Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha Henne,

Bijgevoegd mijn testen vanaf wd 5! Let wel: het ging hier om 2 cryo's, dus ook niet eens super donker in het begin. Veel succes!

Liefs Pien

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

stress net:

ik wilde een CB digital doen om te kijken wat hij aangeeft betreft weken: heb ik een testfout.

meteen toen ik de test opende verscheen een bijsluiter symbool: helaas dus geen stap verder.

daarna eentje gedaan van de samenwerkende apothekers: verscheen er niet binnen een paar sec een streep; oh nee.

staat er in de bijsluiter; lees pas af na 5 minuten.

Oké: en idd weer een tweede streepje, dit is ook best wel licht dus ook meteen weer negatief denken.

Maar goed ziet vandaag op wdag 12.

hopenlijk wil de CB woensdag wel meewerken

Henne, hoe is het met jou en bij jou?

ik duim nog onwijs voor je

ik kon echt niet slapen vandaag en ben dan ook weer echt vroeg wakker, bleh.

wordt een lange, vermoeiende dag

Geplaatst

Mijn link

Zo is het dus vandaag.... binnen de drie minuten een zichtbare streep die binnen tien minuten alleen maar duidelijker werd. Let wel: ik ben nu voorzichtig positief, MAAR ook dit hebben we al eerder gehad. Met de cryo's had ik op de middag voor mijn NOD een net zo duidelijke test en dat ging twee dagen later alsnog mis. Ik durf nu dus te zeggen dat er iets gaande is, dat het erop lijkt dat ik zwanger ben, maar meer ook nog niet. Eerst afwachten of m'n menstruatie de komende dagen weg blijft en de test duidelijker wordt. De zenuwen gieren door m'n keel, afgewisseld met de gedachte 'het zal toch niet waaaaar zijn!'.

P.S. Dit was weer de gewone Matcare, dus niet de Ultra!

Geplaatst

Mijn link

Zo is het dus vandaag.... binnen de drie minuten een zichtbare streep die binnen tien minuten alleen maar duidelijker werd. Let wel: ik ben nu voorzichtig positief, MAAR ook dit hebben we al eerder gehad. Met de cryo's had ik op de middag voor mijn NOD een net zo duidelijke test en dat ging twee dagen later alsnog mis. Ik durf nu dus te zeggen dat er iets gaande is, dat het erop lijkt dat ik zwanger ben, maar meer ook nog niet. Eerst afwachten of m'n menstruatie de komende dagen weg blijft en de test duidelijker wordt. De zenuwen gieren door m'n keel, afgewisseld met de gedachte 'het zal toch niet waaaaar zijn!'.

P.S. Dit was weer de gewone Matcare, dus niet de Ultra!

Ik vind hem echt heel duidelijk...YES!!!! En nu nog proberen rustig te blijven unsure.gif ... pfff, wat spannend Henne.

Geplaatst

Henne probeer anders een keer te testen met CB digitaal. De Pregnyl is uit je lichaam, kijken wat die aangeeft?

Het is wel een duidelijke streep, snap dat je voorzichtig bent. Ik zit al te wippen op mijn stoel laat staan hoe jij je voelt....

Geplaatst

Oh Henne wat spannend voor ons, maar jou helemaal.

De streep is veel duidelijk nu weer ja, dus iets positiever zijn mag zeker!

Het is je zo gegund, dus ga met je mee duimen!

Geplaatst

Henne!

Kijk eens, dit gaat in ieder geval de goede kant op. Natuurlijk heb je geen garanties dat dit een doorgaande zwangerschap is, maar de streep staat er in ieder geval.

Liefs Pien

Geplaatst

Henne...meis wat een spanning weer. Ik volg je vanaf mijn vakantie al in stilte en duim, net zoals zo heel veel anderen hier, voor je. Ik begrijp je onzekerheid zo goed...het nog niet blij kunnen zijn totdat...tja, totdat? Eerst je nod afwachten en dan weer verder zien?! Nog een paar dagen toch? Ik hoop en bid voor je dat dit goed mag gaan, wat zou het een mooie bekroning op jullie huwelijk zijn! Sterkte meis en ik blijf je volgen!

lieve groet,

Esther

Geplaatst

henne..dat is in ieder geval een duidelijke streep. Ik heb zo veel zin om je te feliciteren dat ik het gewoon nu doe: jippie gefeliteerd, je bent zwanger!

En hoe lang...of de streep dikker wordt..pff, ik snap je onzekerheid na alle voorgaande teleurstellingen maar hij is toch echt duidelijker dan gisteren. Wanneer mag je bloed laten prikken? Misschien bellen of het een dagje eerder kan ivm de testen?

Geplaatst

jeetje.. ja die is inderdaad een stuk duidelijker dan gisteren.... ooh ik hoop het zo voor je!!Arme jij.. het is normaal al spannend genoeg allemaal, maar voor jou is het elke keer nog slopender!! Ik hoop echt dat het is wat het lijkt biggrin.gif, we gunnen het je allemaal enorm hier..

Geplaatst

We leven allemaal met je mee Henne!! Wat spannend. Deze streep staat er en kan echt niet meer van de Pregnyl zijn toch? Ik duim heel hard voor je dat het goed blijft gaan!!

Geplaatst

Oh wauw meiden, wat een reacties, ik zit hier gewoon met tranen in m'n ogen achter m'n toetsenbord. Zoveel mensen die met ons meeleven en positief voor ons zijn...het raakt me echt enorm op het moment.

Ik krijg niet automatisch een bloedtest in het ziekenhuis. Zit erover te denken om vanmiddag te bellen, vragen of ik toch morgen bloed mag prikken. Dat geeft dan misschien wat duidelijkheid. Zekerheid zal het voorlopig nog wel niet zijn.

Morgen is het twee weken na de punctie, dus in theorie mijn nod. Donderdag is het twee weken na de tp. Ik heb een Clearblue digitaal liggen voor als ik donderdag nog niet ongesteld ben. Als die zwanger aangeeft noem ik mezelf groen en gaan we feesten, oke? ;-)

Geplaatst

Ik zou ook vragen om een bloedtest hoor. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

En ik las in het andere topic dat het in je hoofd nu een chaos is, waardoor je niet op iedereen kan reageren.

Ook heel herkenbaar!!!

Ow Henne, zou het nu toch echt gebeuren!!!!

Ik ga keihard voor je duimen hoor.

Geplaatst

Henne,

Ook ik leef met je mee......

En hoop heel erg van harte dat je deze zwangerschap mag uitdragen!!!!!!

Ik ga ook heel hard voor je duimen dat het nu toch eens echt goed raak mag zijn!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hi, ziekenhuis vindt het echt nog te vroeg voor een bloedtest. Zijn van mening dat het nu ook nog weinig zegt. Ik mag wel donderdag, mijn officiele testdag, bloedprikken (naast thuis gewoon een test natuurlijk) om me dan wat meer zekerheid te geven. Dacht eerst 'dat hoeft dan ook niet', maar toen leek het me toch wel verstandig. En natuurlijk mooi voor de lijstjes hier tongue.gif

Nog ff volhouden tot donderdag dus..... (is maar 3 nachtjes (niet) slapen ahem)

Geplaatst

henne: we lopen gelijk op en ik zeg een streep is een streep.

snap zo goed je voorzichtigheid, onzekerheid en zou het dan toch!???

heb ik nu ook.................vaker samen om het wachtbankje gezeten en nu samen in topic uitgerekend in mei 2011

ik heb ook om bloedtest gevraag bij ha, hoor er morgen meer van....ben ook benieuwd.

in zh krijgen we pas over vier weken echo, maar in dusseldorf is dit eerder. Dit hoor ik woensdag.

Meid, die chaos herken ik probeer rustig te blijven (hoor wie het zegt smile.gif

Geplaatst

Henne, dat ziet er hoopgevend uit meid! zou het dan toch echt raak zijn deze keer?! dat zou geweldig zijn! duim me suf hiero....

Geplaatst

Henne, wat een mooie streep!!! Zou de voorzienigheid je dan toch gewoon eerst netjes getrouwd hebben willen zien wink.gif ?

Natuurlijk nog even heeeel gespannen afwachten, maar ik hoop dat je CB donderdag het startschot is voor een knalfeestje! Ik blijf ook heeeel hard voor je duimen!

Geplaatst

Henne en natuurlijk Hellen, Wat spannend zeg!!!!!Nou, op naar morgen! Het ziet er heel zwanger uit de test Henne maar goed.....snap ook wel je onzekerheid. Joy1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden