Ga naar inhoud

Meldkamertje uitgerekende oktober 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jullie zijn nog zwanger!!!???? Ow, wat moeten die baby's lekker 'zitten' in die buiken van jullie, want ze willen er maar niet uitkomen. Ik denk wel dat die oefenweeen een voorbode zijn hoor, dus wie weet begint het vandaag...???? Ik hoop het voor jullie. Heel veel succes en ik hoop jullie morgen niet meer zwanger tegen te komen op het forum.

Liefs

• Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat erg dames, de beebs zijn lekker eigenwijs en hebben het veel te goed bij jullie in de buik. Veel sterkte nog met de laatste loodjes!!!

Geplaatst

Mijn mannetje is net thuis van werk en hij heeft alvast doorgegeven op het werk dat hij er donderdag en vrijdag niet is. Hij weet zeker dat ik niet eerder beval als a.s. donderdag en dan moet ik ingeleid gaan worden.....ik heb nog twee volle dagen....

Geplaatst

Dames heeft de volle maan geholpen? Ik hoop het zo voor jullie.

Geplaatst

Hi,

Nou bij mij heeft volle maan niet geholpen.

Zit hier nog met een volle buik.

Sinds gistermiddag ook het idee dat ik ziek aan het worden ben.

Ik heb geen koorts maar wel licht hoofdpijn en last van mijn darmen, dus daar baal ik een beetje van.

Vanavond mogen we naar de VK toe.....zal de laatste keer zijn.

Geplaatst

Laten we gewoon hopen dat de beebjes zich vandaag aanmelden. Ze hebben nu lang genoeg op zich laten wachten. Waar is Daan??? Misschien is zij wel aan het bevallen??? Ik hoop zo dat jullie snel 'verlost' zijn.

Liefs

Geplaatst

Chantal, vervelend dat je nu niet lekker in orde bent, daar zit je nu niet echt op te wachten. Wat een raar idee vanavond voor de laatste keer naar de vk, nog twee dagen meissie en dan gaat er eindelijk iets gebeuren.

Geplaatst

Ook ik ben vandaag weer gewoon van de partij..

Alle hoop is nu gevestigd op het bezoekje aan de VK vanmiddag.

Chantal, voor jou de laatste keer dat je naar de VK zal gaan, ook voor jullie heel erg spannend hoor!

Geplaatst

Succes vandaag bij de vk!!

Chantal, balen dat je je niet top fit voelt, maar misschien is het leegmaken van je darmen wel een voorteken... Het schijnt dat het lichaam zichzelf 'leeg' maakt voor een bevalling... Ik hoop het voor je! Jullie geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld.

Daan, hoe voel jij je??

Knuf, Michelle

Geplaatst

Chantal, het zou mij niks verbazen als het dan vandaag op gang komt... ziek voelen is vaak een voorteken. Ik voelde mij de dag en avond voordat bij mij de vliezen braken ook niet lekker. Succes meid!

Geplaatst

@ Chantal, had je bij het andere forum al wat gestuurd, maar lees hier nu net je kwaaltjes en vorige week vertelde diezelfde yoga instructrices idd dat dat voortekenen kunnen zijn van een aankomende bevalling, omdat het schijnt dat het lichaam zich reinigt/leegt voor de bevalling! Ik hoop het! X

Ladies allebei, toi toi toi, vandaag lijkt me een mooie dag om te bevallen...in de tuin zitten wordt toch niks!!! ;-)

Geplaatst

Het is wel heerlijk weer om lekker in je kraambedje te liggen hoor, heerlijk tutten met je kleine mannetje of meiske.

Ik hoop het zo voor jullie.

@Daan ik ben bij allebei gestript, bij allebei op een woensdag en ze zijn allebei op een vrijdag geboren, de ene vrijdagavond en de andere donderdag op vrijdag nacht. En ik liep toen 4 dagen overtijd. Dus ik ga voor je duimen meid.

@Chantal, meisje wat een geduld moet je toch hebben. Ik hoop zo voor je dat het nog vanzelf opgang komt en idd grote schoonmaak is vaak een voorteken.

De duimen draaien weer voor je.

Succes meiden.

Liefs xxx

Geplaatst

Hey meiden,

Vanmiddag naar de VK geweest, maar helaas, nog geen ontsluiting, dus er kon niet gestript gaan worden.

De kleine ligt nog vrij hoog, dus ze verwacht ook eigenlijk niet dat er snel enige ontsluiting zal gaan komen.

Ze heeft gelijk de telefoon gepakt en naar het Amphia te Breda gebeld en een afspraak voor ons gemaakt.

Morgen om 13:15 uur krijgen we een CTG en dan aansluitend om 14:00 uur een gesprek met de dienstdoende verloskundige om te bespreken wat er verder gedaan kan gaan worden omdat ik het niet meer trek. Het is echt te zwaar aan het worden, inmiddels alweer 32 kilo erbij, je zal het maar mee moeten slepen de hele dag... ppffff, niet meer te doen.

Onze eigen verloskundige vertelde ons ook dat het haar niets zou verbazen als het toch een keizersnede zou gaan worden, omdat ze verwacht dat de kleine erg groot is en er dus niet doorheen komt.

We wachten het morgen maar even af, misschien dat ze iets kunnen met gel of inleiden via een infuus, maar met 0 ontsluiting hebben we daar een hard hoofd in.

En misschien doen ze wel helemaal niets en mogen we ons volgende week pas weer melden....

Chantal, heb je net nog gesproken via de SMS, maar ben heel benieuwd hoe je afspraak is geweest bij de VK!

Fijne avond meiden en weer bedankt voor jullie lieve medeleven!

Knuffel voor jullie allemaal!

Geplaatst

Hier alles goed (zo ver als het kan).

Mijn buik was nog meer gegroeit. Een grote buik is ongeveer 40/42 cm.

Mijn buik is gewoon al 46 cm......echt niet normaal vond de VK ook.

Er is niets dat zegt dat de baby uit zichzelf gaat komen.

Ik heb een verwijsbrief gekregen voor het ziekenhuis en moet donderdagochtend gelijk bellen.

Mochten ze pas een dag later kunnen, dan moet ik de VK bellen en dan bellen zij voor mij.

Heb aangegeven dat ik echt niet meer kan en dat ik om alles moet huilen omdat ik gewoon helemaal gesloopt ben.

Dat ik zo pijn aan mijn schaambot heb vinden ze ook niet zo heel erg raar. De baby leunt er gewoon op.

Ik zal mij morgenochtend wel weer melden......1 van de laatste keren!!!

Geplaatst

Oh meiden,

Dit is gewoon een lijdensweg aan het worden. Ik hoop dat jullie snel kunnen melden dat de prachtige babies zijn geboren. Heel veel sterkte de laatste dag(en).

Geplaatst

meiden, wat enorm (*&^&%^%$%^&*()_ allemaal!!! Hoop voor jullie dat er snel een einde aan komt... Ik duim in ieder geval dat je jullie beebjes snel en in goede gezondheid in jullie armen mogen houden.

Hele dikke knuffel, Michelle

Geplaatst

Ow meiden, wat zullen jullie opgelucht zijn als de babies er zijn. Ik hoop zo dat het allemaal toch nog vanzelf gaat. Fijne nacht.

Geplaatst

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, doet mij goed.

Ik hou gewoon in mijn hoofd dat ik binnen een paar dagen mijn baby vast heb en dat geeft nog een beetje houvast.........

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden