Ga naar inhoud

Wachtbankje September

Aanbevolen Berichten

• Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik wil even iedereen die nog moet wachten op de test erg veel succes wensen.

De mensen die negatief hebben getest wil ik heel veel sterkte toewensen, maar natuurlijk ook de meiden feliciteren die in verwachting zijn.

Hoeveel verschillende emoties kun je hebben in 1 topic...

Ik hoop binnekort ook op het bankje te mogen plaatsnemen, al zal ik niet meer in september mogen testen. Ik heb hoogstwaarschijnlijk zaterdag de punctie.

Hopelijk sluit ik me dan vanaf volgende week bij jullie aan!

x

Geplaatst

ariva, gefeliciteerd!!! hehe weer wat groen erbij! Al drie deze maand dat geeft de mens weer hoop.

voor alle anderen die negatief hebben getest, blijf hoop houden en ooit komt onze dag ook!!!

Hope hope, 20 aug TP 1e ivf, 31 aug. thuistest negatief, 1-9 bloedtest

Joke, IVF/ICSI, 21 aug TP, 4 sep testen

Miki, IVF, TP 21 aug, 4 sep bloedtest

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen, ongi

Pammy, IUI, 7 sep testen

Ursela, IVF, 26 aug TP, 9 sep.testen

Eef82, ICSI, 27 aug tp, 10 sep testen

Nienke, CRYO tp 3 sept, 15 september testen

Ramona, IVF, 03 sept TP, 18 sept.testen

Ariva75 IMSI, tp 3 sept, 10 sept bloedtest; 17 sept. testen

Luna, IVF, tp 6 sept, 18 sept. bloedtest

Chrissy, ICSI, tp 6 sept, 21 sept. bloedtest

Pieneke, ICSI tp 2xCRYO 8 sept, 23 sept. test (POGING 5)

Marchan, icsi verse TP 13 sept, 25 sept testen

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Ilse03, IVF 18 sept TP, 3 okt testen

hoop dat ik het goed heb gedaan, ilse heb je even in volgorde van testen gezet

Geplaatst

Ariva Van Harte Gefeliciteerd! Nu ook lekker positief blijven en vooral genieten van het idee dat jij ook mama gaat worden.

Al drie groene regels, echt super hoor meiden.

Voor de meiden die negatief getest hebben, sterkte met deze teleurstelling.

Geplaatst

Ohw Miki,

Wat vreselijk nou weer. Kan je ook niet vertellen waarom de innestelling niet lukt. Zit helaas in hetzelfde schuitje......... Houd je sterk. Ik denk aan je.

Natas

Geplaatst

Ik ben gebeld vandaag maar helas geen van beide eicelen ware bevrucht.

Ik geef op. Ik ga gewoon door met mijn dochtertje en wie weet ga ik aan adoptie denken.

Ariva, super nieuws voor je. Wat leuk!

Voor de rest, wens ik jullie heel veel suc6 en veel sterkte. Ik wen jullie allemaal heel veel geluk in de toekomst.

Ana

Geplaatst

Ahh Ana, wat erg! Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel.

@ Ariva, Van harte gefeliciteerd! Zo zie je maar, er is geen touw aan vast te knopen wat je allemaal zou moeten voelen, of niet.

lfs,

Nienke

Geplaatst

Ana wat vreselijk nieuws, de hoeveelste IVF poging was dit? Ik wens je heel veel sterkte en succes met het maken van moeilijke beslissingen.

Ramona jij ook veel sterkte de komende tijd.

Ariva Gefeliciteerd! Na 10 jaar eindelijk zwanger, super! Je mocht wel al vroeg testen zeg, hoe kan dat? Hoe hoog was je HCG waarde? Dat de waarde maar flink mag stijgen. Geniet van dit wondertje!

Alle andere dames hier, ga zo door met de groene regels.

Geplaatst

Tjeetje.. ik word eigenlijk een beetje beduusd van de slechtnieuws berichten van vandaag, buiten het fantastisch nieuws voor Ariva. Hartelijk gefeliciteerd meid! Wat mag jij trouwens snel bloedprikken zeg.. weet je wat je HCG was? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...

Marchan: heel veel succes tijdens die ellenlange dagen, wel jammer dat je overige resultaten tegenvielen!

Ramona en Ana.. heel veel sterkte, het is toch altijd weer een enorme domper en zwaar als het traject niet loopt zoals je wenst.

Nienke: je kunt gewoon aangeven welk rietje ze eerst moeten ontdooien, persoonlijk zou ik er niet voor kiezen om het rietje van 1 als laatste te houden. Lijkt me namelijk een hele klap als je er klaar voor bent en er blijkt op het laatste moment dat het embryootje niet bruikbaar is.

Zelf ben ik bang dat ook deze poging niet lukt. Gisteren was ik nog vol van vertrouwen, maar zojuist bij het plassen zag ik op het toiletpapier wat kleur (heel lichbruin) bij mijn afscheiding.. ik vrees met grote vrees en krijg meteen weer een zwaar/down gevoel over me heen....

Geplaatst

Hey Pieneke,

Heb het toevallig vandaag nagevraagd bij het ziekenhuis, maar het VU werkt op een bepaalde vakvolgorde zodat ze zo min mogelijk fouten maken. Zelf kiezen is dus helaas niet mogelijk. Volgende week zullen ze dus hoogstwaarschijnlijk met het rietje beginnen met 2 cryo's. Niet ideaal, maar het is niet anders. Wel waren ze alledrie van dezelfde goeie kwaliteit bij invriezen, dus wie weet.

Geef de moed niet op meis, als ik hier iets geleerd heb is dat verkleuring of geen verkleuring, kramp of geen kramp echt helemaal niets zegt. Ik blijf voor je duimen.

lfs,

Nienke

Geplaatst

Ana, ik wil je veel sterkte toewensen om dit verdriet een plekje te geven.

Ramona, ook voor jou veel sterkte!

Arriva, van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

Pieneke, hou vol, je weet maar nooit... it ain't over till it's over...

Geplaatst

Dag Linda en alle meiden,

Dit is mijn 2e poging geweest. Mijn lichaam reageert niet op Gonal F denk ik. De 1e poging waren d'r drie en 2 waren bevrucht, dit keer waren d'r 2 en geen bevrucht, onlangs de hoger dosering Gonal F.

Er is medisch gezien geen reden om niet spontaan zwanger te worden en toch kan ik gewoon niet weer spontaan zwanger worden! Het leven is soms gewoon zo onheerlijk!

Meiden ik wens jullie allemaal heel veel succes en veel groene regels voor jullie allemaal.

Dikke kus

Ana

Geplaatst

Ik heb toch zo een vreselijke buikpijn,alsof het brand van binnen.

Misschien nog flinke na pijn van de punctie maar ik weet zeker dat ik dit vorige keer niet had. Als ik ga plassen voelt het alsof mijn eierstokken knellen of dubbel zitten echt niet prettig. Hebben meer dames dit gehad na de punctie?

Geplaatst

ana, nee he wat een rot nieuws

ariva hoe kan het dat je al na een week mag testen!? echt vroeg hé? hoop dat het goed zit en goed mag blijven gaan

Marchan, die steken heb ik ook nu maar geen punctie gehad nl cryo. let maar goed op niet dat het een overstimulatie is!

Geplaatst

Marchan, ik had na de punctie ook 2 dagen last van hele erge buikpijn en kon daarbij ook niet naar de wc zonder pijn. Dit is bij mij na 4 dagen wel verdwenen. Ik zou anders gewoon even bellen morgen of dit normaal is, wat ik begrepen had in zh, moet dit na een paar dagen verdwijnen....

Ramona, Ana, heel veel sterkte!

Pieneke, ik hoop voor je dat het niet doorzet...

Voor de rest, duim voor jullie!

Geplaatst

Het gaat goed met de groene regeltjes! Gefeliciteerd!

Voor de rode regeltjes...sterkte met het verwerken ervan...

Gisteren in het zh bleek dat mijn baarmoederslijmvlies nog niet dik genoeg was, dus is de tp doorgeschoven. Donderdag nog even een check en dan als het goed is zondag de tp.

Geplaatst

Hallo alle wachters. Ik ben hier nieuw en vind het fijn om te zien dat anderen in hetzelfde bootje zitten. Zijn jullie ook allemaal zo verschrikkelijk ongeduldig :icon_shaking: Gisteren 14-09 had ik de tp en op 30-09 mag ik de zwangerschaps test doen. Spannend!!!

Geplaatst

Pammy, IUI, 7 sep testen

L.I.E.F., tp 14-09 test 30-09

Hallo, LIEF, ik heb je bij het wachtbankje geplaatst. Viel de punctie je mee?

Ach wat een ROTnieuws van ana en ramona. Sterkte de komende tijd!!!!!!!!!

Arriva, Gefeliciteerd! Geniet ervan.

Pieneke, hmmm, bruine afscheiding bij urine, ja daar zou ik ook een erg down en onzeker gevoel van krijgen. Je leest wel vaak over innesteling maar je leest even vaak over een beginnende ongesteldheid. Ik ga heel veel hopen dat het de eerste optie is!

Succes allemaal,

Geplaatst

Wat een verdriet en blijdschap is hier.

Voor iedereen waarbij het (weer) niet gelukt is heel veel sterkte en voor degene die zich wel bij de gelukkigen mogen prijzen van harte!

In ieder geval voor iedereen een knuffel!

Vanessa

Geplaatst

Dag , dames...Allemaal bedankt dat jullie met me mee deze blijschap willen delen. Ik zou ook graag willen dat jullie ook snel zwanger worden.

Ik heb soms dubbele gevoel nog:Soms geloof ik nog steeds niet en nog een traantje moet valen..Soms ik ben in de wolken .Ik hoop dat mij wondertje blijft mooi zitten en alles goed zou verlopen.

Ik duim voor jullie: Marschan, L.I.E.F, Pieneke en andere meiden ook ..

LInda en Pieneke. Jullie vroegen over mijn vroegere test. Na de bloedprik , kreeg ik goede waarde 30 en ik moest volgens gyn gelijk gewoon testen, daarvan dus die vroegere test..

Ana, RAmona - sterkte nog mee en met veel moed gewoon door gaan

Ursela, welke waarde had je bij de bloedtesten ?

Geplaatst

Nienke, je heb gelijk .

Al die kwaltje stellen weinig voor. Gaat om een eind resultaat, maar omdat we hierdoor zo met onze lichaam bezig zijn en het is zo leuk om met elkaar gevoel te delen.

IK wens jou en andere meiden die gaan beginnen een leuke wondertje(tjes) bij een tp.

Geplaatst

Hey meiden,

Ga weer volop voor de volgende, dit keer gaat het lukken! (Heb ik me voorgenomen, haha) Aanstaande vrijdag heb ik weer mijn eerste echo, volgende week ergens de tp van 1 of 2 cryo's. Ik heb er weer zin in, ik ga er gewoon voor en op hoop van zegen! :-) Wachtbankje oktober dus.

lfs,

Nienke

Geplaatst

Hee meiden,

Mag ik weer bij jullie plaatsnemen op het wachtbankje?

Heb vanmiddag tp gehad van een goede cryo. Had er vijf en dit is de enige die het overleefd heeft. We gaan er helemaal voor!

Ik wil ook iedereen heel veel succes wensen en natuurlijk degene met negatieve uitslagen heel veel sterkte en liefde...

Geplaatst

Hallo Schapenwolkje,

Je zit op de bank!

Pammy, IUI, 7 sep testen

Schapenwolkje, ICSI, CRYO TP 15 sept., 28 sept. testen

L.I.E.F., tp 14-09 test 30-09

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden