Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

@Nathalie, jouw buikpijn/kramp is wellicht wel een goed teken??? Heb je geen bloedverlies?? Misschien buikpijn vanwege een zeer vroege innesteling, het waren bij TP ook al morula's!! Hou hoop meid! Als je het echt niet vertrouwt, bellen naar MCK?

Misschien dat zij je gerust kunnen stellen.

@Angela, wat een gedoe met die ex van je man. Vrouwen kunnen toch echt moeilijk zijn. Gelukkig heeft mijn man geen problemen met z'n ex.

Dus om 10.15 moeten jullie in het Rijnland ziekenhuis zijn. Heel veel succes, ook namens mijn man.

@Megan, hoe gaat het met jou?? Flink aan het studeren?? Heb je al zicht wanneer je de eerste echo gaat krijgen??

@MBM, hoe gaat het met spuiten??

Vanochtend heb ik mijn eerste FM weer gehad, ik had een man deze ronde.

Erg vriendelijk!! Nathalie, is dit dr Crooy??

Heb links 9 follikels en rechts 7 follikels. De grootste was nu 13 mm.

Aanstaande dinsdag wederom FM.

Fijne zondag allemaal.

Groetjes,

Chantal.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He chantal,

Was het een wat oudere man met een wit snorretje??

Aardige man ja, rustig..dan is het dr Crooy.

Wat een goede score!!!!!!

Dinsdag weer een echo, spannend!!!

Misschien heb je op mijn verjaardag 5 juni je punctie wel!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Pesa/ datum:

Angela- 31 mei 2010: 10.15 uur

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Telefonisch consult/ datum:

Chantal- 11 mei 2010

Uitgangsecho/ datum:

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

Start stimulatiehormoon/ datum:

Nathalie- Puregon 100 IE- 14 mei 2010

Chantal- Puregon 150 IE- 24 mei 2010

Megan - Gonal-F 225 IE - 3 juni 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

Megan - 10 juni 2010

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

Chantal- 1 juni 2010: 11.10 uur

3e FM/ datum:

10.000 IE Pregnyl/ datum:

Nathalie- 22 mei 2010: 23.30 uur

Punctie/ datum:

Nathalie- 24 mei 2010: 10.30 uur

Megan - 15 of 16 juni

Telefonisch consult lab m.b.t. tp/ datum:

Nathalie- 26 mei 2010: voor 11.00 uur - 5 van de 6 eitjes zijn bevrucht

TP verse embyro('s)/ datum:

Nathalie- 27 mei 2010- 2 embryootjes

TP cryo('s)/ datum:

Testen/ datum:

Nathalie - 10 juni 2010

Geplaatst

Hoi Nathalie,

De arts had inderdaad een wit snorretje. Vriendelijke man.

Ik heb om 11.10 de echo dinsdag.

Hoe gaat het met jou??

Geen andere klachten??

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

He Chantal,

Dan is het dr Crooy! Heb hem de 2e en 3e punctie gehad en 2 terugplaatsingen, aardige man!!

Spannend hoor dinsdag!!

Heb jij dr Denen of Deen weleens gehad?? Vind dat ze altijd zo hard dat ding erin jast of ligt dat aan mij??

Heb nog steeds dezelfde klachten, krampjes enz. Ben er niet echt positief onder!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Hoe voel je je vandaag?? Je zit over de helft van de eerste wachtweek.

Denk je dat je kunt wachten met testen tot de 10e??

Ja, zou zomaar kunnen dat ik de punctie heb op jouw verjaardag, ik hoop stiekem ook wel op de 5e. Dan hoeft mijn man geen vrije uren op te nemen.

Op het moment heb ik snel een opgeblazen gevoel, kan niet veel eten.

Soms ook een beetje misselijk. En nog steeds veel moe.

We zullen het zien morgen.

Ik heb dr Deen met de 2e cryo terugplaatsing gehad, vond haar erg kort reageren en inderdaad nogal hardhandig, hoop niet dat ik haar voor de punctie of TP zal treffen...

@Angela: vertel ,vertel, hoe is de PESA verlopen?? Hoe gaat het met je mannetje??

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hallo meiden,

Nou we hebben de Pesa overleefd. Hij stierf bijna van de zenuwen vanmorgen. Het was gewoon zielig, ik had het echt met hem te doen. Hij wist nog hoe zijn sterilisatie was geweest en dat zat nu zo in zijn hoofd dat hij het bijna begaf van de zenuwen. Ik was echt blij dat het achter de rug was en hij ook. Achteraf zei hij dat het wel meeviel, de prikken vond hij het ergst. En de punctie rechts ging perfect en links deed duidelijk meer zeer. Verder had hij nog een bobbel bij zijn ballen die de dokter ook maar leeg heeft gezogen, wellicht zat daar ook nog wat bruikbaars in. Nou vanuit rijnland met 3 buisjes naar MCK gelopen, buisjes goed warm gehouden en daar afgegeven bij het lab. En nu maar afwachten of alles goed is, dan kan ik meteen de vervolg afspraak gaan maken en kunnen we ook langzaam echt gaan starten. Thuis aangekomen heb ik hem lekker verzorgt en nu op dit moment gaat het wel redelijk, het voelt wat buurs en gezwollen aan, maar hij kan nog lachen (nu weer wel gelukkig)

@ Nathalie, hoe gaat het vandaag? Heb je nog gebeld om te vragen waar de klachten vandaan kunnen komen.

Die dr. Denen of Deens die hebben we gehad bij onze intake gesprek, maar als ik lees hoe hardhandig ze te werk kan gaan hoop ik dat voor de punctie er een andere arts beschikbaar is.

Nog bedankt voor alle succes wensen voor vandaag.

@ Chantal Leuk dat je man hem ook succes wilde wensen, ik heb het laten lezen aan René hij kon er wel om lachen. Veel succes morgen met de 2e FM, we horen wel wanneer de punctie zal zijn.

@ Megan, hoe gaat het met je? Kan je je nog steeds goed concentreren op je studie?

@ MBM, hoe gaat het met je?

Nou meiden als ik weer nieuws heb (en ik hoop dat dat snel zal zijn) horen jullie het van me.

Groetjes Angela

Geplaatst

He Chantal,

Heb Dr Deen gelukkig nog nooit met een punctie gehad, alleen met veel echo's, zeker met die overstimulatie was het niet te harden toen zij die echo deed!

Als ik zo jouw klachten lees van "een opgeblazen gevoel en misselijk" dan zou ik dit morgen ook maar even benoemen want dit had ik ook met de overstimulatie. Houdt het alsjeblieft goed in de gaten!!!!!

Heel veel suc6 morgen Chantal!!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

He Angela,

Wens je man maar sterkte en verzorg hem goed!!!

Wat een schatten toch die mannen, dat ze dit voor ons over hebben!!!

Ik vond het ook zielig hoor, alleen stiekem toch ook wel interessant!!

Hoe vonden jullie dr Sneller? Doet z'n naam wel eer aan he?!

Hopelijk hebben jullie snel goed nieuws en kan je snel van start Angela!!

Dr Deen is dus jullie behandelend arts, grappig, hebben we alledrie een andere behandelend arts! Chantal heeft dr. Hulsbergen, jij dr. Deen en ik dr. Pieters.

Dr. Deen heeft nog geen enkele keer een punctie gedaan bij me hoor! Alleen maar echo's.

Ik heb niet gebeld, vond het zo truttig en tja wat moeten ze ermee.

Ben pessimistisch op het moment, komt ook omdat we geen cryootjes hebben dit keer, dus geen extra kansjes. Wel weten we zeker dat als het nu niet lukt we gewoon stug door gaan voor poging 4. Jammer genoeg moeten we die wel zelf betalen maar ja...de wens is zo groot.

Hopelijk krijgen jullie snel een telefoontje Angela!!!

Groetjes Nathalie

ps. houdt die vreselijke ex zich alweer gedeisd?

Geplaatst

Hey Chantal,

Ja met het spuiten gaat het eigenlijk wel goed. Heb vanmorgen mijn 6e spuit gezet, eigenlijk zonder probleem. Alleen de 1e dag was ik toch wat zenuwachtig en begon ik te twijfelen en trok de spuit weer terug. Voor de rest heb ik er geen last van, geen plekken ofzo en ik voel er ook niets van.

Ik ben een tijdje afwezig geweest van het forum, dus ik moet me even weer een beetje inlezen.

Hoe gaat het met jou?

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hey Angela,

Met mij gaat het wel goed. Het gaat allemaal zo snel nu. Ik ben nu aan het spuiten en dat gaat goed en 8 juni heb ik een echo, dan kijken of ik andere medicijnen kan toevoegen.

Ik ben blij dat hij/jullie de Pesa hebben 'overleefd'. Toch fijn als het allemaal meevalt.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hoi meiden,

@Angela, verzorg je mannetje maar goed. Inderdaad wat Nathalie aangeeft, het zijn schatten dat ze dit over hebben voor ons!! Fijn dat het hem meegevallen is.

Wij hadden trouwens op maandag de PESA en op vrijdag hield ik het niet meer, heb ik zelf naar de poli Urologie gebeld om te vragen of de uitslag binnen was.

Wanneer krijgen jullie de uitslag??

@Nathalie, hoe gaat het met je??? Schandalig dar dr Deen zo hardhandig is en dat terwijl je al overstimulatie hebt! Ben echt blij dat ik dr Hulsbergen heb als behandelend arts, is erg vriendelijk en geeft op een rustige manier uitleg.

@Megan, hoe gaat het met jou???

@MBM, fijn dat het spuiten je meevalt. Nog geen bijwerkingen van de Decapeptyl?

Hier vanochtend de 2e FM gehad, ik had dr. Pieters, was erg vriendelijk. (heb haar 1x in een weekend getroffen en was toen nogal kort in de kar).

Er groeien in totaal 17 follikels, waarvan de grootste nu rond de 16 mm is. Twee follikels zijn qua afmeting nu rond de 9 mm, twijfelachtig of deze groot genoeg zullen zijn a.s. vrijdag.

Dr Pieters vroeg tijdens de echo of ik klachten had, gezegd dat ik wel wat misselijk ben zo nu en dan. Misschien op het randje van overstimulatie??

Aanstaande vrijdag om 9.00 uur de punctie en, als alles goed gaat, maandag de TP.

Heb begrepen dat dr Pieters de punctie zal doen a.s. vrijdag.

Nathalie, heb jij dr Pieters weleens gehad met de punctie?

We wachten weer af (doen we natuurlijk ook niet zoveel in dit traject!).

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

He Chantal,

Wat fijn dat dr Pieters nu vriendelijk was (ze is m'n behandelend arts en ik heb haar ook altijd als vriendelijk ervaren dus vond het ook jammer dat jij een vorige keer die vervelende ervaring had!)

(Is kort in de kar een brabantse uitspraak? Ik kende hem nog niet.)

Ik heb dr. Pieters nog niet eerder voor een punctie gehad, 1x dr Heins... ofzo (mevr. met een bril en kort haar, aardige vrouw) en 2x dr Crooy. Moet je man nu vrij nemen vrijdag of was hij al vrij??

Spannend hoor Chantal vrijdag!!! Waarschijnlijk heeft dr Pieters na je klacht van misselijkheid goed gekeken of je geen vocht in je buik had zitten, dit is nml een teken van overstimulatie. 15 follikels die meedoen is een mooi aantal toch!!!! Prachtig aantal eigenlijk! (zeker in vergelijking tot mijn lullige 6 eicellen)

Rustig aan, zeker met je misselijkheid en je verminderde eetlust!! (ben je zaterdag vrij?)

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Pesa/ datum:

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Chantal- 11 mei 2010

Uitgangsecho/ datum:

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

MBM - 8 juni 2010

Megan - 10 juni 2010

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

3e FM/ datum:

Chantal- 2 juni 2010: ??? uur

Punctie/ datum:

Chantal- 4 juni 2010: 9.00 uur

Megan - 15 of 16 juni

Chantal- 6 juni 2010: voor 11.00 uur -

Nathalie- 27 mei 2010- 2 embryootjes (2x morula)

Chantal- 7 juni 2010- 1 embryootje

TP cryo('s)/ datum:

Testen/ datum:

Nathalie - 10 juni 2010

Chantal - 21 juni 2010

Geplaatst

Oh meiden, de tijd vliegt.....

Chantal: superscore! Dit lijkt een goede te worden, als je geen overstimulatie hebt inderdaad. Ik had ook maar een lullige 6 eicellen de laatste keer, hahaha. Hoop nu op meer, ga met hogere dosis spuiten. Vrijdag de punctie al ik ga duimen!!!!!!!!!!! Je had de vorige keer ook een superresultaat dus heb alle vertrouwen.

Nathalie, wat spannend meid. Kan me goed voorstellen dat het fijner voelt als je cryos hebt. Maar ik zag in die enquete dat de meesten zwanger raken van verse embryos en jij hebt er TWEE dus je hebt echt een goede kans. Die buikpijn zegt nog niks joh. Misschien zijn ze elkaar aan het bevechten om een plekje. Ik hoop het echt onzettend voor je!!!!!

Angela, wat een verhaal joh, van die ex. Snapt ze nou niet dat dit voor de kinderen echt niet fijn is? Wees volwasen, tanden op elkaar, hoe moeilijk het voor haar ook is misschien....het gaat toch om je kinderen. Mn vriend zn ex heeft soms ook nog rare acties hoor, na 4 jaar, daar balen de kinderen ook van. Je merkt nu ze ouder worden dat het zich tegen haar gaat keren. Maar goed even naar de belangrijke zaken: wat was de uitslag????????????? Pesa valt mee he in vergelijking met hersteloperatie?

Hoop op een goed resultaat, laat het gauw weten hoor.

MBM, ik ben ook lekker door aan het spuiten net als jij. Komt je echo al in zicht? Heb lijstje even niet voor de geest.

Ik moet 10 juni voor een echo, na 7 dagen stimuleren pas.....weetje ik maakte me ineens nog zorgen of ik niet toch zwanger ben. Slaat nergens op hoor, dag voor de testdatum negatief getest en gewoon ongesteld geworden hoewel wat later dan normaal. Maar toch ineens dacht ik jee, ik zal toch niet alles aan gort helpen? Nu gestopt met de pil en ook wat menstruatie gekregen. Donderdag beginnen met stimuleren.

Studie heel hard aan gewerkt afgelopen weekend en een concept - thesis ingeleverd. Vrijdag hoor ik wat de docent ervan vindt, hoop niet al teveel werk nog.............verder ook zojuist geaccepteerd voor een nieuwe baan (intern), ook weer druk en spannend...soms denk ik, waarom doe ik dit allemaal tegelijk, is het niet vragen om een burnout??? Ik wil mijn nieuwe baas niet meteen lastigvallen met puncties enzo. En het aankondigen van een evt zwangerschap is ook beetje eng. Maarja! Wacht er al zolang op, kan ook maar zo nog een hele tijd duren. .....zucht. Maar wel leuk hoor allemaal.

Nou ga ns even onderuit. Meiden succes en tot spreeks, wel jammer dat ik niet in hetzelfde ziekenhuis zit hoor, haha, leuk jullie verhalen!

grtz Megan

Geplaatst

@ Megan ... ... ja de spuiten gaan nog goed bij mij en bij jou? heb je last? ik heb de 1e echo op 8 juni. ook ik heb het lijstje niet bij de hand, wanneer heb jij de echo?

Liefs,

MBM

Geplaatst

He (studiebol) Megan,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan en wat fijn dat je studie opschiet!!! Hopen op positieve feedback!! Maar je zegt het zelf al he...burn out...kijk uit Megan, denk aan jezelf!!!!

Als je echt ongesteld bent geweest kan je niet zwanger zijn..heb je nog een extra uitgangsecho gehad?

Zeker jammer dat je niet in deze kliniek zit, wel toevallig dat Angela, Chantal en ik dat wel zitten...

Bedankt voor de bemoedigende woorden, wat ben je toch een positief ingesteld mens :)) Voelt niet goed maar ik ga proberen meer op "z'n Megans" te denken!

Rustig aan, denk aan jezelf!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Pesa/ datum:

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Chantal- 11 mei 2010

Uitgangsecho/ datum:

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

MBM - 8 juni 2010

Megan - 10 juni 2010

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

3e FM/ datum:

Punctie/ datum:

Megan - 15 of 16 juni

TP cryo('s)/ datum:

Testen/ datum:

Nathalie - 10 juni 2010

Chantal - 21 juni 2010

Geplaatst

Hallo meiden,

:wav::wav:

Woensdag telefoontje gehad, uitslag was positief. Meer gegevens van de Pesa heb ik niet, want dr. Sneller had ingesproken op mijn voicemail. Later nog geprobeerd om te bellen maar had een drukke agenda. Ach ik weet in ieder geval dat we kunnen gaan starten, de rest hoor ik wel.

Hierna gelijk gebeld naar MCK en mijn vervolgafspraak gemaakt, helaas kon ik niet eerder terecht dan 20 juli, maar ik heb het wel voor mekaar dat als we dan komen dat ik gelijk alles heb die dag. Dus eerst uitgangsecho, vervolggesprek, bloedprikken en (2 uur later) prikinstructies. Daar was ik dus al heel erg blij mee.

Nou Verder gaat het wel goed met René, heeft er eigenlijk weinig last van (gelukkig maar) Gisteren hebben we zijn ouders ingelicht over onze plannen, pa was erg stil en luisterde alleen maar. Maakte gelukkig afentoe nog een grapje waardoor ik het gevoel wel kreeg dat hij het ok vond. Moeders vond het helemaal leuk, achja moeders hé weten toch wat het met je doet als je een kinderwens hebt.

@ Megan, leuk joh een nieuwe baan gefeliciteerd. voel je nog helemaal ok, nog een paar dagen dan mag je voor FM, ik blijf voor je duimen dat je een mooie score zult hebben.

@ Chantal, hoe gaat het met je? Bijna vrijdag, "punctie" spannend, spannend, spannend. Ik hoop dat alles goed zal gaan. En dan nog een paar dagen wachten voor de tp, wauw over 4 dagen zit je dus weer op het wachtbankje.

@ Nathalie, Hoe voel je je? Kan je het nog een beetje aan de spanning. Volhouden hé meid, positief blijven. Je zit op de helft nou, ik blijf voor je duimen dat je positief test de 10e.

@ MBM, hoe is het meid, 8 juni komt er ook al snel aan, we gaan voor een goeie score.

Nou ik spreek jullie snel weer.

Groetjes Angela

Geplaatst

Pesa/ datum:

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Chantal- 11 mei 2010

Uitgangsecho/ datum:

Angela - 20 juli 2010

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

MBM - 8 juni 2010

Megan - 10 juni 2010

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

3e FM/ datum:

Punctie/ datum:

Megan - 15 of 16 juni

TP cryo('s)/ datum:

Testen/ datum:

Nathalie - 10 juni 2010

Chantal - 21 juni 2010

Geplaatst

Joehoe Angela, wat een goed nieuws!! En fijn dat je alle onderzoeken/instructies op dezelfde dag hebt!! Zo zie je maar wat het kan verschillen, jouw man heeft niet veel last gehad van de PESA, mijn man vond het verschrikkelijk!! (wilde ik je van te voren niet vertellen natuurlijk). Is toch voor iedere man weer anders.

Hou je ons op de hoogte??

Nathalie, positief blijven denken hoor. Je hebt in elk geval 2 prachtig doorgedeelde embryo's teruggeplaatst gekregen... Ga je eerder testen???

Zou een waanzinnig mooi verjaardagscadeau voor je zijn als je positief zou testen,

ik hoop het echt voor je. Je verdient het.

Megan, alles goed met jou?? Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Inderdaad wel veel allemaal. Studie, nieuwe baan, proberen zwanger te worden. (Wat uiteraard zal gaan lukken). Ben benieuwd naar je echo 10 Juni.

MBM, 8 Juni schiet ook alweer op. Succes met de echo.

Hier beginnen de zenuwen toe te slaan voor de punctie morgen. Ben blij dat ik om 9.00 uur al aan de beurt ben, manlief heeft een vrije dag genomen om voor me te kunnen zorgen.. Is het geen schatje!!

Groetjes,

Chantal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden