Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja nou mis ik je toch wel Mees!

Dacht al eerder naar bed te gaan maar jongetje met ineens 39.4 graden koorts (ligt nu weer te slapen) en als er eentje ziek is kan ik zelf niet slapen dus maar weer hier rondhangen maar het is hier wel heel stil... De meesten zijn heel verstandig en liggen er al lekker in!

Ga zo ook maar...

Ik mis je ook hoor Caro!! Lag in bed gistrn te denken aan jullie allemaal.... Ik voelde gewoon dat je op :people: was.

(snert internet hier)

Is de koorts al gezakt? Hier kleine man weer ietsje aan de hoest, maar gaat goed hoor.

Elfje, mega knuffel!!

Sometimes, hoop dat het beter gaat. In het ziekenhuis door de migraine...dat is wel heel erg. Ik denk aan je! En rustigjes aan doen he. Knuf!

Ting...hoe gaat het? Jij had toch al cm's ontsluiting n week geleden? Gaat het goed? Begin me beetje zorgen te maken.

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
sas gisteravond was ik bij mijn ouders en heb dusdanig weinig geslapen (verder ging het goed en gezellig hoor, maar met zijn vijven op een kamer is een beetje vol en onrustig...) dat ik straks op tijd ga. De hele familie inclusief mijn zus ligt er al een uur in! Tsss... Gaat mij dan weer wat ver, hoe moe ik ook ben... Dus geen tijd nog om mees te missen ;-)

ja halloooooo!!! Wel mij missen hoor!!

:36_1_13:

Tohfkam..:thumbsup: die uitslag; super meid! En n jongen...hihi..die gaat veel roze dragen als je dochter m aan mag kleden.

Lot, ben je weer fit? Ik hoop het meid!

Geplaatst

He Mees! Leuk dat je er was maar nu weer vakantie vieren he! He, je lampje brandt! Je bent er nog steeds! Wanneer komen jullie terug, na Oud en nieuw?

Hier nog niet helemaal goed met Bram. Had steeds nog wel verhoging vandaag en vast eten ging niet zo goed, dus vooral flessen gehad. Leek wel of hij keelpijn had ofzo, hij wilde niet slikken, liet het brood of fruit heel lang in zijn mond. Hij ligt er nu net weer in, met 37.7 dus daar dat is prima voor de late avond. Morgen schoonouders op bezoek dus hopen dat ie dan helemaal beter is!

Ikzelf vandaag trouwens de hele dag koppijn dus ik ga mijn best doen niet ziek te worden!

Geplaatst

Ahhh wat zielig voor Bram. Ja..hopelijk gaat het nu beter en slaapt hij goed. En morgen weer gezond.

Niet ziek worden zelf hoor! Je moet naar de date! Zoo balen dat ik niet kan.

Ja, we komen de 2e terug! De 1e nog lekker bijkomen van de nacht en dan pas de volgende dag terug.

Ja...die ticker...we blijven hier maar iedere dag zijn verjaardag vieren. Zo vermoeiend maar ja...die ticker zegt het:eekk::helluup::eek_yello:!

Maar ja...kweet ook niet. Die ticker is volgens mij zo 1tje die gewoon verder gaat vanzelf. Heb ook bij anderen gezien dat die heel lang blijft hangen op 'happy birthday'. Normaal telt die toch gewoon door? Of ben ik weer blond...:toothy9:

Hihi, zitten hier aan het zoveelste theetje (ik dan)...heb internet nodig...

Geplaatst
Ikzelf vandaag trouwens de hele dag koppijn dus ik ga mijn best doen niet ziek te worden!

Niet ziek worden hoor Caro, is niet gezellig als je er zondag niet bij bent, dus ik zeg volop aan de paracetamol etc.

Geplaatst

Hey Mees, volgens mij ben jij al net zo'n 'theemuts' als ik, liters gaan er hier per dag door heen.

Je zit toch in la France? In een wintersportgebied of in een leuk chateau ofzo? Echt jammer dat je niet bij onze 'oude knarren' date kan zijn, next time dan maar.

Geplaatst
Hey Mees, volgens mij ben jij al net zo'n 'theemuts' als ik, liters gaan er hier per dag door heen.

Je zit toch in la France? In een wintersportgebied of in een leuk chateau ofzo? Echt jammer dat je niet bij onze 'oude knarren' date kan zijn, next time dan maar.

Jaaaa, klopt! Bij mij ook liters!! Wat leuk!!!! Moeten we maar op theedate!

En ja, in n chateau. Heel groot en heel leuk! Ja...super jammer! Ik wil alles horen hoor; hoe het was! In gedachten ben ik bij jullie....!

Hihi, ik zie je nu steeds voor me, al wandelend in dat shitty weer..je inzet is groot hoor! Dat voelt ukkie.

Geplaatst

Mees ik neem aan dat je niet meer terugkomt vanavond maar aan een lekker Frans wijntje of theetje zit met een kaasje... maar ik ga nu naar bed hoor!

Welterusten!

Geplaatst

Sometimes, wat fijn dat je gisteren weer hoofdpijnvrij was! Ik weet zelf ook maar al te goed wat migraine is, gelukkig heb ik goede medicijnen. Maar die mag jij nu natuurlijk niet nemen. Sterkte nog!

Caro, hopelijk voel jij je vandaag weer beter.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Goeiemorgen!

In ieder geval geen hoofdpijn nog maar mijn schoonouders komen straks dus... ;-)

Bram had 37.3 dus nog maar heel licht verhoging... Kaat wilde maar een halve fles dus hopen dat die niet ziek wordt nu...

We zullen zien maar voorlopig heb ik de meeste ingrediënten voor mijn hapje voor morgen in huis dus ga er van uit dat ik kom!

Geplaatst

Effe een 'oude-knarren-date-ziekenboeg' check ....

Gastvrouw Lot, het is stilletjes rondom jou, het ging effies niet zo lekker met je, gaat het nu weer goed met je? Zie je het wel zitten dat die 'gekke wijven van het forum' (zoals wij door een aantal van onze mannen genoemd worden) morgen op je stoep staan?

Caro, fijn geen hoofdpijn meer maar wat je zegt hoe is dat na het bezoek van je schoonouders ;-) en als Kaat dan maar weer goed gaat eten en Bram niet weer de verhoging inschiet.

Sometimes, uit het ziekenhuis en inmiddels migraine vrij ... gelukkig! Maar zie je het zitten om te komen?

Sas. Inmiddels nog geen extreme zwangerschapsmisselijkheid, toch? Ik ga je morgen een dikke-ik-ben-zo-blij-voor-je-dat-je-zwanger-bent-knuffel geven.

Hier heeft vriendlief het eerste deel al gebakken, hij had besloten om ook nog shortbread cookies voor ons te maken. Morgenochtend bakt hij de scones, verser kan niet toch?!

Leuk en gezellig om jullie morgen weer te zien :-) !

Liefs van Nikkie

Geplaatst
Jaaaa, klopt! Bij mij ook liters!! Wat leuk!!!! Moeten we maar op theedate!

En ja, in n chateau. Heel groot en heel leuk! Ja...super jammer! Ik wil alles horen hoor; hoe het was! In gedachten ben ik bij jullie....!

Hihi, ik zie je nu steeds voor me, al wandelend in dat shitty weer..je inzet is groot hoor! Dat voelt ukkie.

En ellendig dat je je dan voelt in die zeikregen, helemaal nat, bah! Gelukkig hoef ik bijna nooit alleen, zussie gaat vaak met me mee (sinds kort wonen we weer in hetzelfde dorp, 5 minuutjes wandelen bij elkaar vandaan, dus dat is heel gezellig). En als kiddo nou inderdaad maar aanvoelt hoe groot mijn inzet is, daar kan het echt niet aan liggen. Alles voor onze cryo.

Geniet jij nog maar lekker van je theetjes in het chateau :-) !

Geplaatst
Ja duh... we doen voor de tweede keer een high tea... hoe thee wil je het hebben? :laughing9:

Hihi ... hoe gevat nog zo laat op de avond ... haha ... meer thee kan inderdaad niet ... hihi ...

Geplaatst

Lieve meiden,

sorry, heb jullie ernstig verwaarloosd, kwam er gewoon niet van.

Morgen kletsen we uitgebreid bij! Kan niet wachten om jullie te zien, en een dikke knuffel te geven.

Ben goed opgeknapt, alleen nog een beetje kriebelhoest.

Mannetje ook weer op de been.

Puppy gezellig als altijd, zal er morgenmiddag in t begin nog even zijn denk ik, want ik weet niet precies hoe laat ze wakker wordt.

Caro: hoop dat je niet ziek geworden bent, we kunnen niet zonder je hoor! Rest van de ziekenboeg opgeknapt?

Sometimes: rustigjes aan hoor! Hoop dat de hoofdpijn wegblijft, wat ook zonder jou kunnen we niet.

Nikkie: stoer van je met dit weer stug doorlopen, dat eskimootje moet het toch echt gaan snappen zo, hoe welkom het is!

Mees: stuiter je lekker in de sneeuw?

Oh ja, zo lief, we hebben de traditie om op kerstavond kaarsjes te branden voor dierbaren die er niet meer zijn of die het hard nodig hebben.

Mijn man vroeg of er niet een extra kaarsje voor jullie aan moest. Hij wist niet dat ik dat al had gedaan....Hij is nu op jacht voor J&J champagne. Tot nu toe overal uitverkocht! Zoonlief maakte de opmerking dat die van de J.umbo lekkerder is, dus daar zijn ze nu ook nog gaan kijken.

Muffins gaan straks de oven in en de ragout maak ik vanavond. De nootjes karameliseer ik morgen, dan zijn ze het knapperigst.

Ik heb bosbessenjam voor bij de scones en ook nog slagroom......

Tot morgen!

Fijne zaterdag,

Lot

Geplaatst

c1000 heeft K3 champagne, heb ik gister gehaald en die is heerlijk! Hebben we vorig jaar met z'n drieen helemaal leeg gedronken!

Zo even de laatste dingetjes halen voor mijn hapje, heb het nog nooit gemaakt dus jullie zijn proefkonijnen, is niet erg he :-)...

Ik zal zo even zeggen dat ik morgenavond niet mee eet, ik hoor het al! En... doggy bag!!! Hihi heb er zin in zo gezellig!

Geplaatst
Ja duh... we doen voor de tweede keer een high tea... hoe thee wil je het hebben? :laughing9:

Wahahahaaa, super duhhh... moment.:biggrin: :biggrin: Helemaal waar...iedereen helemaal thee-ig.

En die lekkere dingen die hier voorbij komen?!!! Ik wil!!

Ja Caro, heerlijk aan de franse kaasjes gisterenavond. Zo lekker.

En die ticker...die is dus maar tot 1 jaar? Dus gewoon n andere ticker opsnorren? Ff snorren.

Sometimes, :goodnews:wat fijn dat je nu hoofdpijnvrij bent. Erg hoor, dat je in t ziekenhuis belandde erdoor.

Nikkie, :respect:echt goed van je hoor, door weer en wind. En wat gezellig met je zussie. Leuk dat ze zo dchtbij woont. Ja, je stoer cryootje is heel blij met je. Die denkt: mijn mams aan de :walk:, dan ik aan het innestellen.

Lot, wat lief van je hubbie! En ja, heerlijk aan de :toothy9:hier.

Noor :love4:

xxx, mees

(Hé Caro, je bent groen;-) (dubbel om je schoonouders-knipoogje)

Geplaatst

Hallo meisjes, bn weer opgeknapt. Gelukkig geen hoofdpijnen meer, was wel geschrokken. Dus nu echt rustig aan. Leuk, kijk wel uit naar morgen. Natturlijk kom ik!!

@ mees jammer dat je dr nie kan zijn, volgende keer wel hoor

@ nikki, lukt het met het wandelen, tis vandaag prachtig weer. Geen regen. Hoe voel je je. Keep up the faith, je kleintje is nu leeker aan het inestelen, hoor.

@sas, alles goed met onze jongste zwangere dame...;)

@ lot, blij dat je weer opgeknapt ben en zo leuk dat je ons ontvangt in je huis.

@ caro, alles nu rustig op jouw ziekenboeg? Knuffels ;)

Doggybag.. Hihihi

Rest van de meiden xxxx

Geplaatst

Doggybag ja want volgens mij hebben we heel veel eten... We maken allemaal wat en Lot maakt nog extra, daarom heb ik gezegd dat ze thuis maar wat uit de vriezer moeten eten, ik hoef niet voor het eten thuis te zijn! Maar misschien worden we er al eerder uit gegooid :-)

Schoonouders genieten zich suf met de kleintjes, schoonmoeder is nog met de oudste naar de drogist geweest en lipgloss gekocht, heeft ze ook van genoten. Ach die mensjes lopen tegen de 80, ze zijn allebei 79! Dus mooi dat ze dit nog meemaken, al is het wel zwaar vermoeiend altijd want klagen kan mijn schoonmoeder heel goed...

We gaan zo eten en om 7 uur breng ik ze naar de trein...

Geplaatst

Meiden, het wordt morgen reuze gezellig denk ik ook zo. Aan het eten zal het niet liggen...de hartige taart is ook klaar. Heb mijn lief ook gezegd dat hij niet op mij moet rekenen met het eten...hij verheugd zich op frietjes...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden