Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik ben 2 dagen over tijd :happydance:

maar een test geeft aan niet zwanger :nerves:

ik heb wel pijn aan mn borsten maar geen ongi pijntjes :nerves:

wat voor spelletjes speelt mn lichaam

heb ik nu echt mazzel en ben ik zwanger(zomaar spontaan)

of is het niks en wordt t toch ivf

ik wil duidelijkheid :cry2:

of ik wordt ongi of mn test gaat morgen zwanger geven

aaaahahhhhhhhhhhhhhhhhh

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jemig, wat frustrerend Pleun!

Misschien kun je testen met een gevoeliger zwangerschapstest? Of doe je dit al?

Sterkte!

X Erika

Geplaatst

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nic1968, TP 30 okt. drie emmies ICSI, 11-11 positief getest!, weer testen 18-11

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen 20-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf, TP 7nov, testen 21-11

Taurus71(Manon) 1ste IVF>2de cryo poging, TP 8 nov. Testen 20 nov.

Leejoo, Tine 2e cryo, 21-11 testen

Ivdelft, 3e ICSI, TP5 nov., 2 emmies, testen 21-11

Diane, 1e ICSI, TP 9 nov., testen 23-11

Celeste, 2e IVF, Tp 12 nov., 2 emmie's, testen 24-11

Coni, 5e IUI 11 nov., testen 26-11

IVFmama, TP 11 nov., 1 cryo, testen 26-11

C&D (Chantal), TP 11 nov., 1 emmie, testen 27-11

Bianca1980, 1e IUI 14 nov., testen 28-11

Fopje, 2e ICSI, TP 14 nov., 1 emmie, testen 28-11

Colle, 1e IVF, TP 14 nov, 2 embry's, testen 27-11

Angel2009, 2e ICSI, TP 7 nov., 2 cryootjes, testen 30-11

Erika, 7e ICSI, TP16 nov. , 2 embryo's, testen 30-11

Mirthe, 2e IVF, TP 18 nov., testen 30-11

Helaas......:crybaby2:

Geplaatst

Hallo iedereen,

Weer terug van een heerlijk lang weekend.

Tjee wat mis je dan veel op het forum.

Meiden die van het bankje zijn afgevallen, heel veel sterkte.

Voor de rest natuurlijk heel veel succes. Het was teveel om persoonlijk te reageren.

Wat een spanning als je alle berichten leest.

Afgelopen zaterdag het ik weer getest en nog steeds positief. Heb me nu toch maar groen gemaakt. Op 10 dec. heb ik een 8 weken echo. Vind het nog heel spannend allemaal, maar het voelt anders en beter dan de vorige keer. Ben aan het afbouwen met de bolletjes...vrijdagavond de laatste.

Veel liefs Tinus.

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nic1968, TP 30 okt. drie emmies ICSI, 11-11 positief getest!, weer testen 18-11

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen 20-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf, TP 7nov, testen 21-11

Taurus71(Manon) 1ste IVF>2de cryo poging, TP 8 nov. Testen 20 nov.

Leejoo, Tine 2e cryo, 21-11 testen

Ivdelft, 3e ICSI, TP5 nov., 2 emmies, testen 21-11

Diane, 1e ICSI, TP 9 nov., testen 23-11

Celeste, 2e IVF, Tp 12 nov., 2 emmie's, testen 24-11

Coni, 5e IUI 11 nov., testen 26-11

IVFmama, TP 11 nov., 1 cryo, testen 26-11

C&D (Chantal), TP 11 nov., 1 emmie, testen 27-11

Bianca1980, 1e IUI 14 nov., testen 28-11

Fopje, 2e ICSI, TP 14 nov., 1 emmie, testen 28-11

Colle, 1e IVF, TP 14 nov, 2 embry's, testen 27-11

Angel2009, 2e ICSI, TP 7 nov., 2 cryootjes, testen 30-11

Erika, 7e ICSI, TP16 nov. , 2 embryo's, testen 30-11

Mirthe, 2e IVF, TP 18 nov., testen 30-11

Geplaatst

Ach Jolanda, verdorie! Wens je heel erg veel sterkte meis...

Geplaatst

Tinus, fijn dat je vertrouwen hebt...

Op naar nog meer groene regels...

Geplaatst

Hallo Jolanda

Jee meid, wat triest! Ik vind het echt klote voor je meid!!

Heel veel sterkte en nieuwe energie voor poging II

Liefs

Meiske74

Geplaatst

Ach bah wat naar die rode regels.....Dit is mijn eerste keer op het bankje en het maakt me bloednerveus.

Ik wil jullie dan ook alle sterkte en kracht toewensen om het een plek te geven en door te gaan, wat jullie besluit ook is.

Gelukkig ook een paar mooie groene regels! Deze meiden van harte gefeliciteerd! Het geeft echt hoop als er weer een berichtje komt met de mededeling dat de test positief is!

Zelf kan ik er geen peil op trekken, ik zit nu op wd 5, dus nog 9 te gaan! Ik voel me helemaal niet anders dan normaal. Geen krampjes of andere kwaaltjes meer......Nou we wachten maar weer af. oh wat frustrerend zeg!

Ondertussen blijf ik lekker meelezen!

Groetjes, Chantal

Geplaatst

Hey meiden,

bedankt voor jullie reacties! Ik heb dan wel 3 pogingen gehad nu maar wil eigenlijk ook niet opgeven. De eerste poging was mijn slijmvlies maar 5mm en dus te dun dus die tel ik voor mezelf maar half mee (voelt ook beter)...

ik zit wel te denken om acupunctuur te gaan doen nu. Meiske 74 jij hebt dat ook gedaan toch? Ik ga even kijken op het topic hierover. Wellicht maakt het me wat rustiger, ik ben altijd mega in de stress in de wachtweken..

Iedereen die er nog op zit (het wachtbankje dus :-)) zorg voor groene regels, dan krijgen wij ook allemaal weer moed!!!

lfs

Geplaatst

Gompie en IVdelft,

Heel veel sterkte, ontzettend balen dit zeg.

Hopelijk meer geluk bij de volgende poging.

groetjes,

Diane

Geplaatst

Balen zeg,

weer rode regels.

Ik vraag mij af (aan de dames met rode regel) zijn jullie "gewoon" gelijk ongi geworden, daar ik al 3 dagen meer bruin dan rood verlies heb. Rood alleen 2 daagies in de ochtend urine en daarna alleen maar bruine afscheiding(sorry).

Ik twijfel zo erg en ik weet dat niemand die twijfel weg kan nemen maar schrijf het toch graag van mij af. Gelukkig mag ik zaterdag gaan testen en weet ik meer.

Tinus nogmaals gefeliciteerd met je positieve test joh echt super.

Liefs

Diana

Geplaatst

Nou, morgen ga ik beginnen met spuiten van Lucrin, dit wordt de laatste ivf poging voor mij...Ik vind het doodeng...Hoop zo dat het gaat lukken!

Ik laat als alles goed gaat deze keer 2 verse emmie's terug plaatsen...

Zucht, succes allemaal meiden!!!!!! (en sterkte!)

Geplaatst

Hey

Proficiat aan de groentjes ! Enorm veel sterkte toegewenst aan degene die minder goed nieuws hadden !

Judimi , ik heb zondag redelijk veel bloedverlies gehad en alles was nog in orde .

Vandaag heb ik echo gehad en alles zag er goed uit! En als backup laat ik geregeld bloedwaarde bepalen bij huis arts, kan geen kwaad en ben wat geruster dan.

Geplaatst

@Joke,

Gelukkig zit alles nog goed bij je zeg.

Bij ons in het zh doen ze (nog)niet aan bloed prikken. Heb gister gebeld ivm met de klachten die ik nu heb en ze zei tegen mij : Kan innesteling zijn of de bolletjes houden je ongi tegen en is dit toch het begin van ongi.

Maar ja, kan er lang of kort over blijven praten maar het is niet anders tot de test zal ik gewoon in onzekerheid blijven zitten zeker zolang ik die bruine troep heb.

Geniet van je zwangerschap!!!

Kuzzz

Diana

Geplaatst

Bij deze wil ik iedereen een goedenacht wensen.Weer s wat anders dacht ik zo.

Mochten er dames zijn die morgem gaan testen S6!!!

Liefs

Diana

Geplaatst

Goedemorgen!

@jadimi

ik had eerst een beetje rood, daarna 2 dagen alleen bruin, toen weer bruin en pas daarna zette het door. Maar kan volgens mij vanalles zijn, want er zijn ook meiden die zwanger zijn en dit ook hebben, dus geef de hoop nog niet op!

lfs

Geplaatst

Dankjewel Sannie!! Lief!

Jij natuurlijk ook heel erg veel succes! Ik ga heel erg hard duimen...Lijkt me heftig, 43 jaar en nog geen kindjes, maar wel een lekkere jonge man ;)

Komt vast helemaal goed!!!

Dit is voor mij de laatste keer dat ik het ga proberen, denk ik...

Ik ga het deze keer ook helemaal alleen doen, mijn (nog) man stelt enkel zijn zaad ter beschikking......x

Geplaatst

Hallo meiden,

Wachtdag 9 zitten we nu.

Gisterenavond licht bruine afscheiding....... en vanmorgen ook rood met bloedstolseltjes.....weet niet wat ik er van denken moet of voelen..... de traantjes waren er wel even hoor.

We gaan maar niet van het ergste uit,maar we kunnen nu alleen maar afwachten, pfff tot maandag...

liefs Diane

Geplaatst

hallo lieverds,

wij zitten op wachtdag 11 vandaag!

WOW n og nooit zijn wij zover gekomen als nu...

maar ik juich niet te snel.....

1e icsi ging fout op wachtdag 7

2e icsi ging fout op wachtdag 5

ik heb wel al 1.5 ongie steken...

en ben heel erg moe..

maar dat kan ook komen door de progostran.

ik moet nog wachten tot 30 november bah wat zijn dat slopende weken!!!

3 weken moeten wij wachten met testen ivm dat het een cryo behandeling is, en dat het inestelen wat later kan zijn..

we zullen zien!!

ik wens iedereen heel veel succes in de wachtweken!

en dat iedereen een POSITIEVE test mag hebben!!!

liefs, angel

Geplaatst

Wat houden de ziekenhuizen er toch verschillende methodes op na...

Als wij een cryo tp hebben, mogen we net eerder testen dan met een verse poging. Omdat de embryo's dan al wat ouder zijn... Angel, dat duurt echt lang drie weken!!! Succes met wachten!

Diane, ken je gevoel, zijn op wd 12, en vannacht lichtbruine afscheiding. Nu echter niks meer, wordt gek van dat vage gedoe!

Zo moeilijk om hier iets echt te "voelen". Kan allemaal gewoon niet waar zijn, zal blij zijn als het vrijdag is, en dat er zekerheid komt...

Meisjes, succes met wachten, en hou moed!

Geplaatst

Goedemiddag!

Nou hier word het bruine al wat roder en denk nu dus dat het voor mij deze ronde afgelopen is. Krijg al meer pijn m'n buik maar vooral onder in m'n rug doet het zeer.

Helaas zal er dus weer een rode regel bij komen.

Diane... Voor jou ook veel sterkte want ik weet nu precies wat je mee maakt. Maar er is nog steeds hoop.

Liefs Diana

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden