Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi,

Ik wilde vanmorgen testen...ik dacht heb ik weer...de test was defect ...

vanmiddag maar een nieuwe halen en morgenochtend afwachten dan maar. Ik test niet overdag alleen ochtend, ook omdaT IK vroeger ben

Hier nog altijd last van een vermoedelijk ohss en obstipatie....kan dus niet wachten tot hij positief verschijnt :)

wachtdag is dat gebaseerd op vanaf de punctie of teruglaatsing? heb gister een week geleden de tp gehad, de punctie was die donderdag ervoor, dus ruim 4 dagen

vanaf de tp is dat vandaag dus pas wd 8?

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Flowerme, de TP geldt als WD 0 en de dag na de TP is dus WD 1. Als ik je goed begrijp is het nu dus WD 8, dan kan je makkelijk al een testje wagen. De kans op late OHSS is veel groter als je hcg gaat aanmaken, dus ik duim voor je.

Arme Lucia, ja het is zo zwaar! En het 'nadeel' van vroegtesten is dat je kan weten dat er een innesteling is geweest, die niet goed is gegaan. Ik wilde dat ook graag weten, maar sommige vrouwen willen dat juist niet weten. Dat is echt heel persoonlijk. Bij mij leidde het feit dat ik kon vertellen dat ik eerst positief had getest ertoe dat ik in aanmerking kwam voor een onderzoek naar herhaalde miskramen, dat was wel fijn. Maar echt, het verschilt heel erg per vrouw wat ze prettig vindt. Ik zeg altijd 'je bent een vroegtester, of je bent het niet!'. Ik duim enorm voor je!

Misa, heel spannend maak je het! Ik duim ook voor jou!

Geplaatst

Flowerme, nee he! Zo irritant! Spaanend morgen, ik test en duim met je mee :laugh:

Hier vandaag een opgezette buik, gerommel, buikpijn en rare 'spierpijn' in mijn rechterlies, maar dan niet in de spier haha. Ben wel zenuwachtig voor morgen, ben zo bang dat de streep weg is.. Dus vanavond vanaf 9 uur drink ik niets meer om het maar zo geconcentreerd mogelijk te maken :laugh:

pfff, geduld wordt danig op de proef gesteld!!

..

Geplaatst

Floortje dank je! Ik wacht dan wel, ik ging uit van de punctie dan nog was ik vroeg.....wd 9 is veel te vroeg joh ...in het

zh raden ze wd 14 aan...

Ik heb vandaag het zh gebeld voor een echo, want loop al dagen met steken rond waar ik het soms echt van uitgil, vooral als ik naar de toilet moet...

Ik weet daarom vrij zeker dat ik het heb ohss (heb het eerder gehad en met resultaat een prachtkind) en de gyn zei het al toen ik belde

maargoed ik wil wel weten of alles goed daarbinnen is, ook ivm dikker bloed etc

verder geen teken van naderende ongie, wel die zeer pijnlijke steken dus

wanneer kan ik stoppen met die smerige bollen? kan niet eens normaal gemeenschap hebben met mn man hihi

ps Misa succes! op welke wd hebben de meeste hier getest?

Geplaatst

@ Lucia, je zit pas wd10 toch? Ik had de vorige keer ook pas op wd11 voor de eerste keer een heel licht streepje, het kan nog alle kanten op! Ik ga voor je duimen!! :positive energie:

@ Flowerme, Je mag helemaal geen topsport in je wachtweken...! :bottom: Het ziekenhuis geeft altijd de "veilige" testdatum door, maar wij nieuwsgierigen willen het natuurlijk eerder weten, sommigen zien al wat op wd6 en anderen pas op wd13, niets zo veranderlijk als de mens. Maar de kruidvat testen zijn perfect voor ons gemaakt: goedkoop en gevoelig! Wanneer ga je testen?

Succes en ik duim voor jullie!!! :myfignerscrossed:

Gr. Noes

Geplaatst
@ Lucia, je zit pas wd10 toch? Ik had de vorige keer ook pas op wd11 voor de eerste keer een heel licht streepje, het kan nog alle kanten op! Ik ga voor je duimen!! :positive energie:

@ Flowerme, Je mag helemaal geen topsport in je wachtweken...! :bottom: Het ziekenhuis geeft altijd de "veilige" testdatum door, maar wij nieuwsgierigen willen het natuurlijk eerder weten, sommigen zien al wat op wd6 en anderen pas op wd13, niets zo veranderlijk als de mens. Maar de kruidvat testen zijn perfect voor ons gemaakt: goedkoop en gevoelig! Wanneer ga je testen?

Succes en ik duim voor jullie!!! :myfignerscrossed:

Gr. Noes

uhm, geen topsport in de wachtweken...? Oeps....

Geplaatst

Hier dus de test... alleen lijkt hij door de flits lichter dan hij is, in het 'echie' is hij donkerder :laugh: Dus donkerder dan gisteren! Me so happy!Ik durf dit weekend pas de clear blue te doen, wil gewoon die woorden 'niet zwanger' niet meer zien..

[ATTACH=CONFIG]5208[/ATTACH]

Geplaatst

Misa, gefeliciteerd! Super, zeg!!

@Lucia, hoe is het bij jou gegaan vanochtend? Is het streepje teruggekomen? Ik hoop het. Hier helaas nog omo-wit op WD11....

Geplaatst

MISA! hoera! Ik wist het wel! Ben je blij? Of nog onzeker? Vandaag WD 8 toch? Met zo'n streep is de digitale ook wel positief hoor! Hoera, ik ben erg blij voor je!

Geplaatst
MISA! hoera! Ik wist het wel! Ben je blij? Of nog onzeker? Vandaag WD 8 toch? Met zo'n streep is de digitale ook wel positief hoor! Hoera, ik ben erg blij voor je!

Wd9 ik ga morgen weer kijken natuurlijk hahaha.

Geplaatst

MISA!! Dat is geweldig!

heb je gelijk je vriend gebeld?

lucia... Hoe gaat het met je?

koolmees, hm wg11... Het kan nog he, maar de kans wordt nu wat kleiner.

heb je opnw getest?

Geplaatst

Misa, dat is heel duidelijk! Zwanger! Gefeliciteerd.

Jammer Koolmees van de witte streep, hier net zo.

Ik heb ook een beetje bloedverlies maar niet helderrood. Weet niet wat ik ervan moet denken. Mijn temperatuur is nog wel hoog dus dat spreekt ongesteld worden tegen maar wellicht dat de utrogestan ook wel de oorzaak is van de hoge temp. Weet iemand dat?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst
MISA!! Dat is geweldig!

heb je gelijk je vriend gebeld?

lucia... Hoe gaat het met je?

koolmees, hm wg11... Het kan nog he, maar de kans wordt nu wat kleiner.

heb je opnw getest?

Heb hem geappt. Gelukkig was hij maandag nog wel bij de eerste test maar hij is nu natuurlijk nog blijer :laugh:

Geplaatst

Misa van harte!

Lucia, de utrogestan houdt inderdaad je temp hoog volgens mij, want de temp daling is normaal de daling van je progesteron...

Hier helaas van het wachtbankje geflikkerd...gisteren geen HCG in de bloedtest en met alle zooi gestopt...ben er ff helemaal klaar mee!

Geplaatst
Misa van harte!

Lucia, de utrogestan houdt inderdaad je temp hoog volgens mij, want de temp daling is normaal de daling van je progesteron...

Hier helaas van het wachtbankje geflikkerd...gisteren geen HCG in de bloedtest en met alle zooi gestopt...ben er ff helemaal klaar mee!

O, wat balen vrouw!! Ik snap dat je er nu even helemaal klaar mee bent!

Geplaatst

pffff, even een egobericht hoor... Vanmorgen vroeg een CB test gedaan en die was positief.. Maar de kv2x5 was niet donkerder dan die van gisteren... Nu ben ik dus in de stress dat het niet goed gaat...

Hebben meer van jullie gehad dat de kv test lang licht bleef??? Floor zei ook al eens zoiets (geloof ik, Floor?) maar ik kan het niet terug vinden en ach, ik wil net als iedereen zekerheid :pinch: (wat niet gebeurt totdat de kruimel geboren is, I know!)

*einde egobericht*

...

Geplaatst

Hoi misa

Je bent gewoon hartstikke zwanger hoor.

De clearblue daar heb je veel meer hcg voor nodig als de kv testen.

En je hoort t heel vaak dat de kv testen bij veel vrouwen niet donkerder werd.

Als ik kijk naar hoe t bij mij ging werd de kv test pas op dag 11 echt iets donkerder!

Geplaatst
Hoi misa

Je bent gewoon hartstikke zwanger hoor.

De clearblue daar heb je veel meer hcg voor nodig als de kv testen.

En je hoort t heel vaak dat de kv testen bij veel vrouwen niet donkerder werd.

Als ik kijk naar hoe t bij mij ging werd de kv test pas op dag 11 echt iets donkerder!

Thanx Bianca, dat lucht een beetje op :laugh:

..

Geplaatst

Haha ik begrijp je gevoel! Ik heb er volgens mij 12 testen tegen aan gegooit plus 2 x bloed laten prikken dus ik moest t op den duur wel geloven maar je blijft gewoon bevestiging zoeken! ;-)

Geplaatst

Ik denk dat ik de huisarts volgende week gewoon ga vragen om een bloedtest, in het ziekenhuis doen ze het niet :pinch:

Ik merk idd dat ik deze keer veel meer bevestiging nodig heb dan de eerste ivf poging. Toen had ik er alle vertrouwen in en was ik vanaf dag 1 zeker van mijn zwangerschap. Nu is dat wel anders haha.

Maar gelukkig hebben we elkaar hier!! Dat helpt mij echt!

..

Geplaatst

Zou het ook gewoon ff vragen. Weet nog vd de vorige x dat de huisarts t niet deed. Dus heb nu gewoon gezegd dat ik bloed wilde prikken maar ik anders helemaal naar voorburg moest en het in t dorp prikken dus een stuk makkelijker was. En gelukkig vonden ze het toen goed.

Probeer de kv test eens smiddags bij mij was die smiddags donkerder als s ochtends!

Helaas is zwanger worden en blijven niet vanzelfsprekend!

Gelukkig slepen we elkaar erdoor heen!

Geplaatst

Misa, je bent hartstikke zwanger, hoor! Gefeliciteerd en geniet ervan!

Hoe gaat het met de andere meiden? Lucia, heb jij nog getest vandaag? Hier weer geen streep te zien (WD12), dus dat zal hem wel niet meer worden. Jammer! Hopelijk de volgende keer meer geluk.

Geplaatst

Ik sla vandaag even over. Sinds woensdagavond heel licht bruin bloedverlies, nog nooit gehad maar ben er niet gerust op. Zit op mijn werk en voel met ongelooflijk chagrijnig.

Misa, jij bent gewoon ontzettend zwanger!!!

Geplaatst

Misa, gefeliciteerd! geniet ervan! Ik heb helaas negatief getest op wd 10. Ik ben gestopt met die bollen en wacht nu mijn ongie af...

Het was de eerste poging en begin zsm weer aan de 2de...ik hou moed erin

Wie is nog meer zwanger eigenlijk?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden