Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden,

Dank voor jullie felicitaties! Super gewoon dat iedereen zo meeleeft.

Dank Nienke voor de tip van paracetamol. Ik wist het niet zeker meer en durfde niet zo goed te nemen. Ik ga er zo 2 nemen voor ik naar bed ga.

Fijn ook dat je hcg waarde zo goed gestegen is! Dat geeft goede hoop.

Ik hoop echt dat er nog meer groene regels bijkomen... Zou erg mooi zijn.

Zet hem op meiden!

Veel liefs voor iedereen,

Marije

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Vandaag heel slecht nieuws gekregen want de test was negatief... :crybaby2: Alle moeite helemaal voor niets....

Wij zijn nu heel erg verdrietig en hebben het even helemaal gehad... :cry2: Helaas weer een rode regel erbij...

Geplaatst

Hoi Toobee, wat vreselijk voor je. Ik zag dat je geschreven had en wilde gelijk kijken, maar had dit toch niet verwacht. Heel veel sterkte voor jullie beiden...

lfs,

Nienke

@Marije, ja ik was ook erg blij met de paracetamol, dus geniet ervan :wink0:

lfs,

Nienke

Geplaatst

Hey Suus,

Wat k*t weer... potverdorie.. zag je vanmiddag nog niet melden na je test van vandaag en had al zo'n voorgevoel.. Vind het zo vreselijk voor je :cry2:.

Damn, ik wens je sterkte meid met de verwerking.... hoop op toch een enigzins goed weekend voor jullie..

Heel erg veel liefs,

Sandra

Geplaatst
Hallo allemaal,

Ik ga ook alvast bij jullie zitten op het wachtbankje.

Morgen heb ik de tp.

Tussen 10.00 en 11.00 hoor ik hoeveel emmy's er zijn.

Ik had 8 eitjes (6 rijpe en 2 minder rijpe)

Als het allemaal goed gaat dan mag ik 27 november testen.....wat zal dat dan een mooi cadeau zijn want dan zijn mijn vriend en ik precies 5 jaar samen.

Ik vind het allemaal zo spannend.

Eerst morgen maar afwachten en hopelijk mag ik gewoon op het wachtbankje blijven zitten.

Allemaal heel veel succes,

Lfs Colle

Colle, Heel veel succes voor morgen, spannend en leuk!En maak er een leuke dag van als je de terugplaatsing hebt gehad.Wie weet heeft de sint een leuk kado voor jullie in petto.....

Geplaatst

@Vliegmeisje, van harte met je zwangerschap

@Suus, wat een kl*te nieuws dat het niet gelukt is, sterkte

Voor alle meiden die nog moeten testen, heel veel succes

@Manon, met mij gaat het oké. Ik mag niet klagen. Heb wel waar kwaaltjes af en toe (zoals met m'n hoofd in de wc hangen) maar ik heb het er graag voor over. Maandag een hele spannende echo. Vorige keer is het tussen de 8e en 9e week fout gegaan en daar kwamen ze pas in de 11e week achter. Vandaar dat ik maandag met 9 weken en 3 dagen een extra echo heb. Begin nu wel zenuwachtig te worden.......

Liefs, Dorine

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik denk aan iedereen voor wie het dit keer niet is gelukt!

Zeker nu het voor mij zo'n bijzondere dag was.

Het was rustig in de kliniek en voor de terugplaatsing mochten we heel even mee kijken in het lab naar de embryo die teruggeplaatst ging worden. Dit was zo mooi!

TP is goed gegaan en er zijn twee goede embryo's ingevroren.

Ik heb mijzelf op het wachtbankje geplaatst en ga naast jullie zitten duimen voor iedereen die ook nog zit te duimen.

Een beetje als vroeger bij Gym: wie is de volgende die wordt gekozen bij het team....

Succes iedereen. met verwerken van de teleurstellingen, met de spanning van wachten en met de eerste blijdschappen.

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen 20-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf, TP 7nov, testen 21-11

Taurus71(Manon) 1ste IVF>2de cryo poging, TP 8 nov. Testen 20 nov.

Leejoo, Tine 2e cryo, 21-11 testen

Ivdelft, 3e ICSI, TP5 nov., 2 emmies, testen 21-11

Diane, 1e ICSI, TP 9 nov., testen 23-11

Celeste, 2e IVF, Tp 12 nov., 2 emmie's, testen 24-11

Fopje, 2e ICSI, TP 14 nov., 1 emmie, testen 28-11

Angel2009, 2e ICSI, TP 7 nov., 2 cryootjes, testen 30-11

Geplaatst

Goeiemorgen, ik kom me hier ook melden. Ik zit sinds woensdag op het wachtbankje van onze tweede cryo-poging. Zal binnenkort ook even een onderschrift aanmaken wel zo handig. Totaal hebben we 5 IVF pogingen gehad, 1 prachtzoon in zijn bedje liggen en vanuit zijn poging hadden we 4 cryo's over. De eerste twee zijn al ontdooit, 1 matige embryo van teruggekregen en dit werd een zeer vroege miskraam al een dag of 2 na de positieve test. En nu dus weer aan het wachten maar wel met een topkwaliteit embryo.

Gelukkig bijt ik geen nagels want anders had ik die nu al niet meer over gehad.

Ik ben natuurlijk nog niet goed ingelezen, maar ik las dat er een aantal dames hard van het bankje gevallen zijn, sterkte met de verwerking daarvan! Ook een aantal mooie positieve testen daarmee gefeliciteerd en een stukje ook sterkte met het wachten op die zo spannende eerste (of tweede) echo!

Geplaatst

Welkom op de bank Fopje en heel veel succes tijdens de onzekere wachtweken!

IVFmama, ik heb je ertussen gezet. Als je gegevens niet kloppen kun je het aanpassen (kopiëren, plakken) of even doorgeven, dan pas ik het aan.

Tinus, maak je jezelf al groen meid?

Iemand nog iets van de testdames Alice en Aramat gehoord?

@Gompie, hou je het nog een beetje vol?

lfs, Nienke

Wachtbankje november

IVFmama, TP 11 nov., 1 cryo, testen 26-11

Geplaatst

Dankjewel Nienke volgens het ziekenhuis mag ik geloof ik pas 26 november testen, maar dat ga ik nooit redden zo lang wachten dus 23 november lijkt me een prima datum ;).

Zal Colle al op het bankje zitten ondertussen? Blijft toch ook spannend als er iemand bij komt zitten, weer dat stapje verder.

Nu duik ik even achter een andere PC, lekker spelletjes zoeken voor de afleiding voor mijn DS. Dat batterijtje krijgt het weer te verduren.

Geplaatst

Hallo Fopje en IVFmama

welkom hier op het forum en op het bankje!!

Fopje wat lijkt me dat bijzonder om in het lab een kijkje te mogen nemen...

Heel veel succes

groetjes

Meiske74

Geplaatst

Dit was het dan.

Ben wederom keihard van het bankje gevallen...

Al binnen een week na tp van de cryo ongesteld geworden.

Teleurstelling na teleurstelling te hebben verwerkt, ben ik er helemaal klaar mee. Mijn man trouwens ook. Vooral om dat het er dit keer zo goed uitzag volgens de artsen. Het blijft een onbegrepen onvruchtbaarheid, tja daar kun je het dan mee doen.

Had mijn dochtertje graag een zusje of broertje gegund, helaas het is niet anders. En ik weet uiteraard dat ik mij zeer, zeer gelukkig mag prijzen met een prachtige dochter!! Maar toch....

Iedereen die nog in spanning zit, heel veel succes, houdt moed!

Alle zwangeren onder ons, gefeliciteerd. Ga er echt van genieten,´t is zo´n mooie tijd. Wens jullie allen een mooi gezond kindje toe!

Bedankt voor het meelezen van jullie verhalen en belevenissen.

Veel liefs.

Geplaatst

Ik zou mij graag voor de eerste keer op het wachtbankje laten plaatsen.

Vanmiddag onze eerste IUI poging gehad.

28 november testen!

Iedereen die nog moet wachten veel succes.

Iedereen die negatief test veel sterkte

En iedereen die positief test Gefeliciteerd!

Liefs Bianca

Geplaatst

Jemig Brigitte, wat een zware beslissing voor jullie. Heel veel sterkte voor jullie beiden en hopelijk kunnen het een plekje geven..

lfs,

Nienke

Geplaatst

Hoi,

Hier 1 wachtweek voorbij. Ik heb er nog totaal geen gevoel bij hoe het de 2e week zal verlopen. Af en toe wat misselijk en erg snel vol. Af en toe wat steekjes , voornamelijk nog steeds bij m'n eierstokken maar geen bloed en ook geen gevoel nog om ongi te worden.

Helaas hier weer wat rode regels erbij.

Dames echt superveel sterkte!!!

Liefs

Diana

Geplaatst

@ Diana: Die steekjes in je eierstokken hebben nog steeds met de punctie te maken. Moeilijk, he, die 2e week...

Ik wil alle meiden met de "rode regels" veel sterkte wensen. Als ik een snelle blik werp op de lijst, dan zijn er toch weer verdomd weinig groene regels...

Zoals het er nu bij mij uitziet, zal ik wel net op wachtbankje december belanden.

Groetjes, Nine

Geplaatst

Hoi Nine,

Ik vind het tot nu toe nog meevallen om de 2e ww in te gaan. Ik sta er best een beetje nuchter in. Ik hoop voor je dat je op wb dec plaats kan gaan nemen en dat het dan gelukt is kun je mooi het nieuwe jaar in.

Liefs Diana

Geplaatst

Wachtbankje november

IVFmama, TP 11 nov., 1 cryo, testen 26-11

Colle, 1e IVF, TP 14 nov, 2 embry's, testen 27-11

Geplaatst

Hallo Brigitte

Jeetje wat een naar bericht!!! Heel veel sterkte meid en ook met de genomen beslissing, het is heel wat!!

Groetjes

Meiske74

Geplaatst

@Diane, fijn dat je tot nu toe geen dingen voelt die op een naderende menstruatie lijken, daarmee ben je wellich wat rustiger, heel vel succes met de laatste wachtweek.Ik heb trouwens zelfs tot vorige week vooral de linkse eierstok nog gevoeld, echt van de punctie.

@nine, hoe gaat het met je? maandag de 2de fm???

succes!!

groetjes

Meiske74

Geplaatst

Fopje , IVFmama, Bianca..succes op t wachtbankje.

Diane...nog even volhouden..succes!

Suus..heb je bericht blijkbaar ergens gemist...lees dat t toch niet goed is gegaan?..sterkte ...liever meteen niet goed dan op deze manier !!!!

Brigitte...wat een moeilijke beslissing. Snap dat je wil stoppen door alle teleurstellingen steeds weer...maar de knoop echt door hakken...phoe..pittig!!

Wens jullie heel veel sterkte toe en veel geluk/liefde en gezondheid voor jullie 3tjes.

Groetjes Manon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden