Ga naar inhoud

Starten met decapeptyl rond 24 oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik nog

Yasmine: bij mij gaat het elke dag een beetje beter...mijn buikpijn is een stuk minder dan gister en pijn bij het plassen heb wel, maar ook al een stuk minder...

Spaatje: wat moest je veel innemen!! Ik moest voor die tijd 2 paracetamol innemen en tijdens de punctie kreeg ik via een infuus een middel waar ik erg duizelig van werd...een beetje een gevoel van te diep in het glaasje gekeken haha...en verder heb ik na die tijd nog weer 2 paracetamol gehad en dat wast...

mar:ik kan niet hoesten ik ben paar weken geleden ziek geweest en heb nog steeds van die hoestbuien vooral als de avond naderd nou moet ik eerst op mijn buik drukken en dan hoesten anders hoest ik zo mijn eierstokken uit wat er nog van over is gebleven hahahahahahahah even een grapje om onze pijn te verwerken kan geen kwaad.

nou maar hopen dat het allemaal goed gaat straks ben wel helemaal op van de zenuwen hoor.

groetjes

• Reacties 949
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
hoi yasmine ik moest ook aan de bolletjes de avond van de punctie,

moet er 3x 2 per dag idd een klusje he hahaha

ik heb het wel gevraagd maar ze willen het niet doen het heeft teveel risicos zeggen ze,

en de punctie... daar voel je helemaal niks van echt niet ik was ook zo bang, maar gewoon bene wijd eendebek erin en een heeeeel dun slangetje aan een spuit gaat naar binnen en binnen 5 seconde is het gebeurd je voelt er echt helemaal niets van !!

he kimmie

ja wat een klus ze zijn zo klein en het lijkt of er alles weer net zo hard eruit komt dus vraag me af of het wel effecht heeft hahahahahahahhahahaha

o kimmie je bedoeld toch de terugplaatsing he niet nog een keer de punctie he...... nou daar doe ik me benen wel voor open hoor. als het alleen maar in spuiten is maar dat andere verschrikkelijk je wenst het ook niemand toe maar als ik hier op de forum lees dat sommige helemaal niets gevoeld hebben sta ik echt versteld van hoor. maar ja ieder lichaam is anders.

nou meid heel veel succes nog ik ga voor je duimen hoor

groetjes

Geplaatst

ja hahaha bedoelde eigenlijk de terugplaatsing zag dat ik punctie had geschreven, foutje hihi

maar echt waar dar is echt piece of cake stelt echt niet voor,

vervelend he dat hoeste, ik heb het ook steeds probeel elke keer maar uhum te doen in dehoop dat ik dan niet echt hoef te hoesten hahahaha

gaat helemaal goed komen !

en met dat plassen, dat is vandaag morgen en overmorgen gaat het alweer wat beter ;)

shrijf iets bij je onderschrift dat is wel leuk dat doe je bij gebruikersinstellingen en dan wijzig handtekening ( hoeft natuurlijk niet he hihi )

nou meisje ga maar lekker slapen morgen voel je je alweer een stuk beter !!

diane hoe is het verder met jou ? las dat je lekker een weekendje weg ging! Heerlijk zal je wel goed doen,

hou je ons wel op de hoogte ?

slaaplekker dames

Geplaatst

zenuw zenuw...

morgen ochtend bellen ze of er bevruchting plaats heeft gevonden en dan hopelijk smiddags de tp.

Dus nu proberen te slapen en dan ontbijten met 2 bolletjes, op naar nieuwe bijwerkingen... echt heel spannend allemaal!

Geplaatst

Dank je wel!

Ik ga voor jou duimen dat het snel de 30e is en dat je HCG waardes flink de lucht in gaan!

Als het doorgaat morgen, dan mogen we 3-12 testen. Hopelijk morgen naar het beroemde wachtbankje!

Groetjes en weltruste!

Geplaatst

@ mar.....volgens mij komt het op hetzelfde neer..ik een zetpil en die dormicum(is geen pijnstiller) die heb ik er dus ook nog eens een half uur voor de punctie uitgekotst...(komt vast omdat ik niets gegeten had).en verder niets..ook na de punctie niets genomen/gekregen ook geen infuus maar ik denk dat je daar die dormicum mee kan vergelijken...wel de nacht er voor een slaappilletje.

Groetjes Spaatje

Geplaatst
zenuw zenuw...

morgen ochtend bellen ze of er bevruchting plaats heeft gevonden en dan hopelijk smiddags de tp.

Dus nu proberen te slapen en dan ontbijten met 2 bolletjes, op naar nieuwe bijwerkingen... echt heel spannend allemaal!

en en ben je gebeld of niet spannend joh

nou hoor het nog wel dan succes meid.

Geplaatst

hallo spaatje

hoe gaat het met je?

voel je je al beter.

nou bij mij is de pijn wat minder kan nog niet echt op mijn gemak hoesten want dat voel ik nog wel. voor rest geen bijwerkingen gelukkig alleen erg misselijk.

wordt jij ook morgen gebeld of niet en dan heb je maandag ook de tp toch.

Geplaatst

Ik heb nog steeds een menstruatie achtige pijn in mijn buik...hebben jullie dat ook nog dames die donderdag en vrijdag de punctie hebben gehad??

Verder ben ik vanochtend gebeld door het ziekenhuis dat van de 4 er 3 bevrucht zijn juhuuuh!!! :bf_new: Ben alleen in al mijn vreugde vergeten te vragen wat de kwaliteit was van de embryo's...heb dus geen idee of er nu 1 of 2 terug geplaatst gaan worden...maar dat zien we maandag dan wel weer.

Maandag heb ik dan om 14.15 uur de terugplaatsing....dat de embryo's het zolang vol kunnen houden zeg...verbaasd me een beetje, maar ze zullen het wel weten in Zwolle neem ik aan?!

Saab: hebben ze jou ook gebeld??? En heb je vanmiddag de terugplaatsing???

Geplaatst

lieve meiden,

we zijn gebeld :( we hadden 6 eicellen en gewoon geen 1 bevrucht. Ze zouden tussen 9 en 10 bellen, maar we hebben tot half 12 zitten wachten en wel 100 x het ziekenhuis geprobeert te bellen, toen belde ze eindelijk... We hebben te horen gekregen dat we maandag terug moeten bellen voor een icsi afspraak.

Ben al 2 uur aan het huilen, we kunnen het echt niet geloven...

ik hoop voor jullie dat het bij jullie wel lukt...

Geplaatst

Saab,

Dat is echt verschrikkelijk, ik krijg er zelf een brok van in mijn keel. Ik kan me voorstellen dat je aan één stuk door aan het huilen bent, want dit is natuurlijk echt niet waar je op rekent. Ik vind het echt heel erg verdrietig voor je...

Liefs Pieneke

Geplaatst

HOi Yasmine,

Ik voelde me gisteravond en vanmorgen best goed! dus toen dacht superwoman dat ze de hele wereld aan kon (wasje doen strijkje en even stofzuigen) en dat viel tegen ! ben naar bed gegaan met buikpijn en het wil niet zakken.....:doh: dus nu heb ik met mezelf afgesproken om het rustig aan te doen.. ze bellen maandag tussen negenen tien of er wél of geen tp is dus ik hoop maar van wél! en dan moeten we maandag of miss wel dinsdag komen voor de Tp.

@ Mar, ja dat heb ik ook ( maar dat heb je denk ik wel hierboven gelezen)

Groetejes Spaatje

Geplaatst

ooow Saab wat een vreselijk nieuws en wat erg en dat je dan zolang moet wachten voordat je wat weet! dat moeten een paar roturen geweest zijn zeg.....heel veel sterkte...ik leef met je mee!

Spaatje

Geplaatst

Saab, wat een verschrikkelijk nieuws zeg. De kans hierop was wel klein, je had 6 mooie eitjes. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen hoe dit kan. Veel sterkte.. en huil maar lekker uit.

Liefs Linda

Geplaatst

Hey kimmie wil me nergens tegenaanbemoeien maar saab heeft ivf gedaan en nu gaan ze maandag afspreken voor icsi, of ik heb het verkeerd begrepen dat kan natuurlijk ook.

Hoe gaat het met het wachten....al stieken een "snelle" test gedaan?

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Lieve Saaab, wat waardeloos is dat zeg...al die moeite en pijn...voor niets!

Veel sterkte, lieverd.

Ik heb morgen de tp van 3 emmies, ben vandaag om 12 uur gebeld en ik weet dus niet hoeveel bevruchtingen er verder zijn, dat vertellen ze in het ziekenhuis pas tijdens de tp zelf.

Andere meiden, veel succes met tp's en wachten!

Liefs, NIne

Geplaatst

Oooooh Saab wat verschrikkelijk!!! Hoe kan dit nu???? Heb de tranen in mijn ogen staan....en dan hebben ze jullie ook nog zo lang laten wachten...hebben ze er niet bij gezegd waarom ze zo lang gewacht hebben voordat ze jullie gingen bellen?? Gut zeg wat erg....huil maar even lekker flink...zou ik ook gedaan hebben!

Spaatje: waren we maar superwomans...dan was het zwanger worden ook niet zo'n probleem denk ik ;-). Het ziekenhuis belde gister en zei als ik veel pijn had dan moest ik het rustiger aan doen..tja doe dat maar eens....ik ben niet iemand die met veel huishoudwerk om zich heen niet stil op de bank kan blijven zitten, maar indd als je er zoveel pijn van krijgt dan doe je dat automatisch wel.

Nine: dat jij er 3 terug geplaatst krijgt....dus je hebt nog kans op een drieling ook!! Ik heb geen idee hoeveel ik er terug geplaatst krijg...dat hoor ik maandag...

Geplaatst

Mar, gefeliciteerd met je 3 bevruchtingen! Het was nog even angstig, he, met de cyste, maar al met al een mooi resultaat.

Jij krijgt dus de tp na 4 dagen...?

Ja, AMC plaatst bij vrouwen boven de 40 standaard drie emmies terug. Dat vergroot, zeggen zij, echt de kansen en de kans op een drieling blijft echt miniem.

Groetjes, Nine

Geplaatst

@ mar

Ik snap hem helemaal, heb ik dus ook last van....man moest vandaag even werken.... en dan heb ik zoiets nou effe doen...strakkies samen bank hangen....maar ik geef er maar en toe nu, lijkt me beter

Geplaatst

Spaatje, de kans op een tweeling is er wel...ik geloof niet dat ik dat erg zou vinden!! (dan heb ik wel opeens 4 kinderen....pfff)

Worden er bij jou 2 teruggeplaatst?

Geplaatst

Nine: het was zeker even spannend met de cyste. Ze moesten heel voorzichtig langs de cyste met die naald en dat heb ik ook wel gevoeld en de arts van de uitgangsecho zei dat er daar maar 1 zat die ze weg konden halen..maar dat zijn er uiteindelijk nog 3 geworden...ik was er heel bang voor dat die 4 niet bevrucht waren, maar toch nog 3 bevrucht...je kunt er geen peil op trekken he!

Zwolle schijnt pas na 4 dagen terug te plaatsen...geen idee waarom? En dan ook nog pas 's middags...hoop niet dat dat invloed heeft...maar zal wel niet want ben niet de eerste die daar een terugplaatsing krijgt...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden