Ga naar inhoud

Starten met decapeptyl rond 24 oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Spaatje, wat goed, jij ook 11 eitjes!

Hoe is het allemaal gegaan? Nou, eerst maar even bijkomen, he!

Keesje en Sandra: de hormonen hebben ook als eigenschap dat je brein wat minder efficient werkt:drunken_smilie::bom:

X Nine

• Reacties 949
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
...Keesje en Sandra: de hormonen hebben ook als eigenschap dat je brein wat minder efficient werkt:drunken_smilie::bom:

Nou dat kan wel kloppen, was woensdag gewoon vergeten dat ik dinsdagavond een was had gedraaid :blind:

Geplaatst
... Houdt je het wachten op nieuws nog vol..

Zal blij zijn als ik maandag weer lekker aan het werk mag; leidt af....

Geplaatst
Spaatje, wat goed! Fantastisch resultaat. Maarruh, mag jij niet al morgen bellen of er al bevruchtingen zijn? Ik kan tussen 4 en 5 vanmiddag al bellen met het EMC..

Misschien omdat het zaterdag ik dat ik niet mag bellen, man is de papier winkel aan het doorspitten maar kan er niets over vinden....

Geplaatst
Misschien omdat het zaterdag ik dat ik niet mag bellen, man is de papier winkel aan het doorspitten maar kan er niets over vinden....

Zou kunnen; de dames zitten er natuurlijk tijdens werkdagen maar tot half 5.. ik ga zo bellen...brrrrr

Geplaatst

dames ik heb net nog even mijn gyn gebeld, maar ik heb gistere de tp gehad dus de 19e de 30e mag ik echt al komen voor bloed prikken, en de deca bolletjes moet ik zowizo nog tot die tijd inbrengen en als je dan zwanger ben tot er een hartsingnaal is ... dus dat zal nog wel een aardig tijdje zijn denk ik,

vinden jullie het ook niet raar dat sommige na ongeveer twee weken al moeten stoppen met de bolletjes

en dat andere pas over twee weken mogen testen terwijl ze bij mij zeggen na 10 dagen kan je al komen voor bloed prikken,

had vanmorgen heel vroeg wel onwijse pijnscheuten in mijn buik soort aavallen 4x ongeveer hadden jullie dat ook een dag na de tp ?

Geplaatst

@ sannie, net gebeld met het ziekenhuis en we horen het maandag, maar bij icsi vind altijd bevruchting plaats...ze moeten dan nog wel gaan delen......toch?

Geplaatst
@ sannie, net gebeld met het ziekenhuis en we horen het maandag, maar bij icsi vind altijd bevruchting plaats...ze moeten dan nog wel gaan delen......toch?

ja, inderdaad..ze moeten delen..ook jij sterkte met wachten meis... pfffffffffff

Geplaatst

hallo allemaal

aan deze kant een duffe dame met maar liefst 17 eitjes heb nog wel erg veel pijn in mijn buik zondag wordt ik gebeld voor maandag de tp.

ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het heel eng vond en ik vond het verschrikkelijk ik heb gewoon geschreeuwd van de pijn. maar er zaten wat lastige tussen dus ze moest door prikken.

maar goed we hebben het overleefd met een goed resultaat het zaad van mijn man was ook helemaal top.

* Spaatje we lopen samen, wat leuk zeg nou meid hoop dat het goed met je gaat. ik lig er als een dooie bij. heb niet eens het energie om verder te typen.

zal de volgende keer wat activer zijn oke.....

overigens vond ik het in het ziekenhuis gewoon k**** ik zit in nijmegen echt een doolhof gewoon we kwamen ook te laat voor het zaad 15 min. omdat we het niet konden vinden en omdat er een paar ingangen afgesloten waren echt balen maar uiteindelijk petje af voor me man die het binnen 10 min. in het potje kon mikken hahahahahahha

en waren als nog op tijd voor de punctie. al met al wel een zware dag en veel gerend met klokkende eierstokken zo zwaar als lood.

hahahahaha

kan er nu wel om lachen maar na de punctie kwamen alle emoties los en heb een uur lang gewoon op de uitrust kamer gehuild aan de ene kant van de pijn en aan de andere kant van de zenuwen.

let niet op de typfouten want ben nogal erg duf

dames heel veel succes met alles en heel veel sterkte gewenst.

we zijn nu weer een ervaring rijker

Geplaatst

Hey Yasmine, ook zo'n fantastisch resultaat! Prachtig..ik voel helemaal met je mee met dat janken..geeft nix..heb ik gisteren ook gedaan..

Laat je lekker verwennen door je vent vanavond...

Geplaatst

hoi yasmine wat een goed resultaat nu even lekker van het weekend bijkomen en maandag nog even de tp en dan afwachten...

had je nog gevraagd over de twee eitjes terugplaatsen ? of was je er te duf voor ? hihi

Geplaatst

Jemig, wat gebeurd er veel als 24 uur niet gelezen hebt!

Yasmine; mooie score hoor. Wel vervelend dat je toch veel pijn had. Misschien bij een volgende keer meer pijnmedicatie of anders???! Zou er zeker om vragen! Maarreh...we gaan er in eerste instantie vanuit dat je bevruchtingen hebt en dat er een (of twee) blijven plakken!!!

Die pijnscheuten, Kimmie, die herken ik! Mijn buik is sinds gisteren pas een beetje rustig. Alleen nu liggen mijn darmen weer overhoop.....

Spaatje & Nine; en maar afwachten...spannend. Maar 11 eitjes zitten er vast genoeg bevruchte bij! Vind ik!

Die utrogestanbolletjes geven me werkelijk alle symptomen af die er bij staan. Misselijkheid, moe, echt hondsmoe!, darmklachten, gevoelige borsten....argh....en als ik jullie hoor over verwardheid/slechte concentratie; dan zit er hier nog zo'n muts!!!!!!:icon_king:

Nou ja, maar weer wachten nu.....

X Erika

Geplaatst

Hey Yasmine,

Ik vond de punctie wel meevallen...twee keer wel op mijn lip gebeten maar dat valt mee....ogen dicht handen op mijn middenrif en doorademen....het helpt wel!

alleen vanmorgen om 07:45 dormicum genomen en om 8 weer uitgekotst, tegen mijn voordeur! aan de binnenkant.....onderweg nog een keer dus ik heb de punctie op en zetpil doorstaan, ik heb vanmiddag nog wel een uur of anderhalf geslapen voel me nu redelijk maar wel buikpijn!

Groetjes Spaatje

Geplaatst
He Spaatje, wat goed, jij ook 11 eitjes!

Hoe is het allemaal gegaan? Nou, eerst maar even bijkomen, he!

We kunnen twee voetbalteams samenstellen:blob6: :blob6:

Groetjes Spaatje

Geplaatst

@Erika, utrogestan heeft absoluut ook invloed op je hersenen... op mijn doosje staat zelfs een gele sticker: kan rijvaardigheid beinvloeden.

(nee, agent, ik heb niet gedronken, ik heb net twee utrogestans naar binnen geduwd)

@ Yasmine, ik vond mijn eerste twee puncties ook best traumatiserend, was helemaal van mijn a propos. Vond het een middeleeuwse martelpraktijk.

Maar nr 3 was veel beter te doen!

Kom jij maar even lekker bij, mooie score ook!

@ Spaatje, ja, ogen dicht, dat helpt goed, net doen alsof je er niet bent...

Groetjes, Nine

Geplaatst

Dames, bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden. Mijn man en ik hebben besloten om niet naar de kwailteit van beide embryo's te vragen. Het levert misschien alleen maar stress op en zakt onze hoop weg. Mensen die spontaan zwanger worden weten ook neit de kwaliteit van het embryo. En het klopt wat sommige zeiden, niet iedere top-embryo blijft plakken. We hebben dus moed en houden hoop!

Liefs Linda

Geplaatst

Heb jij weer Erika..ALLE bijwerkingen heb je .. :cheesy:

@Linda..goed zo..think positive..

Geplaatst

He Erika, wat goed dat je even de bijwerkingen hebt opgeschreven.. nu ik dat lees valt er veel voor me op z'n plek. Ik dacht waarom ben ik moe en misselijk en verstrooid (maar dat bleek al).. ik snapte het echt niet.. de hormooninjecties zijn toch gestopt, heb de punctie al een paar dagen achter de kiezen... en nu valt het kwartje pas... BIJWERKINGEN VAN DE BOLLETJES... tja.. op zich weer een fijn gevoel dat ik niet gek aan het worden ben....of toch wel:doh:

Yasmine.. wat een mooi resultaat! jammer dat de punctie zo pijnelijk was! Gelukkig heb je wel een mooi resultaat!

@ Sannie.. ik ben bang dat ik er weer overheen lees maar heb je al nieuws??

Liefs weer

Geplaatst

Nah had ik net een heel verhaald getypt..geeft de site aan dat ik inmiddels uitgelogd ben (hoe raar)....dus nu maar een minder lang verhaal...het duurde zeker te lang voordat ik het bericht verzond.

Yasmine: wat een mooi resultaat!! Konden ze je tijdens de punctie niet wat medicatie bijgeven dan?? Ze gaven dat bij mij nog aan dat als het te pijnlijk was ze wel wat bij konden spuiten in het infuus.

Spaatje: ook jij een mooi resultaat!! Moet jij trouwens de dormicum slikken voor innesteling?? Ik hoef alleen nog maar een pregnyl spuit te zetten op dag 3, 6 en 9 na de punctie...Hoef verder niks meer te doen...wel relaxed hoor...maar vreemd dat het zo verschilt bij iedereen. Weet iemand misschien ook waarom dat is??

Nine: ook ik heb nog een beetje buikpijn. Het ziekenhuis belde mij nog vanochtend om te vragen hoe het met me ging...ze zeiden daar dat het heel normaal was dat je nog wat napijn hebt...zolang je maar geen bloed of stolsels verliest...

Diane: hoe gaat het met jou??? Heb je de test nog gedaan??? Ik denk aan je!!

Verder begin ik een beetje zenuwachtig te worden nu...morgen rond 11 uur word ik gebeld door het ziekenhuis in Zwolle over hoeveel bevruchtingen er hebben plaats gevonden. Ergens zit bij mij de angst dat er misschien wel helemaal geen bevruchtingen hebben plaats gevonden..maar dat zou echt wel pech zijn want de eitjes zijn goed en het zaad van vriendlief is super goed dus dan moet er toch wel wat bevrucht worden??!! Maar ja het blijft een wonder he!!

Geplaatst

Hoi Mar,

Nee hoor de dormicum was voor tijdens de punctie....om half acht ingenomen tot kwart over 8 de weg kwijt geweest en toen 6 keer overgegeven....en voor de innesteling mag ik aan de bolletjes, ik heb 36 uur voor de punctie ovitrelle gespoten.

voor pijnstilling was de naproxan en die uit gespuugde dormicum.

Groetjes spaatje

Geplaatst
hoi yasmine wat een goed resultaat nu even lekker van het weekend bijkomen en maandag nog even de tp en dan afwachten...

had je nog gevraagd over de twee eitjes terugplaatsen ? of was je er te duf voor ? hihi

hoi hoi

nee uit angst durfde ik niets te vragen of zeggen het enige wat uit mijn strot kwam was aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeee pfffffffffffffffffffffffff en ik wil meer verdovingggggggggggggggggg hahahahahah erg he nou heb even een uurtje geslapen heb nu 2 paracetamolletjes genomen heb nog wel napijn hoor.

en 2 bolletjes in mijn doos wat een pruts werk zeg bah bah gelukkig is het bloeden opgehouden.

maar even een vraagje is de terugplaatsing op het zelfde manier als de punctie want dan moet ik echt knock out geslagen worden hoor ik kan nu niet eens normaal plassen hoop dat het morgen wat minder is.

nou jij heeel veeeeeeeeeel succes meid.

Geplaatst

Hey Yasemin, weet je zeker dat je nu al die bolletjes moet doen? ik pas op de dag van de TP.....en daar voel je niets van hoor! dus je hoeft niet K.O.

Geplaatst

hoi yasmine ik moest ook aan de bolletjes de avond van de punctie,

moet er 3x 2 per dag idd een klusje he hahaha

ik heb het wel gevraagd maar ze willen het niet doen het heeft teveel risicos zeggen ze,

en de punctie... daar voel je helemaal niks van echt niet ik was ook zo bang, maar gewoon bene wijd eendebek erin en een heeeeel dun slangetje aan een spuit gaat naar binnen en binnen 5 seconde is het gebeurd je voelt er echt helemaal niets van !!

Geplaatst

Yasmine: bij mij gaat het elke dag een beetje beter...mijn buikpijn is een stuk minder dan gister en pijn bij het plassen heb ik nog wel, maar ook al een stuk minder...

Spaatje: wat moest je veel innemen!! Ik moest voor die tijd 2 paracetamol innemen en tijdens de punctie kreeg ik via een infuus een middel waar ik erg duizelig van werd...een beetje een gevoel van te diep in het glaasje gekeken haha...en verder heb ik na die tijd nog weer 2 paracetamol gehad en dat wast...

Geplaatst

hi

Spaatje: ja ik moest vandaag beginnen 3x 2 bolletjes maar jij hebt inderdaad veel moeten innemen qau medicatie ik heb alleen 1 pil voor de punctie om tot rust te komen oxyzepam en na de punctie 2 para's heb er inmiddels 4 op want buikpijn wilt niet over.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden