Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Nikkie, hoe laat weet je het ongeveer? In de ochtend?

Beetje stom maar geen idee ... We worden niet door ons eigen ziekenhuis gebeld maar door het EMC en bij een cryo TP geeft ons ziekenhuis geen behandelbrief met info en we hebben het niet gevraagd ... Bij een verse poging werden we tussen 9 en half 11 gebeld dus daar ga ik nu waar weer van uit ...

Geplaatst

Ja, hopelijk vroeg. Anders is het helemaal zo stressy...al dat wachten.

Mini mees is gelukkig weer helemaal fit ja. Hij is weer helemaal happy en vol actie. Hij is snél....dan loopt hij met n (duw)wagentje en rent je zo voorbij. Te grappig. Onvermoeibaar en blij ventje:happydance:

Geplaatst

He Meesje, slapen jij. Elke nacht zo laat wakker... Dacht dat uk alleen niet kon slapen... Hb gisterslaappillen gekregen van de gyn om een beetje rust te pakken, maar zit nu met een jillz 0% met VL te chillen. Morgen wel vroeg Nasr bed. Enne jij? Koppie thee?

Geplaatst

Haha Mees sorry maar ik zag je groene lampje niet dus ik dacht die is misschien stappen? :-)

Goed dat ik ben gaan slapen want zat beneden voor de kat om half 4 en weer om 6 uur... Meestal ga ik geen 2x maar P lag zo lekker te slapen en ik was toch wakker... Grrr... Babies waren wakker om kwart over 8, die waren braaf, nu flessen geven, tot later!

Sometimes jij zal ook wel vaker komen ben ik bang, even checken of het hier gezellig is... Hoop dat je nog lekker geslapen hebt?

Geplaatst

Hoi meiden, hebben om 12.55 uur een TP. Geen idee van 1 of 2 cryo's, dat horen we straks in het EMC, wordt dus vervolgd. Voor en na de TP nog even een acu sessie. Ik ben er weer klaar voor :-) !!

Geplaatst
Remi ................... :waaaahhhhh2525257Et

Hihihi ... hahaha ... Mees was only the lonely on the topic ... weinig nachtbrakers op het topic. Wat ben je toch grappig met al die smileys, zo lekker stuiterig!

Geplaatst

:goodluck1:Nikkie, wat een goed nieuws dat je eskimo(otjes) goed zijn ontdooid. En lekker acu-sessies! Top!

Heel veel succes, de duimen gaan weer verder met draaien!

:positive energie:

Lot

Geplaatst

Mees, je houdt de boel lekker aan de gang 's nachts. Ik slaap momenteel ook niet zo goed, maar om nou naast mijn wel slapende hubbie te gaan liggen internetten...

Zoals Caro al zegt zul je de komende tijd wel meer en meer gezelschap van Sometimes krijgen......sorry Sometimes, wil je niet ontmoedigen, maar ervaring leert dat het nou niet bepaald top maanden zullen worden wat betreft slapen. Verder is het natuurlijk alleen maar genieten!!!

Wat een ongelooflijk bagger weer overigens, lijkt wel herfst. Ik zeg luiken dicht, open haard aan en veel kaarsjes...

Fijne zondag dames!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Net thuis en meteen naar de pc voor goed nieuws en :eskimo02::eskimo02:2 (of 1) super eskimo's!!!

Geweldig meid...genieten van de tp die nu ongeveer is toch? en yes....broeden maar!!

xxx, mees

Geplaatst
He Meesje, slapen jij. Elke nacht zo laat wakker... Dacht dat uk alleen niet kon slapen... Hb gisterslaappillen gekregen van de gyn om een beetje rust te pakken, maar zit nu met een jillz 0% met VL te chillen. Morgen wel vroeg Nasr bed. Enne jij? Koppie thee?

Hey sometimes, ja he, ben n latertje. Heerlijk...lekker genieten altijd. Klopt, als hij ziek is wil ie echt niet alleen slapen. Nu braafjes zzzzz. Inderdaad nog ff koppie thee. Had ik geweten dat jij nog kwam, dan had ik de laptop nog ff opgestart. Is dat jillz 0 procent trouwens lekker? Lijkt me wel wat....vooral die leuke mannen erbij ;-)

Hahaha Nikkie, ja, zoooo lonely was ik. Hihi, is altijd zo leuk...die emo's. Lag ook dubbel om die van Caro, die net achter n gordijntje kijkt.

Caro, hebben we lichtjes dan?? waar?? Ben beetje blond denk ik. En jij eruit voor je kattenbeesten? Arme..en je kids zo braaf aan de slaap.

Lot, ja, lekker ff feesten hier op t topic 's nachts ;-) Alvast voor de mooie ontdooing van de cryo's. Ja, is waar...misschien Sometimes ook wat vaker.

En wat een vreselijk weer ja. Wij zijn er al uit geweest, maar t liefst maar alles dicht, heel warm stoken en lichtjes aan. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

xxx, mees

Geplaatst

:36_11_6::lachu:Ahhhhhhhhhhhhhh ik zie nu die groene lichtjes....een mini rondje achter onze namen. Nou ja.....!!

Vroeger stonden de namen van de onliners onder aan het topic...veel makkelijker, zeker voor mij hihi.

Geplaatst

Dacht al dat je daar uiteindelijk zelf wel achter kwam... heeft bij mij ook even geduurd hoor, zo eerlijk moet ik wel zijn... Het is een soort lichtje toch?

Het is maar 1 kat maar dat is genoeg. Heb er in andere topics al over geschreven: hij heeft een schildklierprobleem waardoor hij veel honger heeft en elke nacht om half 4 begint dat. Probleem is dat hij niet te negeren is en ik wil niet dat de kids ervan wakker worden dus omstebeurt gaan we naar beneden... Ik zei al: last van gebroken nachten, niet door de tweeling maar door de kat! Is toch erg... Hij is 17 maar verder nog 'goed' dus tja... dat doe je dan he...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden