Ga naar inhoud

Starten met decapeptyl rond 24 oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Saaab,

Spannend, he! Maar het zou best kunnen dat het je allemaal mee gaat vallen..dus probeer toch maar lekker te gaan slapen!

Morgen horen we van je hoe het gegaan is!! ( en dan kan ik me nerveus gaan maken voor de volgende ochtend...)

Liefs, Nine

• Reacties 949
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Saaab,

Heel veel succes met de punctie morgen !

Probeer te relaxen, dat heeft mij heel erg geholpen.

groetjes en trusten

Diane

Geplaatst

Hey Ladie's

Bedanky voor het meeleven met mij. Jullie zien het gelukkig positiever in dan ik dat vind ik fijn om te horen.Word er gewoon emo van.

Dames s6 met de punctie. Ook bij mij viel dit reuze mee. Ja ff pijn maar dat was snel weer weg na een bakkie thee en een kruik.

Liefs

Diana

Geplaatst

He Diana, maar het is ook heel emo.... shit, een achtbaan is het, zeker als je een beetje bloed(bruin) verlies hebt.

Maar t kan echt nog goed komen!

X Nine

Geplaatst

Diane 180 : 12 oktober, 20 ok 1e fm/2 nov FM/P 5 november/TP 9-11/23-11 testen!

Keesje: 19 oktober ICSI / 4-11 Uit-Echo / Menopur/ 10-11 echo

Erika: 21 oktober /menopur /3-11 uit-echo / 9-11 1e FM/11-11 2e FM/punctie 31/11/TP 16/11. 30/11 Testen!

Jackie: 21 oktober /menopur/13 nov fm/15 nov punctie/18 nov tp

LindaJ: 21 oktober / 4-11 start puregon / 11-11 1e FM

Spaatje: ASZ/EMC/start deca22 okt./ uit-echo 10nov/10nov Gonal-F/18nov 1ste fm/

Sonja 81: 22 oktober

Hellen: 22 oktober

Mirthe: MCL/UMCG 2e IVF 16-11 punctie / 18-11 TP / 30-11 testen

Nine 24 oktober / 6 -11 Uit-echo / Menopur

Mar2809: 24 oktober / 5-11 uit-echo/ 16-11 1e FM / 19-11 punctie

Kimmie: 25 oktober - 9-11fm/13-11fm/16-11 punctie

yasmine: 22 oktober ivf 1e keer

Toobee(suus): LUMC 14-10 start 1e ivf/ tp 1-11/ 13-11 zwangerschapstest

Nathalie: Catharina/ 31-10 start deca/ 17-11 start echo/ 24-11 FM

Jadimi(diana) GHZ/MCK/ 12-10 deca/20-10 1e fm/4-11 pu/7-11 tp/ 21-11 testen

Even weer aangepast...

Geplaatst

Ja, ik moest bij de tp gewoon de balletjes indoen... ik verontschuldigde me wel voor de witte rotzooi van binnen, maar daar waren ze wel aan gewend, zeiden ze.

Geplaatst

@Mar2809, ik mag ook Pregnyl zetten op dagen 3, 6 en 9 en volgens mij moet je 1 ampul solvens gebruiken op 1 ampul Pregnyl... tenminste bij mij...

Dus jij morgen om 8.30 en Nine en ik om 9.00 uur... da's grappig..suc6 ook hoor!

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Hoi Kimmie,

De bolletjes moest ik pas gebruiken na de tp.... bij iedereen weer anders dus.

groetjes Diane

Geplaatst

Hallo meiden,

Wachtdag 9 zitten we nu.

Gisterenavond licht bruine afscheiding en vanmorgen ook rood...... met bloedstolseltjes.... Weet niet wat ik er van denken moet of voelen. Heb geen buikpijn of kramp gehad.....

Afwachten maar, meer kunnen we nu niet..

liefs Diane

Geplaatst

Goedemorgen!

Ik kom net uit het ZH voor de eerste FM....er zitten er er tien, ik heb goed nieuws zei dr.D....vrijdag punctie! Had zo als ik het bij jullie zie, verwacht dat je twee keer voor een FM moet komen, dus ik schrok wel even, maar goed, ik dacht zelf wel aan maandag of dinsdag dus ik haal nu voor mijn gevoel 3 dagen in.....en vanavond alleen nog een ovitrelle spuiten en verder niets meer!

@ Diane...sterkte meid!

Groetjes Spaatje

Geplaatst

We hebben telefoon gehad, er zijn eitjes bevrucht!! Jippie niet alles voor niets geweest. Morgen om 9 uur de tp. Het lastigste vind ik dat je met een volle blaas moet. Normaal moet ik nl vaak naar het toilet, maar ja. Ze hebben ons niet gezegd hoeveel er bevrucht zijn, dan doen ze nl niet er kunnen er nog bijkomen of afvallen. Morgen krijgen we het wel te horen. Ben erg benieuwd. Hopelijk zijn er nog een paar bij die ingevroren kunnen worden.

@Spaatje jij bent lekker snel zeg. Dacht jij dat je veel op ons achter lag, dadelijk dus niet meer.

@Diane wat een onzekerheid, ff afwachten. Veel sterkte en succes!

@Sandra, Nine en Mar2809 veel succes met de punctie morgen. Probeer te ontspannen en rustig door te ademen.

@Kim ik doe ook morgenvroeg gewoon de bolletjes inbrengen. Zijn ze hopelijk wel gewend. De bolletjes zijn voor de innestelingen te stimuleren en die hebben we morgen hard nodig. Tot morgen op het wachtbankje.

Geplaatst

@ Linda, ja idd, zat gisteren het lijstje eens te bekijken en ik dacht nou....ik hobbel lekker achteraan.....pff ja volle blaas, moeilijk hoor! ik moet eerst naar rotterdam rijden ongeveer 20 km, dus ik moet echt eerst plassen anders doe ik het in mijn broek!! Maar eerst maar eens kijken of het tot een TP komt en dan drink ik onderweg wel een paar flesjes water leeg......Jij veel succes morgen, en Kim ook!

Punctie dames ook veel succes/sterkte voor morgen!

Geplaatst

@ Diane, dat is wel wat vroeg, hoor, wat bloed op wd 9. Dan zou je toch echt nog kunnen denken dat het van de innesteling komt, of van de bolletjes.

Bah, moeilijk, afwachten, sterkte, meid.

Dit geldt ook voor DianA!!

@ Linda, fijn dat er een TP komt! Je blaas hoeft niet knettervol te zijn, hoor, bij mij vonden ze halfvol ook goed genoeg en de tp ging prima.

@ Spaatje, dat gaat opeens snel, vrijdag al de punctie!

Iedereen sterkte met alle fases waar we nu inzitten...

Nine

Geplaatst

Heey Sandra dus jij hebt ook morgen de punctie hihi...grappig. Dan lopen wij dus straks exact gelijk. Ik vraag het morgen nog wel even na hoe het zit met die pregnyl...

Spaatje: wat goed dat jij vrijdag al de punctie hebt..we gaan mooi achter elkaar aan zo.

Diane: ik zal voor je duimen dat het goed gaat!!! Jouw man moest ook met een koffertje naar Zwolle he?? En anders weet Jackie dit vast ook wel....waar moet je in Zwolle parkeren?? Lijkt me toch niet dat je de parkeergarage in moet?? Of wel en dan gewoon het hele ziekenhuis door?? Of hebben ze net als in Enschede aparte parkeerplaatsen waardoor je via een verkorte route (het is net de Ikea haha) bij de auto komt???

Jackie en Kimmie: succes met de terugplaatsing!!!

Geplaatst

Helaas meiden,

Hier een mislukte 1e ivf poging. het valt me toch zwaarder dan verwacht. Maar de kansen zijn nog niet op heb nog 2 eskimootjes voor de volgende poging.

Diane laten we er bij jou nog maar ff vanuit gaan dat het idd innesteling is.

Liefs

Diana

Geplaatst

@ Nine...ja snel hé?! ik heb 8 dagen gonal-F gespoten en ik had ergens gelezen dat ze boven een bepaalde leeftijd puregon oid geven omdat ze anders niet groeien, dus ik had er al weer een hard hoofd in, maar dat was dus voor niets!

Nu mag ik ook met de ballen aan de slag.....:bubbles:

ik heb voor vrijdag aardig wat aan drugs meegekregen, mag ik nemen maar hoeft niet, maar als ik alles neem dan slaap ik tot de tp!

Geplaatst

nou ik heb voor de zekerheid toch maar even mijn eigen ziekenhuis opgebeld omdat het ziekenhuis in leiden waar ik morgen heen moet er al niet meer was die werken tot 11 uur op woensdag ...

maar mijn eigen zh zei dus dat ik ze morgen gewoon ( in de ochtend ) voor 1x met water in mocht nemen maar in de middag moet ik ze dan wel weer inbrengen,

weet wel dat ze het wel gewend zijn maar voor jezelf ( tenminste voor mijn idee dan haha ) blijft het toch een beetje een ranzig idee !

lindaj ik moet morgen om 10.10

ook raar eigenlijk dat ze het niet zeiden he hoeveel bij mij zeiden ze het wel ( 11 van de 17 )

nou ja ze zijn iig bevrucht !! ;)

ik hoef ook niet met een volle blaas te komen, wel een half volle ( alsof ik weet anneer me blaas halfvol is hihihihi )

nou linda ik duim voor je morgen als ik op weg ben naar het ziekenhuis en als jij klaar ben kan je duimen voor mij hihihi

dames succes allemaal !!

diane ondanks het bruine zeg maar zie ik nogsteeds dat je een tweeling krijgt haha

Geplaatst

@Diana; Shit zeg! Had het anders voor je gehoopt! Hou je taai!

@Sandra&Mar&Nine en Spaatje vrijdag; succes met de punctie. Ontspan....(makkelijker gezegd dan gedaan, maar t werkt echt!)

@Linda&Jackie; succes met de terugplaatsing!

@Diane; Houdt moed, kan zeker nog de innesteling zijn!

Hier alles rustig. Wel hondsmoe. Zal wel door de bolletjes komen. A.s. vrijdag ga ik nog een keertje extra naar de acupuncturist. Gewoon ter ontspanning en ter bevordering van de innesteling. Alhoewel mijn gevoel soms ook zegt dat ze er allang weer uit zijn gezwommen.....

Maar goed, we wachten weer "rustig" af!

Groetjes, Erika

Geplaatst

Hai Mar,

Je moet niet in het centrum zijn hoor, maar bij de Isala klinieken, daar kan je voor de deur parkeren. Denk je er aan dat je er eerst naartoe gaat op de ponskaartjes te regelen....?

groetjes Diane

Geplaatst

Gelukkig ben ik niet te overmoedig geweest. Van de 3 eitjes zijn er 2 bevrucht en ook 2 teruggeplaatst. Een 3- en een 5 cellige. De 3e is helaas niet geschikt. Was wel blij, want ik dacht dat er maar 1 teruggeplaatst zou worden, maar dat schijnen ze alleen met een top embryo te doen.

De WW zijn dus ook hier weer begonnen. Maar als ik op het wachtbankje van november kijk, zie ik toch helaas weer heel veel rode regels.

Mirthe

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden