Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Zoooooo, dat is mooi zeg!!! WD 9, hoe oud wasje cryo op de dag van de terugplaatsing? Vasthouden nu!!!
Volgens mij 5 dagen denk ik weet het niet zeker. Ik vind het vreselijk spannend en ben bang dat het Miss weer mis kan gaan
  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi grappig, 2 pagina's terug meld ik dat ik positief getest heb van mijn zoontje.

Zit nu op wd 5. vandaag voor het eerst getest en licht streepje zichtbaar. De 24e 10.000 eh pregnyl gespoten. Bij mijn zoontje is de test nooit wit geweest. Pregnyl ging over in eigen HCG. Op dag 7 werd ie toen voor het eerst iets donkerder. Spannend dus weer ;)

Geplaatst

Mama, wat spannend! Bij mij was de test op WD 5 al ongeveer gelijk of iets donkerder dan de dag ervoor, dus misschien heb je morgen wel (al) een donkerder streepje!!! Waar test je mee? KV 2x5?

Geplaatst

Ik heb 14 dagen na pregnyl op wachtdag 8 positief getest met zowel kv als cb digitaal 1-2 zwanger.

Mijn eerste test had ik al gedaan op 8 dgn na de pregnyl, vanaf die dag ook steedslichte streepjes gehad.

Die zijn ook niet weggeweest maar op wd 8 duidelijk positief.

Op wd 10 had ik al zwanger 2-3.

Nu 9+1 en alles gaat super tot nu toe.

Geplaatst
Mama, wat spannend! Bij mij was de test op WD 5 al ongeveer gelijk of iets donkerder dan de dag ervoor, dus misschien heb je morgen wel (al) een donkerder streepje!!! Waar test je mee? KV 2x5?

Ja, altijd kv 2v5. Met mijn zoontje ook :)

Zal een foto maken van de test van vandaag... (vandaag 10 dagen na 10.000 eh pregnyl...)

[ATTACH=CONFIG]5064[/ATTACH]

Altijd lastig om die lichte streepjes er goed op te krijgen... Morgen zal hij nog wel wat lichter zijn denk ik...

Geplaatst
Emm, weer een testje gedaan? En was is donkerder?
Ja vandaag weer getest. Met weer een lichte streep. Wordt onzeker ervan dus test ik nu even niet meer. Ik wacht een af.
Geplaatst

@ Mama in love. Gefeliciteerd. Ik zie het streepje wel staan!

@ Emmiline hopelijk wordt het streepje snel donkerder en krijg je meer zekerheid!

Mijn test was helemaal wit.. Op WD7 Ik geloof er helaas niet meer in...

Geplaatst

Wat een leuk topic zeg dit. Ik heb al heel wat verhaaltjes gelezen.

Dappere dames hoor die vroeg testen.

bij mijn eerste ICSI heb ik op wd9 getest. Test was negatief en die avond werd ik ook ongesteld.

Nu vandaag zit ik op wd 10 en ik lees dat al een aantal van jullie al eerder een positieve test hebben gehad. Mijn gevoel is zo goed deze keer en Toch durfde ik steeds niet te testen. Vandaag toch bij kv zo een test van €5,- gekocht en meteen gedaan. Ik kon mij niet beheersen en heb de test gedaan.... Helaas negatief. Ik heb hem op alle mogelijke manieren in het licht gehouden om een licht streepje te zien maar helaas hij is er echt niet.

Nu heb ik gemixte gevoelens, mijn gevoel is nog redelijk goed maar waarom laat die test dat dan niet zien....

is er nog een kans dat ik toch later positief zal testen of had ik dan op wd10 al iets moeten zien?

Geplaatst

Hi Klaudia,

Hmmm, balen zeg! Het was mooi geweest als de test positief was geweest, maar het komt weleens voor dat de test toch wat later dan WD 10 positief wordt. Er is dan waarschijnlijk een late innesteling. Ik zou dus de moed nog helemaal opgeven en wel morgen of overmorgen ook nog een keer proberen. Een embryo kan tot een week later innestelen, ze noemen dat volgens mij een 'diapauze', misschien kan je het vinden op internet. Dus, niet heel positief, maar ook nog niet hopeloos zou ik zeggen. Ik heb altijd eerder positief getest de keren dat ik zwanger was, maar ik heb absoluut ook andere verhalen gehoord!

Houd je taai, ik duim voor je!

Geplaatst
@ Mama in love. Gefeliciteerd. Ik zie het streepje wel staan!

@ Emmiline hopelijk wordt het streepje snel donkerder en krijg je meer zekerheid!

Mijn test was helemaal wit.. Op WD7 Ik geloof er helaas niet meer in...

Gekkie! Dat is echt onzin vrouw! WD 7 is 10 DPO, dat is echt ongeveer het eerste moment dat je duidelijk positief kunt testen.... Niet zo somber hè? Trouwens, heb je de KV of die andere tests? Dat maakt echt veel uit. Als het met die andere tests is, zou ik zeker niet wanhopen, want de s.ensitest was bij mij al drie dagen negatief toen de KV nog positief was! Kop op vrouw, het os echt nog niet voorbij hoor!

Geplaatst

Dag dames.

Vandaag nog een test gedaan. Idd iets donkerder dan gister. Vandaag op wd11. Dus ik wacht rustig af tot donderdag. Dan kan ik het zh bellen over de uitslag.

Dames niet te druk maken als testen negatief zijn voor de testdatum het kan inderdaad zoals eerder vernoemd zijn dat je een late innesteling hebt gehad.

Succes allemaal

Geplaatst

Ha meiden. Vandaag een mooie dag want ik heb positief getest! (wd 7)

Ben nog wel een beetje afwachtend want had wel in nov (cryo's) een mk maar ben super blij!!!

[ATTACH=CONFIG]5077[/ATTACH]

Geplaatst
Ha meiden. Vandaag een mooie dag want ik heb positief getest! (wd 7)Ben nog wel een beetje afwachtend want had wel in nov (cryo's) een mk maar ben super blij!!![ATTACH=CONFIG]5077[/ATTACH]
Gefeliciteerd!
Geplaatst
emmiline en floor hoe is het met jullie testen??Thanks voor de felicitaties!
Hoi mama in love.Mijn testen zijn nog steeds positief. Met de dag iets donkerder. Donderdag de off testdatum. In oktober ging het vandaag mis na pos zwangerschapstest. Nu ben blij als vandaag voorbij is. Tot nu toe gaat het goed. Erg moe en een opgezette buik. Gr. Emm
Geplaatst

Wow, wat een hoog zwanger-gehalte hier ineens! Gefeliciteerd allemaal!

Ik was het echt helemaal zat. Dus ik dacht: weet je, ik test gewoon. Dan issie negatief en dan ga ik weer door met mn leven.

Dus ik heb vanmiddag getest (dus niet keurig vanmorgen). Met een beetje fantasie denk ik toch echt dat ik een vaag streepje zie. De controle-streep is ook keurig knal, zoals het hoort.

En dan nu de vraag... komt dat misschien door de utrogestan? Dat is toch een ander hormoon? De pregnyl zou ik gezien de halfwaardetijd inmiddels wel kwijt moeten zijn...

Of zou ik echt serieus de komende dagen donkerder kunnen testen?

Of is een test gewoon niet altijd even wit als ie negatief is?

Lieve help... je kunt ook overal over twijfelen :-D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden