Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Omdat je nog niet zoveel berichten hebt getypt. Als je meer berichten plaatst verandert je naam steeds... in peuter, kleuter etc. Kijk maar eens bij de andere meiden.

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Zooo, net de slijmprop verloren... Spannend, nu kan het gebeuren, of niet natuurlijk... Eigenlijk weet je nu nog niets, maar wel spannend. Heb me vriend bevolen om zijn telefoon vanaf nu van stil te halen en ALTIJD overal mee te nemen... En ja ook met hardlopen..pffff mannen!!!

Spannend spannend he he Nog even en dan heb je je kleintje in je armen ohhhhhhh

Geplaatst

@floortje leuk dat jou combi uitslag goed was en nu geniten van zwanders zijn:D

@Mes voor jou gaat door voor mij niet nu uitslag binnen laag verkende schildklier xxxxx dus uitstelen TP gaat niet door

Geplaatst

Mely, wat verdrietig! Je zult wel balen, gaat het een beetje?

Janneke, ja leuk is dat hè? Gewoon heel veel posten, dan ben je snel geen baby meer...

Sommie, waar blijft Semmie? Still standing, of lukt dat al niet meer?

Andere dames oké?

Geplaatst
@floortje leuk dat jou combi uitslag goed was en nu geniten van zwanders zijn:D

@Mes voor jou gaat door voor mij niet nu uitslag binnen laag verkende schildklier xxxxx dus uitstelen TP gaat niet door

O Mely, wat n teleurstelling. Weer verder wachten. Echt niet leuk. Hoop dat het vlg maand door gaat!! Knuf! Mees

Geplaatst
Hoi floor, vroeg op zie ik.ik ook, moet mezelf tig keer prikken, dus het ontbijt verschoven naar 9uur. Pfff gezellig in je eentje boterhammetje eten omddat het moet. Heeeerlijk. Vandaag om half drie de uitslag doorgeven. Tot nu toe geen hoge waardes, dus das mooi. Floortje, koop je maar lekker ziek, meis. Ik doe met je mee..;)Mees, vlug ongi worden dan maar. Je ben geen nachtbraker meer, merk ik....Begint mij ook op te breken hoor. Val van vermoeidheid steeds vroeger om, met als vroegste gisteren half 10 in me bed. Ben dan ook doodop.Nu werkt de griep in mijn voordeel, hihihihiMoet wel tig keer plassen, blaasontsteking en suiker werken samen tegen mij, maar dat moet minder worden in de komende dagen.Janneke, hoop dat je de wachtweken goed doorkomt.Elfje, je hebt inderdaad steeds zo een pech. T moet hast wel gaan gebeuren voor jou binnenkort, je bent gewoon aan de beurt.ik heb zo een bewondering voor je moed, jezelf iedere keer weer oppeppen. Ik blijf voor je duimen. Wanneer gaan de artsen wat doen ivm de BBZ?Carootje?? Sas, rustig bij jou? Of druk aan het internet shoppen??Rest van de meisjes dikke knuffel

Nog wel n nachtbraker hoor! Ga echt te laat steeds. Maar ja, altijd zo gezellig s avonds/ s nachts ;-) Maar niet altijd meer zin om pc aan te doen. Lekker voor tv of boek in bed. Of tv met huishoudelijke klusjes. Dat meestal haha.

Voor jou is het wel heel vermoeiend hoor. Dat geplas steeds. Echt niet handig. En ook nog eens bijnaaaaaaaaaaaa uitgerekend. En je prop ook eruit he. (Weet eigenlijk niet wat dat is. Had ik dat ook? :-)

Nou meid, sterkte met de laatste loodjes!!!

xxx, mees

Geplaatst
Oh spannend Sometimes! Nog even en dan heb je je kleintje in je armen!

Floortje fijn dat je een goede echo had! Kunnen ze zo snel al geslacht bepalen, wat leuk zeg! Een mini-floortje...

Sam, hoe gaat het?

Hier geen nieuws! Wachten, wachten, wachten.

ps waarom staat er 'baby' onder mijn naam?

Hey baby ;-)

Alles ok? Dat wachten he. Zucht! Maar goed...t is niet anders. Succes he!

En ...nog een paar berichten en je bent peuter of dreumes, haha.

Geplaatst
@ Mely, ja leuk he een jongen, ben er heel blij mee!

Ik hoop dat het voor jou ook allemaal goed gaat en gaat gebeuren, ik gun het het je enorm!

@ Mees, hoe is het met jou?

@ Floor, en met jou?

Heel goed Sas! Waarschijnlijk aankomende week ongi en dan beginnen.

Jij lekker genieten van je kleine buikje.

Geplaatst
Oh Sommie toch! Wij zijn ook aan jouw baby toe :-)) Dan mag je beginnen met herstellen! Nog ontwikkelingen?

Hier oké! Goede uitslag van de combi! En een prachtig kindje, alles lijkt oké... Niertjes, blaas, maag, middenrif, kamers, navelstreng, placenta, alles zag er goed uit! En aan de hand van de nub dachten zowel wij (na oefenen op internet ;-) als de arts een meisje... Maar goed, over twee weken gaan we voor een pretecho met geslachtsbepaling, dus dan weten we hopelijk meer. Nu wel een beetje gaar van weinig slapen en veel emoties...

Super Floor!! Gefeliciteerd! Altijd een opluchting.

En dan over 2 weken het geslacht. Dat willen jullie dus weten? Spannend hoor. Nog voorkeur?

Geplaatst

Haha, geheugen...

Sommie, zie dat ik al gereageerd had op je bloed/slijmprop.

Is er al enige vorm van (voor)weeen? Al beetje actie?

Zo spannend meid!

xxx

Geplaatst

Wauw, al je bekijkt met hoevelen we een tijdje geleden schreven!! Toen hadden we nog lijsten, wie waar mee bezig was enzo. Soms met briefjes erbij als je op de pc zat, om het bij te houden en goed te kunnen reageren. Haha, time changes. Fb takes over.

We houden een select gezelschap over :happydance::happydance::happydance:

Geplaatst

Verwarrend hoor, ben een 'oud wief', hier weer een 'jonkie' en op het forum een 'baby'...haha

Mely wat vervelend zeg een schildklierafwijking. Zo te lezen staat het de cryo-tp in de weg? Heb je nu medicatie of iets?

Sometimes hoe is het? Wat zegt dat als je je slijmprop verliest...voorteken dat de bevalling eraan komt?

Mees ga jij ook weer beginnen? Spannend!

Hier I.UI mislukt. Balen maar had eerlijk gezegd weinig hoop... Heb donderdag intake bij G.'gen verder wachten op evaluatie A.mc en dan verder bekijken. Hoop dat G.'gen mijn A.MH waarde wil prikken (A.mc wil dat niet doen).

Geplaatst

@ Floor, weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had met de goede echo...dus doe het nog een keer:-))

@ Mees, we kunnen weer de lijstjes in het leven roepen; is wel zo hamdig

@ Janneke, jammer van de IUI,maar je had het al verwacht. Nu op naar GG. Ik heb toendertijd de AMH gewoon via mijn huisarts laten prikken

Geplaatst

Sas, bedankt voor de tip. Had vd week een afspraak gemaakt met ha, maar hij had nog nooit van amh gehoord, stond ook niet op zijn standaard-labformulier en hij kon er niks mee...helaas!

Geplaatst

Janneke, wat een onzin omdat hij het niet kent en niet op zijn lab formulier staat....klopt maar hij kan het gewoon aanvragen , op lab formulier is ruimte voor dit soort dingen die niet op het formulier standaard staan.

Geplaatst

Janneke, sas ik breek even in, ik geloof dat de AMh waarde op een bepaald moment van de cyclus geprikt moet worden misschien voor de zekerheid ook even navragen...., succes, doei

Geplaatst
Haha, geheugen...

Sommie, zie dat ik al gereageerd had op je bloed/slijmprop.

Is er al enige vorm van (voor)weeen? Al beetje actie?

Zo spannend meid!

xxx

Nope, niks, niente, nada, nothing. Wachten.....

Geplaatst
Verwarrend hoor, ben een 'oud wief', hier weer een 'jonkie' en op het forum een 'baby'...haha

Mely wat vervelend zeg een schildklierafwijking. Zo te lezen staat het de cryo-tp in de weg? Heb je nu medicatie of iets?

Sometimes hoe is het? Wat zegt dat als je je slijmprop verliest...voorteken dat de bevalling eraan komt?

Mees ga jij ook weer beginnen? Spannend!

Hier I.UI mislukt. Balen maar had eerlijk gezegd weinig hoop... Heb donderdag intake bij G.'gen verder wachten op evaluatie A.mc en dan verder bekijken. Hoop dat G.'gen mijn A.MH waarde wil prikken (A.mc wil dat niet doen).

Hoi janneke, jammer van je iui poging meid. Nu jezelf idd oppakken en met frisse moed de intake in. Succes!!

Ps. De slijmprop verliezen zegt niets en soms betekent het dat je bevalling gaat beginnen. Eigelijk weet ik dus nu nog niets... :)

Allen,

We hopen er maar het beste van. Vandaag bij gyno geweest. De baby ligt vast met hoofdje naar beneden, zoals het hoort. En dat is ook goed voelbaar.. Auww

Voldoende vruchtwater nog, maar morgen wel groei echo voor de zekerheid om te zienof de baby niet dte groot is door de suiker. Hij vond me buik namelijk wel aan de grote kant.. Jaja ikke ook en ik moet hem dragen...

Dus morgen weer en dan over 2 weken weer als de baby niet eerder komt.

Wel spannend hoor. Vandaag begin gemaakt met alle baby kleertjes te wassen. Heb zaterdag bij de baby shower ongelovelijk veel kleertjes gehad, en die moeten ook allemaal gewassen worden en dan de kleertjesndie ik zelf hebgekocht tijdens mijn koopzieke dagen. Hihih al met al heeft babylief meer kleren dan ik.

Verder morgen mijn vluchtkoffertje klaar maken en een begin maken met inpakken voor de verhuizing deze week.

Wordt spannend nu... Komt de baby eerst of haal ik de verhuizing.....

Groetjes allemaal van mij...

Geplaatst
Sometimes,

ik ben bang dat onze Uk ook een grotere kledingkast nodig gaat hebben dan ik zelf heb.....

Hihihi, mss toch de baby de inloopkast en ik de tweedeurs... :)

Geplaatst
@ Floor, weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had met de goede echo...dus doe het nog een keer:-))

@ Mees, we kunnen weer de lijstjes in het leven roepen; is wel zo hamdig

@ Janneke, jammer van de IUI,maar je had het al verwacht. Nu op naar GG. Ik heb toendertijd de AMH gewoon via mijn huisarts laten prikken

Janneke, wat jammer meid! Hoop dat je het binnenkort gaat lukken bij n andere kliniek. Veel succes bij de intake bij G.

Ja Sas, is wel handig, die lijstjes. Maar goed...ons selecte groepje is ook wel te onthouden haha.

Sometimes, Sas en Floor, dat worden zeker inloopkasten voor jullie beebjes ;-)

Geplaatst

:laugh::laugh::clap2::clap2::happydance::happydance:

Hihihi, mss toch de baby de inloopkast en ik de tweedeurs... :)
Geplaatst

Sometimes, hoe gaat het? Wanneer ga je verhuizen? Hoop dat je je nog een beetje oke voelt! Laatste loodjes...

Hoe is het met de anderen?

Ego; donderdag intake G.g gehad. Was een goed gesprek en volgende week vervolggesprekken. Ze weet uiteraard niet welke kant het opgaat, was verwonderd dat ik in dec. nog zulke goede emmies had en in februari slechts 1 follikel. Maar ze vind het niet fair van het A.mc als ze zouden stoppen. Ze zei wel dat er geen tijd te verliezen was (over G.ent met 8 maanden wachttijd hoef ik niet na te denken). Qua wederkerigheid heb ik niks te bieden en ik krijg zwemmertjes van C.ryobank D.enemarken. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe gaat dit in zijn werk, waar moet ik aan denken (ook qua kosten e.d.). Hoor het graag (evt. via PB'tje)

Geplaatst

Hoi Janneke, jeetje, wat een hoop informatie! Ik hoop dat iemand je verder kan helpen met informatie, ik heb geen ervaring. Wel fijn dat ze er vaart achter zetten, ik hoop dat het allemaal een beetje vlot gaat lopen.

Het is hier (bij 'Bomen die bomen' is het ook niet meer zo'n drukke boel) rustig dames!

Hier nieuws: die kleine druktemaker is een meisje ;-) We hebben vandaag een pretecho gehad en het was heel duidelijk.

Geplaatst
Hoi Janneke, jeetje, wat een hoop informatie! Ik hoop dat iemand je verder kan helpen met informatie, ik heb geen ervaring. Wel fijn dat ze er vaart achter zetten, ik hoop dat het allemaal een beetje vlot gaat lopen.

Het is hier (bij 'Bomen die bomen' is het ook niet meer zo'n drukke boel) rustig dames!

Hier nieuws: die kleine druktemaker is een meisje ;-) We hebben vandaag een pretecho gehad en het was heel duidelijk.

Geweldig Floortje:bcbbgirl2: Gaaf!!! Ik zag alleen maar deze wb een meisje. Ik zocht eigenlijk die grote: It's a boy emo, maar dan in meisje. Kijk ik erover heen? haha.

Super meid. Heb je foto's? En ook film? Echt leuk!!!!

Janneke, succes met je keuze. Altijd lastig.

Sas, ook alles goed met de kleine. Top!

Ja Floor, zeker rustig hier. Als je n jaar geleden kijkt!! Echt zo anders. Maar de meesten zitten nu op fb. Speciaal groepje.

Volgens mij is alleen dik en dun meisjes heel gezelligjes en druk.

Nou meid, lekker nagenieten van je gave echo!!

xxx, mees

Hey, vergeet ik helemaal Sommie. Hoe is ie meid? Druk? Huis? Slapen?

knuf

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden