Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames! Heb vanochtend weer getest (volgens t ziekenhuis mocht ik vandaag testen) en nu nog positiever. Een dikkere lijn dan woensdag!!! Kan t niet geloven!!!!!

Pieneke, ik wacht nog tot maandag met t lijntje groen maken hoor. Maar jij hebt al een bloedtest gehad, dus groot gelijk.

Meiske, zet hem op. Nog maar even.......

En alle andere meiden, ook heel veek sterkte met wachten. Ik blijf duimen voor jullie!

Geplaatst

Jat, super!!!!

Nogmaals, van harte gefeliciteerd hoor!!! maandag de bloedafname ? zit echt wel goed hoor meid!!

ik moet helaas echt nog wachten.... vind het echt verschrikkelijk, ik heb weinig klachten.... geen gerommel meer of steekjes in mijn buik, alles is echt rustig.

Ik merk alleen dat mijn tepels nog wat gevoeliger zijn en kan dus ook niet prettig op mijn buik liggen.

's morgens merk ik alleen dat ik het heel warm heb, zelfs als ik buiten met de hond loop en mijn jas open heb..later wordt het weer normaal.

:whistling_girl:

liefs

Meiske74

Geplaatst

Ik zit al en paar dagen in spanning met jullie mee te lezen!

Jat, wat een super nieuws! Gefeliciteerd! Voor jou ook Pieneke, maar ik kan me zo goed voorstellen dat je nog voorzichtig bent.. Heel veel succes maandag!!

Meiske, nog even volhouden.

Ik hoop volgende week ook weer op het wachtbankje plaats te kunnen nemen.

Geplaatst

Jat...super nieuws..gefeliciteerd. Als de streep nog duidelijker is dan eerst dan zal t toch echt wel goed zijn!!

Meiske 74...nog even een paar dagen vol houden..hoop met je mee!

Groetjes en fijn weekend iedereen!

Manon.

Geplaatst

Hai Nathalie

thanks... ik ben ook wel positief maar ook erg bang voor een mega teleurstelling.

Ik heb wel vandaag 2 testen gekoct, je kan ze maar in huis hebben nietwaar?

hoe gaat het met jou? ik hoop echt voor je dat jullie cryo het goed gaat doen in november!

groetjes

Meiske74

Geplaatst

lieve meiden, hekkensluiters van de wachtbank van oktober: Heel veel succes nog deze laatste paar dagen. Dat met maar een groen einde mag worden, hou vol!

lfs, Nienke

Geplaatst

Hey meiden,

Ben er even 2 daagjes niet geweest, ppfff, wat is er weer veel geschreven zeg!

Pieneke en Jat gefeliciteerd!

De meiden die negatief getest hebben sterkte!!

Meiske74 succes met de laatste dagen, ik duim voor je!!!

Liefs Marielle

Geplaatst

Nathalie, ik zie dat jij ook nog 1 cryo hebt, net als mij en Nienke, dus als die goed ontdooid zit jij ook weer bij ons op de wachtbank in nov. succes meid!!

Liefs Marielle

Geplaatst

Hai Ralletje

thanks! ik moet zeggen dat ik nu echt nerveus wordt, straks was ik even naar boven gelopen en kreeg ineens enorme kramp heel laag in mijn buik, voorteken van mijn menstruatie? Nog geen bruinsig bloedverlies gehad gelukkig maar ben niet gerust.

Alles is zo tegenstijdig, t/m gisteren was het gebied bij mijn tepels wat gevoelig maar sinds vandaag lijkt het of ik een soort van drukkend / stuwend gevoel in mijn borsten voel (lastig om te omschijven maar mogelijk herkenbaar?)

Oww meiden ik blijf zo enorm duimen maar zit echt effe in een dip!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Hoi Meiske,

Ohja, vreselijk he, die laatste dagen....al die symptomen, je wordt er knetter van. En zelfs al zou je bruinverlies hebben, dan hoeft dat ook niet negatief te zijn! Je zou kunnen zeggen dat je je eigen lichaam goed kent, dat je weet wanneer er een menstruatie aankomt en dat je voelt wanneer je zwanger bent. Maar dat is niet zo, de hormonen en de punctie geven ook heel veel symptomen.

Het is bijna 28 oktober...je denkt niet dat zinvol is om toch stiekem een testje te doen...?

Sterkte!

Groetjes, Nine

Geplaatst

hoi hoi

ik weet het ben er vroeg bij maar kon niet meer slapen.

de test was positief :wav::wav:

ik ben zo blij . mijn man is weer gaan slapen en ik zit hier achter de pc een potje te janken haha . morgen moet ik wel het zkh bellen dan krijg ik ook nog een bloed test.

maar daar maak ik me nog ff niet druk over .

groetjes silvia

Geplaatst

Haha, ik testte ook altijd al om vijf uur ofzo, kon dan echt niet meer slapen. Gefeliciteerd Sylvia! En natuurlijk Jat en Pieneke ook! Gelukkig toch nog redelijk wat groen deze maand, al mag het een stuk meer zijn naar mijn smaak. :blob1:

Henne

Geplaatst

Jippi! Zwanger, gefeliciteerd Annemarieke. Ik snap dat je zit te janken achter je scherm, bij mij kwamen ook heel veel emoties vrij; blijdschap, ongeloof, een berg spanning van jaren, etc. Ga maar lekker vandaag op een roze wolkje zitten!

Jat en pieneke ook heel erg gefeliciteerd.

De rest van het wachtbankje wens ik groene regels toe.

Geplaatst

Joepie! Silvia van harte meid... als je een positieve test in handen hebt, geeft dat inderdaad een behoorlijke ontlading. Geniet ervan!

Pieneke

Geplaatst

Joepie Sylvia

Van harte gefeliciteerd meid!!!! ow wat een geweldig nieuws!!!

Ik snap goed dat je zit te huilen achter de pc

Heel veel succes en blijf lekker op je wolk zitten!!!!

liefs

meiske74

Geplaatst

Hou je het nog een beetje uit meiske74? Je zit alweer op wd 11. Wat beschouw je als cruciale dag in vergelijking met je eerste verse poging?

Liefs Pieneke

Geplaatst

Hallo Nine

Ik durf nog niet te testen omdat er bij mij bij na de tp Pregnyl gespoten is (5.000)

Daardoor ben ik veel te bang voor een vals positieve test.

Wel heb ik gisteren nog 2 testen gekocht... heel misschien ga ik vanaf morgen iedere dag een test doen, volgens de berekeningen zou de pregnylinjectie dan niet meer waarneembaar moeten zijn op een test...

Maar ik twijfel hoor dus vooralsnog houd ik mijn gemak.

Alles is rustig, geen buikpijn, geen bloedverlies etc. Vandaag is precies 14 dagen na de punctie. Bij mijn vorige poging kreeg ik op dag 15 wat bruinsige afscheiding en op dag 16 was er de menstruatie...

Ik blijf hopen dat oktober mede met mij nog groener zal kleuren!!

groetjes

Meiske74

Geplaatst

hoi hoi

zo ben al weer een beetje bijgekomen.

meiske74 ik duim voor je hoor . en dat iedereen die nog op het bankje zitten groen de maand uitgaan. succes

groetjes silvia

Geplaatst

Hoi Pieneke,

sorry, ik zag net pas jouw bericht

Vorige verse poging was er op dag 15 na de pu wat bruinsig bloedverlies en de 16de dag de menstruatie , destijds was er een 5 daagse emmy teruggeplaatst dus was het zeg maar wachtdag 10 dat de eerste ellende begon en op dag 11 zette het door.

Maar goed, zoals ik al zei die was 5 dagen oud, vandaar dat ik ook kijk naar de punctiedag.

Na deze verse poging is er aansluitend in mijn eigen cyclus een cryo-poging gedaan

ook weer van 5 daagse cryo's.

De eisprong was op 14-5-09, de tp op 19-5-09 en ik werd ongesteld op dag 16 na de eisprong / dag 11 na de tp.

het komt er eigenlijk op neer vanaf nu mijn cruciale dagen aangebroken zijn...

groetjes

Meiske74

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden