Ga naar inhoud

wie met verhoogd FSH heeft goeie ervaringen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Sen,

ik heb ook pijn gehad na de terugplaatsing, daar schrok ik ook erg van. Bij alles wat je nu voelt ga je hele rare dingen denken, dat duurt de komende twee weken nog wel hoor! Oja en daarna begin je weer opnieuw!

Goed broeden meis!

Fijn dat Bloem vrijdag een punctie heeft, voor haar duimen we zeker ook. Ik begrijp dat ze afstand neemt, heel logisch. Ik ga haar dan ook geen mailtje sturen nu ik zwanger ben, het zijn al weer spannende tijden genoeg voor haar. Wil je aan haar doorgeven dat ik veel aan haar denk en haar absoluut het beste wens, met een hele dikke knuffel! Die babyborrel zou niet compleet zijn zonder Sen en Bloem! Ik denk dat ik uiteraard spreek voor iedereen hier, toch meiden!

Kissie Mia

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden, ik ben dolgelukkig!

We hebben net een echo gehad, daar zagen we ons beebje van 1,56 cm groot en een stevig kloppend hartje!

Weer een mijlpaaltje bereikt!

Kissie Mia

Geplaatst

Hallo,

Mia...

God wat speciaal weer!

Van harte meid....

Op naar de volgende mijlpaal!!

Sen...en nou vasthouden hè!!

In duimen ben ik de laatste tijd heel goed geworden....dus ik ben al begonnen!

Good luck, sterkte en alles wat je nodig hebt de komende weken wens ik je toe (-: vooral een lekker ontspannen rustig positief gevoel!!

Liefs Daan

Geplaatst

ohh Mia wat geweldig!!!! jouw dag kan niet meer stuk, geniet er maar lekker van meid!

ik zal je boodschap doorgeven aan Bloem, zal ze zeker op prijs stellen

hier gaat het nu wel weer, ik heb nu geen krampen meer op af en toe een steekje na maar daar maak ik me niet zo druk om. Het waren die erge krampen die ik gisteren in de auto had die me zo ongerust hebben gemaakt. Dat was zo'n 2,5 a 3 uur na de tp. Ik had net bij de Mac een hamburger en een milkshake op en toen we opstonden en wegliepen toen begon het en dat heeft ongeveer een half uur geduurd. Ik moest natuurlijk ook zelf rijden dus kon ook niet even gaan liggen ofzo. Maar het gekke is, vanacht heeft mn vriend ook met behoorlijke darmkrampen op de wc gezeten dus nu ga ik denken, was het wel mn baarmoeder en niet gewoon mn darmen? alles zit ook zo dicht bij elkaar daar. Nu heb ik nog een erg opgeblazen gevoel, vooral in mn zij (beide kanten) het voelt een beetje aan als een spastische dikke darm. Daar heb ik namelijk ook vaak last van. Maar goed, ik probeer me nu maar te ontspannen hoor maar het valt niet mee dit is zo'n onzekere periode.

Ik ga zo even met de poes naar de dierenarts, ze heeft korstjes bij aan staartaanzet en ze zit eraan te knagen dus het zal wel jeuken. Voor zover we kunnen zien heeft ze geen vlooien dus even kijken wat de dierenarts zegt. Vind het alleen altijd zo zielig want ze schiet zo in de stress als ze naar de dierenarts moet.

fijne dag meiden

liefs

sen

Geplaatst

Mia, geweldig mooi nieuws!! Een kleine 50% Mia in de maak! Geniet ervan meis!

Sen, onzekerheid is iets wat denk ik zal blijven tot je zo'n beetje de veilige termijn van een zwangerschap bereikt hebt. Dat is ook niet gek als je iets zo graag wil en er zo voor moet vechten. Je luistert naar je lichaam maar die geeft signalen die je niet altijd kan lezen. Probeer de komende 2 weken gewoon te genieten van het feit dat je een mooie emmy bij je hebt en dat deze weleens jullie eerste kindje gaat worden. Dat jullie droom maag uitkomen, hopen wij allemaal. Het is inderdaad zoals Mia zegt een babyborrel zonder jou en Bloem is niet zoals we het zouden willen!

Bloem, mocht je hier een keer meelezen; ik begrijp volledig dat je voor jezelf kiest en afstand neemt. De confrontatie met zwangeren en gelukkige mamma's is gewoon zo moeilijk als je diepgewortelde wens om mamma te worden nog niet uitgekomen is, dat weten we allemaal. Ik hoop van harte en duim dus ook voor jou dat er vrijdag een paar mooie eitjes geoogst gaan worden. Als je zwanger bent, kom het toch zeker wel even aan ons vertellen, he?! Lieverd, ik wens je alle goeds en hoop hier snel goed nieuws van je te mogen lezen!

Daantje, voor jou nog even geduld zie ik in je handtekening. 25 december is het zover. Een mooie kerstwens heb ik dan wel voor jou!

Kus voor allemaal! XX

Geplaatst

lieve lieve meiden....

Als aller aller eerste van harte gefeliciteerd met alle goeie nieuws!!! Ik vind het ECHT WAAR, super voor jullie....HP....wat een prachtige jongens heb je!!!!

Ten tweede wil ik jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes en betrokkenheid....Jullie waren en zijn nog steeds schatten. Ik heb er inderdaad op een gegeven moment voor gekozen om wat minder actief te zijn op het forum.....Sen en ik bleven een achter en ik vond dat feit op zich heel pijnlijk......en idd het was niet persoonlijk bedoeld, maar ik vond het gewoon lastig

Sen mailde me dat jullie een berichtje voor me hadden geplaatst. Word er emotioneel van.......zo lief!!! Ik heb morgen om kwart voor 10 de punctie.....en ik ben erg bang.

Ik ben vooral zo bang omdat mijn lief en ik ervoor gekozen hebben hierna te stoppen om het te blijven proberen met mijn eigen eitjes. Ik ben helemaal klaar met alle spuiten, mijn gewichtstoename daarvan en vooral mijn emotionele instabiliteit..........en de emotionele achtbaan. Als deze poging niet lukt (er zitten maar 2 eitjes) dan rest ons eiceldonatie.....

maar dan moet ik wel effe de tijd nemen om dit hoofdstuk te verwerken en af te sluiten.

Zo...dat was een hele korte update.......maar wilde jullie even vertellen hoe het hier gaat. Ik heb vaker meegelezen en ben jullie zeer zeker niet vergeten

Die beebieborrel die staat...............

Nu sen en ik nog en dat kunnen we een datum prikken!

Dag lieve meiden, slaap lekker........en geniet van alles wat er is!

Dikke kus en knuffel, bloem

Geplaatst

Hallo meiden,

Sen wat top dat je een TP hebt!! mag ook wel na zoveel pech.

HP wat een heerlijke kereltjes, tjonge wat een rijkdom.

Mia gefeliciteerd met je goede echo, weer een klein stukje onzekerheid weg.

Ik ben een paar dagen niet online geweest, moet allemaal een plekje krijgen, en dat heeft zijn tijd weer nodig. Gaat best wel goed hoor, alleen somige dagen is het best klote.

Het wachten is nu op de menstruatie, komt die een beetje op tijd, kunnen we nog in december voor de laatste 2 cryo's, anders wordt het januari.

liefs joske

Geplaatst

Lieve Bloem,

wat fijn je hier te zien! Jeetje wat een spannende tijd zeg. Dit is natuurlijk wel heel definitief wat betreft je eigen eitjes. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het ook erg zat bent, zoveel tegenvallers, hormonaal uit balans, pffff! Ik heb deze keer ook gemerkt hoeveel stress en ellende het je lichaam kan geven. Ik heb ook heel veel moeten spuiten voordat er 2 zaten en bij de punctie waren het er opeens 7 (4 rijp), echt wat een raar lijf!

Ik wens je heel veel sterkte met de punctie en hoop dat er 2 mooie bevruchtingen ontstaan, zodat je ook een keer een reële kans hebt op een zwangerschap. Meis, ook jij verdient een portie geluk. Onderschat jezelf niet, je hebt al zoveel doorstaan, moet je zien wat een veerkracht jullie hebben! Je mag best trots op jezelf (en mannetje) zijn! Op welke manier er ook een kindje mag komen bij jullie, het is een ontzettend gewenst kindje. Het kan niet anders dat jullie top ouders worden! Blijf er in geloven!

Joske, meis wat kan je toch ontzettend goed zwanger worden, wat is het dus ook onwijs oneerlijk dat je ze niet bij je mag houden. Het moet ongelooflijk frustrerend voor jullie zijn. Ik kan me voorstellen dat er hele moeilijke dagen bij zitten, het is natuurlijk ook een hele oneerlijke situatie! Ik hoop dat je snel gaat menstrueren zodat jullie weer verder kunnen.

Heel veel liefs Mia

Geplaatst

lieve meiden,

Wilde even laten weten dat het hier GAME OVER is. Er was bij de punctie gisteren 1 eicel gevonden en die is niet bevrucht. Wij hadden al besloten om het hier bij te laten met betrekking tot het werken met eigen eitjes. Na in totaal 12 pogingen spuiten waarvan 2 iui, 2 escape-iui, 6 afgebroken progingen en 2 pogingen waarbij er maar weinig eicellen waren en geen bevruchting opgetreden is moeten we onder ogen zien dat het niet gaat lukken. Ik zal dit nu een plek moeten geven alvoren we besluiten OF en hoe we verder gaan. Ik wil iedereen sterkte wensen met de verdrietige of frustrerende zaken die er bij hen spelen en ik wil iedereen succes en geluk wensen die aan het wachten zijn op het een of ander......

Ik zal me vast over een tijdje wel weer eens melden en ik zal ook af en toe spieken hierzo.....

Dikke knuffel bloem

Geplaatst

Lieve lieve Bloem,

het spijt me echt ontzettend voor jullie! Shit, ik had het zo gehoopt en vele met mij.

Ik hoop dat jullie er binnenkort een andere kijk op hebben en op de een of andere manier door kunnen gaan met andere mogelijkheden. Jullie hebben het erg zwaar gehad de afgelopen tijd, 12 pogingen, dat is niet niks. Neem lekker de tijd voor elkaar, een heel klein voordeeltje (maar dan ook heel klein) is dat dit zonder die hormonentroep is. Ik hoop dat als jullie er samen uit zijn over hoe en wat, dat je dat ons komt vertellen. We blijven namelijk aan je denken Bloem! Mama, ga je worden alleen niet op de manier waarom je in eerste instantie zo vurig had gehoopt!

Heel veel knuffels Mia

Geplaatst

Lieve Bloem,

Ik ken je niet...ben pas later hier aangeschoven...

Maar wil toch heel veel sterkte wensen!

Wat een moeilijk tijd hebben jullie gehad en de komende tijd zal ook zeker niet makkelijk worden...

Ik hoop dat jullie over een tijdje de beslissing hebben genomen die goed voelt....

Vind het echt zo erg...het is jullie zo gegund!!

Lieve Joske....meid wat een jaar!

Steeds maar weer afscheid moeten nemen van een zwangerschap...van een klein ukkie!! Te heftig...

Ik heb ook in 1 jaar 2 miskramen gehad en het hakt erin.....

Heel veel sterkte....en vooral op de dagen dat je s'morgens wakker word met een verdrietig kutgevoel...en niemand die het ziet want je moet gewoon je dagelijkse

dingen doen en voor even een masker opzetten...

HP..wat een geluk toch hè...2 van die mooie wondertjes (-:

Wat genieten!!

En zo hoopvol voor de meiden hier!

Sen en Mia...ben nog steeds aan t duimen hoor (-: op naar alle belangrijke mijlpalen...de test voor Sen en de eerste echo! en voor beide de 12 weken...de 20 wk echo...de magische grens...spannend hoor!

En hoe gaat het hier?

25 december beginnen met die mooie hormonen! Vind het spannend en doodeng...

Geen idee of ik te stimuleren ben...

Zo niet wat dan? Nog een keer? Of stoppen? Of eiceldonatie?

Tja die vragen kent iedereen hier....

Zoveel hoop maar ergens hoor je toch ook het onzekere stemmetje die die hoop een beetje indamd!

Maar goed, tijd zal het leren...op naar eerste kerstdag!

Wel een mooie datum voor de eerste spuit nietwaar (-:

Liefs Daan

Geplaatst

Lieve Bloem,

Lees nu pas je berichtjes hier en wat doet het me zeer te lezen dat het over en uit is met de kans op een kindje van jezelf. Had je deze droom zo enorm gegund! Neem de tijd om dit te verwerken en om daarna met nieuwe energie te kunnen beginnen aan het avontuur van ECD. Weet dat je het nu nog niet zo kan zien, maar weet zeker dat als je eenmaal zover bent, je alleen maar super gelukkig gaat zijn om zwanger te mogen zijn en mamma worden van een klein guppie, ook al is het dan niet helemaal eigen. Je zult er niet minder van houden. En dat guppie is dan het gelukkigste mensje op de wereld, zo gewenst!!

Sterkte lieverd!

Sen, hoe voel je je? Trek je het een beetje op het wachtbankje?

Joske, voor jou ook veel teleurstellingen afgelopen jaar. Meerdere keren zwanger en dan toch steeds weer mis, oneerlijk.

Hoop dat het snel anders gaat zijn.

Daantje, idd mooie datum om te starten, Dit moet iets goeds betekenen! you go girl!

Liefs, henkie

Geplaatst

Sen, wat een ontzettend verdrietig bericht! Weet ook effe niks te zeggen om je op te beuren, het is gewoon te oneerlijk en klote. Wanneer zit het jullie nu eens een keer mee?

Lieverd, heel veel sterkte. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen om je beter te doen voelen.

Een hele dikke troostknuffel van mij.

Kus, Henkie

Geplaatst

Sen neeeeee wat kloten zeg!!!!

Ook ik weet even niks meer te zeggen maar wil jullie toch heel veel sterkte wensen met weer deze vreselijke domper poefff wanneer zit het jullie nu is mee!!!!

liefs en een dikke knuffel

Geplaatst

Lieve lieve Sen,

een hele dikke kus van mij! Ik baal zo ontzettend voor jullie, lieverd ik denk aan jullie!

Mia

• 3 weken later...
Geplaatst

Hallo allemaal,

Nou deze week gaat het gebeuren....1ste poging!

Morgen prikles en hormonen ophalen en zaterdag met de deca beginnen. Eerste kerstdag, mooie start toch (-:

Welke hormonen hebben jullie gebruikt? Ik ga fostimon spuiten...iemand ervaring?

Vind het zoooo spannend (-:

Hadden jullie veel bijwerkingen?

liefs Daan

Geplaatst

Daantje, heel veel succes met je eerste poging! Hoop dat het in een keer raak voor je mag zijn en dus 2011 jouw jaar mag worden.

Ik had geen bijwerkingen van de meds maar heb natuurlijk ook maar een fractie gespoten van wat jij moet gaan spuiten dus ws zegt dat niets.

Ga voor je duimen!!!!

Liefs, Henkie

Geplaatst

he meiden, nog bedankt voor jullie lieve woorden na mijn laatste mislukte poging. Was even de topic kwijt.

Daantje veel succes met je eerste poging, ben je in behandeling bij Geertgen? (omdat je fostimon gebruikt)

Ge

Geplaatst

Hi,

Henkie...dank je. Tja gaat spannend worden.

Heeft iedereen hier trouwens een verhoogd fsh? Jij?

Sen..hoe gaat t met je?

Ik doe mijn ivf in enschede...heb jij ook een verhoogd fsh? Ik zie dat jij ook 300IE spuit.

Mia hoe gaat t met de zwangerschap? Hoe voel je je?

liefs Daan

Geplaatst

Hoi Daantje,

ik heb geen verhoogd FSH, die was 8, en dat is oke, geloof ik. Maar ik voelde me op dit toppic gewoon thuis.

nu is dit toppic niet zo actief meer.

Wij beginnen in januari weer met de laatste cryo behandeling, heb een plekje gereserveerd. Dat kon wel omdat ik regelmatig ben. Zelfs na de MK keurig weer na 28 dagen ongesteld.

behalve als ik de bollen gebruik, dan is het weleens een paar dagen later.

Deze maand lekker zelf aan de klus geweest, dus wie weet levert dat nog wat op.

liefs Joske

Geplaatst

Ha Joske,

Ik duim voor een klein spontaan wondertje zo nog net op de valreep van 2010, zou toch het beste begin van 2011 zijn niet?!

Daantje, ik had aanvankelijk wel een verhoogd fsh en werd ook niet ongesteld na het stoppen van de pil. Deze was 1x 24 en 1x 18 ofzo. Dus werd gezegd vervroegde overgang en eigenlijk ivf geen optie. Bij de second opinion bleek het fsh weer normaal en belangrijker nog het AMH volledig normaal. Volgens het EMC zegt dit veel meer over de eicelreserve dan het FSH wat heel afhankelijk is van andere factoren zoals de cyclus. Toen kreeg ik dus ovulatie-inductie, eerst met clomid maar dat werkte bij mij niet en daarna met gonal f. Ik heb maar een heel lage dosering gonal f gespoten en was de 2e cyclus zwanger. Zo zie je maar niet alles wat ze zeggen is waar. Ik hoop en denk dat de ivf bij jou echt wel gaat lukken want je bent tenslotte al 2x spontaan zwanger geworden niet al te lang geleden dus dat komt vast helemaal goed!!

Sen, hoe gaat het met jou meis? Trek je het allemaal nog wel een beetje?

Mia, de eerste 12 weken zitten erop! Een mooie echo en nekplooimeting dus dat weer een kleine mijlpaal genomen!

Liefs, Henkie

Geplaatst

He meiden,

weer wat actie hier, gezellig!

Daantje, wat heerlijk dat je mag beginnen! Ik ben vorig jaar ook met kerstavond begonnen met spuiten, ik vond het heel speciaal, stom he! Daar is onze mooie dochter uit voortgekomen.

Ik ben niet bekend met dat hormoon, ik heb Gonal-F 300eh gebruikt. Mijn FSH is wel verhoogd. Mijn moeder was 35 en haar oma was 30 toen de overgang begon. Dit was een rede om toch maar met ivf te beginnen, je weet nooit hoeveel tijd je hebt, misschien duurt het nog jaren, liever geen risico.

Ik had de vorige keer 4 rijpe eicellen (3 onrijpe) waaruit 2 toppers ontstonden, 1 in mijn buik en 1 in de vriezer! Nu is die topper alweer 12,6 weken oud! Ik reageer pas heel laat op de hormonen, beetje langzame stokken, ze moeten helemaal van achter gehaald worden, ha ha! De kwaliteit is blijkbaar wel goed.

Heel veel succes meid, spannende en hoopgevende tijd, een ultiem kerstgevoel, bezig zijn met nieuw leven!

Lieve Sen, hoe gaat het meis? Fijn om je hier te zien, ik weet je hebt er niks aan maar ik denk regelmatig aan je! Powervrouw!

Henkie, hoe gaat het met je snoesjes! Grote boys al?

Joske, goed dat jullie zelf aan de bak zijn gegaan, je weet maar nooit!

Hier gaat alles goed, ik ben natuurlijk blij maar ook vaak best onzeker en bang. Ik denk heel vaak aan ons mooie meisje, zo stom het verdriet is zo aan de oppervlakte! Wat mis ik haar zeg! Ik wil het nu ook zo graag goed doen, lastig is dat niemand weet wat goed is in dit geval. Ik doe rustig aan, sta en loop niet te lang en ga om de week naar het ziekenhuis voor metingen. Binnenkort elke week, dan krijg ik proluton injecties.

Lieve meiden, fijne dag!

Kissie Mia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden