Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Bedankt voor jullie medeleven en tips over de kat. Ze is gelukkig weer terecht! Ik heb vanmiddag in de buurt flyers ingegooid met de vraag of mensen even in hun schuur of garage wilden kijken of de kat daar niet per ongeluk opgesloten zat.

Vanavond werden we gebeld: Ze zat inderdaad een aantal huizen verderop in een schuur, bovenin een hoekje. We hebben haar met wat vleeswaren te voorschijn weten te lokken en toen liet ze zich gelukkig snel vangen.

Ze loopt hier nu al kopjes gevend door het huis en de andere kat is ook weer helemaal happy :icon_cat:. We hadden geluk, want de mensen die haar gevonden hebben gaan morgen een lang weekend op vakantie. Dan zou ze het hele weekend opgesloten hebben gezeten.

Nou, met een blij gevoel naar bed!

:goodnews: :hello2::hello2::hello2: :happydance::happydance::happydance: :clap2::clap2::clap2:

Super!!!!! Wat zullen jullie blij zijn!! En de katten ook!!

Die flyers hebben dus goed gewerkt. Heerlijk slapen vannacht...!

xxx, mees

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@Mees, is het misschien een tweeling als je zoveel hcg hebt:happy:? Spannend, zou wel leuk zijn toch??:happydance::happydance: Ik hoop hier zelf ook stiekum op mocht ik weer keertje zwanger worden.

!

Ja, zou super zijn!!! Ben zo benieuwd naar maandag!! En...jij gaat ook zwanger worden hoor! Dit is een vruchtbaar topic!!

Lieve Nal, ja heel begrijpelijk meid. Maar we gaan ervoor met zn allen! En je ziet aan mij...het kan!!!

Ahh, lief Trish. Ja, is zo waar. Ook de mevrouw die dan bij MIJ de flessen van MvM komt brengen. Wauw! Ik ben gewoon echt zwanger. Stond vandaag weer in tig (korte) files en dacht: Maakt niet uit, ik ben zwanger!! Zo fijn!! En jij....broeden en niet teveel denken aan al die nare dingen. En daarbij, ook al ben je gestresst, beebje kan dat best aan hoor. Komt goed!

Jeanine, ik heb echt bewondering voor je. Wat een ellende, 25 weken spugen. Hou vol he!

En Itsus, jij ook al zo'n zware zwangerschap. Kom op he!

Claus, hoe is het met je? Knuffel!

En Sas, jij ook heerlijk blijven broeden!!

xxx, mees

Geplaatst

Ik lig al ruim een uur wakker (vd koppijn) en dacht dan maar ff op het forum kijken.

Gisteravond heel leuk geshopt! Allemaal leuke dingen gekocht, inclusief de kinderwagen!! Mijn schoonouders waren mee, die hebben ons de wagen kado gedaan.

Trish lief dat je schrijft dat je het niet erg vindt als ik wat zwangerverhaaltjes vertel. Ik kan me jouw gevoel ook zo goed voorstellen, heb zelf dat natuurlijk ook heel lang gehad dat gevoel van dat wil ik nou ook.

Tja en bij mijnis het nu ook zo van Waaattttt mag ik een kinderwagen uit gaan zoeken voor mijn kindje! Nooit meer verwacht dat ik dat ooit zou mogen doen.

So keep your head high up!! Hou de moed erin lieverd en blijf je emmies koesteren, ik duim dat er minimaal eentje lekker de komende 8 mnd bij je blijft zitten.

@Linda dat was ff schrikken dat je 1 kat kwijt was. Gelukkig is hij weer terug!! Ik had er zelf ook ooit 2 en ben er toen ook eentje kwijtgeraakt, nooit meer wat van vernomen, dat is inmiddels al weer 19 jaar terug, waar blijft de tijd.

@jeanine ppfff jij hebt ook al het een en ander voor je kiezen gehad. En dan nu zo'n zieke schoonvader. Sterkte daarmee.

Geplaatst

@viola en alle andere topicdag meiden is er al een datum bekent????

Heb er zin in!!

Hoop echter niet dat het 1 mei is geworden, mijn schoonvader wordt 2 mei 65 jaar en wil ons dus metvhet hele gezin mee uiteten nemen op 1 mei met vooraf ff koffie, taart en borrel thuis.

Tja en nu hij die kinderwagen heeft betaald kan ik natuurlijk niet wegblijven voor de topicdag, haha ;-)

Dus ik zou zeggen 23-4, goed plan!!! Maar ja dan zijn er weer anderen die niet kunnen, blijft moeilijk.

Hoop wel dat we snel de www's weten!!!!

Geplaatst

Ben niet veel op t topic omdat ik 's nachts doorslaap en overdag kapot ben, moe, zeurderig misselijk en ietwat hangerig en geïrriteerd (vooral door geluid). Loop nu tegen de 12 weken aan. Hopelijk gaat t dan weer over!

Ik ben er nu wel achter dat als ik vaker wat eet dat de misselijk weer zakt.

Nog even n dikke knuff voor Nal!



Geplaatst

Jeanine, veel sterkte met je schoonvader!

Trish, wat n toestanden! En dan ook nog iemand bij je in huis! Probeer goed naar je lichaam te blijven luisteren en neem ook echt tijd voor jezelf!

Liefs aan iedereen!

Geplaatst

Hoi lieve meiden! za 23 apr 2011 heeft de meeste Ja stemmen. Hopelijk worden de liever niet en de onbekend stemmen nog vervangen door een Ja!! Wat vinden jullie, ik zeg doen :clap2:

Claus69 Ja

Enilorac Liever niet

Itsus Ja

Jeanine1970 Ja

Leeuwinnetje Nee weekend weg ivm pasen

Linda Ja

Marianne69 Ja

Mees Nee

Nal Ja

Rachel Ja

Sas67 Ja

Trish Liever niet althans heb 50 jarig..vanaf 16.00 a'dam zijn

Viola Ja

Yola Onbekend

Geplaatst

@Jeanine Wat heb je een hoop meegemaakt meid! Goed van je dat je er zo goed mee om kan gaan. Ik doe op het moment een curcus mindfulness, dat kan ik iedereen trouwens aanraden, het is fijn om je hoofd leeg te maken en als je momenten hebt van verdriet die dan ook laten gaan..klinkt misschien een beetje zweverig :toppie:, maar dat is niet zo, al hoewel daar natuurlijk ook niets mee is. Ik zou het erg leuk vinden om je te zien met je mooie buik, zo bijzonder lijkt me. Verder hoop ik dat je tussen de misselijkheid door ook een beetje geniet!xxx

@Trish Ook voor jou meid wens ik je heel veel kracht! Probeer toch niet jezelf te vergeten, het is erg moeilijk wat je doormaakt, zet hem op Trish:icon_flower:.

@Linda Ik ben heel blij voor je dat je kat terug is, ik heb sinds een jaar een poes en ik zou haar nu al voor geen goud willen missen! Ze ligt nu op de vensterbank te snurken, zo lief. Geniet van je kat en de kopjes en je zwangerschap natuurlijk, nog even spannend voor je..

Verder alle meiden heeeeel veeeeel succes met o.a. broeden, nestjes maken, afwachten..het is lente:luck:

Geplaatst

Itsus, Marianne, Mees en Viola bedankt voor jullie lieve woorden ! Ik heb nog veel meer (meegemaakt) hoor maar wil niet altijd hier een klaagzang gaan houden want er is zoveel moois om voor te leven en tevreden mee te zijn. Ik heb gelukkig altijd een postieve instelling gehad. M'n broer jammer genoeg niet en dat is heel zwaar vooral voor m'n moeder. Ik ben elke keer degene die de slecht nieuws berichten moet brengen. Maar genoeg over mij nu alleen nog maar aan leuke dingen denken en over schrijven !

Joehoe ! Gezellig zaterdag 23 april ! Kotszakken mee in de auto en gaan met die banaan ! Ben zo benieuwd naar iedereen !

Geplaatst

Ik zou het maar doen Viola! Het kan zijn dat ik een lang weekend weg ben met Pasen, daarom sta ik op liever niet, maar dat weet ik nog niet zeker. Dus: gewoon doen en ik laat het vlak van tevoren nog weten!

Caroline

Geplaatst

Whaaa Linda wat fijn om te lezen dat je kat weer terecht is. Gelukkig maar dat ze op tijd gevonden is voordat de eigenaren van de schuur op vakantie gingen.

Geplaatst

Viola, helaas kan ik de 23e niet omdat wij dan weekend weggaan. Vindt dit erg jammer, maar besef ook dat er altijd wel een paar niet meekunnen, en in dit geval ben ik dat jammergenoeg. Mocht er een vervolg komen op dit topicdag, dan doe ik zeker weer mee!!

Geplaatst

Er liggen inmiddels 4 eitjes in het nest van de merel!

Zo leuk om te zien.

Ik ga lekker met de kippen op stok, heb afgelopen nacht heeeeeel slecht geslapen, ben de hele dag al enorm moe.

Geplaatst

Hey Viola, super dat t de 23e is geworden!

Eigenlijk zouden we meteen een vervolgdatum moeten prikken zodat er dan nog meer kunnen komen...

In de zomer, juli/aug, is r misschien wel n dag dat we allemaal kunnen, lekker terrasje pakken...

Geplaatst

Nu nog de vraag waar ? Of was dat al bekend ? Ja ik heb soms last van Alzheimer ! Vandaag ook weer iets wat nooit gebeurd ik stuur een smsje niets byzonders.......maar ja dan moet je hem wel naar de goede persoon sturen.....ahum......zwangerschap doet wat met een mens !

Geplaatst

Hi allemaal!

Itsus, Mees, Linda, Viola, jeanine en Marjan: bedankt vr jullie lieve berichtjes!! Heb idd gistermiddag de stekker eruit getrokken; afspraken afgezegd en op de bank gaan hangen! Dvdtjes frambozenbladthee erbij en hoppa! Heerlijk geslapen en kan er weer twgenaan!

linda, fijn dat de kat er weer is!!

Itsus, super dat je lekker geshopt hebt!

Viola: zoals ik al zei, 23e 50 jarig huwelijksfeest v mn ouders ik wacht even af hoe laat wij gaan verzamelen vr toneelstukjes etc

Geplaatst

Oeps ging even te snel met de iphone, ... En hoe laat jullie gaan afspreken en waar met t 40+ forum en dan schuif ik mischien nog even aan of niet, en anders de volgende x zeker!

Weltrust allemaal zzzzz

Geplaatst

Heel goed trish!! Heerlijk rust! En broeden maar..!

En Itsus, bij jou wordt ook flink gebroed. Een 4ling!!

Zo leuk!!!

Slaap lekker, ook onze nachtbrakers;-)

Xxxx, mees

Geplaatst

@topicdag meiden, ja waar en hoelaat??!!

Ik stel zelf voor om het niet te laat te doen, hightea in vorm van late brunch/lunch dus rond het middag uur! Dan kan trish er misschien ook nog bij zijn en heb je verder nog wat aan je dag.

En waar, ja aangezien ik uit de kop van noordholland kom heb ik voorkeur voor omgeving Amsterdam, hooguit Utrecht! Maar wat het wordt zie ik wel.

Heb er zin in!!!

Geplaatst

Hoi Trish, ik vind Amsterdam ook prima, leuke stad (ben er twee jaar geleden getrouwd!) en met de snelle Fyra trein goed te doen vanuit Rotterdam!

Leuk als je toch erbij kan zijn!

Geplaatst

@Marianne hoe voel jij je? Nog altijd moe en misselijk?

Met mij gaat het gelukkig iets beter, merk dat de medicijnen voor de maag werken en nu alweer 14 wkn dus misschien toch minder last van zwangerschapsmisselijkheid .bij jou schiet het ook lekker op he 12 wkn, toppie!!! Wanneer had je nou weer echo 8-4??

@sas en trish lekker door broeden he. Niet stofzuigen en niet tillen!!! Moet goed gaan!! Duimen draaien door hier.

@mees hoe gaat ie daar op de roze wolk? Nog ff over de hoge Hcg, dat had ik ook. Eerste meting was 159. Het bleken toen ook 2 vruchtzakjes te zijn. Helaas is eentje niet verder gaan groeien en is afgehaakt! Wie weet bij jou nu ook wel 2!! Maandag eerste echo toch? In het zh??

Geplaatst

:happydance:Hoi meiden! Leuk, ik heb zin in de top dag. Wie gaat het nu verder regelen? Is er iemand die graag wil, of zal ik samen met 1 van jullie verder gaan, laat het even weten.

Wordt het een high tea? Wel erg leuk en lekker..

@Jeanine Er is nog geen locatie, lastig hoor altzheimer:silly-woohoo:, maar dat kan ook als je niet zwanger bent :happydance:, ik heb er zelf ook wel eens last van haha..

@Itsus lijkt me een goed plan om het rond de middag te doen, inderdaad kan hopelijk Trish ook gezellig er bij zijn:clap2:.

@Marianne Vindt ik ook prima hoor, kunnen we gezellig met de trein naar Amsterdam, kunnen we in R'dam afspreken en de volgende keer doen we het in Rotterdam:toothy9:

Fijne dag allemaal, nog 1 dagje en dat komt de :icon_sunny:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden