Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heel goed Sas!!! Hihi, je krijgt een 10!!

Ja gaaf he, om die ontwikkeling te zien. Zo bijzonder!

Je kunt je bijna niet voorstellen dat zich dat allemaal afspeelt in je buik!

Meid, ga lekker zo door! 't Gaat super!!

Xxx

Wauw, wat n fantastische ligging. Echt temidden van allemaal leuke dingen. En heerlijk zonnig ook.

Ja, super leuke winkel:-)

Wel heel balen dat je je steeds zo beroerd voelt. Hoop dat je weer wat opknapt en vh zonnetje kunt genieten!!

Liefs, mees

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Itsus,

Kom je t weekend nu n beetje door, zo zonder je mannetje?

Hi Trish, thanks voor je uitleg over morula. Gaat t broeden lekker? Leuk dat je ook naar de topicdag komt!

Jeanine, wat bijzonder ji vriendschap met moeder en de drieling! Tja je kan t soms niet bevatten dat mensen uit elkaar gaan, en al helemaal niet tijdens zwangerschap. Zoals Mees al zei, wat n sukkel!

Kl0te dat je je nog zo rot voelt! Duurt al erg lang hè, nou nog ff volhouden meis! T is t allemaal waard!

Viola, bedankt voor je uitnodiging via datumprikker, ik zal snel reageren!

Sas, good luck, meid! Lekker positief ben je, super hoor! Heel goed van je!

Geplaatst

'Rond de 40' topicdag

1.Saskia (sas67) voorkeur Utrecht maar elders mag ook( meerijden met mij kan ook)

2.Gigi (mom2b)

3.Caroline (enilorac) voorkeur omgeving Rotterdam

4.Marianne (Itsus) voorkeur omgeving Amsterdam/Utrecht

5.Marianne (69) voorkeur omgeving Rotterdam

6.Nalinie (Nal) voorkeur Den Haag/Amsterdam/Utrecht/Rotterdam

7.Mees voorkeur omgeving Den Haag/Amsterdam

8.Jeanine voorkeur omgeving Utrecht

9.Jolanda (Vio-la) voorkeur omgeving Rotterdam

10.Leeuwinnetje voorkeur omgeving Utrecht

11.Claudia (Claus69) voorkeur omgeving Rotterdam

12.Renee (Rachel) voorkeur omgeving amsterdam/utrecht

13.Trish

14.Yola voorkeur midden van het land

:oops:

HELP!! Zojuist is de hele datumprikker gewist!!:whistling_girl:

Ik wou "even" Trish nog een mailtje sturen met de datumprikker, maar ik kon haar niet alleen toevoegen, dus mijzelf erbij, en toen was alles weg!

Wie weet of er een mogelijkheid is om later nog iemand uit te nodigen zonder dat alles weg is? Sorry voor de overlast, ik ben er niet blij mee (zachtjes uitgedrukt haha..) Anders moet ik wachten tot dat ik van iedereen het mail adres heb ontvangen, ik mis er nu nog twee (Rachel en Yola).

P.S. ik heb er even nummers voor gezet, is voor mij handig :happy7:

Geplaatst

Hoi Viola, was het niet mogelijk om deelnemers aan het lijstje toe te voegen, dat vervolgens op te slaan + versturen? Volgens mij kan dit je onder het tabje 'beheer' doen.

PS: dit had een ieder van ons kunnen overkomen...komt wel goed hoor..:-)

Geplaatst

he ladies, even een vraagje. Ik ga proberen oppas te regelen of mijn mannetje thuis te laten zijn (hij heeft eigen bedrijf en is vaak weg weekenden), maar is het een groot probleem als mijn kleine meid mee komt? Niet iedereen heeft het geluk dat wij hebben gehad en ik wil niemand kwetsen of verdrietig laten zijn. vandaar dat ik t vraag voor de zekerheid. (ik kan mijn buik natuurlijk niet thuislaten).

Geplaatst

Mij kwets je niet want ik heb ook een kleine meid... nou ja, 7 jaar al, maar die neem ik niet mee. Veel te saai voor haar!

Het is me niet helemaal duidelijk of we het nou al wel of niet moeten invullen want ik kreeg 2 mailtjes achter elkaar??

Caroline

Geplaatst

Hey Viola,

Balen dat alles weg was. Ik kan je niet helpen want heb ook maar 1 keer gedaan. Laat je weten wanneer we kunnen reageren?

Je kunt ook misschien als er nog laatkomers zijn, deze met de hand bijhouden zodat we niet op 1 of 2 hoeven te wachten toch? kijk maar wat handig is, komt wel goed hoor! Ben blij dat je deze taak op je hebt genomen; voor jou straks n extra scone! 

Geplaatst

Yola, mij maakt het op zich niet uit dat je kleine meid meegaat hoor maar ze heeft er zelf niks aan tussen al die volwassenen, lijkt mij idd saai voor haar. En voor jou is het dan ook niet echt een uitje/tijd voor jezelf. Maar goed, zoveel mensen zoveel meningen.

Geplaatst

Yola, ik heb er ook geen moeite mee als je de kleine meeneemt,maar ik denk dat het voor jou relaxter is als het lukt om een oppas te krijgen.

Geplaatst

hoihoi, ik ga ook echt wel proberen om iets voor d'r te regelen. voor mij en voor haar beter. Tis meer dat ik t even wil checken van te voren (voor als t niet anders gaat), zodat ik niemand voor een voldongen feit stel.

Geplaatst

Yola, persoonlijk denk ik dat niemand bezwaar zal hebben, maar t zou wel moeilijk kunnen zijn voor degenen zonder kinderen en die nog bezig zijn om zwanger te worden. Voordat ik zwanger was, had ik t er altijd erg moeilijk mee om kinderen in m'n buurt te hebben, want je wil ze ook zooo graag. Ik kon daar stilletjes erg verdrietig van zijn, maar zou dat nooit zeggen, dus ik had als ik nog in die situatie had gezeten niet tegen jou gezegd dat ik dat niet wilde, maar zou wel minder confronterend zijn zonder kids. Nu is dat omdat ik zelf zwanger ben, 180 graden omgedraaid. Ik wilde je dit alleen even meegeven. T hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat dit nu bij een van ons leeft. Een oppas is wel t beste nu.

Geplaatst

@trish en sas hoe gaat ie bij jullie, lekker broeden en op naar een positieve test! Ik duim, bid en hoop voor jullie!!

Zet hem op meiden.

@mees heerlijk he zo op die roze wolk! Geniet je lekker!?

@gigi hoe gaat ie bij jou, vandaag testdag toch, spannend!! Ook voor jou draaien mijn duimen overuren!

@jeanine, voel je je al wat beter? Tjee jij had het wel ff zwaar te pakken zeg! Weet zo goed hoe ellendig je je dan voelt, hoewel ik hoop dat ik er niet zo lang last van fa hebben. Nog paar weekjes voor jou, spannend hoor.

@Marianne, is jouw misselijkheid al gezakt? Was het eenmalig of blijft het toch doorzeuren? Hoop dat je er niet al te veel last van krijgt.

@Viola nou meis wat een pech met de datumprikker, dat je ineens alles kwijt bent! Ooohhh wat zou jij gebaald hebben, maar troost je met de gedachte dat het mij en waarschijnlijk anderen ook had kunnen gebeuren. Vind het al fijn dat jij die taak op je hebt genomen. Alsnog dank daarvoor.

@Linda hoe gaat het nu bij jullie, al een beetje van de schrik bekomen! Hoop op meer duidelijkheid voor jullie bij de echo van deze week. Sterkte.

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden, het heeft me veel steun gegeven.

Toen we te horen kregen dat er een verhoogde kans op Down was (die kans was 1 op 20), waren we er nog redelijk positief over: dat is een kans van maar 5%.

Door het vermoeden van die specifieke hartafwijking werd die kans ineens 40 tot 50% en dan komt het wel heel dichtbij dat je mogelijk in verwachting bent van een Downkindje met een zware hartafwijking.

Er is nu opnieuw een echo gemaakt om de hartafwijking te bekijken en gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. De ernstige hartafwijking waar de arts bang voor was, is het hoogstwaarschijnlijk niet. Verder is het afwachten hoe het hartje zich de komende maanden gaat ontwikkelen.

De kleine heeft in elk geval karakter, want hij/zij stak mooi zijn of haar tong uit tijdens de echo :tongueP:!

Omdat we graag willen weten wat ons te wachten staat en er ook een verhoogd risico op een andere chromosoomafwijking werd geconstateerd, laten we volgende week wel een vruchtwaterpunctie doen.

Geplaatst

Meteen maar even bijgewerkt:

JEANNET 42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE[/b] 41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

RACHEL 44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT 42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO 44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA 41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA 42, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), vruchtwaterpunctie 4-4, uitgerekend 30 september

ITSUS 42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo *topicdag+

MARIANNE 41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK 43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER) 41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES 45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov. *topicdag+

GIGI DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA 43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie, 26-03 TP, 1 embryo aan boord *topicdag+

NADINE 41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE 37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE 42: 8 eicellen, 9-3 tp, negatief, op naar poging 3.

CAROLINE 42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! *topicdag+

TRISH 42, OLVG/AMC: 3x Ivf, tp 12 gehad; 3 embryos in buik en in ww

ELIES nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE 42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS 41, EMC: (2e poging IVF)curettage 16/3 > in mei gaan we voor de 3e poging! *topicdag+

VIOLA 41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL 40- : *topicdag+

Geplaatst

Hey meiden,

Oh Viola, hahaha, wat een leuke emo bij je datumprikker-weg-berichtje. Arme zielepiet, moet je nou weer opnieuw beginnen? Komt goed hoor. Ik zou dat ook zo precies gedaan kunnen hebben:happy:. Sorry dat je er zoveel werk aan hebt. En super fijn dat je het allemaal doet!

Yola, prima als je je dochtertje meeneemt! No problemos.

Itus, ja nog steeds op een roze wolk. Had het er zaterdag met Gigi over. Stond in een mega file en dacht: Maakt niet uit, ik ben zwanger. Je bekijkt echt alles door een roze bril. Het blijft toch zo bijzonder. Ook omdat ik eigenlijk bijna niets voel. Maar...vertrouw erop dat alles goed gaat:icon_flower:.

Ben aan het kijken naar een mooi bedeltje oid. Iets speciaals voor n 'mama in wording'. Nog iemand ideeen? Ik zag al veel mooie dingen. Ook een hele mooi ronde bedel met babyvoetjes maar dat was zo'n zwangerschapsbedel met belletje wat je eigenlijk op je buik moet dragen. Nooit geweten dat die dingen bestonden. Maar die moet je dus op je buik dragen, dus best onhandig. En er is discussie over of het wel goed is voor de baby en het 'juist' indalen. Dus dat wordt het niet.

Trish en Sas, lekker door broeden en stuiteren. Way to go!!!

Hey Linda, ik lees net je bericht.:goodnews: Wat een goed nieuws:clap2::clap2::clap2::clap2:!!! Dat moet een hele grote opluchting zijn!! Een kans van 40/50 of maar 5 procent is een heel groot verschil. Meid, heel veel knuffels en iig geniet van dit goede bericht. En wat een beeb zeg, al lekker zn/haar tong uitsteken. Een lieve boef!!:happy7:

Ik ben net terug gebeld door het zh en heb vlg maandag de 1e echo en eind vd maand 1e gesprek met gyn./verlosk. in het zh.

Blij!!!:happydance::happydance::happydance:

En nu nog heeeeeel veel duimen voor Gigi, die vanavond laat gaat testen!

Gigi, op naar een positieve test!!:goodluck::myfignerscrossed::duimen draaien:

positive%20energie.gif xxx, mees

Geplaatst

even snel een reactie.

Linda, meid wat fijn dat het er nu beter uitziet dan vorige week!! het blijft natuurlijk spannend voor jullie. Wat god dat ukkie lekker zijn/haar tong uitstak, hihi

Hier lekker aan het broeden, voel niets maar dat hoeft ook niet

Zal later meer reageren, nu weer aan de arbeid.....

Liefs van leerling stuiterbal

Geplaatst

Hi Linda,

Wat fijn dat er ws geen ernstige hartafwijking is! Super! En wat grappig van die kleine, dat ie z'n tong uitstak naar de dokter. Geen zorg voor morgen, Kun je alweer wat meer genieten van je zwangerschap?

Liefs

Marianne

Geplaatst

Gigi. Spannend vandaag! Duim voor je!

Sas, lekker broedweertje, he? Het golden beebje heeft t vast heerlijk bij je!

Itsus, ja ik heb dat vage misselijke gevoel nu vaker, en r is geen peil op te trekken! De ene keer voor, dan weer na t eten, maar mijn eetlust is onveranderd enorm! Heb de gele dag trek, en blijf wel moe. Eind van de middag tot vlak na t avondeten zijn mijn beste uren.

Mees, heb je nog wat gekocht vrijdag?

Over die belletjes heb ik ook gehoord: dat wanneer je ze te hoog draagt je n stuipligging kan krijgen. Aan de andere kant is t voor de baby iets van herkenning als ie in z'n wiegje ligt en kan er rustig van worden. Het lijkt mij wel erg leuk!

Zaterdag heb ik van m'n man n zwangerschapskado gekregen, mooie oorbellen en n ketting. Erg lief! 

Geplaatst

Ja klopt Marianne. Je moet hem echt laag dragen want anders schijnt het te kunnen dat hij/zij bij het belletje wil liggen met zn oortjes en niet in stuit komt. Ja, wat is waar?! Ik vind het ook wel grappig, maar dan als ketting. Maar dat kan dus niet, want dat is zeker te hoog. Ik heb van meiden gehoord dat het lastig is met zo'n dikke buik dat balletje erop te houden. Maar dus wel errug leuk!!

Ik heb vrijdag niet zo veel gekocht want het was best lastig iets leuks onzijdigs te kopen. Maar...wel een snoezig speentje! Staat nu in zn doorzichtige doosje te pronken op de kast.

Leukkkkk!!

xxxx, mees

Geplaatst

Nou nou, Mees gaat los en koopt een speentje, haha!! Er zijn toch best veel leuke onzijdige pakjes? Of slofjes? Of sokjes? Ik kijk er wel eens zijdelings naar, heb nog veel van mijn dochter maar lijkt me zo leuk om weer te mogen kopen!

Geplaatst

Haha, ja, mees, ik had ook net als Caro wel verwacht dat je iets meer had uitgepakt!  en met van alles en nog wat thuis was gekomen. Heel beheersd van je, hoor, hihi!

Geplaatst

Hoi lieve meiden :positive energie: Dank voor jullie begrip!

Vanaf nu kunnen jullie de datumprikker weer invullen:happydance::goodluck: ik heb zojuist weer een mail gestuurd.

Ik straal het maar even van te voren in met een positieve vibe haha..Claus en Trish jullie staan er al in!

Als er nog meiden bij komen, dan zie ik dat wel in het lijstje op het forum.

@Mees wat heerlijk om iets te mogen kopen, ik kijk al jaren, maar ook dat gaat binnenkort veranderen hoor:icon_flower:. Ik vindt altijd die beeldjes zo mooi met een volwassen hand en dan een baby erin, zo mooi!

@Marianne :coolthumb:Hou ik je aan, aan de scone haha.. nee joh dat krijg ik niet eens op 2, dus je mag hem lekker zelf opeten, ik doe het graag en het verloopt vanaf nu heel gladjes:happy2:

@iedereen fijne dag en geniet van het zonnetje en vergeet de datum niet!! Dank u:happy3:

Geplaatst

Gigi, succes bij het testen vanavond. Maar waarom vanavond? Is het niet beter om ochtendurine te gebruiken?

Linda, groot gelijk dat je het verder laat onderzoeken, ik zou er ook het fijne van willen weten.

Yola, prima als je dochter meegaat. Heb zelf nog geen kids, maar ben wel gewend om ze om me heen te hebben, vriendinnen hebben kinderen.

Maar lijkt mij voor haar saai en voor jou lastig.

Geplaatst

Ja ik ben heerlijk aan het broeden. Heb er zo'n goed gevoel over.

Wat ontzettend lief van je man om je zo mooi kado te geven.

Gigi. Spannend vandaag! Duim voor je!

Sas, lekker broedweertje, he? Het golden beebje heeft t vast heerlijk bij je!

Itsus, ja ik heb dat vage misselijke gevoel nu vaker, en r is geen peil op te trekken! De ene keer voor, dan weer na t eten, maar mijn eetlust is onveranderd enorm! Heb de gele dag trek, en blijf wel moe. Eind van de middag tot vlak na t avondeten zijn mijn beste uren.

Ja ik ben heerlijk aan het broeden. Heb er zo'n goed gevoel over.

Wat ontzettend lief van je man om je zo mooi kado te geven.

Mees, heb je nog wat gekocht vrijdag?

Over die belletjes heb ik ook gehoord: dat wanneer je ze te hoog draagt je n stuipligging kan krijgen. Aan de andere kant is t voor de baby iets van herkenning als ie in z'n wiegje ligt en kan er rustig van worden. Het lijkt mij wel erg leuk!

Zaterdag heb ik van m'n man n zwangerschapskado gekregen, mooie oorbellen en n ketting. Erg lief! 

Geplaatst

Hier gaat het goed hoor, ben lekker een het broeden en stuur alleen maar positieve energie naar beebje

@trish en sas hoe gaat ie bij jullie, lekker broeden en op naar een positieve test! Ik duim, bid en hoop voor jullie!!

Zet hem op meiden.

@mees heerlijk he zo op die roze wolk! Geniet je lekker!?

@gigi hoe gaat ie bij jou, vandaag testdag toch, spannend!! Ook voor jou draaien mijn duimen overuren!

@jeanine, voel je je al wat beter? Tjee jij had het wel ff zwaar te pakken zeg! Weet zo goed hoe ellendig je je dan voelt, hoewel ik hoop dat ik er niet zo lang last van fa hebben. Nog paar weekjes voor jou, spannend hoor.

@Marianne, is jouw misselijkheid al gezakt? Was het eenmalig of blijft het toch doorzeuren? Hoop dat je er niet al te veel last van krijgt.

@Viola nou meis wat een pech met de datumprikker, dat je ineens alles kwijt bent! Ooohhh wat zou jij gebaald hebben, maar troost je met de gedachte dat het mij en waarschijnlijk anderen ook had kunnen gebeuren. Vind het al fijn dat jij die taak op je hebt genomen. Alsnog dank daarvoor.

@Linda hoe gaat het nu bij jullie, al een beetje van de schrik bekomen! Hoop op meer duidelijkheid voor jullie bij de echo van deze week. Sterkte.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden