Ga naar inhoud

Uitgeteld in MEI 2010!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een leuk ideen van je Ursela om hier zo'n schema te onderhouden.

Vandaag had ik een 2-de echo... het gaat gellukig goed en het is maar een vrugtjes aanwezig en darme zijn we ook natuurlijk al heel erg blij mee.

IK had het verteld aan mij ouders en mijn zus, verder NIEMAND. En jullie?

Sandy: 01-05-2010, tweede echo 12 okt.

Cynthya: 05-05-2010, tweede echo ........, 1 of 2 hartjes???

Ursela: 17-05-2010, eerste echo 02 okt.

Arriva: ..????? 7-10-09 -derde belangrijke echo.

Marchan: .............., eerste echo 15 okt.

• Reacties 362
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hei arriva. Gossie, jij hebt al een echo gehad. Bijzonder. Waarom schrijf je belangrijke echo? Gaan ze naar iets speciaals kijken?

Ik heb het verteld aan vrienden die wisten dat we met ivf bezig waren. de rest wil ik pas inlichten als we drie maanden zwanger zijn. Ik ben echt verschrikkelijk moe en heb last van humeurwisselingen. Maar gelukkig is dat niet heel de dag door. Gisteren is de eerste sneeuw gevallen, dat is erg vroeg, ik hoop maar dat het weer wegsmelt.

Wanneer heb jij de tweede echo cynthia?

Ben je al aan het idee aan het wennen Marchan?

Geplaatst

Hoi allemaal

Ik begin het nu wel een beetje te geloven maar ben zo bang dat het toch nog mis gaat.Heb vandaag ook erg veel buikpijn maar heb ook veel last van mijn darmen.

Ik heb 14 oktober de eerste echo en vindt het onwijs spannend!

Ohw jij heb vrijdag je eerste echo ursela leuk!

Ik ga lekker op mijn bank liggen.

Liefs

Ursela: 17-05-2010, eerste echo 02 okt.

Arriva: ..????? 7-10-09 -derde belangrijke echo.

Marchan: .............., eerste echo 14 okt.

Geplaatst

Hei marchan,

Buikpijn en last van mijn darmen heb ik ook. En volgens internet hebben veel dames daarvan last als ze zwanger zijn. Schijnt ermee te maken te hebben dat je baarmoeder meer plaats in gaat nemen. Ja, het is inderdaad superspannend de eerste echo. Ik vond het wachten erop nog best lang duren maar nu is het bijna zover.Doe maar veel toegeven aan je moeheid.

Geplaatst

Hallo dames. Wat fijn wat van jullie iets te kunnen horen.

Ik heb al vanaf begin bij mijn gyn iedere week een echo, dus voor mijn spannend wordt pas als ik het hartje hoor kloppen. En dat kan pas volgende week als goed is. Daarvan mijn 3 -de echo is voor mij heel belangrijk en special.

Hoe gaat het verder met jullie? Blijven jullie ook net zo entousiastisch met jullie werk en hebben jullie al echte zwangerschapkwaaltjes? IK voel me iedere dag anders , dan een ander en ik kijk goed wat ik eet, anders:tongueP:

Sneuw vind ik prachtig, ik vergeug me al op de echte winter. Of omdat ik de tijd snel wil laten lopen .

\sorry van mijn fouten\ ik ben russisch

Geplaatst

Hei meiden!

Ik heb vandaag een echo gehad. En het hartje horen kloppen!!! Waaaaaaaaaaah Zo bijzonder. Alles zag er prima uit. Dat was een pak van mijn hart.

Arriva, ik vind dat je heel begrijpelijk nederlnads schrijft!

Ik ben vandaag niet misselijk, zou die misselijkheid dan toch met spanning te maken hebben? Wanneer heb jij je derde echo?

Cynthia, weet je al of het een of twee hartjes zijn die kloppen?

Geplaatst

Oooo..wat schattig ....prachtig, Ursela. Wat een wonder in jouw buikje...ik moet nog wachten tot 7 october , dan is het voor mij ook weer zo spannende dag:drunken_smilie:.

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik mag mij ook aansluiten bij de Mei 2010 Mama's

We zijn 30 Mei uitgerekend van ons 2e kindje.

Helaas zijn wij onze 1e dochter Danique* verloren met een zwangerschap op 23 weken. Tijdens de 20 weken echo zijn ze erachter gekomen dat ze een Hypoplastisch Linker hart had. (niet ontwikkeld linker hartkamer).

Nu zwanger van de 2e na een ICSI behandeling.

Vind het moeilijk om van deze zwangerschap te genieten, heb helaas ook sinds vorige week vrijdag dagelijks roze verlies maar alleen met het afvegen.

We lopen onder controle in het VU en ze gaven aan dat het bij 30% van de vrouwen voorkomt maar ik wordt er toch erg onzeker van.

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

14 oktober hebben we de 1e echo

Geplaatst

Hei mamavandanique,

Welkom bij de mei-2010-moeders! Ik heb vaak op internet gelezen dat roze verlies normaal is, ook in de brochure die ik van het ziekenhuis kreeg staat dat erin vermeld. Maar er staat wel vermeld dat je kontakt moet opnemen met je dokter als het opeens meer wordt of veranderd van kleur. Ik snap dat het enorm moeilijk is om te genieten van je zwangerschap, je moet immers bij alles aan danique denken. Poewee. Toch hoop ik dat je ook van dit nieuw leven af en toe kan genieten. Weten ze eigenlijk waarom je dochtjertje die hartafwijking had? Of is dat niet te verklaren? Heel veel succes in ieder geval!!! Ben je net de wachtweken uit moet je alweer wachten op de eerste echo.

Geplaatst

Ursela: 20-05-2010, eerste echo 02 okt.

Arriva: ..................7-10-09 -derde belangrijke echo.

Moedervandanique, 30-05-2010, eerste echo 14 okt

Geplaatst

Hoi Ursula,

Helaas gaven de artsen aan dat het "vette pech" was.

We hebben nog wel eenn vlokkentest gedaan omdat het ziekenhuis hierop aandrong omdat hartafwijkingen veel voorkomen bij kindjes met het syndroom van Down.

Gelukkig was dit alles niet van toepassing en was ons meisje verder gezond.

We hebben ook geen wachttijd meegekregen voor een volgende zwangerschap maar doordat het allemaal niet zo makkelijk gaat bij ons is het nu precies 2 jaar later.

Ik was van Danique* uitgerekend op 24 Mei 2008. dus tja, toeval????

Ik heb het ziekenhuis ingelicht van mijn rozeverlies en ze gaven idd aan dat het "normaal" is en dat het erbij hoort, maar als het meer zou worden ik weer contact moet opnemen.

Verder heb ik weinig klachten eigenlijk, niet heel erg moe, misselijk etc...

Wel ietwat last van mijn borsten maar hoofdzakelijk als ik ga slapen, ben een buikslaper.

Hoe voelen jullie zich eigenlijk, last van kwaaltjes??

Geplaatst

Hei!

Hmmm vette pech...dat klinkt als een grote understatement. Fijn dat jullie meisje verder wel gezond was, dat geeft hoop voor deze zwangerschap. Mooie naam trouwens, danique. Ik weet niet of het toeval is, soms zit het leven net iets te vol met van die 'toevalletjes' .

Ik heb ook weinig te klagen. Ben wel erg veel moe en moe en moe. En ook mijn tepels zijn gevoelig. Gelukkig ben ik bijna niet meer misselijk. Niets te klagen dus (: Ik loop eigenlijk nog steeds dolgelukkig rond nadat ik het hartje heb gehoord. Ik heb ook een boekje meegekregen met dagelijkse oefeningen en die zit ik nu iedere ochtend braaf te doen. Dat voelt goed.

En hoe gaat het met arriva? Nog een paar dagen wachten en dan kan jij ook het hartje horen kloppen!

Geplaatst

Sandy: 01-05-2010, tweede echo 12 okt./nekplooimeting 19 okt. Cynthya: 05-05-2010, tweede echo ........, 1 of 2 hartjes???

Dames,

Ik heb het lijstje iets aangepast, want ik ben vandaag nog op gesprek geweest bij het VU m.b.t. prenatale diagnostiek. En net als bij mijn vorige twee zwangerschappen heb ik besloten om een combinatietest te doen. Er is direct bloed geprikt en op maandag 19 oktober is de nekplooimeting.

Afwachten maar weer hoe dat afloopt!!

Sandy

Geplaatst

Hei Sandy!

Ik ben wel benieuwd wat dat inhoudt, prenatale diagnostiek. Wat is een combinatietest? En waarom laat jij het doen?

Ik woon in noorwegen en ik heb geen idee wat ze hier normaal doen of niet doen. Ik belde de huisarts voor een afspraak (kom nu in het normale zwangerschapsbegeleiding terecht) en die wilde de eerste afspraak pas half november zetten..maar dan ben ik al 14 weken. Nu heb ik volgende week een afspraak, ga me daar goed orienteren wat hier normaal is voor controles, echo etc. Ik heb zoveel vragen. Ik las later op internet dat het in noorwegen normaal is dat je tussen week 12 en 14 weken je eerste afspraak hebt. Hmmm ik vind dat wel laat.

Vandaag werd ik wakker zonder pijnlijke borsten en maak me meteen zorgen of alles wel goed gaat met ons hummeltje.. stom he?

Arriva, vandaag heb jij de echo waarbij je het hartje kan horen! Spannend, laat je weten hoe het ging?

Hoe gaat het met je roze verlies mamavandanique?

Succes allemaal! Ik ben wel blij dat er wat mama's bij dit forum zitten, hoop dat jullie je ervaring willen delen.

Geplaatst

HOI MEIDEN... WAT LEUK NIEUWS. vandaag heb ik kloppende hartje gezien van mijn wondertje.... Het is zo prachtig en tegelijk ongelofelijk mooi. NU dringt bij me meer door dat ik zwanger ben.:icon_sunny:

Ik moet ook alle testen nog doen en volgende eerste 19 oktober (vergeten wat het is) in ieder gevaal ook zo soort test combinatie toestand. En verder ik ben ook moe en geen zin in het werk , wat normaal anders is en ik ben gek op lekker eten . En soms eet ik rare dingen die ik vroeger nooit heb gegeten. IK durf nog niet aan anderen te vertellen mijn nieuws, maar ze denken dat ik gewoon dikker ben gewoorden door veel eten. Nou, ik hoop ze te kunnen verrasen over 2 manden..))))

Wie heeft hetzelfde trekjes of al gehad?

.png

Geplaatst

Ursula,

Een combinatietest is een test waarbij bij jou bloed wordt geprikt en er wordt bij een echo gemeten hoe dik de nekplooi van de baby is. Zo kunnen ze kijken of je een verhoogde kans hebt om een baby met het Syndroom van Down te krijgen.

Ik laat deze test doen a) omdat ik 34 ben en b) bij mijn andere twee zwangerschappen heb ik het ook laten doen.

Het bloed is gisteren al geprikt en maandag de 19e is de nekplooimeting. Ik zie het allemaal wel en maak me er niet al te druk over.

Sandy

Geplaatst

@ Ursela,

Ik had afgelopen zondag zoveel bloedverlies dat ik het VU heb gebeld en kon ik gisteren komen voor een echo.

Ze vertelde me dat er nog geen hartje kon kloppen (6.1 week)

Dit was inderdaad ook niet het geval, wel zagen we een vruchtzakje, dooierzakje en een klein vruchtje, ze vertelde dat ze ze wel eens groter had gezien maar ook wel eens helemaal niet.. dus we moeten nog steeds afwachten!

Ik word er wel ontzettend moedeloos van allemaal.. heeft iemand ervaring met zo'n echo?

14 oktober moeten we weer terug voor een 2e echo en dan zou er een hartje moeten kloppen, ik hoop maar dat dat ook het geval is.

Vandaag overigens nog geen bloed bespeurt, moet trouwens wel nu nog 3x daags 1 utrogestan bolletje inbrengen en ze had het erover dat dit nu moest tot de 12e week.

Dit was ook goed voor het bloedverlies zeiden ze...

Ariva75, wat geweldig nieuws dat je een hartje hebt zien kloppen, ik hoop dat ik dat volgende week ook mag zien.

Sandy01, spannend ook voor jou de nekplooimeeting, ik weet hoe spannend het allemaal is, wij zijn ook een kindje verloren.

Het is toch moeilijker om te genieten, althans ik kan momenteel nog helemaal niet genieten! Probeer het wel maar het lukt niet.

Hoe gaat het verder met je, voiel je je prima?

Geplaatst

Hoi allemaal

Super leuk Arriva!Dan is het inderdaad echt,echt!

Ik kan niet wachten tot de 14de!

Mamavandanique wat een zenuwen weer zeg.

Ik ga hel hard voor je hopen dat het gewoon goed zit.

En dat we volgende week allebei een mooie echo hebben gehad!

Liefs

Geplaatst

Hoi mamavandanique,

Wat een tegenvaller voor je dat ze je nog geen duidelijkheid kunnen geven. En nu maar afwachten tot de 14e, ik hoop dat je een beetje kunt slapen de komende nachten.

Zelf voel ik me goed. De misselijkheid is aardig aan het afnemen, de vermoeidheid helaas nog niet. Wel voel ik me nog steeds erg dubbel en dat zal voorlopig nog wel zo blijven.

Ik ben alvast voorzichtig begonnen met het verzamelen van babyspullen. Op Marktplaats gekeken voor een Maxi Cosi en een borstkolf. Die had ik wel, maar omdat ik beide niet meer gebruikte (en ik het bij 2 kinderen wilde houden) had ik ze verkocht. De babykleertjes (maatje 50/56 enzo) heb ik weggegeven aan mijn zus en schoonzus, die komen tzt weer mijn kant op.

Verder heb ik voor mijn zoontje de psycholoog, waar wij contact mee hebben, weer ingeschakeld, want hij is maar bang dat deze baby ook doodgaat. Dus ik hoop binnenkort weer een afspraak met haar te hebben, zodat ze ons (en voornamelijk hem) verder kan helpen.

Sandy

Geplaatst

Hei mama van danique,

Ik snap dat je er moedeloos van wordt, eindelijk een echo en nog geen duidelijk antwoord. Ik hoop dat je volgende week een hartje kan horen kloppen. Waarschijnlijk is het voor jou sowieso moeilijker om vertrouwen te hebben in je buik en dan net bij jou die afscheiding. Bah, het zou niet mogen.

Arriva, geweldig dat je het hartje hebt horen kloppen, magisch en echt. Superfijn dat alles goed gaat.

Marchan, het is zeker moeilijk om af te wachten tot de 14e? Nog 1 weekend en dan is het bijna zo ver toch?

Sandy, bedankt voor je uitleg. Ik heb me er nu wat meer in verdiept. Hier (noorwegen) wordt er bijna niets over vermeld bij de gewone informatie die je krijgt. Normaal zou ik de eerste afspraak pas week 12-14 krijgen en dan is het laat om die meting te doen. Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik zou heel graag willen weten dat er niets mis is met ons kindje maar aan de andere kant zou ik niet voor de keuze gesteld willen worden als er wel iets mis is. Zo'n lang traject om hier te komen en het kindje voelt al helemaal als een deel van mij. Maar aan de andere kant weet ik dat mijn man liever geen kindje met down heeft. Maar hij heeft geen duidelijke mening over wel of geen test. Ik ga het volgende week met de dokter overleggen.

Heftig wat jij meemaakt nu in je familie sandy, hoop dat je zoontje niet te bang is. Succes!

Arriva, oooh jij krijgt al een buikje. Ik niet. Maar ik heb al een buikje van mezelf dus het is moeilijker te zien, had ik nu maar zo'n strakke mooie meidenbuik waar ik iedere verdikking op kon volgen.

Ik ben bijna niet meer misselijk, nog wel moe. Ik heb geen trek in ander eten.

Geplaatst

Hier nog even een korte update van onze kant. Gisteren 1ste echo bij verloskundige gehad! Erg spannend toch wel weer ,maar alles was goed! Ons kindje was ruim 3 cm en jumpte vrolijk heen en weer. Volgende week dinsdag hebben wij ook de combi test, ( ook weer even lekker naar ons kindje gluren ) En dan de week erna weer echo bij de verloskundige. Gewoon 4 weken naar elkaar naar ons kindje gluren. Ook ik begin een buikje te krijgen, is denk ik meer van mijn erg pijnlijke darmen die mega zijn opgezet. Klachten beginnen langzaam af te nemen, ben alleen nog mega moe!!! Ga bijna elke avond samen met ons zoontje naar bed en als ik de kans krijg doe ik ook nog even een middag dutje hihi!!

Naar mate de weken vorderen 10wk + 3 dgn begint wel echt het besef te komen. Het was allemaal nog zo pril en eng, nu durven we bijna helemaal te genieten he!!!

Iedereen heel veel geluk deze zwangerschap en dat er maar in mei hele mooie gezonde baby's geboren mogen worden!!!

groetjes Cynthia xx

Geplaatst

He, Marchan nog 2 dagen en dan is je echo...

ik hoop dat alles super goed zit en dat we horen weer over jou mooi ervaring.

Cyn, 10 weken al en geen kwaaltjes meer. Super gaf. Meestal, na 3 manden gaan ze pas weg. Maar ja, dat kan individueel ook zijn natuurlijk. Ik ben blij voor je .

Ursela, ik begrijp dat je moe soms bent en verder geen echte klachten. super goed. Wanner is je volgende echo ? Spreek je noors of

angels met ze daar ?

Met mij gaat ook goed (alleen door te denken dat een wondertje in me zit) en verder ben ik vaak beroerd, misselijk tot overgeven en moe natuurlijk. Dus echt genieten zit niet echt in(heel soms). Ik hoop dat deze zwaarste periode van 3 maanden voorbij zou gaan en dat ik de volgende manden minder last zou krijgen van deze klachten-toestand. over 7 dagen mijn volg. echo.

Ik wens julie allemaal prachtige zwangerschapsperiode:B-0009:

Geplaatst

Sandy: 01-05-2010, nekplooimeting 19 okt./afspr. gyn 26 okt.

Dames,

Ik heb het lijstje iets aangepast, want ik het gisteren de 2e echo gehad. Ook hierbij was alles (gelukkig) weer goed. Het hartje heb ik nu voor het eerst gehoord (kippevel!!). Volgende week de nekplooimeting en de week daarop weer naar mijn eigen gyn.

Sandy

Geplaatst

hei Dames van mei,

Arriva, goh, zo veel zwangerschapsklachten, dat is vast niet lekker werken en zo. Overal lees je dat die inderdaad minder zouden moeten worden na de eerste 10-12 weken, ik hoop dat voor jou!

Wat hebben jullie allemaal vaak echo's. Is daar een speciale reden voor?

Ik heb geen idee wanneer mijn volgende echo is, dat is 1 van de vragen die ik morgen aan de huisarts ga vragen. Maar..het is weer een invalster, ik hoop maar dat ze antwoorden heeft. En dat ze misschien nog een keertje naar het hartje kunnen luisteren, zou fijn zijn om te weten dat alles goed gaat met minimensje. Normaal zou de eerste echo pas in week 17-20 zijn, hier in noorwegen willen ze geen selectiemaatschappij. Je kan wel bij een privekliniek terecht. Het is niet verboden of zo maar je moet of ouder zijn dan 38 of er moeten medische gronden voor zijn. Toevallig stond net dit weekeinde een hele discussie over 'vroege' echo's in de kranten en media. Wist ik eindelijk hoe het hier zat. Ik praat trouwens (goed) noors. Maar de tijdelijke invalhuisartsen komen tot nu toe steeds uit denemarken, zat laatst duits met hem te praten omdat ik hem anders niet begreep. Wat voor een winkeltje heb je arriva?

Cyn, wat bijzonder dat je kon zien dat jullie kleintje heen en weer hupte! Ik wou dat ik ook zo vroeg naar bed kon maar werk veel avonddiensten. Dat vind je zoontje zeker wel gezellig! Super dat je durft te beginnen met genieten.

Sandy, lees net je update. Fijn dat alles goed gaat en dat je een hartje hebt horen kloppen. Hoe ging het gesprek met de psycholoog of is dat later?

Ik sluit me bij cyn aan, dat er maar hele mooie baby's geboren gaan worden in mei!

Marchan, morgen je eerste echo. Spannend. Veel succes.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden