Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pregnyl 10.000 eenheden (6/10)

wd 0 (TP 12/10)

wd 3 (9 dgn na pregnyl)- kruidvattest= positief (HCG van pregnyl dus nog in bloed)

wd 4 (10 dgn na pregnyl)- kruidvattest= licht positief (nog steeds HCG v. pregnyl)

wd 5 (11 dgn na pregnyl)- kruidvattest= negatief (HCG van pregnyl is weg!)

Dan gaat het vanaf nu dus spannend worden! Morgen sla ik een dagje over, en als ik het volhou maandag ook en vanaf dan dus dagelijks

Liefs Pieneke

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jihoeeee spannend!!!! Ik hoef trouwens ook geen bloedtest te doen. Thuis gewoon testen en dan 5 weken na TP zowieso terug naar zh. Of 1e echo of gesprek.

Gelukig voor osn 1e echo. Wat zit er toch een verschil in he?

Geplaatst

Volg me hier maar Marion! ;-) Wat zul jij blij zijn als je 6 nov.een kloppend hartje hoort en de groei volgens schema verloopt.

Gr. Pieneke

Geplaatst

Vanochtend netjes volgens plan het testen kunnen weerstaan,ik hoop dat dat morgen ook gaat lukken en dan vanaf dinsdag dagelijks.

Pregnyl 10.000 eenheden (6/10)

wd 0 (TP 12/10)

wd 3 (9 dgn na pregnyl)- kruidvattest= positief (HCG van pregnyl dus nog in bloed)

wd 4 (10 dgn na pregnyl)- kruidvattest= licht positief (nog steeds HCG v. pregnyl)

wd 5 (11 dgn na pregnyl)- kruidvattest= negatief (HCG van pregnyl is weg!)

wd 6 Niet getest

Liefs Pieneke

Geplaatst

Marionh, Ik vraag me af of ik je eigenlijk wel gefeliciteerd heb. Zo niet, dan hierbij! Geweldig voor jullie. Zo ging het verloop bij ons inderdaad ook. Zelf testen. Positieve zwangerschapstest 1e echo. negatieve test een gesprek. Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Pieneke, vanmorgen bij mijn tp vertelde ze mij dat rond dag 7 na de tp het embryo goed gesetteld zou moeten zijn en dat er dan eventueel hsg af te lezen valt (verschilt nog altijd per persoon). Dit even ter info voor je onderzoekje. Ik zal voor je duimen.

Geplaatst

Hoi Es,

Bedankt voor de info! Dit kan wel kloppen, zoals ik eerder heb aangegeven heb ik in april op wd7 positief getest, waarbij ik wel moet opmerken dat het om een blastocyst ging. Aangezien ik nu 2x morula heb, ga ik vanaf wd 8 testen...

Vandaag mag jij weer aftellen zie ik; fijn dat je een 8-cellige hebt!!

Liefs Pieneke

Geplaatst

pieneke zie dat je de kruidvat testen gebruikt, zijn dit de 2 voor 5?

die heb ik namelijk in huis

heb er nog 3 liggen en denk dat ik ook wel te vroeg ga testen

groetjes

Geplaatst

Hoi Sandra,

Ik heb ook die testen van 2 voor EUR 5,- gebruikt op wachtdag 10 na mijn cryo-poging. Vanaf toen een positief resultaat!

Gast estrhalita
Geplaatst

Pieneke, de kwaliteit zegt niks hoor. De vorige IVF had ik een 4 cellige. EEn hele matige en ik moet je zeggen ik heb nu een kern gezonde knul rond kruipen. Dus laat je niet gek maken door die kwaliteit.

Geplaatst
Hoi Sandra,

Ik heb ook die testen van 2 voor EUR 5,- gebruikt op wachtdag 10 na mijn cryo-poging. Vanaf toen een positief resultaat!

dank je voor je tip simonja

ga het dan ook maar eens proberen op dag 10 hopen dat er bij mij ook 2 streepjes op komen want dat heb ik in die 5 jaar nog niet gezien

groetjes sandra

Geplaatst

Meiden,

Ik heb me vandaag tot op heden nog in weten te houden, maar ik weet niet of dat vanavond ook nog gaat lukken, ik ga het wel proberen. Morgenochtend ga ik zeker testen (wd 8)!

6/10 Pregnyl 10.000 eenheden

12/10-wd 0 (TP 12/10)

15/10-wd 3 (9 dgn na pregnyl)- KVtest= positief (HCG van pregnyl dus nog in bloed)

16/10-wd 4 (10 dgn na pregnyl)- KVtest= licht positief (nog steeds HCG v. pregnyl)

17/10-wd 5 (11 dgn na pregnyl)- KVtest= negatief (HCG van pregnyl is weg!)

18/10-wd 6 Niet getest

19/10-wd 7 vandaag (nog?) niet getest

Liefs Pieneke

Geplaatst

Hoi Pieneke

Ik ben zoooo benieuwd hoe het is gegaan met testen, voor mij heeft het geen zin om vroeg te gaan testen 36 uur voor de pu is er een eenheid van 10.000 gespoten, als ik tel dat die per dag de helft verminderd had ik op de dag van de tp een waarde van 625, een half uur na de tp heb ik nogmaals een injectie van 5.000 gehad.

Daardoor heb ik vandaag zeg maar een waarde van 100. Echt safe zou ik maandag de 26ste pas kunnen testen en de 28ste is mijn officiele datum (bloedprik)

Ik kom regelmatig kijken naar je testperikelen en ik duim voor je!!!

groetjes

meiske74

Geplaatst

hey pieneke, zie nu pas dit topic van je! haha cool. ik ga je volgen hoor. Ben benieuwd of je vandaag getest hebt.......... je laat het wel weten he?

Morgen ga ik zelf testen..............ben ook zoooo benieuwd..........helluupp

Geplaatst

6/10 Pregnyl 10.000 eenheden

12/10-wd 0 (TP 12/10)

15/10-wd 3 (9 dgn na pregnyl)- KVtest= positief (HCG van pregnyl dus nog in bloed)

16/10-wd 4 (10 dgn na pregnyl)- KVtest= licht positief (nog steeds HCG v. pregnyl)

17/10-wd 5 (11 dgn na pregnyl)- KVtest= negatief (HCG van pregnyl is weg!)

18/10-wd 6 Niet getest

19/10-wd 7 Laat in de avond: licht positief

20/10-wd 8 Ochtend: licht positief

O mensen ik ben zo zenuwachtig! Ik heb inmiddels wel wat rood bloedverlies, ik weet echt niet wat ik ervan moet denken....

Liefs Pieneke

Geplaatst

Pieneke, ik zit op mijn werk even stiekem te forummen:icon_biggrin: moet even met je mee rillen, hoor....AARGGH!

Wat is het weer spannend! Al sinds gisteren licht positief, pregnyl al verdwenen...

Het moet toch gewoon zo zijn...met klein innestelingsbloedinkje....?

Liefs, Nine

Geplaatst

Pieneke, oooh wat moeilijk. Ik zou zeggen een streepje is een streepje. En het kan niet meer van de pregnyl zijn toch? oh, kan me voorstellen. Wordt er ook zenuwachtig van, als ik jouw berichtje zo lees. Ik denk wel dat je zwanger bent, anders zou je geen streepje hebben toch? Ik zou wel dat bloedverlies in de gaten houden. Ik zou willen dat ik je zekerheid kon geven, maar ik weet het ook niet meid! Morgen (of misschien beter overmorgen) weer testen en kijken of het streepje dikker is geworden. Hou je taai!

Geplaatst

AUB mij nog niet groen kleuren op het wachtbankje! Hiervoor is het echt nog te vroeg, zeker in combi met mijn bloedverlies. Ik heb dit eerder meegemaaktt en toen is het op een miskraam uitgelopen.....

Ik zit op mijn werk en ben de hele middag druk bezet verdorie

Pieneke

Pieneke

Geplaatst

hai Pieneke

jeetje, super dat je 2x positief getest hebt... wie weet is het bloedverlies van de innesteling?

Houd moed meid!!

ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat testen voor mij nu zeer zeker geen zin heeft...

Ik denk aan je!

groetjes

meiske74

Gast estrhalita
Geplaatst

Pienke wat onwijs zeg. Oei wat spannend. Een vriendin van mij heeft tot 10 weken licht bloedverlies gehad en heeft nu een gezonde zoon dus het wil nog niks zeggen. Hou de moed erin dan doen wij dat ook.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden