Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi meiden,

@Nathalie, zoals verwacht heb ik niet erg hard hoeven werken gisterenavond, was met 1,5 uur weer thuis. Wel geluk dat de cliënten van gisteren alle drie dicht in de buurt wonen. Vanochtend ook weer een ronde gehad, goed te doen. Vandaag de rest van de dag weer vrij :))

Wat een bedragen zijn dat voor een ICSI behandeling... Zou het zo geweldig voor je hebben gevonden als je dat had kunnen besteden aan een kinderkamer..

Vind het knap en moedig van je om vol te houden en door te gaan. Ondertussen steun je ons hier ook op dit geweldige forum. Chapeau!!

Meiden, tot schrijfs,

Chantal.

Prettig Chantal dat je snel klaar was met werken! Is ook veel te warm om te werken, zeker met 2 embryootjes in je buik!!

Knap is het niet hoor om door te gaan! Ben gewoon koppig ingesteld :))

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ha,

beetje rare FM, wat oudere man die steeds drie keer moest kijken. Heb dus niet 100% vertrouwen in zijn inschatting, hij zei 8, maar daar zaten dacht ik nog wat van 9mm bij. Dus nou ja. En hij zei ook, zaterdag 2e FM, maar werd later gebeld dat het zondag is geworden. leek mij ook logischer, de grootste is 14 mm, kan nog wel even denk ik.

Vandaag studiedag, hopelijk krijg ik 1 vd 2 opdrachten nu helemaal af.

Vlug ad slag...

even mn enquete bekijken, leuk dat jullie gestemd hebben. Nathalie je bent een uitzondering volgens mij. Hoop dat je Pieneke achterna kunt en bij de 7e twee strepen ziet!!! Chantal, de 4e keer hebben de meesten succes. We gaan weer zo hopen!!!! Duurt nog lang he voor je mag testen? pffff

hou me op de hoogte dames,

grtz Megan

Geplaatst

Hoi Megan,

Mooie score hoor?? Hoe zeg die man eruit, had hij een snorretje??

Succes met je opdracht meid!!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Megan, 8 is op zich een mooie score toch!!!!

Ik zet je in het lijstje!!

Ik vind het knap hoor dat je met die hitte kan studeren, suc6 vandaag!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Pesa/ datum:

Angela- 31 mei 2010: 10.15 uur

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Nathalie- 6 juli 2010

Angela- 20 juli 2010

Telefonisch consult/ datum:

Chantal- 11 mei 2010

Uitgangsecho/ datum:

MBM - 8 juni 2010

Angela - 20 juli 2010

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

Start stimulatiehormoon/ datum:

Nathalie- Puregon 100 IE- 14 mei 2010

Chantal- Puregon 150 IE- 24 mei 2010

Megan - Gonal-F 225 IE - 3 juni 2010

MBM- Puregon 150 IE -8 juni 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

Megan - 10 juni 2010

MBM - 14 juni

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

Chantal- 1 juni 2010: 11.10 uur

Megan- 13 juni 2010

3e FM/ datum:

10.000 IE Pregnyl/ datum:

Nathalie- 22 mei 2010: 23.30 uur

Chantal- 2 juni 2010: ??? uur

Punctie/ datum:

Nathalie- 24 mei 2010: 10.30 uur

Chantal- 4 juni 2010: 9.00 uur

Megan - 15 of 16 juni

Telefonisch consult lab m.b.t. tp/ datum:

Nathalie- 26 mei 2010: voor 11.00 uur - 5 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

Chantal- 6 juni 2010: voor 11.00 uur - 3 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

TP verse embyro('s)/ datum:

Nathalie- 27 mei 2010- 2 embryootjes (2x morula)

Chantal- 7 juni 2010- 2 embryootjes (4 & 6 cellig)

TP cryo('s)/ datum:

Testen/ datum:

Nathalie - 10 juni 2010 -negatief

Chantal - 21 juni 2010

Geplaatst

Thanks voor updaten lijstje! Morgen al om half negen, pff.

Die man echt nog nooit eerder gezien. Sowieso had ik nog niet eerder een man. Hij stond alsmaar te staren in mijn dossier en vroeg wat ik kwam doen!! Maar goed hij zei dat mn bms er mooi uitzag, goed in laagjes opgebouwd en 9mm. Dat meten lukte wel maar bij rechtereierstok heeft ie volgens mij dubbel geteld....ik ben erg benieuwd naar morgen!

Nou Chantal, alweer bijna een dag voorbij. Fingers crossed!

L8r girls, geniet van t weekend (of draaien jullie weekend diensten?)

oh ja zit inderdaad in UMC utrecht.

Megan

Geplaatst

He die Megan!!! Wat een rare snuiterd die vent!!

Nou ja, beter dat hij in je dossier staart en vraagt wat je komt doen....

( :theBar: misschien dacht hij dat je voor een biertje kwam)... dan dat hij tussen je :censored2: staart en vraagt wat je komt doen! :boff::))

Heel veel suc6 morgen!!!! (Bah, wat moet je vroeg!)

En ik ben net als jij erg benieuwd!!! Hopelijk heb je nu een ander!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Megan,

En, hoe was je FM? Heb je die rare kerel weer getroffen??

Hoe produktief ben je op het moment?

Hoop dat je al een datum weet wanneer de punctie zal plaatsvinden, het zou kunnen dat je a.s. dinsdag de punctie hebt. Alhoewel ik nu 2 keer 3 dagen na de tweede FM m'n punctie had. Dat zou in jouw geval dan woensdag zijn.

Fijne zondag nog.

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Ja vertel................

(sorry hoor voor m'n berichtje gister, was in een jolige bui en zag al die smiley's die er zo leuk uitzagen waardoor ik de grootste lol had zo achter de computer terwijl m'n man een of andere stomme film aan het kijken was!)

Is natuurlijk helemaal niet leuk als je zo'n rare snuiterd voor je neus krijgt en je al wat gespannen bent!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ha ha ha Nathalie lachen toch, je hebt helemaal gelijk beter eerst vragen wat ik kom doen dan pas als-ie al helemaal down under aan het loeren is...

Vandaag had ik een vrouw, die ik al kende, een lieve. nog even gevraagd wie die man was, ze zei dat hij een dag per week nog werkt en het langst aan het ziekenhuis verbonden is. Ja dat kun je wel zien...ik liep vd week nog tegen mn vriend te grappen over het verhogen van de AOW leeftijd en dat dit van mij niet zo hoefde voor artsen.

Maar hij had het dus toch wel goed gezien, veel ervaring he! :-)) Arts vandaag was ook zeer tevreden, hele mooie stimulatie zei ze, alles mooi gelijkmatig gegroeid. Misschien komen er wel 8 uit! volgens mij zeker 7 of 8 hele mooie gezien en nog wat kleintjes. En dan dinsdag de punctie inderdaad, om elf uur, dus vanavond om elf uur pregnyl spuiten.

Dus dit klinkt een stuk beter dan de vorige keer, ben heel blij. Op naar de volgende stap! Ik hoef nu verder niks meer te spuiten trouwens, ook geen deca...de vorige keer moest ik wel nog een keer die remmer spuiten. Zou dat wel kloppen?

Chantal hoe is het bij jou? Gebruik je die bollen, ja he? Die vind ik echt naar. En had er de eerste paar dagen ook bijwerkingen van. Heb jij een inbrenghuls? Ik denk dat ik dat nu ga vragen. Eind komende week begint het al spannend te worden toch?

En Nathalie, hoe voel je je eigenlijk. Kun je met het idee omgaan dat je het nog een keer moet doorlopen allemaal?

MBM, wat gebeurt er bij jou. Volgende week follikels tellen! Spannend hoor.

Nou ga nog een studiepoging doen...bleeehh:23:

Happy Sunday girls

Megan

Geplaatst

Pesa/ datum:

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Nathalie- 6 juli 2010

Angela- 20 juli 2010

Chantal- 11 mei 2010

Uitgangsecho/ datum:

MBM - 8 juni 2010

Angela - 20 juli 2010

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

Megan - 10 juni 2010

MBM - 14 juni

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

Megan- 13 juni 2010

3e FM/ datum:

Punctie/ datum:

Megan - 15 juni: 11.00 uur

Nathalie- 26 mei 2010: voor 11.00 uur - 5 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

Chantal- 6 juni 2010: voor 11.00 uur - 3 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

TP cryo('s)/ datum:

Testen/ datum:

Chantal - 21 juni 2010

Geplaatst

Pesa/ datum:

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Nathalie- 6 juli 2010

Angela- 20 juli 2010

Chantal- 11 mei 2010

Uitgangsecho/ datum:

MBM - 8 juni 2010

Angela - 20 juli 2010

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

Megan - 10 juni 2010

MBM - 14 juni

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

Megan- 13 juni 2010

3e FM/ datum:

Megan - 13 juni 2010: 23.00 uur

Punctie/ datum:

Megan - 15 juni: 11.00 uur

TP cryo('s)/ datum:

Testen/ datum:

Chantal - 21 juni 2010

Geplaatst
Ha ha ha Nathalie lachen toch, je hebt helemaal gelijk beter eerst vragen wat ik kom doen dan pas als-ie al helemaal down under aan het loeren is...

Gelukkig maar dat je het niet erg vond, ben af en toe iets te enthousiast :)) Niet echt gepast in bepaalde situaties..

Vandaag had ik een vrouw, die ik al kende, een lieve. nog even gevraagd wie die man was, ze zei dat hij een dag per week nog werkt en het langst aan het ziekenhuis verbonden is. Ja dat kun je wel zien...ik liep vd week nog tegen mn vriend te grappen over het verhogen van de AOW leeftijd en dat dit van mij niet zo hoefde voor artsen.

Dat lijkt mij ook erg verstandig Megan, ik stem voor!!

Maar hij had het dus toch wel goed gezien, veel ervaring he! :-)) Arts vandaag was ook zeer tevreden, hele mooie stimulatie zei ze, alles mooi gelijkmatig gegroeid. Misschien komen er wel 8 uit! volgens mij zeker 7 of 8 hele mooie gezien en nog wat kleintjes. En dan dinsdag de punctie inderdaad, om elf uur, dus vanavond om elf uur pregnyl spuiten.

Wat een mooie score Megan!!! Dat is zeker een goed vooruitzicht!!

Dus dit klinkt een stuk beter dan de vorige keer, ben heel blij. Op naar de volgende stap! Ik hoef nu verder niks meer te spuiten trouwens, ook geen deca...de vorige keer moest ik wel nog een keer die remmer spuiten. Zou dat wel kloppen?

Ik moest altijd wel nog deca spuiten op de dag van de pregnyl en dan de daaropvolgende dag niks meer spuiten en de dag erop de punctie.

Chantal hoe is het bij jou? Gebruik je die bollen, ja he? Die vind ik echt naar. En had er de eerste paar dagen ook bijwerkingen van. Heb jij een inbrenghuls? Ik denk dat ik dat nu ga vragen. Eind komende week begint het al spannend te worden toch?

En Nathalie, hoe voel je je eigenlijk. Kun je met het idee omgaan dat je het nog een keer moet doorlopen allemaal?

Ben weer helemaal gewend aan het idee, zit er alleen nog aan te denken wanneer... nog even een maandje extra rust voor m'n eierstokken en portomonnee is misschien ook wel weer een goed idee.

Ik had trouwens ook een inbrenghuls, zou er om vragen is wel zo makkelijk met die vieze motteballen!

MBM, wat gebeurt er bij jou. Volgende week follikels tellen! Spannend hoor.

Nou ga nog een studiepoging doen...bleeehh:23:

Suc6 met de studie!!!!!

Happy Sunday girls

Megan

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Megan,

Hier alles goed, veel moe en veel slapen!! (bijwerking van de Utrogestan).

Met name mijn linkerborst staat op springen, zo gespannen als deze is.

Verder vrijdag en zaterdag buikpijn en lage rugpijn gehad. Gaat nu weer goed.

Ik hen wel het idee dat de wachtweken, naarmate je meerdere pogingen hebt gehad, langer lijken te duren. De eerste wachtweek is voorbij..

Met jou alles goed?? Goed aan het broeden??

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Dank je wel dames die op mij gereageerd hebben. Ik heb het weekend niet mee gedaan op het forum. Ik was er een weekendje tussenuit met mijn schoonouders. We hadden een huisje gehuurd in Voorthuizen. En we hebben gelukkig zelfs nog mooi weer gehad. We hebben een uitstekend weekend gehad. En jullie?

Vandaag heb ik mijn 1e FM gehad. En alles gaat volgens mij wel naar behoren. Ik begin nu ook wat last te krijgen in mijn buik. Niet echt last, maar volgens mij begin ik te voelen dat het daar binnen allemaal wat groeit.

Ik had zowel rechts als links 9 follikels, 18 in totaal dus. Dat was goed, want wat nodig is dat zijn er 10 (is mij verteld). En ze zijn nu 11 mm, dus ze moeten nog wel even groeien, tot in ieder geval 18mm. Woensdag heb ik wéér een echo. Ik hoop dat ze dan al lekker gegroeid zijn. Ik moet gewoon doorgaan met 150 Puregon en Deca.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hoi MBM,

Voorthuizen, waar ligt dat ergens?? Fijn dat je een goed weekend hebt gehad1

18 follikels is een flink aantal, goed hoor! En nu maar lekker laten groeien..

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst
Hoi MBM,

Voorthuizen, waar ligt dat ergens?? Fijn dat je een goed weekend hebt gehad1

18 follikels is een flink aantal, goed hoor! En nu maar lekker laten groeien..

Groetjes,

Chantal.

Hey Chantal,

Ja dat klinkt wel goed he, geloof ik! Zij klonk wel positief in ieder geval. En nu inderdaad maar lekker laten groeien. Snel op naar die 18mm.

Voorthuizen ligt tussen Amersfoort en Apeldoorn in.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hoi MBM,

Lekker hoor een weekendje er tussenuit!!

Goeie score trouwens met de fm! Ziet er netjes uit!

Wanneer heb je je 2e fm?

Groetjes Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden