Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi hoi,

Peggy dat is echt k.... nieuws, heel veel sterkte. hopen dat de volgende poging een stuk beter uitpakt.

Ikzelf denk ook dat het niet goed is, krijg steeds meer krampen en enorme oijn in mijn rug ensteken in mijn borsten, ga er morhen een test tegen aangooien, ben wel bang voor negatief nieuws.

Gr Suus WD9

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Peggy, wat ontzettend jammer, heel veel sterkte. Hopelijk zien we je weer hier als je er aan toe bent.

@Mirjan, wat een onzekerheid!! Ik heb wel een collega die veel bloedverlies tijdens een gezonde zwangerschap, maar ja... Hopelijk weet je snel meer.

@Es, ook jij veel sterkte. Ookal heb je al het vermoeden dat het misloopt het is toch altijd wel weer een redelijke klap..

Heel veel succes meiden!

Geplaatst

Peggy en Suus.. hou je taai!

Mirjan.. tja dat is echt niet leuk, weet je niet wat je HCG-waarde is? Verdorie.. en wat hebben ze in het ziekenhuis tegen je gezegd over dat bloedverlies? Bij mij is het slecht aan het aflopen (had al vanaf wd 3 bloedverlies) maar in mijn ziekenhuis werd gezegd: 50% kans op een doorgaande zwangerschap, ik hoop het voor je!

Pieneke

Geplaatst

Ik was zo verbaasd dat ik helemaal vergeten ben vragen te stellen. Ik zei wel meteen: dat kan niet, ik ben hartstikke ongesteld. Toen vertelde ze dat we de echo moesten afwachten. Ik denk dat ik morgen toch maar even bel...ik word echt emotioneel heen en weer geslingerd...wil zo graag blij zijn, maar durf niet....oehhh..die onzekerheid weer, terwijl ik eerst dacht zeker te zijn!

Geplaatst

Bedankt meiden voor jullie steun!!

@ bijzonder mirjan... Hou vol!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit,... Jij kent je lichaam het beste.. Spannend voor de echo toi toi toi!

Liefs Peggy

Geplaatst

Mirjan..hoop dat t bloeden snel stopt..kan me voorstellen dat je t moeilijk kunt geloven zo.

Maar ze zullen t toch niet zomaar zeggen in t ziekenhuis. Hoop op snel duidelijkheid voor je.

Groetjes Manon

Geplaatst

Hoi meiden

Mirjan, ik nsap het goed die emotionele achtbaan, het is ook zo tegenstrijdig maar blijf overwegend psitief meid, het is in ieder geval zeer bijzonder... en je hoort wel eens verhalen van dames die gedurende de hele zwangerschap bleven menstrueren..

Ik duim voor je

Suus, heel vele succes in deze laatste "killing"days!

liefs

meiske74

Geplaatst

Thanks allemaal. Ik heb vanmorgen even gebeld naar het AMC, maar ze konden me eigenlijk niet veel meer vertellen dan de echo af te wachten...donderdag dus...ik kan niet wachten....

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen een testje gedaan van het KV(2voor 5 EUR)

Nu was er op 5 min eeen heeel erg licht streepje dat te zien was als je hem tegen het licht houd en op 7 min zag je hem iets beter. Maar dan mag je m niet meer aflezen staat op de verpakking.

Ik zal de test maandag nogmaals doen, nu wordt ik wel heel zenuwachtig..

Suus WD 9

Geplaatst

Hoi Suus

Ik zag net je naam staan en kon niet wachten met kijken!

wat spannend..ik snap je twjifelachtige gevoel, maar een streepje is toch een streepje? Ik heb al mijn 4 testen bewaard (allen van Kruidvat, ook 2 voor €5,-)

ze zijn niet heel veel donkerder geworden moet ik zeggen

Owww wat spannend, wanneer is je officiele testdag? en doen ze bij jou ook een bloedafname?

Van mij alvast een voorzichtige felicitatie....!!

(wellicht heb je wat vroeg getest, ik heb de eerste test gedaan op dag 12 na de tp, dus dag 15 na de punctie)

liefs

Meiske74

Geplaatst

Meiske,

Bij mij is de officiele testdag donderdag 5 nov dan moet ik bloed laten trekken in het ziekenhuis.

Ik heb de tests van de vorige x ook nog met die BBZ en dei waren iets donkerder maar ookpas van WD15. Ik verwacht nog niks dat zag je helaas bij pieneke wel en de vorige x bij mezelf. Y keep my fingers crossed..

Suus

Geplaatst

Hallo,Ben nieuw hier en het is toch fijn anderen hun ervaring te lezen die net zoals mij op het "wachbankje" zitten.Ben sinds 5 jaar aan het proberen , maar helaas..... Dit is mijn 1ste IVF.Heb op 19 oktober een punctie gehad, en op 23 okt een TP van een 9 cellig embryo. Heb 3 cryo's ( blasto). Ik mag 3 november een bloedtest doen...kon me natuurlijk niet inhouden en heb vrijdag al een testje gedaan ....negatief, maar hopelijk heb ik gewoon te vroeg getest! Ik heb sinds vandaag ook menstruatieachtige krampen gepaard met misselijkheid, ........pfffff.....hoop natuurlijk dat het valse tekens zijn.Een dikke proficiat voor al degene die zwanger zijn en veel geluk voor degene net als mij die op het wachtbankje zitten.!

Geplaatst

Welkom Lelie,

Succes nog even met wachten, hopelijk heb je inderdaad te vroeg getest.

Mirjan; hoop voor je dat de echo een goed en positief beeld gaat geven. Hou je taai!

Erika

Geplaatst

Hallo dames

welkom Lelie, wie weet heb je inderdaad te vroeg getest..kan zomaar zijn dat de inesteling deze keer wat later was

Suus, houd goede moed he!!!!

Mirjan, hoe gaat het met je? is het vloeien al afgenomen?

Ik duim voor julie!!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Het vloeien blijft hetzelfde: helder rood en vermindert niet. Ik vraag me toch heel erg af wat het is....ik denk dat ik morgen toch maar weer bel, want als het tot donderdag zo door gaat, dat lijkt me toch niet goed?? Ben ook heel moe en duizelig. Raar allemaal he??

Iedereen die nu nog in onzekerheid zit: heel veel sterkte!!

Geplaatst

Ilse, dank je wel. En klopt, bellen kan altijd, maar ik heb niet het idee dat ik echt serieus genomen wordt. Gister zei ze vrij kortaf: je moet wachten tot de echo. Maar ja, stel dat het wel een ander soort bloeding is...ik weet het ook niet. Ik kan me voorstellen dat een menstruatie nu toch heel anders is, na alle hormonen en toestanden, maar het moet toch een keer minder worden, en dat het zo helder rood is, dat heb ik nog nooit gehad. En 8 dagen...da's toch lang? (voor mij in elk geval wel)...

Geplaatst

Maar 8 dagen is wel erg lang, dan zouden ze toch ook een beetje met je kunnen meeleven??? Ik zou ook gewoon zeggen dat je het gevoel krijgt niet serieus genomen te worden, kijken wat ze daar op te zeggen hebben...

Geplaatst

Hallo iedereen,

Heb juist een testje gedaan en ik zie een 2de streepje maar heel licht?

Durf er niet op te hopen en ga morgen terug testen................

Geplaatst

@ lelie: volgens mij is een streepje een streepje...ik wil je niet blij maken, maar dat is wat ik hoorde. Als je het niet zeker weet, in ieder geval nog eens testen inderdaad!

Ik heb zelf gemaild naar het AMC, tot mijn verassing kreeg ik een mail terug, vandaag al! Morgen heb ik een belafspraak...het zit me allemaal niet lekker.

Geplaatst

Ow dames, wat is het hier toch weer spannend.

Voor iedereen die negatief getest heeft, heel veel sterkte.

Voor iedereen die (twijfelachtig) positief getest heeft, ik blijf voor jullie duimen dat er snel duidelijkheid komt.

Veel liefs, Dorine

Geplaatst

Hoi Mirjan

goed dat je door hebt gezet! 8 dagen vloeien lijkt me wel erg lang ja! en helemaal als je tot donderdag zou moeten afwachten!

Ik hoop dat je morgen een goede gesprek zal hebben en dat ze je eerer laten komen.

veel succes meid!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Ik werd vanmiddag teruggebeld door een arts. Toen ik zei dat ik vanaf zondag vloei, dus nu dag 9, zei ze: hier staat genoteerd: "vanaf woensdag bloeding". Nou, dat is dan dus verkeerd. Dat veranderde wel wat, zei ze, omdat het te lang duurt. Ze wilde dat ik morgen kwam voor een echo, maar wist niet zeker of dat zou lukken, de verpleegkundige zou me terug bellen. Je kunt hen tot 4 uur zelf bereiken, dus om 1 voor 4 heb ik zelf gebeld, en toen kreeg ik te horen dat ik om 8.30 bloed moet laten prikken, en om 10.10 een echo heb....ben heel benieuwd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden