Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In gedachte een stevige knuffel voor SAS, TRISH,

LEEUWINNETJE, JOSKE, ENILORAC,

CLAUS, VIOLA, NAL, ESSIE en alle andere meiden die dolgraag zwanger willen worden!

Ik gun het jullie van ganser harte en blijf hopen dat jullie het ooit mee mogen maken!

Kop op meiden!

Ik denk aan jullie.

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Sas Wat een teleurstelling!! Grrrr ik denk aan je meid, goed dat je in gesprek gaat met de arts, knap dat je daar nu al weer mee bezig bent. Een hele dikke knuf ook van Kim de poes :Smilies-dieren-0047

@Trish Ook voor jou hoor meid !!

@Itsus Heel erg lief van je, erg bedankt.

Geplaatst

Lieve meiden,

Dank voor jullie lieve woorden. Ik ben nog steeds wel wat van slag. Meer dan bij onze vorige poging. Heeft denk ik ook te maken met de moeite waarmee deze poging is gegaan. Het idee dat als we doorgaan het weer zo gaat vind ik moeilijk en vooral voor vriendlief. Zijn ontreddering toen bij de punctie in DD was vreselijk om te zien.

Maar goed. Ik ga vandaag DD bellen en dan maken we een afspraak, Ik hoop dat dat kan als vriendlief even een week thuis is begin mei) morgen gaat hij voor 2wk naar Singapore). Daarna gaat hij weet voor 6weken naar het uiterste puntje van Rusland vlak bij Japan. Dus een evt nieuwe poging kan dan pas in juli.

Nu weer even wat leuks de topicdag 23-4.

Mijn plan van Frankendaal gaat niet door>ze zijn gesloten langere tijd, vandaar dat ik ze niet te pakken kreeg!

Alternatief is Mosaic Affairs in Amsterdam West. Zie www.mozaiek.ws. High tea kost 15,50 ,dus dat is 7 euro goedkoper dan bij frankendaal. Wel is het daar betaald parkeren, 3 euro per uur

Zalik deze gaan proberen te regelen?

Liefs

Geplaatst

icon1.png

Essie, welkom op het forum! Jullie hebben ook al een heel traject achter de rug. Gelukkig hebben jullie nu goede vooruitzichten!

Trish en Sas, houden jullie het nog een beetje vol?

Heb de lijst maar weer eens tevoorschijn gevist...

JEANNET 42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE
[/b]
41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

RACHEL 44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT 42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO 44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA 41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA 42, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), 20 weken echo 10-5, uitgerekend 30 september

ITSUS 42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo *topicdag+

MARIANNE 41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK 43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER) 41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES 45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov. *topicdag+

GIGI DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA 43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie, 26-03 TP, 1 embryo aan boord, 9/4 negatieve test. ven geen idee hoe nu verder *topicdag+

NADINE 41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE 37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE 42: 8 eicellen, 9-3 tp, negatief, op naar poging 3.

CAROLINE 42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! *topicdag+

TRISH 42, OLVG/AMC: 3x Ivf, tp 12 gehad; 3 embryos in buik en in ww

ELIES nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE 42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS 41, EMC: (2e poging IVF)curettage 16/3 > in mei gaan we voor de 3e poging! *topicdag+

VIOLA 41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL 40- : *topicdag+

Geplaatst

Sas wat enorm respect heb ik voor jou dat je ondanks het verdriet van jullie mislukte poging toch bezig bent met de topicdag!

Voor wat betreft de lokatie, Ik vind alles prima.

Nog ff over jou vervolg trajekt, is ecd misschien een optie voor jullie? Je kansen vergroten dan enorm! Ik had zelf ook steeds maar 1,2 of geen eicel tijdens de punctie en zijn na 1,5 jaar (we hadden de handdoek al in de rong gegooid) toch voor ecd gegaan, en zie het resultaat.... Bijna 16 wkn zwanger! En je weet ook het succes verhaal van Mees!

Misschien een overweging waard voor jullie!

Gun het je zo!

Geplaatst

JEANNET 42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE[/b] 41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

RACHEL 44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT 42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO 44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA 41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA 42, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), 20 weken echo 10-5, uitgerekend 30 september

ITSUS 42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo *topicdag+

MARIANNE 41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK 43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER) 41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES 45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov. *topicdag+

GIGI DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA 43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie, 26-03 TP, 1 embryo aan boord, 9/4 negatieve test. ven geen idee hoe nu verder *topicdag+

NADINE 41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE 37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE 42: 8 eicellen, 9-3 tp, negatief, op naar poging 3.

CAROLINE 42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! Eind mei starten

TRISH 42, OLVG/AMC: 3x Ivf, tp 12 gehad; 3 embryos in buik en in ww

ELIES nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE 42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS 41, EMC: (2e poging IVF)curettage 16/3 > in mei gaan we voor de 3e poging! *topicdag+

VIOLA 41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL 40- : *topicdag+

Geplaatst
Sas wat enorm respect heb ik voor jou dat je ondanks het verdriet van jullie mislukte poging toch bezig bent met de topicdag!

Voor wat betreft de lokatie, Ik vind alles prima.

Nog ff over jou vervolg trajekt, is ecd misschien een optie voor jullie? Je kansen vergroten dan enorm! Ik had zelf ook steeds maar 1,2 of geen eicel tijdens de punctie en zijn na 1,5 jaar (we hadden de handdoek al in de rong gegooid) toch voor ecd gegaan, en zie het resultaat.... Bijna 16 wkn zwanger! En je weet ook het succes verhaal van Mees!

Misschien een overweging waard voor jullie!

Gun het je zo!

Itsus, dank je maar live goes on en het is ook goed om bezig te zijn met leuke dingen. Ik ben nog wel verdrietig hoor maar dat laat ik niet de overhand krijgen.

Ik heb zeker al nagedacht over ECD. Al voor de ICSI ook omdat we een aanbod hadden gekregen van beste vrienden van ons voor zowel ei als zaaddonor. Vriendlief ziet het niet zitten om een bekende zaaddonor te hebben, qua eidonor heeft hij daar ook moeite mee maar minder dan zaaddonor. Het idee dat hij in ons kind de trekken van onze vriend/vriendin ziet wil hij niet. Ik kan dat begrijpen alhoewel ik daar minder moeite mee heb. Maar anonieme donorschap zou mij beter aanspreken. Maar ook dit vindt vriendlief eigenlijk niets. Ik hoop dat Dr S het onderwerp ECD aankaart waar mijn vriend bij is, dat maakt het al wat makkelijker om over te praten voor mij. Bij ons is het wel zo dat zowel ik weinig eicellen maak en hij weinig (goed ) zaad. Dus of ECD dan een optie is weet ik niet, ECD met zowel donor ei als donor zaad zie ik weer niet zitten.

Sowieso heeft mijn vriend veel minder de wens tot een kindje dan ik. Mee doen in het ICSI traject deed hij al meer voor mij dan voor zichzelf. Alhowel hij nu de poging mslukt is het wel jammer vindt. Maar dus minder/anders jammer dan ik.

Als het aan mij ligt, zoals ik er nu tegen aankijk, zou ik geen 3de ICSI meer doen maar opgaan voor ECD in Spanje

Ik neem het in elk geval mee in ons gesprek met DR S. Heb straks 2weken om even verder na te denken hoe ik het onderwerp bij mijn vriend onder de aandacht ga brengen. Hij is vanaf morgen 2 weken weg voor zijn werk.

Liefs

Geplaatst

Hey Sas,

Ik vind jou ook n kanjer! Dat je zo doorgaat, echt petje af, hoor. Ik weet niet of ik nog wel zin had gehad in de topic dag... Net als itsus vind ik t allemaal prima!

Lastig dat je vriendlief er (nog) anders in zitten. Bij ons zijn alle stappen ook geleidelijk aan gegaan.. Als je me in t begin van onze relatie had gevraagd of ik via ICSI met donorzaad zwanger had willen worden dan had ik Nee gezegd. Nu ben ik heel dankbaar en blij dat we zover zijn gekomen! Met elkaar blijven praten is heel belangrijk. Jouw gevoel is ook net zo belangrijk als t zijne. Laat dat niet ondersneeuwen, hè?

Goed dat je er bij dr S n gesprek over begint. Ik hoop dat je snel kunt langskomen (begin mei).

Liefs ennog n extra dikke knuff!

Marianne

Geplaatst

Lieve dappere Sas, wat een ontzettend lieve meid ben je toch ! Toch met de topicdag bezig gaan terwijl je net zoń domper te verwerken hebt gekregen. Snap wel dat je zegt het negatieve mag niet de overhand krijgen maar ik vind het knap hoor , chapeau ! Ik herken wel iets in je verhaal mijn vriend heeft de hersteloperatie en IVF ook voor mij gedaan ( dan wel geen ECD) hij heeft al 2 kinderen en vond het genoeg. Maar ja toen kwam ik op zń pad. Ik wilde altijd al moeder worden en dat gevoel was zo sterk. Tuurlijk gaandeweg het "proces" wilde hij toch wel heel graag een kindje samen met mij. Dat lukte niet 1,2, 3 en hij zag mijn verdriet. Ik op mń beurt door al die hormonen verweet hem dan weer dat hij niet wist hoe het voelde hij had al kinderen. Wij hebben het zeker niet makkelijk gehad maar ik voel mij wel eens schuldig hier omdat ik nu wel zwanger ben en ik gun het jou ook zo en alle anderen natuurlijk.

Geplaatst

Jeanine schuldig voelen is onzin! Iedereen verdient het, toch? Misschien is iemand wel eens een beetje jaloers omdat we het zelf ook willen maar dat betekent niet dat we het jou minder gunnen! Je hebt genoeg meegemaakt dacht ik zo...

Sas herkenbaar: mijn vriend doet het ook voor mij en vindt het steeds weer jammer maar vooral verdrietig voor mij als het mislukt. Ik heb met hem nog nooit over donors gesproken maar ik denk niet dat hij dat zou willen. Het scheelt wel dat we al een kind hebben denk ik, hij vindt het wel goed zo, als het lukt nog een kindje vindt hij het leuk, als het niet lukt, ook goed. Helaas werkt het bij mij niet zo... Ben benieuwd hoe het verder gaat bij jullie.

Geplaatst

Hi Trish,

Hoe gaat t nu met je, meis? Durf je al weer n beetje vooruit te kijken? Met zoveel goede eitjes zou ik niet stoppen maar misschien wel naar n ander zh gaan (Düsseldorf hoor ik hier veel positieve berichten over).

Ik denk aan je, hoor, en stuur je nog wat extra positieve gedachten! 

Liefs

Marianne

Geplaatst

Hoi Lieve Sas, Knap hoor meid om toch bezig te zijn met het regelen. Ik vindt het een super idee Mosaic Affairs, ik heb even op de site gekeken en het ziet er super uit. Ik zie trouwens dat ze erg leuke workshops geven, ja daar kijk ik altijd naar omdat ik dat zelf ook doe haha..

Meid zet hem op, rust lekker uit en probeer een beetje te genieten van het zonnetje, de bloesem, lammetjes..ze zijn er ook voor jou!!!xxx Niet zweverig bedoelt maar heb ik gister geleerd op cursus, toen dacht ik "ja dat is waar, ik kan daar zo van genieten en vergeet dat wel eens, vooral als ik me rot voel".

Dikke knuffel!

Geplaatst

@Jeanine NIET schuldig voelen meid, nergens voor nodig. Ik vindt het een prachtig wonder dat je zwanger bent en gun het jouw en alle ander meiden hier. Je zal zelf nog wel weten hoe het was toen je zelf nog niet zwanger was, de rollen zijn nu anders, dit is wat je zo graag wou, dus geniet ervan zou ik zeggen. Mijn tijd komt nog wel :icon_flower: :happydance:

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst
Hey Sas,

Ik vind jou ook n kanjer! Dat je zo doorgaat, echt petje af, hoor. Ik weet niet of ik nog wel zin had gehad in de topic dag... Net als itsus vind ik t allemaal prima!

Lastig dat je vriendlief er (nog) anders in zitten. Bij ons zijn alle stappen ook geleidelijk aan gegaan.. Als je me in t begin van onze relatie had gevraagd of ik via ICSI met donorzaad zwanger had willen worden dan had ik Nee gezegd. Nu ben ik heel dankbaar en blij dat we zover zijn gekomen! Met elkaar blijven praten is heel belangrijk. Jouw gevoel is ook net zo belangrijk als t zijne. Laat dat niet ondersneeuwen, hè?

Goed dat je er bij dr S n gesprek over begint. Ik hoop dat je snel kunt langskomen (begin mei).

Liefs ennog n extra dikke knuff!

Marianne

Marianne , ook weer zo lieve reactie. Heel fijn is dat.

Tja vriendlief zit er anders in, maar praat e rook niet met anderen over zoals ik wel met jullie en vriendinnen. Ik laat mij zeker niet ondersneeuwen maar ook zijn gevoel vind ik belangrijk. Uiteindelijk wil je met elkaar verder en is mijn relatie met hem het allerbelangrijkste!

Liefs

Geplaatst

TOPIC dag 23-4

Ik heb gereserveerd!!

we beginnen om 12.00. Er is geen eindtijd. Zolang we het gezellig vinden kunnen we blijven zitten( na de tea een tukkie doen?:laughing4:

Ik heb gezegd dat er zwangere dames bijzitten waarop ze vroeg of het een babyshower is? Ik heb maar nee gezegd want voor de niet zwangeren is het misschien al moeilijk genoeg.

Parkeren is volgens haar mogelijk vaak voor de deur ( maar ja het blijft wel amsterdam he meiden, dus of dat ook lukt?) Uurtarief is 3 euro per uur. Reken er op dat er soms betaalautomaten zijn waar je alleen contant of juist alleen met een chipknip kan betalen.

Ik zal de adresgegevens en route in een document zetten en dan aan jullie mailen? dan heb ik wel jullie emailadressen nodig. Dus als je die in een Pb tje aan mij geeft. Of ik mail het document aan Viola, die heeft alle adressen en kan het dan doormailen. Zeggen jullie maar wat je wilt.

gezellig hoor om jullie te zien!

Liefs

Geplaatst
Hoi Lieve Sas, Knap hoor meid om toch bezig te zijn met het regelen. Ik vindt het een super idee Mosaic Affairs, ik heb even op de site gekeken en het ziet er super uit. Ik zie trouwens dat ze erg leuke workshops geven, ja daar kijk ik altijd naar omdat ik dat zelf ook doe haha..

Meid zet hem op, rust lekker uit en probeer een beetje te genieten van het zonnetje, de bloesem, lammetjes..ze zijn er ook voor jou!!!xxx Niet zweverig bedoelt maar heb ik gister geleerd op cursus, toen dacht ik "ja dat is waar, ik kan daar zo van genieten en vergeet dat wel eens, vooral als ik me rot voel".

Dikke knuffel!

he lieve Viola,

Ik geniet zeker wel van het mooie weer en de lammetjes hoor. Helaas gaat vriendlief vanavond weer voor 2weken naar Singapore, dus voor mij alleen maar goed om lekker bezig te zijn als afleiding.

Ja ziet er leuk uit he Mosaic affairs. Wie weet bevalt het zo goed onderling dat we een volgende keer lekker gaan knutselen ofzo.

Liefs

Geplaatst
Lieve dappere Sas, wat een ontzettend lieve meid ben je toch ! Toch met de topicdag bezig gaan terwijl je net zoń domper te verwerken hebt gekregen. Snap wel dat je zegt het negatieve mag niet de overhand krijgen maar ik vind het knap hoor , chapeau ! Ik herken wel iets in je verhaal mijn vriend heeft de hersteloperatie en IVF ook voor mij gedaan ( dan wel geen ECD) hij heeft al 2 kinderen en vond het genoeg. Maar ja toen kwam ik op zń pad. Ik wilde altijd al moeder worden en dat gevoel was zo sterk. Tuurlijk gaandeweg het "proces" wilde hij toch wel heel graag een kindje samen met mij. Dat lukte niet 1,2, 3 en hij zag mijn verdriet. Ik op mń beurt door al die hormonen verweet hem dan weer dat hij niet wist hoe het voelde hij had al kinderen. Wij hebben het zeker niet makkelijk gehad maar ik voel mij wel eens schuldig hier omdat ik nu wel zwanger ben en ik gun het jou ook zo en alle anderen natuurlijk.

Lieve gekke Jeanine,

ik wijt het gewoon aan je zwangerschapshormonen dat je je schuldig voelt. NIET DOEN!!! Het is jou net zo gegund als een ieder van ons.

Wel een beetje herkenbaar verhaal behalve dan dat mijn vriend geen kids heeft uit een eerdere relatie. Ik weet ook dat hij echt helemaak knettergek op mij is en dat hij echt alles voor mij overheeft maar ik wil niet dat hij in dat proces zijn gevoelens genegeerd worden.

Moeilijk he allemaal. Waarom kan het niet op een gewone normale manier. Kan er soms zo boos om worden maar weet ook wel dat dat geen zin heeft en verloren energie is. Maar ja verstand en emotie die botsen wel eens.

Liefs

Geplaatst
Jeanine schuldig voelen is onzin! Iedereen verdient het, toch? Misschien is iemand wel eens een beetje jaloers omdat we het zelf ook willen maar dat betekent niet dat we het jou minder gunnen! Je hebt genoeg meegemaakt dacht ik zo...

Sas herkenbaar: mijn vriend doet het ook voor mij en vindt het steeds weer jammer maar vooral verdrietig voor mij als het mislukt. Ik heb met hem nog nooit over donors gesproken maar ik denk niet dat hij dat zou willen. Het scheelt wel dat we al een kind hebben denk ik, hij vindt het wel goed zo, als het lukt nog een kindje vindt hij het leuk, als het niet lukt, ook goed. Helaas werkt het bij mij niet zo... Ben benieuwd hoe het verder gaat bij jullie.

Hihi zouden alle mannen zo zijn??

Ook weer herkenbaar. Mijn vriend zei nu dat hij het eigenlijk meer jammer vindt dan niet erg dat het deze poging niet gelukt is. En dat is dan voor mij een kadootje als hij dat zegt. Betekend dat hij steeds meer went aan het idee van een kindje samen.

Liefs

Geplaatst

@sas,

Wat een moeilijke situatie is dat zeg.

Wij zijn er samen over uit dat wij na 3 pogingen niet verder willen.

Die knoop hebben wij een hele tijd geleden al doorgehakt en waren het er beiden mee eens.

Als het niet lukt zal ik heel verdrietig zijn maar mijn man is wel de eerste waar ik echt heel gelukkig mee ben en ook echt nog steeds verliefd op ben en andersom ook.

Wij houden van verre reizen en als het niet lukt pakken wij die draad weer op.

Uiteraard krijgen we hulp vanuit het ziekenhuis dat is allemaal al besproken.

Maar ik ga ervan uit dat het lukt ;-))))))

het zaad van mijn man was van zeer goed kwaliteit dus als dit niet lukt dan gaan we samen (en met zijn kinderen om het weekend) genieten.

Vandaag ga ik aan de menopur beginnen en daarbij blijf ik deca spuiten.

Ben heel benieuwd maandag 18 april hebben we de eerste FM best spannend.

Geplaatst
TOPIC dag 23-4

Ik heb gereserveerd!!

we beginnen om 12.00. Er is geen eindtijd. Zolang we het gezellig vinden kunnen we blijven zitten( na de tea een tukkie doen?:laughing4:

Ik heb gezegd dat er zwangere dames bijzitten waarop ze vroeg of het een babyshower is? Ik heb maar nee gezegd want voor de niet zwangeren is het misschien al moeilijk genoeg.

Parkeren is volgens haar mogelijk vaak voor de deur ( maar ja het blijft wel amsterdam he meiden, dus of dat ook lukt?) Uurtarief is 3 euro per uur. Reken er op dat er soms betaalautomaten zijn waar je alleen contant of juist alleen met een chipknip kan betalen.

Ik zal de adresgegevens en route in een document zetten en dan aan jullie mailen? dan heb ik wel jullie emailadressen nodig. Dus als je die in een Pb tje aan mij geeft. Of ik mail het document aan Viola, die heeft alle adressen en kan het dan doormailen. Zeggen jullie maar wat je wilt.

gezellig hoor om jullie te zien!

Liefs

Helemaal top!! Stuur mij maar een bericht Sas, niet moeilijk doen, ik stuur het dan naar iedereen toe, no problem!! xxx

En lekker knutselen met zijn allen lijkt me helemaal leuk, who nows hahaha....

Geplaatst

Ha Essie;

Had je net in een ander topic ook al wat geschreven maar zei het nu hier ook staan , veel succes !! duim voor je xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden