten zetten, heb er totaal geen last van en ben ook niet meer ongesteld en moet eerlijk zeggan dat ik dat toch ook wel fijn vind hoor.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal, dan moet Mies wel hahahaha.

Ik ga effe de REISLEIDER kijken en afsluiten. Weltrusten voor straks en tot morgen??

Gast estrhalita
Geplaatst

En wat zeiden ze bij het Radboudt?

Wie is de reisleider is een programma op RLT5 waarbij bekende NL-ers als reisleider spelen en een van hun krijgt het Award Beste Reisleider. Ik vind het wel een leuk programma. Gewoon verstand op 0.

Ik heb het boek gekocht Pipi op het potje en een beloningskaart. Ga het boek de aankomende week lezen en dan per uiterlijk 1 feb beginnen met Jens zindelijk te maken. Ben het wel zat die luiers. Heb natuurlijk Robbie ook nog die in de luiers zit. Bah ben het echt zat.

Zo met de mannen naar de kapper. Wilde Robbie zijn haar laten groeien, maar hij heeft echt peen haar. Net een pleeborstel. Jens is nu echt te lang, het hangt gewoon voor zijn ogen. Dus even de schaar erin.

Geplaatst

Kon op vrijdagmiddag geen afspraak maken bij urologie, moet maandag terug bellen.

Nog nooit van dat programma gehoord, soms lekker programma's verstand op 0 en kijken.

Zijn de jongens weer mooi gekapt???

Hopleijk lukt het met dat boekje, ja jij heb Robbie ook nog in de luiers ja, dus het durut voor jou nu al eindeloos.

Wat is voor Robbie beetje gebruikelijk om zindelijk te worden???

Gast estrhalita
Geplaatst

Dat je daar nog nooit van hebt gehoord. Verleden jaar is er ook al een seizoen geweest.

NOu maandag maar gelijk een afspraak maken toch. Dan ben je toch bij de huisarts.

Ja de jongens hebben weer korte koppies. Jens zijn haar was echt al lang en is nu weer wat korter. Robbie wilde ik ook laten groeien, maar ja dat was echt niet te doen. Dus nu weer een heel kort koppie.

OOk net nieuwe schoenen binne voor de jongens. De winterschoenen opeens te klein, ja en zomerschoenen gaat echt nog niet. Gelukkig wel hele gave. Jens gelijk de goede maat, Robbie moet een maatje groter. Dus even terugsturen en nieuwe bestellen. Ik koop ze bijna altijd online. Bij Shoemixx.nl. Echt een super winkel vind ik. Geen verzendkosten binnen 1 dag thuis.

Vandaag niks meer doen. Jens ligt even te slapen. Robbie wilde niet. En de rest van de dag lekker thuis. Ook zalig.

Gast estrhalita
Geplaatst

En ben je bij de huisarts geweest? En je afspraak gemaakt in Nijmegen?

Geplaatst

Ja ben bij ha geweest en nee geen afspraak Nijmegen.

Hij wil eerst met mijn eigen gyn overleggen hoe of wat...... hij belt over paar dagen terug

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje wat een tegenvaller zeg. Je kan ook je verzekering bellen en zeggen dat hè een 2nd opion wil dat mag zonder een artsverklaring. Hebben wij ook gedAAN bij robbie zijn heupen

Geplaatst

Ik wacht ff het telefoontje af, want volgens mij wilde hij het liefst met hulp van mijn gyn en anders dan zonder, ik weet het ook allemaal niet.

Ik heb beetje het gevoel alsof ik me aanstel of zo iets, door zoals de artsen doen.

Maar als ik dan weer naar de info kijk bij nierstichting en die mevr spreek die daarvan is dan denk ik weer potverdorrie, het gaat om mijn zoontje en er is gewoon echt wat met hem aan de hand en ik wil weten hoe het zit

Gast estrhalita
Geplaatst

Laat je niet afpoederen hè. Jij wil naar een andere arts dus dat gaat ook gebeuren hoor ;) anders help ik je wel. Gil maar en in kruip in de telefoon voor je

Geplaatst

mn huisarts belde net, hij heeft mijn gyn gesproken en er is een arts in mijn eigen zh die hier ook vanaf weet en zij zal waarschijnlijk ook de begeleiding en zo na zn geboorte doen om daar een gesprek mee te maken voor uitleg en dat soort dingen en vragen die we hebben.

De ha vroeg of ik daar mee instemde en dat doe ik, gaat hij bellen voor een afspraak binnen 2 weken, hij belt terug als hij die afspraak gemaakt heeft.

Zij is kinderarts en nefroloog ( niertjes )

Gast estrhalita
Geplaatst

O wat een goed nieuws meid. Ik voor jou ook fijner in je eigen ziekenhuis. Dan kan je altijd nog kijken of je naar de uroloog in Nijmegen wilt als zij niet genoeg info heeft voor je.

Ik ben vnamorgen in het ziekenhuis geweest voor een zenuw die knel zit in mijn voet. Ik moet geopereerd worden, gelukkig maar een kleine ingreep. En daardoor is mijn achillepees overbelast en moet ik nu slapen met een band om mijn enkel. SLaapt heel lekker, niet dus

Geplaatst

Ja ben er ook blij mee, mies is dan ook thuis kan hij ook mee.

Jeetje das ook K, ook al kleine ingreep het moet toch gebeuren, lijkt me ook niet lekker slapen nee.

Geplaatst

Hallo allemaal, Even bij gelezen. Tijdens mijn zwangerschap had ik ook van die flauwtes. Had daarom altijd wat zoute drop/ontbijtkoek/druivesuiker voor het grijpen. Het overviel mij, en idd. juist bij stiltes....MOEST er wat in! Doe jij dat nu ook Meduus? Of wacht je als het moment af?

Es., Gut, een operatie. Weet je al wanneer? Of heb ik er over heen gelezen????

En...idd. ik heb nog weleens wat. pfff. mn. langdurig in holtes en luchtwegen. Ik was eigenlijk bijna nooit ziek maar de huisarts zegt vaak het zijn tropenjaren met kinderen...ach als ze wat ouder zijn zal het wel beter gaan. tot kiekes. Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Wat fijn dat Mies dan thuis is zeg. Dan kan hij lekker mee en samen weet je ook meer wat je moet vragen etc.

Ik moet 8 feb. geopereerd worden. Ik dacht dat ik plaatselijk verdoofd zou worden. Het is maar een klein sneetje boven op mijn voet. Nee moet ik onder algehele narcose. Dus mijn moeder brengt mij, gaat daarna Robbie van school halen en Jan haalt mij op uit zijn werk. Wat een geregel man. Die dag daarna blijft hij nog thuis zodat ik zeker 1 dag kan rusten.

Ik heb vandaag mijn lippen laten tatoeren met een lipliner. Moet zeggen dat ik het super mooi geworden vindt. Wordt nog wat lichter de kleur dus over een week kan je pas beter zeggen hoe het resultaat is en ik zal dan wel een foto plaatsen. Maar man wat deed het pijn zeg. Niet normaal meer.

Wij gaan straks naar het Luxor Theater naar Bert Visscher. Ben benieuwd en morgen avond ga ik met mijn moeder peeling aan mijn handen en voeten laten doen door die visjes die de dode cellen eraf buiten. NOu dat is helemaal spannend haha.

Geplaatst

das ook wat hele narcose, inderdaad een geregel maar fijn dat je meoder zo mee kan helpen.

Ben benieuwd je lippen, als het bijgetrokken is ff fotootje :-)

Ik wil mn wenkbrauwen doen, maar voorlopig geen geld voor.

wij hebben de 31e afspraak bij de kinderarts :-)

Ooo leuk Bert Vischer, ben heeeeel benieuwd.

Lekker peeling en zo.

Ik wil toch als ik ontzwangerd ben ook af en toe mijzelf laten verwennen, dat is mijn goede voornemen voor mijzelf :-)

Gast estrhalita
Geplaatst

Sorry internet lag eruit en daarna weer geen tijd. MIjn liplijntje is flink wat lichter geworden heel jammer want nu zie je hem niet goed. VOoral als ik straks weer de zon in ga in het voorjaar. Over 6 weken terug om hem bij te werken en dan gelijk wat donkerder laten maken.

Bert Visscher was wel leuk, alleen die man praat zo snel dat je zo goed moet luisteren dat je vaak dan de grap al weer kwijt ben.

Jan was dit weekend vrij. Zo leuk. Zaterdag eerst wezen lunchen met zijn alle, 's middags naar de voorstelling van Piet Piraat in Breda, daarna wezen wokken en toen oppas geregeld zodat we samen ook nog even op pad konden.

Gisteren lekker een pyjama dagje. Was het weer ook wel na, man wat een stom. [ATTACH=CONFIG]3413[/ATTACH]foto van gisteren, zie je ook een beetje mijn lippen op

Hoe is het met jou?

Ik moet trouwens 8 feb. geopereerd worden aan mijn voet. NIks ernstig, ellende is alleen dat ik toch moet oppassen met lopen daarna. Ja hoe gaan we dat nu weer regelen haha.

Geplaatst

Je ziet heel ietsjes het lijntje om je mond, wel mooi, maar moet je dan niet altijd lippenstift opdoen??

Ja hij praat inderdaad erg snel, voor de snelle luisteraars :-D

leukd at jan het weekend vrij was, leuke zaterdag met zn alle zo :-)

had je al verteld van je voet :-P

Ik begin het allemaal behoooooooorlijk zat te worden, heb behoorlijk weer pijn, ik kan niet doen wat ik allemaal wil blegh ff allemaal

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha is vast de leeftijd dat ik het 2x vertel van mijn voet. Heb je he, bijna 41 jaar.

Erg he zo aan het einde van je zwangerschap (oke nog 7 weken) en dan niks meer kunnen. Verschrikkelijk is dat. Ik heb Robbie toen heel veel tv laten kijken haha. Gelukkig sliep hij nog tussen de middag. Dat scheelt weer. Heb je wel wat hulp? Wanneer is Mies weer terug?

NOg 1 week en dan heb je de afspraak in het ziekenhuis, spannend.

Ja dat lijntje is heel licht. Over 4 weken wordt hij bijgewerkt en donkerder gemaakt. Ik vind niet dat je altijd lipstipt op hoeft. Lipgloss staat ook mooi, maar dat is persoonlijk denk ik.

He het lijkt mij leuk om in de meivakantie (30 april tot 11 mei) een keer jouw kant op te komen, op kraamvisite. LIjkt je dat leuk?

Geplaatst

dat lijkt me zeker leuk als je op kraamvisite komt :-)

hahaha geeft niets dat je 2 x verteld, ik luister/lees geduldig :-P

Mies is alweer bija 1 week thuis, hij gaat uhh 9 feb pas weer weg.

Ja ok lipgloss of lippenstift, maar dat blijft toch niet de hele dag zitten?? ben je echt verplicht steeds bijwerken of valt dat mee??

Geplaatst

Hoi, hoi, even mij. Ik merk dat ik te weinig op dit forum ben en merk dat het niet zo handig is als je mee wilt kletsen en je betrokkenheid wilt tonen....dus....heb besloten (geloof ik...) dat ik hier stop. Vind het wel heeel leuk om contact via facebook/hyves te houden. Nou, wat vinden jullie ervan???? Joy1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden