Ga naar inhoud

Uitgeteld in MEI 2010!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier gaat alles zijn gangetje.

Sinds afgelopen donderdag geef ik Sven de fles. Hij bleef 'smiddags maar komen voor de borst en 'savonds had ik echt niets meer. Hij wilde niet gaan slapen en toen ik hem de fles gaf, dronk hij 70cc en sliep meteen 4 uur achter elkaar door. Toen was de beslissing gauw gemaakt en geef ik hem nu de fles. Enig nadeel, mijn borsten zijn natuurlijk niet meteen leeg, dus dat is zo af en toe nog afkolven in kleine hoeveelheden, zodat het wel goed afgebouwd wordt.

De gehoortest is ook goed afgelopen. Hij mankeert echt niets aan zijn oortjes, maar dat wisten wij al lang.

Verder groeit hij goed, slaapt hij veel ('snachts komt hij nog maar 1x) en poept zo af en toe lekker zijn luier vol.

Ursula en Arriva wens ik succes toe de komende tijd. Ik hoop dat jullie beiden een voorspoedige bevalling hebben.

Groetjes,

Sandy

• Reacties 362
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hei!

Sandy, fijn om te lezen dat alles goed gaat met sven en jou. En dat de overgang naar flesvoeding zo soepeltjes verloopt, een uitgeruste sven lijkt me beter dan krampachtig vasthouden aan borstvoeding.

Vandaag ben ik super chagerijnig. Mijn uitgetelde datum is voorbij gegaan zonder iets, misschien dat dit de oorzaak is. Maar ik heb ook net een uur zitten wachten in de wachtkamer van mijn huisarts op controle. Die vervolgens afgeraffeld werd omdat de lunchtijd inmiddels was aangebroken. En ik kreeg te horen dat ik weer aan de anti-biotica moet omdat de vorige kuur niets had uitgehaald. Ik krijg een andere soort nu. Ik baal daarom als een stekker dat ze de vorige urineproef vergeten hebben door te sturen want dan hadden ze dit eerder ontdekt en had de nieuwe kuur misschien al werking gehad. Maar misschien heb ik wel een baaldag doordat ik slecht slaap. Of dat ik net van de brandweer te horen kreeg dat we weer aan de verbouw mogen op de kinderkamer want daar hebben we de oude lelijke muur netjes geisoleerd en afgewerkt maar dat mag dus niet omdat daar een pijp doorheen loopt.

Ach, ik weet wel dat dit allemaal kleine dingen zijn maar het relativeren lukt vooralsnog niet. Misschien nadat ik dit lekker hier van me af heb geschreven.

Ja, het helpt al, kan weer beetje lachen. Want verder was alles goed met ons meiske, hartje weer krachtig horen kloppen. Hmmm, dat geluid zouden ze voor mij op een radiozender 24 uur per dag kunnen uitzenden.

Ik ben benieuwd of je mij 'inhaald' arriva met de geboorte van jouw zoontje. Succes!

Geplaatst

Ha Ursela,

Ik kan me voorstellen dat een aantal dingen die je benoemt, een rotgevoel geven. Zeker omdat je zit te wachten, zonder dat er iets gebeurt. Ik hoop voor je dat de tijd snel rijp is en dat ook jij je meisje gezond en snel in je armen mag houden.

Liefs Pien

Geplaatst

Het lijkt me vreselijk vervelend om "over" de datum heen te gaan zonder enige actie... al dat wachten van al die maanden. De laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst...

En wat ontzettend vervelend dat de brandweer zo moeilijk doet over een muur! Ik kan me voorstellen dat je daar nu echt niet op zit te wachten. Is er niets meer aan te doen?

Ik hoop dat je kleintje zich snel aankondigt en dat je nieuwe kuurtje ook snel aanslaat!

Sterkte vandaag!

Geplaatst

Hai Ursela

ik had al even niets hier van je gezien dus dacht...zou het....

Meis effe lekker balen dan kun je morgen weer genieten!!!! komt allemaal goed

liefs

Babeth

Geplaatst

Go'morn,

Arriva al een tijdje niet meer gezien hier...ben je de trotse moeder van een heerijke zoon?

Babeth, esk en pien, bedankt voor jullie lieve reacties. Voelde me direct wat minder chaggie die dag. En wat babeth zei klopt, af en toe een baaldag tussendoor is ok. Gisteren kon ik inderdaad alweer genieten. Toen voelde het alsof ik nog maanden zwanger kon zijn en dat dit ok was. Raar idee dat het toch echt ieder moment kan gebeuren. Miijn man is zijn geduld inmiddels kwijt, hij wordt gek van het wachten, kijkt ieder half uur op zijn werk op zijn telefoon en is zenuwachtig. Zo lief vind ik dat.

Ik heb inmiddels de box beneden gezet, is raar om naar te kijken want nu is alles zo af als het maar kan zijn en is het zo overduidelijk een nog lege box. Ik kan maar beter naar buiten kijken. Daar is de lente op volle hevigheid losgebartsen. Overal witte bloemetjes, het gras is groen, de kraanvogels zijn terug en daarboven roomwitte bergtoppen. Zo mooi. Het is al bijna 24uur licht, dit maakt het slapen wel ietsje lastiger ondanks de dikke gordijnen.

Zo, nu heb ik weer lekker zitten 'keuvelen'

Arriva, ben benieuwd!!!!

Geplaatst

Hoi Ursela. We zijn nog met ons tweetjes hier gebleven bij mei mama's.)

..IK was even aan het genieten van ontvangst van mijn moeder die kwam uit ver van dan . Ze blijf hier bij me een tijdje en ik moest haar zo veel vertellen en voorbereiden , voordat ''echt gaat gebeuren''. WE hebben elkaar zo lang niet gezien !

Mijn kleine mannetje zit nog lekker in, hoor ! En anst.'zondag ben ik dan ook uitgerekend . En de kans is ook dan groot dat hij ''over de datum'' wil wachten. Maar eerlijk gezegd, ik heb steeds meer van die zeurende buikpijn onder.

Wat vervelend dat je moet antibiotica nemen. Neem wat extra vitamintjes en dat maakt weer goed.)Jouw man is lief . Ik moet ook zo aan die van mij te denken.:icon_profileright:

Veel sterkte komende dagen en laat me even weten hoe en wat.

XXXAriva

P.S. Alle andere moeders wens ik veel genieten met jullie kindjes !

Geplaatst

Hallo Lieve Mei mama's

Even snel een berichtje tussen alle poepluiers, knuffeltijd en voedingen door!! Ik wilde snel even spieken of Ursela al bevallen was maar helaas zie ik dat je net als ik over de datum heen bent gegaan!!! Probeer er niet te veel aan te denken, ik had echt het gevoel dat ik door alle gedachten haar ophield ofzo!! Heb de laatste dag 3 blikjes bitter lemon en verse ananas gehad en wat "sportieve activiteiten "met mijn man gedaan hihi. En als het daardoor kwam of niet mijn bevalling is die zelfde avond nog begonnen!! Dus misschien een tip???

Hier gaat alles goed, onze Sofie is echt een schatje. Ze groeit als kool! Ze zit nu al op de 3 kilo dus dat gaat heel hard. Maatje 44 is ze al ontgroeid en 50 begint nu ook al strak te zitten!! Ze begint lekker op te vullen!! Ik beloof jullie heel snel een foto te plaatsen zodat jullie ons wondertje ook kunnen zien!!!

Lieve Arriva en Ursela ik hoop dat jullie hele voorspoedige bevallingen zullen hebben en dat jullie daarna kunnen genieten van jullie wolkjes van baby's!!!!

ik hou jullie in de gaten hihi!!! tot heel snel!

dikke kus Cynthia

Geplaatst

Hei!

@arriva, Geweldig dat je moeder er is! Ik snap dat dit heel wat voeten in aarde heeft wil je alle papieren voor een reis rondkrijgen. Blijft ze lang? Ook mijn schoonmoeder is al een tijdje hier maar ze heeft een huisje in de buurt gehuurd en maakt iedere dag uitstapjes en zo van de 'wachttijd' meteen een lekkere vakantie. Zeurende buikpijn klinkt alsof er iets aan het rommelen is en misschien wel aan het beginnen. Mijn buik is meer naar beneden gaan hangen de afgelopen week maar verder niets, geen krampje geen harde buik.

@Cyn. Klinkt super, poepluiers, voedingen en bovenal knuffeltijd. (dit meen ik). Hoe is armin met zijn zusje? Ik wacht de foto's af, ben benieuwd. haha, ik die vroeger vond dat alle baby's op elkaar lijken ben behoorlijk van mening veranderd.

Verse ananas klinkt goed, die ga ik vanmiddag kopen. En dan lekker met vanilleijs hmmm, nu 'mag' het nog eventjes, na de kraamtijd zal er voorlopig geen vanilleijs inzitten. Bitterlemon hebben ze hier niet en ik heb al 'gesport' maar dat heeft niets geholpen. behalve dat ik daarna uren in spanning wakker lag en iedere beweging probeerde te ontrafelen, was dat ons meisje of zou het nu beginnen? Echt niet relaxed dus dat laat ik voorlopig maar. Ik weet dat ik max. tot dinsdag uit moet houden en dat is te overzien.

Liefs!

Geplaatst

Ursula, fijn dat je je alweer wat beter voelt. Ik ben benieuwd wanneer het eindelijk gaat gebeuren. Het lijkt me enorm frustrerend om maar te gaan zitten wachten. Hou vol!

Arriva, fijn dat je moeder er is. Heerlijk bijpraten en straks samen genieten van je kleintje.

Cyn, wat fijn dat je dochter het zo goed doet. Geniet ervan hoor! (maar dat geld natuurlijk voor alle moeders!)

Geplaatst

Esk, voor jou is het ook nog maar 18 dagen tot je uitgerekende datum! Hoe voel jij je? Zijn de laatste loodjes zwaar of gaat het prima?

Net gelezen in juni, zo te horen gaat het prima. Misschien bevallen we nog wel op dezelfde dag?

Succes!!!

Geplaatst

Hei meiden ,

Vat leuke tips Cyn , bedankt ervoor. Volgends mij jij ben nu echt in de rose wolken en jullie samen daar echt aan het genieten. Veel plezier samen.

Esk, ben je al klaar voor het komst van jouw kindjes? alles al geregeld ?Heb iji ook moeder in de buurt die iedere dag over jou zorgen maakt?

Ik verlang ook al aan mijn knuffelperiode. Het begint bij mij al te kribbelen. IK kwam vorige week een meid tegen van mijn cursus voor zwangeren en die al inmiddels bevallen met 39 weken . Dus dat is duidelijk dat kan iedere dag bij me ook gebeuren. Heel onrustig is dat om te zitten en te wachten.

Ja, Ursela....ik begrijp dat bij jou dat wachtgevoel nog streker.))) Woont jou moeder bij jullie thuis?

Ariva

Geplaatst

Arriva en Ursela, jullie houden het wel vol he dames?

Elke dag kom ik ff kijken maar nog steeds geen babies bij jullie. Hopelijk gaat het niet meer te lang duren.

Ursela, jij hoeft nog maar maximaal tot dinsdag las ik dus dat is zeker te overzien. Nog een lekker lang weekend en dan is het alweer zover.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Hee Ursela!

Ik ging net eens even kijken bij dit topic om te zien of je al mama bent: maar ik begrijp dat je nog steeds even moet wachten.

Spannend hoor! Geniet nog maar even lekker van die kleine in je buik (heb al vaak gehoord dat moeders dat missen als die kleine is geboren). Jouw meisje wil gewoon nog even graag bij je blijven.

Wat klinkt dat heerlijk die natuur om je heen en dat lekkere weer. Ik mis dat toch wel hoor: hier echt teveel beton in de stad....

Ben benieuwd en hou in de gaten wanneer je mama bent geworden!

Groetjes!

IVFSH

Geplaatst

Hei!

Hier nog niets. Ik was er van overtuigd dat het afgelopen nacht zou beginnen want ik voelde me gisteren brak en vol steekjes maar vandaag voel ik me prima en heb net zelfs de badkamer gepoetst. Ik hou het wachten goed vol en ik voel vaak genoeg mijn meisje bewegen dus blijkbaar heeft zij het ook naar haar zin in mijn buik. Terwijl ik weet dat de bevallinjg nadert lijkt het haast verder weg dan gedurende de hele zwangerschap, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik volgende week mama ben.

@arriva, Mijn eigen ouders komen plusminus een weekje na de bevalling voor een paar dagen hier heen, afhankelijk van welke vlucht ze kunnen boeken. Mijn schoonmoeder is nu hier op bezoek maar die woont niet bij ons thuis, ze heeft een vakantiehuisje gehuurd. En dat vind ik eigenlijk erg fijn. Ik merk dat ik mijn eigen ruimte af en toe hard nodig heb.

Succes!

Geplaatst

Hee Mei mama's

Ursela ik zag net dat jij als laatste gereageerd had en ik dacht jaaaaa ze is bevallen maar nee nog niet. Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je bevalling want het zijn echt de laatste daagjes en probeer te genieten van je meisje nu nog in je buik.. Ik heb echt af en toe heimwee naar het fijne gevoel in mijn buik.. Vooral er nu alleen maar bluber over is hihi..

Arriva ook jou hou ik natuurlijk in de gaten.. ben benieuwd wanneer jullie mooie zoontje geboren gaat worden!!!!

Hier verder geen nieuws, heerlijk aan het genieten van het lekkere weertje ( eindelijk ) en mijn 2 lieve kindjes!!!

tot snel en hele dikke kus!!

Geplaatst

Ja, ik hou ook nog vol. Ik heb steeds zeurende buik af en toe en verder nieks zo veel tekenen van bevalling. Mijn moeder had 1week over de datum bevallen, dus dat kans heb ik ook .

Bedankt meiden voor de steun en dat jullie mee leven. Ik ben zo blij voor moeders Cyn & Sandy , die inmiddels al bevallen en genieten van zijn kindjes:

Simonja veel succes en plezier met jou laatste weekjes.

Ursela, hoeveel dagen ben jij al over? Veel sterkte met de laatste dagjes).

Ik hou jullie op de hoogte. XXX Ariva

Vadaag 40 weken

Geplaatst

Hey ursela,

Ik kwam even kijken of er al nieuws is... Spannend zeg!! Maar je poetsdrift is vast een voorteken hihihi.

Ik wens je heel veel succes.. het kan nu toch niet lang meer duren!

Veel liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Hei!

Arriva, gisteren was jouw magische uitgerekende datum. Ben benieuwd of jouw zoontje had bedacht op precies die dag geboren te worden.

Ik ben nu precies een week over mijn uitgerkende datum. Kreeg een teleurstelling te verwerken want ik moest vanochtend bellen naar de zwangerschapspolikliniek om een afspraak te maken voor morgen. Zijn ze dicht. Stomme ik, ik was er al een beetje bang voor maar ik stelde mijn vertrouwen er in dat mijn vk wel wist wanneer ze wel/niet open waren daar. Nu morgenochtend bellen maar het is de vraag of ik dan dezelfde dag nog terecht kan voor controle. Vanochtend lag ik nog in bed te mijmeren en extra aan het genieten omdat ik dacht dat het wellicht de laatste dag was dat mijn meisje in mijn buik zou zitten.

Het is zowieso niet zeker of ze de bevalling in gang gaan zetten wanneer ik daar kom, dat ligt aan hoe ons meisje het heeft en of mijn baarmoedermond rijp genoeg is en hoe druk ze het hebben.

Om de teleurstelling wat te verzachten probeer ik ons meisje over te halen vandaag geboren te worden...maar ik ben bang dat ze even koppig is als haar mama en dat ze denkt, dat bepaal ik zelf wel. Eigenlijk ben ik nog steeds in prima vorm dus die paar daagjes stellen niet veel voor, maar even slikken was het wel.

Arriva, geniet van deze laatste dagen (als dat lukt)!

Geplaatst

Hoi Ursela,

Dat is een beetje balen in jou gevaal .

Dat afwachtende gevoel ben ik ook al zat van, eerlijk gezegd. Ik ben al lang klaar met voorbereidingen en mijn moeder ook, want die poets in het huis alles wat maar kan en daar door wordt ik zelf ongerust van. Het is leuk dat nu jou ouders niet bij je . IK had verwacht vroegere geboorte dan ''over datum''..daroom wat vroeger moest ze komen.

IK zoek geluk in kleine dingetjes (wat normaal ben ik niet gewent ) en dat is wat me nog bezig houd , maar in werkelijkheid is voor mijn iedere dag een hele lange dag, al doe ik alleen maar leuke dingen.

Wanneer word je ingeleid als jouw meisje blijf eigenwijs ? ))

Morgen krijg ik info betreft inleiding, volgens mij , bij vk. Ik ben benieuwd...

Als je wil, schrijf me in prive berichten..

XXXAriva

Geplaatst

Hei!

Vandaag dus toch niet naar het ziekenhuis, ik kon niet meer ingepland worden. Ik heb geen controle meer gehad sinds vorige week dinsdag maar ik neem aan dat als ze flink beweegd (en dat doet ze) alles prima is. Nu hebben we morgen een afspraak. Spannend. Ik heb mezelf een beetje voor de gek gehouden. Ik schreef nog zo optimistisch dat het wachten meeviel en prima ging. Nu ik merkte dat ik wel even wat moest verbijten toen ik hoorde dat ik tegen alle verwachtingen vandaag niet naar het ziekenhuis ging. Maar dan voel ik me een echte muts, ik weet dat anderen op dit forum, ik weet niet wat, zouden willen geven om ruim 9 maanden zwanger te zijn. Dus ik heb mezelf op mijn kop gegeven en ga er vandaag een leuke dag van maken.

Oja, nog meer muts: gisteren waren we de auto aan het pakken en toen bleek dat het kinderstoeltje helemaal niet in de auto past, ook niet in de mijne. De winkels liggen niet om de hoek dus manlief mag na de bevalling op pad om eentje te vinden die wel past want dan zijn we toch in de stad.

@arriva, morgen gaan ze in het ziekenhuis kijken of en wanneer ik ingeleid wordt. We gooien de statistieken wel omver, cyn, ik en jij over onze 9 maanden grens heen. ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat met IVF meer bevallingen voor de uitgerekende datum waren. Ik wil je mama wel lenen, alles was hier spik en span maar dat was een week geleden en nu mag alles weer een poets/stofzuig beurt hebben. Aangezien ik dat niet onder een leuke dag vind vallen gaat dat niet gebeuren.:hello2:

Geplaatst

Ursela, ik kan me voorstellen dat het een tegenvaller voor je is nu je vandaag niet naar het ziekenhuis kunt.

Veel succes morgen en ik ga voor je duimen dat ze wellicht direct iets gaan doen.

Veel liefs, Dorine

Geplaatst

Hi Ursula,

Spannend hoor! haha, moet wellachen om je 'niet-poetsdrang'. Kan ik me helemaal voorstellen: jij moet gewoon leuke dingen doen, ontspannen, genieten van het getrappel in je buik.

Is het nog steeds zo'n goed weer in het mooie Noorwegen? Hier echt een heerlijke dag gehad: helderblauw, 25 graden, niet benauwd: zalig. Beetje zonde dat er gewerkt moest worden :-) Gelukkig tussen de middag van de zon kunnen genieten en vanavond lekker buiten gesport.

Succes met de laatste daagjes: ik hou je in de gaten vanaf de andere kant vd wereld!

Groetjes!

Geplaatst

Dag dames,

Jullie houden het wel spannend!!!

Hier gaat alles goed. Sven is nu 4 weken en ik heb hem gisteren even gewogen, 4,8 kg. Dus hij groeit goed!!

Ik hou jullie in de gaten en wens jullie een voorspoedige (en hopelijk vlotte) bevalling toe.

Groetjes,

Sandy

Geplaatst

Grrr Ursela! Dat is dan weer een tegenvaller als je je erop ingesteld hebt! Ik hoop voor je dat de kleine heel snel van zich laat horen of dat je morgen duidelijkheid krijgt wanneer je ingeleid wordt. Ik denk dat we je een paar dagen niet meer zullen lezen!! Veel succes en tot de volgende keer met foto's van je kleintje ;-)

Liefs Pien

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden