Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Niki, hoe gaat het met je??

Es, Jheroen is ook een opvoed forum gestart, misschien leuk om daar ook lid te worden?? ik heb me al aangemeld

Gast estrhalita
Geplaatst

Oke ik zal effe gaan kijken. Gisteren zo'n @@@ dag gehad met Jens. Naar Ballorig geweest. Plassen ging goed, maar hij heeft 8x in zijn broek gepoept. Thuis gekomen nog een keer, toen onderbroek uit en in zijn blootje laten lopen. Zit hij aan tafel en ik zie hem persen, ja hoor tussen zijn billen een keutel. Zet ik hem op de wc komt er toch nog een grote drol uit. Nou die heeft weer voor een paar dagen genoeg gepoept was kapot man. En boos de hele dag, echt klote

Gast estrhalita
Geplaatst

Jens is vandaag bij mijn moeder en riep in de speeltuin, Oma ik moet poepen en heeft een hele grote poep gedaan op de wc. Hij zal gisteren wel gewoon dwars zijn geweest tegen mij om mij uit te proberen of zo of aandacht??

Ik heb schoenen gekocht. Nou weer niet de goedkoopste haha, maar kon het niet laten. Nu maar hopen dat de jurk past anders moet ik daar ook nog voor gaan shoppen.

[ATTACH=CONFIG]4236[/ATTACH]

Geplaatst

Jeetje die Jens, en wat veel allemachtig

Mooie schoenen :-)

Rolf is erg verkouden hoest slijm op, heb gister hoestdrank gekocht, hopelijk helpt dat snel

Geplaatst

Gaat ietsje beter, maar hoest nog erg en veel slijm

Hoe gaat het met voetballen bij Jens??

aankomende vrijdag heb ik dat onderzoek, ik droom er nu al 2 nachten over

Woensdag komt M weer thuis :-)

Gast estrhalita
Geplaatst

Oh wat heerlijk dat M weer thuis komt. Het is trouwens niet zo raar dat Rolf ziek is joh. Dit weer daar wordt je wel ziek van. Jens verleden week koorts, Jan verleden week ziek, alleen Robbie en ik hebben nergens last van.

We zijn al 3 weken niet op de voetbal geweest. Eigenlijk kunnen we zaterdag ook niet, maar ga toch maar, want volgende week kunnen we ook niet omdat Jens een optreden heeft van de gym en afgelopen zaterdag ging Jens opeens onverwachts bij oma logeren een weekend.

Nog 2,5 week en dan hebben de kdis 6 weken vakantie, heftig haha. Heb gelijk even mijn agenda gepakt. Wat dacht je van Vrijdag 27 juli, maandag 30 juli, vrijdag 5 augustus??

Geplaatst

Ik kan alle 3 de dagen maakt mij niet uit :-) leuk dat je komt

Ik heb maandagavond bij de huisartsenpost gezeten, ik had een darm koliek aanval, zo'n pijn in mn rug en buik en spugen.

Heb nog steeds last van mn buik beetje weeiig gevoel, gisteravond volede ik me weer niet lekker, ben vroeg naar bed gegaan.

Heb waarschijnlijk iets van soort prikkelbare darmen, en door de ks hebben die zo'n optater gehad dat ik er last van heb.

Moet nu voorlopig misschien wel maanden 2 x per dag en poedertje nemen om mn darmen tot rust te krijgen.

Gast estrhalita
Geplaatst

ZUllen we vrijdag 3 augustus doen?

Ik heb daar nog nooit van gehoord van wat je met je darmen hebt?? Hoe laat moet je morgen in het ziekenhuis zijn?

Geplaatst

3 augustus is goed zet het in mna agenda :-)

Vanmorgen buik echo gehad mn HA denkt dat ik galstenen heb krijg volgende week de uitslag, zo weer naar het zh heb dan de bioptie in mn baarmoederhals

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje dat is lekker galstenen. Daar kan je heel veel pijn van hebben. HOe was het in het ziekenhuis? Of krijg je daar ook de uitslag niet meteen van? Het zit je niet mee he...

Ik heb 3 augustus ook in mijn agenda gezet. Gezellig hoor.

Geplaatst

Hey, het zijn geen galstenen maar een vervette lever, dat krijg je door overgewicht, morgen gesprek met de ha hierover

Afgelopen vrijdag het onderzoek niet gehad ze gaan volgende week vrijdag behandelen, het is voor stadium van baarmoederhalskanker en ze gaan de hele wand van mn baarmoederhals weg schrapen en hopen zo alle kankercellen te verwijderen, moet daarna wel 2 jaar op controlle blijven.

Ben nog steeds ziek, moet steeds spugen en erg buikpijn.

Is je jurk al binnen??

Geplaatst

Bij de ha niet veel wijzer, heb wel een vervette lever maar volgens hem komen mijn klachten daar niet van, ik moet vergeten dat ik dat heb, moet nu minimaal 3 weken maag tablet slikken om mn maag tot rust te krijgen hopelijk helpt dat en anders weer terug komen, hij heeft geen idee waarom ik steeds zo ziek en misselijk met overgeven word.

Gast estrhalita
Geplaatst

Even misschien iets heel raars, je bent niet zwanger he?? Of misschien last van je anticonceptiemiddel wat je neemt??

Maar wat schrikken van je baarmoeder zeg? Echt heftig. Nu maar hopen dat ze alles weg kunnen schrapen, want anders???

Ik heb vandaag bericht gehad dat mijn jurkje deze week nog word verzonden. Nu maar wel hopen dat het lekker weer is, want anders ben ik wel heel bloot haha.

Nog een week en dan begint de zomervakantie hier. 6 weken lang entertainen. ik heb al een vol schema haha. Naar Duinrel/Julianatoren/Apenheul/Efteling/Blijdorp/Kinderdijk/Poppenkast/speeltuin/Plaswijckpark, bij jouw op visite, bij mijn vriendin in Steenweek die ook hier nog 2 dagen komt logeren met kids/ nog een aantal vriendinnen bezoeken, dus ik moet de weken wel doorkomen toch

Geplaatst

Nee, ik ben niet zwanger dat is niet mogelijk, heb ik niet verteld dat ik gesteriliseerd ben tijdens de ks??? oeps vergeten bij deze ik ben ook gesteriliseerd tijens de ks dus is echt niet mogelijk dat ik zwanger ben.

Ik hoop dat die maag tabletten gaan helpen.

Heb je geen parero of hoe heet zo iets om om je schouders te slaan als het fris is??

ja hier ook nog 1 week en dan vakantie, leuk al die dingen die je gaat doen, gaat Jan ook mee of doe je dat allemaal alleen met de kids?? vind het altijd knap wat je met ze onderneemt, erg leuk

Ja als niet alles weg is bij het schrapen van de baarmoederhals weet ik niet wat ze gaan doen, hangt er denk ik ook vanaf hoe de cellen zijn

Gast estrhalita
Geplaatst

Misschien een foutje bij de sterillisatie??? Je bent ook natuurlijk zwanger geworden terwijl dat bijna onmogelijk was haha DUs bij jou zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Nee zo'n ding heb ik niet, we zien wel. Anders een jasje of bollero of zo

Nee Jan gaat niet mee, maar vriendin of mijn moeder en sommige dingen alleen. Ik heb een Rotterdampas, waardoor heel veel dingen gratis zijn zoals Duinrel, Kinderdijk, Blijdorp. Via vakantieveilingen heb ik hele goedkope kaartjes voor Slagharen, via C1000 naar Julianatoren, dus alleen de reiskosten moet ik betalen. Maar de rest is redelijk goedkoop dus haha. SLim van mij he.

Geplaatst

o dat is inderdaad erg slim van je :-)

wat ben je toch ondernemend

Ze hebben stukjes tussen mn eilijders uitgehaald dus das echt onmogelijk :-) en komt bij dat ahum hoe zeg ik dat netjes we wel seks hebben maar niet tot het eind toe op die manier ;-)

Rechts onder mn ribben en mn zijkant doen ook erg zeer, kan ook niet meer op mnrechter zij slapen en met zitten hang ik een beetje naar links.

ben erg benieuwd hoe je er dan uit ziet en hoe de avond zal zijn

Gast estrhalita
Geplaatst

Mag ik vragen waarom jullie voor het zingen de kerk uit gaan :)

Ik hoop echt dat de dokter het bij het rechte eind heeft en dat je je snel beter gaat voelen.

Nou het jurkje is binnen en echt het ziet er verschrikkelijk uit, lijkt totaal niet op de foto. Dus nu heb ik een grande problem...... Nu moet ik dus de stad in en het is uitverkoop bah bah bah

Geplaatst

O neeeee echt waar, dat is verschrikkelijk balen zeg ja nu moet je wel de stad in getver

uhhh het is ook niet voor het zingen de kerk uit :censored2: :shower:

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden zeg maar :sneaky:

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja zoveel fantasie heb ik niet hoor :happy: Ach misschien omdat wij wat ouder zijn dat het was simpeler wordt hahahaha

Nou ik ben vanmorgen even gelijk doorgereden naar een kledingwinkeltje. Effe zonder kids. Heb nu 3 setjes gekocht, maar ja nu weet ik weer niet welke in aan zal gaan doen haha. Heb foto's (proberen) te maken. Graag je oordeel.

[ATTACH=CONFIG]4292[/ATTACH] Setje 1

[ATTACH=CONFIG]4293[/ATTACH] Setje 2

[ATTACH=CONFIG]4294[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4295[/ATTACH] Setje 3

Ben benieuwd wat jij vind.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja super he, ben ook blij met mijn aankopen haha. Ben ik eens even goed geslaagd in een half uurtje he.

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo hoe is het??

Wij hebben lekker even genoten van het warme weer. Zalig zeg. En vanaf morgenmiddag gaat de vakantie beginnen

Geplaatst

heerlijk he het weer, gisteravond tot 12 uur buiten gezeten in een hempdje en was nog gewoon lekker

Net bij de kinderarts geweest mt Rolf en het is een stuk verbeterd, bijna weg kon wel janken zo blij, nu pas over half jaartje terug komen.

Zaterdag ga ik mn nieuwe foon ophalen een smartfoon ben er helemaal blij mee, Mies heeft hem nu al kan alvast bij hem spieken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden