Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
*breek ff in* (hoewel ik qua leeftijd hier ook thuis zou horen!)

Mees, gefeliciteerd, wat super gaaf! Gewoon weer zwanger! Geniet er van!

(Binnenkort het Nachtbankje maar weer leven inblazen?)

*breek weer uit*

Wat lief Beanie!!!! Ja he, gewoon weer zwanger! Hoe bizar. Jaaaaaaaa, ga genieten!!

En haha, zeker goed idee...we gaan het nachtbankje weer nieuw leven inblazen!!

:confettistars::yah:Altijd zo gezellig!!

xxx, mees

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha, wat een super gave emo's Sas:36_1_13:!!! Dankjewel!!!!!!!!!!!!:love5::love5: Ja he, wat n wonder dat het weer gelukt is...

xxx, mees

Mees, het is je weer gelukt!! Gefeliciteerd!!!:toppie::clap2::yah::woohoo::confettistars::confettistars:
Geplaatst
Lieve Mees, wat een supernieuws!! Je bent gewoon weer zwanger!!! Gefeliciteerd meid!!

Hey Sommie!! Het duimen van jou en Nathan heeft geholpen hoor!! Dankjewel!!!

:toothy9::circle2: xxx, mees

Geplaatst
Wat fijn weer 2 zwangere dames

Hier alles top 2 juni voor de 3de x moeder mogen worden van een gezonde zoon

Met mijn 43 jaar 2 zonen een dochter een man en 2 katten is ons gezin compleet

Wellicht in de toekomst nog een plek voor een pleegkind maar voor nu even wennen aan de nieuwe samenstelling, wat ons eigenlijk al goed afgaat

Ik lees hier nu minder mee maar blijf af en toe mee gluren voor alle veel succes sterkte geluk en gezondheid

Liefs

Tohfkam

Hey Tohfkam,

Leuk dat je er weer/soms bent!!

Fijn dat het zo goed gaat me je en je gezin. En de kleine man. :confettistars::confettistars:Natuurlijk een schatje!!

Het klinkt gezellig hoor, met jullie allemaal en de dieren. Helemaal compleet! (en in de toekomst misschien een pleegkind)

Geniet lekker van je kleine mannetje en leuk dat je af en toe mee blijft lezen.

Grote knuf voor de kleine man!!:hugg::hugg:

xxx, mees

Geplaatst
Effe nieuwsgierig Mees ... hoeveel emmies zijn er bij jou terug geplaatst? Zou het kunnen dat er bij jou 2 mini-Mees-stuiterballen in je buik zitten?

Ja, het zijn er 2. Wie weet? Het hcg is wel mega veel hoger dan de vorige x. Maar dat zegt niet alles he. Was het bij jou hoog?

haha, 2 stuiterballen erbij....dat zou n heel gestuiter worden... :toothy9::toothy9:

Geplaatst

Mijn HCG was 537 en een week later 5002. Flink stijgend dus (in de lijn der verwachtingen aldus de huisarts) maar volgens mij niet echte specifieke tweeling HCG waarden.

Hoe hoog is die van jou? Doe je ook nog een 2e bloedtest? Ik heb gezegd dat het ziekenhuis een tweede bloedtest vereiste, precies 1 week later en ook een spoedje, was helemaal niet zo maar we wilden zelf zo graag weten of het stijgende was ;-).

Geplaatst

Dat is echt hoog hoor. Maar idd zeggen de waarden niet altijd alles. Ik weet van tweelingen met 86 en van eenlingen met 446.

Maar toch...de arts daar zei dat het hcg wel iets zegt. Dus dat moest ik doorgeven. Hoe hoger, hoe meer kans op meerlingen, maar idd niet een vast getal of zo.

Wel een goed idee van die 2e bloedtest!:clap2::clap2: Misschien doe ik dat ook wel !!! Dus precies 1 week later gedaan?

Toch spannend hoor, 1 of 2...

O ja, ik heb pbtje gestuurd wb hcg.

Geplaatst

mees gefeliciteerd met het goede nieuws. Leuk dat jij en fortuna samen zwanger zijn.

fortuna ja, af en toe kom ik even langs. Wie weten uit je omgeving dat je zwanger bent?

Geplaatst
mees gefeliciteerd met het goede nieuws. Leuk dat jij en fortuna samen zwanger zijn.

fortuna ja, af en toe kom ik even langs. Wie weten uit je omgeving dat je zwanger bent?

Dankjewel !!!! Ja, gaaf he!!

En idd leuk dat we samen zwanger zijn :yah::yah:

xxx, mees

Geplaatst

Hoi ivfmoeder, nog niet zo veel mensen hoor, alleen mijn zus en gezin en mijn schoonouders (mijn eigen ouders zijn met vakantie dus die weten nog van niets). Verder nog niemand, hoewel ik denk dat als we het tzt gaan vertellen er veel mensen zullen zeggen zie je wel, ik dacht het al ... mijn sociale leven ligt momenteel namelijk helemaal stil, ik zeg afspraken met smoesjes af en ik werk maar een paar uur per dag ... ben extreem moe en 24 op 7 misselijk dus ik moet nu even goed voor mezelf en de twins zorgen ... doe ik té druk dan trekt mijn lichaam direct aan de bel. Verder geniet ik volop van de twee wondertjes in mijn buik :-), ik ben zo gelukkig!

Hoe gaat het met jou? En met de kleine Thomas? Tijd gaat snel, hij is al weer 1 1/2, toch?

Geplaatst
Hallo allemaal, ik ben Manouk, 45 jaar. Sinds 3 jaar een nieuwe relatie. In 2008 werd ik zwanger, helaas eindigde dit in een miskraam. Nu, op aanraden van onze dokter, zijn we terecht gekomen in de IVF kliniek in Düsseldorf. Uit een test bleek dat ik, navenant mijn leeftijd, nog genoeg eicellen heb om een IVF poging te gaan proberen. Dus we gaan er voor.....Zijn er meer vrouwen rond mijn leeftijd die dit op latere leeftijd hebben gedaan of nu doen, en hoe zijn de ervaringen?

Groetjes

Manouk

Ik wil echt een baby te hebben, maar er is iets mis met mijn partner. met uw verhaal, ik denk dat we moeten IVF te proberen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Jéééééh Mees! Super blij voor je!

X Claus

Wat n geweldig telefoontje....

Voor de 2e x in mijn leven de mooiste emo van allemaal: :bf_new: IK BEN ZWANGER!!!! Wat n groot wonder!

Huilen......

xxx, mees

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik zag dat dit subforum zich specifiek richt op de 40+. Nu ben ik met mijn 39 nog net geen 40 maar hormonaal wel. Ik zit al een tijdje in de perimenopauze. IVF was bij een kliniek in de regio afgewezen vanwege mijn te lage AMH, en omdat ik net die periode gedurende drie maanden niet meer menstrueerde. Daarna weer een paar maanden wel een ovulatie en inmiddels overgestapt naar Dusseldorf. Toen bleken mijn hormoonwaarden weer in orde en ook al was mijn eicelreserve laag, het was niet niks, dus Dr S zag het nog wel zitten. Helaas de maand erna begonnen met max dosering Menopur en mijn eierstokken reageerden helemaal niet. Bleek toen dat mijn lichaam weer op menopauzestand stond. Estradiol onder de 50 zelfs. De poging dus moeten afbreken en nu hopen dat mijn cyclus nog een beetje op gang komt en dan hopelijk nog een keer proberen...

groetjes

Lalena

Geplaatst

*breek ff in*

Mees: ik kan je geen pb sturen, je inbox zit vol;-)

succes vandaag met de echo!!!!weet niet hoe laat je moest, misschien weet je het zelfs al. Ik duim voor jullie!!

xxxx

*breek uit*

Geplaatst

MEES!! Kom eens ff uit het toilet en vertel!!! Ben zo benieuwd! Hoop dat alles goed is!

Xx

Geplaatst

Mees, hoop dat ik je kan feliciteren....hoop op goed nieuws!!!

Freggel, morgen check bij de gyn, succes! En nog een paar dgn en dan de 20 wkn echo. Weet je al wat het wordt (of wil je het weten en gaan jullie bij de 20 wkn echo spieken?). Spannende daagjes...

Sas, nog maar 4 weekjes...jemig wat gaat het snel. Voel je je goed?

Lalena, ook ik ben hier onlangs aangehaakt, was toen ook 39 en nog piepjong volgens de anderen haha. Inmiddels 40 geworden en nu echt een oude geit. Heftig dat je lijf niet 'meer' reageert op de medicatie. Wel fijn dat ze het proberen en hoop dat je binnenkort mooie follikels hebt!

Ik heb hier nog niet heel veel geschreven, heb het idee dat de meesten 'ook?' bij ECD schrijven en dat is nog niet mijn plek. Ben nog een beetje zoekende.

Heb ondertussen wel weer een poging gedaan bij G. gen. Had 3 follikels li en een kleintje re. Ze groeiden niet goed door maar ik bleef ook maar menstrueren??? Dwars door de medicatie heen. Uiteindelijk stopte menstruatie en er bleef maar 1 follikel over. IUI gedaan maar weer niet aangeslagen.

Ik heb do. gesprek en zou het graag nog 1x willen proberen met een hogere dosering medicatie. Omdat ik bleef menstrueren zit me dat niet lekker.

Ik weet dat ze de hoge doseringen eigenlijk niet meer geven. Hoe hoog waren jullie doseringen...weet ik een beetje wat ik kan gaan overleggen.

Ik heb 1x 450eh meno gehad (5 follikels, 4 topemmies), 1x 450 eh meno (1 follikel), en de laatste poging 300eh fost. (1 follikel).

Geplaatst

Dames, heeft er iemand een direct lijntje met Mees? En weet die persoon ook of alles oké is? Ik maak me een beetje zorgen... Nu is ze wel vaker een paar dagen afwezig, maar het lijkt me toch dat ze na haar echo wel even zou willen posten. X, Floor

Geplaatst

Floortje, ik heb geen hele korte lijn met Mees, maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze opgenomen is in het ziekenhuis ivm extreme misselijkheid/uitdroging.

net voordat ze niet meer kwam, zei ze me dat ze niets binnen hield. Enkel een beschuitje, als ze geluk had. Ze moest veel spugen.

ik waarschuwde haar op tijd aan de bel te trekken.

ik kan me niets anders indenken dat dit. Wat het ook is, hoop dat ze zich weer goed voelt of in staat in te posten!

Freggel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden