Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Waaat dit is niet te geloven zeg ik zou je ziektekostenverzekering bellen eb vragen om een 2nd opion

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb 2 feb weer een echo bij een andere arts, en wacht af wat die er van vindt, maar wat een takkewijf is dit zeg.

Bij Ilona deed zij ook de 20 weken echo zat ze ook maar tegen mij, tja weet niet of we het wel goed kunnen zien hoor, ja je bent nou eenmaal niet de slankste he, je bent niet echt dun dus ja misschien kunnen we het niet zien.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik zou echt niet kunnen wachten tot 2-2 hoor. En jij bent helemaal niet dik, wie is zij omdat te zeggen zeg. Je kan ook een klacht tegen haar indienen hoor bij het zkh. Is gewoon geen manier om met mensen om te gaan. Tuurlijk zijn er ergere gevallen, maar daar heb jij niks mee te maken. Voor jou is dit erg.

Geplaatst

Inderdaad er zijn altijd ergere gevallen, maar voor ons speelt dit en is dit erg, het is echt een rot mens.

We wachten 2 feb af...

Mies ging net op skype wel uit zn dak

Hoe is het met de koelkast, al een nieuwe???

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja kan me wel voorstellen dat mies uit zijn dak ging. Het is ook niet niks.

Nog geen koelkast, hij ging naar de mediamarkt en daar waren geen jnbouwkoelkasten. Nu 1 gevonden morgen

Bellen of hij op voorraad is?? Ach het is buiten koud haha

Gast estrhalita
Geplaatst

Sinds vanmorgen half 10 staat er een koelkast midden in de woonkamer. Hij kon hem nog niet aansluiten omdat hij naar de zaak moest. Nu is hij nog niet thuis, maar vanavond gaan we hem inbouwen haha. ja als dat geen ruzie wordt hihihi.

Wat een weer he vandaag. Ik moest vanmiddag naar een verjaardag in Breda, dus over de brienenoord en de moerdijkbrug. Nou moest mijn stuur goed vasthouden hoor. Vond het best wel eng. Maar terug had ik gelukkgi mazzel en was het net een uurtje rustig. Toen ik thuis kwam brak de hel weer los.Waar zou die winter nou blijven. Het is helemaal niet koud. Heb heerlijke dikke truien in de kast liggen, maar helemaal nog niet aangehad.

Geplaatst

hahahaha inderdaad, als dat geen ruzie wordt :-D

Ja joh wat een weer, vanmiddag ook met de auto mn stuur goed vasthouden en ik reed niet eens over die brug

Het zou zo'n strenge winter worden was voorspeld, zie het niet meer gebeuren alleen erg nat

Gast estrhalita
Geplaatst

En wat denk je halen we de oude koelkast eruit doet hij het opeens weer, na 3 dagen niks te hebben gedaan nou ja nu plaatsen we toch gelijk maar die nieuwe. Hij wad al 16 jaar oud

Gast estrhalita
Geplaatst

De nieuwe zit erin. Vriesgedeelte veel kleiner. Dat is wel balen helaas.

Gast estrhalita
Geplaatst

Nee joh daar heb ik totaal geen ruimte voor haha. Ik heb er al 3 fietsen in staan en een motor, al mijn kerstspullen, zwembaden, slee etc en vol was ie.

He is zie aan je banner, bijna 28 weken dus nog 10 weken haha. Gaat snel nu hoor.

Geplaatst

O ja hahaha dan staat je schuur wel vol, wij hebben nog apart een garage dat scheelt, dus de fietsen en vriezer in de schuur. motor en en de rest garage.

jaaaaaa nog 10 weken :-) dat klinkt al redelijk overzichtelijk, gelukkig wel.

Heb al vriendinnen die me helpen als Mies er niet is, heb toch al wel behoorlijk pijn in mn bekken, het lukt allemaal niet mer zo goed.

Gast estrhalita
Geplaatst

Snap je nu waarom wij willen verhuizen !!!??? Het is geen klein huis hoor, maar onlogisch. 3 grote slaapkamers, kleine berging, omdat we de keuken groter hebben gemaakt en een tuinhuis. Ja dan heb je weinig extra ruimte en met 2 kids en een eigen bedrijf heb je dat wel nodig, want de berging staat vol met veveiligingsspullen. We hebben nu ook een garage gehuurd in de flat bij mijn schoonvader maar die staat vol met de nieuwe keuken / badkamer en banken voor het nieuwe huis.

Wat fijn dat je vriendinnen je helpen. Het is ook zwaar een 2de zwangerschap zonder pijn in je bekken maar voor jou is het natuurlijk iets erger ivm je bekken en dat je veel alleen bent

Geplaatst

Hoe staat het met jullie nieuwe huis??? wordt er al gebouwd???

Ja ben ook erg blij met mn vriendinnen

Getverdemme wat een regen, ik heb liever dat het vriest en koud is dan dit weer.

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha nee joh het is ook nog steeds niet zeker we wachten nog steeds op de goedkeuring van de perceelverdeling, daarna mOeten de woningen nog goedgekeurd worden en dan de vergunningen dus dat duurt nog wel effe

Wat een wind hè vandaag echt verschrikkelijk zeg

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja helaas duurt dat altijd zo lang. Maar ja ik zit niet op een schopstoel. we hebben hier nog geen kijkers gehad dus mag nog wel even duren.

Ja wat een rot weer he. Je kunt ook helemaal niks met dit weer. Als het weer het morgen toe laat wil ik toch even naar buiten zodat ze even hun energie kwijt kunnen want die houden ze zo wel over.

Geplaatst

He hallo, Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ben zelf ziek geweest vanaf kerstavond in bed gelegen....van griep naar bronchitis, bijholteontsteking, oren doof al bezig aan de 2e antibioticakuur en een stootkuur prednison! Het gaat wat beter. Vandaag voor het eerst een blokje om geweest, welja... Tot later. Medusa, sterkte met je zwangerschap, wel heftig om te lezen, succes meid, kan me voorstellen dat jij je mannetje mist!

Es., nieuwe koelkast! Megamindy jij beleeft nog wel eens wat he? See You Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

He Joy1 wat leuk om je weer eens te horen, maar wat balen dat je zo ziek bent geweest zeg. Jij bent best vaak ziek he of heb ik het mis.

Zo ik kijk er zo naar uit dat Robbie weer naar school is. Dinsdag moet hij weer. Zo dan heb ik weer even rust. Zijn 2 zware weken geweest. En Jens slaapt niet meer tussen de middag. Hij wil nog wel naar bed, maar slaapt niet. Met als gevolg dat hij in en in wit ziet. Vandaag hadden we hem om 12 uur er al in gelegd. Hij gaf gewoon licht zo wit was hij. Eindelijk is hij rond 13.15 uur in slaap gevallen. En om 14 uur hebben we hem er maar uit gehaald. Hopelijk slaapt hij volgende week wel weer wat als hij naar schooltje gaat etc. Want je merkt gewoon dat hij het nog wel nodig heeft.

Hoe is het Medusa?

Geplaatst

Ik heb vanmiddag in het zh gezeten,ik ben vanmorgen helemaal niet goed geworden met boodschappen doen, pijn in mn buik/hoofdpijn/duizelig en voelde me erg raar.

Een vriend van me kwam ik tegen die is mee naar huis gegaan en heeft de vk gebeld, bloeddruk was voor mijn doen hoog 130/80 heb normaal 115/55 ongeveer en met deze klachten dacht ze dat ik zwangerschapssvergiftiging had, naar het zh en onderzoeken en zo, gelukkig heb ik dat niet ze denken dat ik een virus heb of griepperig.

Voel me nog echt niet lekker heb behoorlijk pijn in mn buik hoog tegen mn ribben en heb ook erg hoofdpijn.

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje dat zal schrikken zijn geweest zeg. Bij twijfel gewoon weer bellen hoor, want pijn tegen je ribben heeft toch niks met de griep te maken? En waar is Ilona?

Geplaatst

Die pijn tegen de ribben zou komen door die verhoogde bloeddruk zeiden ze, maar moest ook bellen als het erger werd.

Ilona is met die vriend mee naar huis gegaan, hun zoontje is net zo oud als Ilona en hun hebben een manege, die heeft dus een super middag gehad, ze heeft bij hun ook gegeten en savonds is ze weer thuis gebracht.

Gast estrhalita
Geplaatst

O wat fijn zeg en lief van hun. Hoe gaat het nu?

Ik ben al in ballorig haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden