Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden ik heb de fotos in een album gezet. Maar om die te bekijken moet ik jullie uitnodigen ( en dat gaat per email adres) of het album openbaar maken maar dat betekend dat iedereen ze kan zien. Voila heeft de emailadressen van de dames die er bij waren maar de anderen willen ze misschien ook zien.

Handigste misschien om mij in een pbtje je emailadres te geven, dan kan ik het album delen. Of heeft iemand nog een ander idee, ik ben echt een blondje op gebied van dit:)

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hi meiden,

Het was erg leuk gister, en ook de locatie lonkt om nog ns terug te gaan en te gaan mozaïeken. Sas, Nal en Jolanda, veel bewondering voor jullie! Ik vond t gezellig, van tevoren wel spannend maar dat was meteen weg toen we elkaar ontmoetten. Een mooie club meiden, zonder dat ik nou t idee had met oudere vrouwen te zitten. Jullie kwamen op mij jeugdig over! 

Wanneer doen we t weer?

Hi sas, de chocola is goed gevallen, gelukkig!

Kan me heel goed voorstellen dat t wat veel was gister en dan ook nog je vriendin bevallen. Wees maar extra lief voor je zelf.

He lieve Marianne,

fijn dat de chocolade goed gevallen is ( of eigenlijk niet gevallen is).

Van mij ook voor herhaling vatbaar maar wanneer???

Tja ik probeer lief te zijn voor mijzelf maar dat is wel moeilijk na en de high tea en de bevalling van mijn vriendin. Iik mis op dit soort momenten dan echt mijn lief en baal dan zo dat hij ver weg zit.

Liefs

Geplaatst

@marianne,

Ik heb ze gemaild want ik lees dat het echt bij iedereen anders is wanneer ze moeten beginnen.

Ik maak me weer zorgen dat ik te laat ben met vragen enzo hahahhaah zal wel weer meevallen........

Bedankt voor je reactie

Geplaatst

Dankjewel Marianne!! Super, jouw info. Ik ga dinsdag maar ff bellen naar zh. Misschien hebben zij ook tips. En zou graag n echo willen (is eigenlijk week erna) om te kijken of alles goed is met ukkie. Ook kunnen ze misschien aan m'n bloed zien of ik genoeg binnen krijg.

Wat leuk die foto's!!! Ik zal emailadres pb-en.

Essie, komt goed hoor. Je bent niet te laat.

Veel plezier nog allemaal!!

Xxx

Geplaatst

Itsus

Wat een vervelend bericht over jouw moeder. Ik kan me een beetje voorstellen hoe dat is (hier gaat het niet goed met mijn schoonvader; tumor in maag en blaas; doktoren kunnen niks doen aan maag). Gelukkig heb je broers en zussen die jouw moeder ook een bezoekje kunnen brengen, zodat je er even tussenuit kan en jezelf weer opladen. Ik hoop dat je moeder opknapt.

En misschien is het dan ook wel gek als ik zeg dat ik het toch wel bijzonder vind dat er twee zwangeren op de motor naar de hightea kwamen.

Mees

Ondanks dat het voor een goed doel is, kan het nog wel vervelend zijn om misselijk te zijn. Sterkte meid. Ik hoop dat je snel opknapt.

joske

Ik ken het gevoel van 'voorzichtig blij'. Toch zal ik je voorzichtig feliciteren. Ga je nog een digitale CB test doen of een test via het ziekenhuis / huisarts?

sas67

Zo herkenbaar. Ik weet nog dat ik me beroerd voelde door een postzegel van een ooievaar op een brief (met een geboortebericht erin) op mijn deurmat. Zo iets kleins (postzegel) kon me zo verdrietig maken.

Wat me ook door de grond deed zakken was dat ik een boek over zwanger zijn van een vriendin te leen kreeg, want ze was bevallen van haar zoontje. En na een paar jaar vroeg ze of ze het terug kon krijgen, omdat ze (voor mijn onverwachts) zwanger was van haar dochtertje. Ik hield me groot, maar ik was zo intens verdrietig, omdat haar wereld veranderde, en mijn wereld nog steeds stil stond (na al die jaren). Ik wilde diegene zijn die zwanger was. En dat gevoel had ik altijd als er iemand zwanger was, dat ik diegene wilde zijn die zwanger was (en dat had ook te maken met de tijd die verstreek).

Geplaatst

Hi Sas,

Ja idd je man ook nog zo ver weg! Moeilijk! Maar niet de moed laten zakken hoor. Je bent echt n topper! Een lieve intelligente vrouw, met mama-kwaliteiten. En ook voor jou is er nog hoop. Zet de criticus dus nog maar ff in de ijskast en verwelkom je dromer. :)

Knuffie, xxx

Geplaatst

Dankjewel Linda! Ja, ben steeds zo misselijk. Gelukkig vandaag niet overgegeven maar gisteren meerdere keren.

Zit er nu ook tegen aan.

Hoop dat t snel over gaat.

Xxx

Geplaatst
Itsus

sas67

Zo herkenbaar. Ik weet nog dat ik me beroerd voelde door een postzegel van een ooievaar op een brief (met een geboortebericht erin) op mijn deurmat. Zo iets kleins (postzegel) kon me zo verdrietig maken.

Wat me ook door de grond deed zakken was dat ik een boek over zwanger zijn van een vriendin te leen kreeg, want ze was bevallen van haar zoontje. En na een paar jaar vroeg ze of ze het terug kon krijgen, omdat ze (voor mijn onverwachts) zwanger was van haar dochtertje. Ik hield me groot, maar ik was zo intens verdrietig, omdat haar wereld veranderde, en mijn wereld nog steeds stil stond (na al die jaren). Ik wilde diegene zijn die zwanger was. En dat gevoel had ik altijd als er iemand zwanger was, dat ik diegene wilde zijn die zwanger was (en dat had ook te maken met de tijd die verstreek).

IVf moeder, dat is zo fijn aan het forum hé? Dat een ander altijd begrijpt wat je bedoelt. Het is ook zoals je schrijft over je wereld die niet veranderd en bij de ander wel. Zo herkenbaar. Gelukkig is mijn vriendin een toppertje en enorm betrokken bij ons en onze kinderwens. Meteen na het berichtje over de geboorte van haar dochtertje gisteren kwam er een sms van haar waarin ze schreef dat ze aan mij dacht en wat het nieuws met mij moest doen. Top hoor,net bevallen, mega veel bloed verloren en dan aan mij denken, dat is fijn. Maar ja het neemt op dat moment het verdriet niet weg.

Liefs

Geplaatst
Hi Sas,

Ja idd je man ook nog zo ver weg! Moeilijk! Maar niet de moed laten zakken hoor. Je bent echt n topper! Een lieve intelligente vrouw, met mama-kwaliteiten. En ook voor jou is er nog hoop. Zet de criticus dus nog maar ff in de ijskast en verwelkom je dromer. :)

Knuffie, xxx

Nou, zit ik hier zowat te janken als ik dit lees, terwijl ik had afgesproken met mijzelf vandaag eens een een droge dag te houden. Kom jij met deze lieve woorden!

Knuffie terug en ik zal de ijskast proberen dicht te houden:)

Geplaatst

@linda an @ivf moeder,

Dank je wel zodra ik morgen kan en wat weet zal ik het meteen op dit forum zetten.

Ik ben heel relaxed en zie er niet tegenop.

Ben ook wel blij dat ze mijn eierstokken leeg halen ik vind ze erg gevoelig.

Geplaatst

:hug:Hoi meiden, ik vond de high tea erg gezellig en super leuk om jullie te ontmoeten. Heel grappig als ik nu een berichtje van jullie lees waar ik nu ineens een gezicht en persoon bij hebt, echt top!! Dus alle andere meiden, we gaan het nog een keer doen en dan gaan jullie ook mee!

Ik merk wel dat het ook veel los maakt bij me.

@Nal Een extra knuffel geef ik aan Nal, ik zag in je ogen dat je het heel erg moeilijk had, je bent een kanjer dat je toch mee gaat, ik ben echt trots op je, hopelijk ben je dat ook op jezelf!! Ik denk aan je meid!

@Sas ook voor jou, we zitten toch in hetzelfde bootje en je doet zo je best om sterk te zijn, dat zie ik. Heel begrijpelijk, ik herken dat gevoel, je bent ook sterk, wees lief voor jezelf!!Succes met je vriendin en haar kindje, het is wel een super vriendin!

@Marianne Ja, we zaten zo te kletsen blabla.. en ik heb echt als een kip zonder kop achter je aangelopen zaterdag hahaha..zo blij dat je de weg wist, het moest zo zijn. Meestal ben ik diegene die alles uitstippelt en nu niet, ook wel eens prettig. Dus veel geleerd van mezelf. Geniet van je kleintje meid, het mag!!

@Itsus Veel sterkte met je moeder! Hopelijk toch even genoten van je vrije tijd met je liefje, want dat is hij, dat heb ik gelijk gezien, jullie zijn een leuk stel. Heel erg bedankt voor al je tips, super blij ben ik daar mee!

@Linda Geniet van je (nog) kleine mooie buikje, je bent een stoere meid zo op de motor, erg bijzonder!

Jullie zijn allemaal sterke vrouwen, waar ik bewondering voor heb, ik merk dat vrouwen die "iets" mee maken toch erg bijzonder zijn. Jullie hebben een plek in mijn hart :love5:.

Geplaatst

@Mees Heel veel sterkte meid, het hoort erbij maar ik duim voor je dat het niet te lang duurt voor je!

@Essie Veel succes meid!

@Joske Gefeliciteerd, wat een wonder, veel geluk, ik duim voor je.

@Trish ik hoop zo dat het goed met je gaat, ik stuur je nog een email.

@Jeanine prachtige foto's van je, wees maar trots op jezelf!

@Sas Bedankt nog voor de foto's!

Geplaatst

@ Essie,

ik zou je bijna vergeten door alle drukte van de topicdag. Maar jij heel veel succes morgen bij de punctie en dat er maar mooie eitjes mogen zijn!

Liefs

Geplaatst

Sas, bedankt voor de prachtige fotoś ! Moet nog even uitzoeken wie wie is en vooral wie jij bent ! Wat een prachtige herinnering aan een fijn uitje ! Ik hoop er volgende keer echt bij te zijn !

Geplaatst

Hallo Meiden

Helaas is onze droom alweer voorbij.

hier is het helaas weer helemaal mis, ik ben vanacht begonnen te vloeien.

Het vruchtje was dus helaas toch niet helemaal goed. Ik had al een vermoeden door het lichte streepje, dat er niet overdadig veel hcg aanwezig was.

ik voel me in en in verdrietig, het zal weer zijn plekje moeten krijgen. Zal dan toch wel aan de ouderdom van de eicellen moet liggen.

4 keer achterelkaar is teveel om toeval te zijn. Ik kan nu alleen maar hopen op een goed eitje.

liefs joske

Geplaatst

Hallo Joske,

Heel veel sterkte meid. Naar dat je nooit weet wanneer dat ene goede eitje er is he?

En dat vind ik soms ook wel lastig aan dit forum, dan lees ik weer allerlei verdrietige verhalen, dan zakt mij de moed ook weer in de schoenen.

Terwijl ik nu juist positief moet proberen te blijven. Want terwijl sommige van jullie elkaar ontmoetten, zat ik tussen een punctie en terugplaatsing in. Dat was weer lekker op en neer rijden naar DD.

Afgelopen vrijdag had ik de punctie: 7 eicellen gevonden van goede kwaliteit.

De volgende dag werd ik gebeld dat er 3 bevrucht waren, dat viel me dan weer een beetje tegen, hetzelfde aantal als in Brussel. Ik had op eentje meer gehoopt.

Maar tegelijkertijd dacht ik, ik moet blij zijn: ik krijg een terugplaatsing! Gisterochtend om half 6 's opgestaan en naar DD gereden. Gelukkig was het rustig op de weg.

Alledrie de embryo's bleken zich goed gedeeld te hebben en zaten goed op schema, een 2-, een 3- en een 4-cellige. De kwaliteit van de embryo's was volgens bioloog erg goed. In DD kiezen ze ervoor om zo snel mogelijk terug te plaatsen in de baarmoeder omdat dit de beste plek is. Vandaar al een terugplaatsing op dag 2. Nu zit ik aan de utrogestan, maar ook aan estrifam, omega 3, cardio aspirine. Allemaal voorgeschreven door de arts. En dan kreeg ik nog de vraag twee minuten voor de terugplaatsing of ik EmbryoGlue wilde proberen. Ik had daar nog nooit van gehoord... Dus wat doe je dan? Ik overleggen met mijn man en we dachten OK, we proberen het. EmbryoGlue is natuurlijk geen echte lijm, maar bevat stoffen die het embryo nodig heeft om zich in de baarmoeder te kunnen nestelen. In principe gebruikt mijn arts dat niet, maar ze had een patient die ook gister een terugplaatsing kreeg (na al 5 mislukte IVF pogingen) en die wilde het heel erg graag proberen dus daarvoor hadden ze het gekocht. Vandaar dat ik het nu ook kon proberen. Het is heel duur spul maar het kan verdeeld worden over verschillende vrouwen. En dan kunnen ook de kosten verdeeld worden. Een ampul blijft na openen ongeveer een week goed dus als er nog meer vrouwen zijn die het spul willen proberen dan worden de kosten lager. We hebben afgesproken dat wij 30% betalen tenzij er nog meer vrouwen zijn die het willen proberen. Na thuiskomst gelijk even gegoogled. Het lijkt wel enigszins een niet bewezen middel te zijn. Er zijn artsen die er geen enkel geloof aan hechten. Maar gelukkig heb wel een aantal positieve verhalen van vrouwen gevonden en op Medline heb ik een artikel gevonden waarin staat dat het vooral bij oudere vrouwen de kansen verhoogd. Nou ja, tot die categorie behoor ik dus we hopen er het beste van. In ieder geval kan het niet schaden. Nu nog braaf mijn Chinese kruiden slikken en dan maar afwachten. Het worden weer twee heel spannende weken.

Ik ga nu weer eventjes van de zon genieten en ik hoop dat jullie dat ook doen.

Succes en sterkte allemaal.

Groetjes, Pherenike

Geplaatst

@ Joske, meid wat sneu. Telkens weer een teleurstelling en verdriet waar je weer mee om moet gaan. Ik had het zo gehoopt voor je en het je gegund. Sterkte meid.

@ Phenerike, spannende tijden weer voor jou En wat apart van die medicijnen, lijm. Je schrijft zij over de arts, heb je in DD dan een andere arts dan Dr S? En mag ik vragen waarom jij het lange protocol hebt? Ik weet niet zo goed wat hetr verschil is behalve dan in duur. Wij hebben 3mei een evaluatie afspraak met Dr S en dan wil ik zo goed mogelijk voorbereid zijn.

Heel veel succes in de wachtweken!!

Geplaatst

Goedemiddag dames, kom weer even bij m'n leeftijdsgenoten spieken ;-)

Allereerst Joske: Wat ontzettend rot dat het weer niet gelukt is. Aan de andere kant ben je een van de 'gelukkigen', en ik zet het expres tussen aanhalingstekens, dat je toch steeds weer al dan niet spontaan zwanger wordt. Dat moet je toch ergens hoopvol stemmen, al zal je nu verdrietig zijn...

@Sas67: Nee, Pherenike (en ik binnenkort ook, hoop ik) gaan naar een andere kliniek in Dusseldorf. Mag ik toch wel zeggen, Pherenike?

We hebben er al over ge-pm'd want ik was benieuwd naar haar ervaringen. Dr Scholtes is ongetwijfeld een zeer kundig man en het is handig dat hij Nederlands spreekt, maar ik lees tussen de regels door altijd dat hij druk en gehaast is en dat een aantal vrouwen op de terugweg nog met vragen zitten. Daarbij heeft hij al klandizie genoeg ;-) 'Onze' kliniek wordt geleid door twee vrouwen, van wie er 1 of 2? voormalig collega's zijn van Dr Scholtes.

@ Pherenike: Ik word steeds positiever over Kinderwuensch als ik je verhalen lees. Ik vind 7 eitjes overigens een heel hoge score (kwam zelf nooit verder dan 2 a 3) en een bevruchtingspercentage van 50% is nog steeds keurig. Tuurlijk, je hoopt altijd op meer maar mooie snelle delers is hartstikke fijn. Ik ga heel erg voor je duimen.

Wat ik ook fijn vind, is dat ze je die embryo glue aanbieden. Of beter gezegd: Dat ze niet bang zijn dingen te proberen, ook al is het effect dan niet bewezen, net als assisted hatching bijvoorbeeld. En helemaal fijn is dat ze je met een batterij aan preparaten en hulpmiddelen naar huis sturen, ipv 'hier zijn de utrogestanbolletjes en veel succes ermee'.

Ik heb op 12 mei een intake. Ben benieuwd en heb er ook wel zin in, maar aan de andere kant bevalt een pauzemaand me beter dan ik verwacht had... Misschien ook iets om over na te denken.

Fijne dag nog allemaal, meiden.

Geplaatst

@elliebellie, natuurlijk mag dat! :happy7:

@sas: de naam van de kliniek vind je in mijn handtekening. Het fijne van deze kliniek is ook dat het niet zo ziekenhuizerig is, niet zo klinisch (dat was wel in Brussel). Dat zijn natuurlijk allemaal maar details. Uiteindelijk gaat het om het resultaat. De punctie viel me wel wat tegen, ik vond het deze keer echt heel pijnlijk. Als ik het ooit nog een keer doe (wat ik niet denk maar je weet maar nooit) dan overweeg ik toch een narcose.

Het stel dat de EmbryoGlue graag wilde, kwam uit die andere DD kliniek van dr. S. Een Duits stel en zij hadden het daar helemaal gehad. Het leek net een fabriek en ze hadden het als heel stressvol ervaren en waren daarom nu overgestapt.

De uitrustkamer was echt fantastisch ingericht, werkelijk heel mooi. Een relaxte sfeer met een relaxmuziekje. Daarnaast wordt rondom de terugplaatsing ook acupunctuur aangeboden en dat kun je prima combineren met een acupuncturist in Nederland. Beide artsen (allebei dames inderdaad) hebben dit geleerd te doen.

Tot later,

Pherenike

Geplaatst

@sas

Wat betreft het lange protocol het volgende: mijn eerste IVF was in het UMC Utrecht. Ze hebben daar uitgebreid onderzoek gedaan naar de protocollen en daaruit is gebleken dat oudere vrouwen beter reageren op het lange protocol. Maar niet alle klinieken verdiepen zich onmiddellijk in de resultaten van anderen en blijven het toch op hun eigen manier doen. Als je kijkt naar mijn drie IVF's denk ik dat voor mij het lange protocol inderdaad het beste gewerkt heeft. In Brussel had ik het korte protocol maar mijn huidige arts heeft op basis van mijn eerste twee IVF resultaten gekozen voor opnieuw het lange protocol en dat wilde ik zelf ook graag.

resultaten

umcu: 13 eicellen, 4 topembryo's

brussel: 5 eicellen, twee niet rijp, 1 topembryo, 2 lage kwaliteit embryo's

DD/Kinderwunsch: 7 eicellen, allemaal rijp, 3 topembryo's

Als je boven de 40 bent, denk ik dat je beter voor het lange protocol kunt kiezen tenzij eerder gebleken is dat het voor jou niet werkt. In ieder geval is het de moeite van het proberen waard. Het duurt langer en ik heb begrepen dat veel vrouwen dat vervelend vinden maar ik vind dat als je eenmaal met spuiten begonnen bent dat de tijd vliegt. Overigens ik heb decapeptyl gespoten en dat doe je dan gedurende een week of drie maar ik begreep dat je in DD ook kunt kiezen voor een neusspray zodat je veel minder hoeft te prikken. Bespreek het met je arts als je er bent. Veel succes!

Groetjes, Pherenike

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden