Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden, heb weer even bijgelezen.

@ Mirke, gefeliciteerd, je bent gewoon hardstikke zwanger!!

@ Mely, is het nog vol te houden in de killing wachtweken?

@ Lala, alles goed met jullie?

@ Sometimes, is bij jou de rode duivel al gekomen? wachten duurt lang he?

@ Nine, potverdorie wat een slecht en teleurstellend nieuws. Ook ik had steeds maar 1 eicel, wel alle 3 keer een bevruchting. Maar meis hou vol!

@ Ellie, jij gaat in juni weer beginnen toch? Ook weer spannend strakes.

@ Nikkie, vandaag de punctie. Op naar een paar mooie eicellen!

Wij hebben nu definitief voor Bernabeu in Spanje gekozen. Hebben tot nu toe een fijn contact met hun en ze zijn op de hoogte van het hele cyprus debacel. We gaan voor een geheel nieuwe donor. Dus ik wacht nu op een voorstel voor een afspraak voor het 1ste bezoek aldaar. Als alles meezit( ik durf het bijna niet te zeggen) dan kunnen we ergens in juli een tp hebben!

Vanavond gaat mijn lief weer voor 2 weken weg naar Singapore. Is dan weer een week thuis en gaat dan 7weken weg.

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Sas Wat een goed nieuws. Jammer dat je mannetje weggaat, maar je hbt weer iets om naar uit te kijken na die teleurstelling. Vol goeie moed er naar toe, meid.

@ nikki succes vandaag

Hier nog helemaal niets, geen druppel. Ik ben nog nooit zo laat geweest.. Bah ik haat dit .. Ik wil gewoon beginnen

Geplaatst

Vanochtend de punctie gehad, verliep op zich vrij "vlotjes", totdat de arts iets raakte met de naald dus dat werd een behoorlijk bloedbad. Heb nu dus meer last down under dan normaal gesproken na een punctie. Maar ook dat komt allemaal weer goed. Er zijn 4 eicellen en nu maar duimen, bidden, kaarsjes branden, etc. voor mooie bevruchtingen. Maandagochtend worden we gebeld of er een TP is en die komt er (positive thinking) dus we hebben 'gewoon' maandagmiddag een TP :-). Reuze spannend allemaal weer. x Nikkie

Geplaatst
Nikkie, we hebben bij de vorige meeting via agendaprikker( zo heet het geloof ik) op internet een datum geprikt. En daarna besloten waar we afspraken, beetje centraal voor iedereen.

Oké meiden die interesse hebben in de 40+ date: willen jullie mij dan een PB sturen met jullie emailadres, die heb ik namelijk nodig voor die datumprikker. Thanks!

Geplaatst

@Sas. Fijn dat jullie een goed gevoel kliniek in Spanje gevonden hebben, dat is super nieuws. En misschien al in juli een TP. Ben blij voor jullie.

@Sometimes. Nog steeds geen rood??? Zou het niet misschien, heel toevallig, wellicht kunnen dat ...

@Mely. Hoe gaat het broeden en wachten?

Geplaatst

@ Nikki, die terugplaatsing die komt dr maandag, ik duim voor je. Nu ff relaxen en proberen te ontspannen (hoor wie het zegt, hihi)

Maandag krijg jij je mooie emmies terug.

Helaas kan ik op de natuurlijke manier absoluut niet zwanger worden, ben gesteriliseerd. Dus het zullen gewoon de zenuwen zijn denk ik.. Nog steeds helemaal niets geen rood... :(

Geplaatst

nine verdikkeme meid wat een mega domper heb nog vaak aan je gedacht! logisch dat je diep in de put zit langzaam je laddertje vinden en 1 voor 1 beklimmen sterkte meid!!

Hopenlijk mag je snel verder

Geplaatst

@Nikkie ik moeste vandaag aan jou denken ( je hebt me op andere gedachte gebracht:) en nu les ik dit ik zou jou liefts een dikke knuffel geven.

4 eicellen en nu naar mooie bevruchtingen en TP ik duim zo hard voor jou dat nu al pijn doet ,laat jou lekker vervenen en denk aan leuke dingen ......

@ Somoetimes hou vol meid het kan zijn dat die wat later is wat jij hopt , hop ik niet te krijgen he he maar gun ik wel zo snel we mogelijk.

O dames ik word helemaal gek van mezelf he he net op internet gezocht hoe lang blijft de Pregnyl in je lichaam grrrrrrr moet nog vol houden en niet denken o dit is een teken maar gelukkig heb ik jullie en mijn werk voor afleiding o god die 2 weken zijn echt KILLIG nog 9 dagen tot dat hormon helemaal uit mijn lijf is ...

Geplaatst

Ik mis wat gestuiter op het topic ... ;-) ... Mees maxi en mini alles goed met jullie?

En aanstaande mama Eer ... hoe is het met jou en beeb?

Joske ... ook stilletjes, alles goed meis?

Van de kant van Karin is het ook stil. Ben je nog steeds zo moe?

Meiden, misschien hebben jullie gewoon even geen zin in of geen tijd voor of niets te melden op het topic dan begrijp ik dat ook hoor! Dan zien we jullie vanzelf weer verschijnen ;-)

Geplaatst

Ha Nikkie,

Alles is goed hoor! We zijn in afwachting voor nog een behandeling (de 5e), dus nog niet zo heel veel spannends te melden. Half mei voor de uitgansecho, en dan zien we wel weer.

Lees wel mee hoor!! want ik ben heel erg begaan met jullie allemaal:)

Wel lief dat je aan me denkt!

Jammer dat het toch een iets minder vlot verlopen punctie hebt gehad. Vier eicellen!! Op naar twee hele mooie embryo's voor de TP en 2 super mooie cryo's voor over een jaar of anderhalf:) :)

Wij hebben ook een kinderwens vanaf begin 2009, net als jullie, pff wel veel gebeurd ondertussen! Maar we gaan ervoor meid!

Mirke nog van harte met je zwangerschap!

Mely wachtweken zijn echt killing. Maar de weken erna ook hoor1, als je positief test. ik duim voor je.

Geplaatst

Sas, ik heb ook goede berichten over Bernadeau gehoord, dus een goede keus! volgens mij is Mees daar ook geweest.

Geplaatst

Eindelijk is het dan zover, mijn ongi is doorgekomen. Helaas pas morgen bellen voor toestemming om te starten met de deca, maar ben in ieder geval ongesteld. Nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ben geworden( hopelijk voor de laatste keer)

;)

Geplaatst

@Joske, ik wil heel graag een stuiterbaby:-)) Ik zal je straks even een pbtje sturen

@ Sometimes, mooi dat je ongi er is, nu hopen dat je snel mag starten met de deca

Geplaatst

@Sometimes eindelijk , wat mooie dat je ongesteld ben geworden dit was echt zwaar voor jou neem ik aan en nu mag je eindelijk aan de slag en veel succes met prikken.

O Dames ik hou niet meer vol tot 13 mei , zit nu op dag 7 is er iemand die eerder geeft test gedaan ik weet zeker dat ik niet tot die datum volhoud !!!

Geplaatst

@Mely. Kom op Mely, je kan het, ik weet dat die wachtweken killing zijn maar you can do it! Probeer je zinnen te verzetten, zoek afleiding, doe leuke dingen. Hou vol.

Ik mag altijd 15 dagen na de punctie testen, jij 15 dagen na de TP. Wellicht kan je het testen dus op 10 mei (ook 15 dagen na de punctie) doen maar veel eerder zou ik het niet doen.

Suc6 met wachten meid!

Geplaatst

@ allen, vandaag toestemming geregen om te starten en om 9u vanavond de eerste deca spuit erin. had me zorgen gemaakt voor niets. Stelde niet veel vor, het spuiten dan ;)

Nou 3 dagen deca en dan de Gonal erbij

15 mei de eerste echo

Ik ben benieuwd.

groetjes allemaal

Geplaatst

Go Nikkie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk he, die opluchting... misschien wel het belangrijkste moment van de hele behandeling. Succes en plezier!

Geplaatst

Sometimes, eindelijk! Wat een opluchting moet dat zijn geweest. Gelukkig vind je het spuiten niet veel voorstellen(ik ook niet).

Nikki een Tp. Het is altijd superspannend of er wel iets bevrucht is....ja dus! Heel veel succes vanmiddag. En dan maar wachten he en verschijnselen signaleren.

Mely, vreselijk he die wachtweken. Vooral de tweede week kan ik me wel herinneren. Het is zo 15 mei of misschien 14 mei of 13 mei...Ik teste ook een paar dagen eerder.

Geplaatst

@Nikie Heel veel succes vanmiddag ben blij voor jou .....

@Sometimes hoe gaat het met prikken ?

@Ellie71 ja nog ff maar geduld heb ik zeker niet dit moet ik nog leren pfff.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden